Campanie „lucrativă” pentru localele din iunie
Dimensiune font:
Candidatul PSD la şefia municipiului Iaşi se leapădă de campania electorală tradiţională, cu pliante şi afişe, axându-se pe comunicarea cu locuitorii urbei. Potrivit lui Mihai Chirica, în acest an broşurile din faţa uşii vor fi înlocuite cu invitaţii la dialog, pe problemele stringente ale comunităţii, candidatul intenţionând să facă „echipă cu cetăţenii” pentru un mandat de primar
Deşi până la acestă oră şi-au manifestat intenţia de a intra în cursa electorală pentru câştigarea şefiei oraşului opt candidaţi, nu toţi dintre aceşti au demarat şi acţiunile de promovare în rândul electoratului. Printre aceştia se numără şi Mihai Chirica, actualul edil interimar al oraşului, care a preferat să se concentreze pe activitatea administrativă a urbei, lăsând în plan secund campania electorală, deşi acesta urmează să candideze pentru funcţia de primar al oraşului, sub sigla PSD. „Campania pentru alegeri o să o încep exact atunci când spune în lege, din motive care ţin de demnitate personală. Nu fur startul campaniei, nu pun pliante în cutiile poştale, nu dau biciclete, stingătoare, nu fac concursuri voalate şi nu ies cu mesaje electorale în afara perioadei prevăzute de lege, ci îmi păstrez decenţa, bunul-simţ şi îmi văd de muncă”, declară Mihai Chirica, precizând că împreună cu staff-ul său va demara o campanie de promovare, însă nu una tradiţională, în care electoratul să fie bombardat cu pliante şi promisiuni, ci una bazată pe interacţiunea cu cetăţenii. „Voi face o campanie bazată pe fapte, nu pe vorbe, deoarece eu sunt omul faptelor! Mihai Chirica se va prezenta locuitorilor Iaşului aşa cum este: un om care s-a născut şi a fost şcolit în Iaşi, care a făcut performanţă în educaţia lui, fiind şef de promoţie la o universitate de prestigiu din România (Facultatea de Inginerie Geologică şi Geofizică, din cadrul Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”-n.r.), care a muncit şi care poate vorbi despre faptele lui, acestea reprezentând o garanţie şi a proiectelor de care le am pe viitor”, punctează edilul.
Mai mult, social-democratul nu-şi propune să facă o performanţă majoră nici din strângerea de semnături şi din mesaje electorale, fiind conştient că în cele din urmă cetăţenii vor ajunge la saturaţie în ceea ce priveşte propaganda politică. „Semnăturile sunt finalizate, cu mult peste cele care sunt necesare pentru o depunere de candidatură (pe municipiul Iaşi fiind necesar un minim de 3.000 de susţinători-n.r.). N-aş mai strânge altele suplimentare pentru a nu chinui cetăţenii, că o fac alţii îndeajuns. Locuitorii oraşului trebuie să creadă în candidatul pe care îl vor susţine, iar acest lucru nu se obţine prin forţarea notei atunci când vine vorba de semnături sau prin telefoane care vor exploda, pentru a reduce din popularitatea celuilalt contracandidat. Ieşenii trebuie să gândească cu mintea şi sufletul în acelaşi timp pe cine votează”, susţine primarul interimar.
Citeşte şi Spitalul Regional revine în prim-plan
Campanie lucrativă în detrimentul pliantelor
Până în acest moment, candidatul PSD la Primăria Iaşi nu şi-a amplasat nici măcar corturile în municipiu. „Campania va fi una de dialog cu cetăţenii municipiului Iaşi, de interferenţă pe problemele care ne afectează viaţa de zi cu zi şi cărora trebuie să le găsim împreună rezolvarea. Vreau o campanie lucrativă, de consultare. De acestă dată îmi propun să fac echipă cu cetăţenii, nu una politică sau administrativă!”, a conchis Chirica, nu înainte de a preciza că în acestă perioadă îşi petrece timpul interacţionând cu locuitorii oraşului pe care îl conduce. Anca BURNICHE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau