1scoli

Dimensiune font:

Generalizarea loveşte în sistemul educaţional

| 07-02-2018 05:30

Ultima statistică prin care ministru Pop a făcut o radiografie a sistemului de învăţământ s-a dovedit a fi făcută din birou, cu date inexacte. Chiar dacă situaţia învăţământului românesc nu este una roz, reprezentanţii din educaţie susţin că generalizarea guvernanţilor este periculoasă. Potrivit acestora, în momentul în care evidenţiezi numărul unităţilor de învăţământ care nu au autorizaţii, ori grupuri sanitare corespunzătoare, trebuie să ţii cont şi de numărul total de şcoli dintr-un judeţ 

În plină perioadă de tranziţie în ceea ce priveşte activitatea guvernamentală preluată de cel de-al treilea Executiv girat de guvernarea PSD- ALDE, se cuvine să aruncă o privire asupra moştenirii lăsate de ministrul Liviu Pop, cel puţin pe zona Iaşului. Astfel, readucem în prim plan ultima statistică oferită fostul şef al Educaţiei Naţionale, în care judeţele Regiunii de Nord- Est ocupă un loc fruntaş la capitolul instituţii de învăţământ cu grupuri sanitare în exterior.


Statistici din birou, la Bucureşti
Potrivit ultimei radiografii a sistemului educaţional din România, Vasluiul se află în topul judeţelor cu cele mai multe şcoli a căror toalete se află în curte, numărul acestora ridicându-se la 389. Urmează judeţul Suceava, cu 219 unităţi şcolare în care cei mici trebuie să iasă în frig pentru a merge la baie, Iaşul şi Botoşaniul fiind la egalitate, având această problemă în 207 şcoli. Cel mai bine, pe întreaga Regiune de Nord- Est, stau băcăuanii care au şcoli cu toalete în curte numai în 37 de unităţi de învăţământ. Ceea ce nu spun reprezentanţii Ministerului Educaţiei Naţionale în raport este faptul că Moldova are foarte multe unităţi de învăţământ, majoritatea în mediul rural, acolo unde reabilitările se fac cu greutate, dat fiind că bugetele locale sunt mici, iar infrastructura educaţională intră în gestiunea primăriilor. „Sistemul are într-adevăr nevoie de investiţii, însă nu este normal ca reprezentanţii Ministerului să generalizeze astfel de statistici sau rapoarte, pentru că fac rău. Ca de exemplu, domniile lor nu au ţinut cont de faptul că există unităţi de învăţământ cu toalete care sunt în curte, însă acestea sunt încălzite şi au toate condiţiile. Nu sunt lipite de clădirea şcolii pentru că aşa au fost începute proiectele cu ani în urmă, însă există condiţii”, declară profesorul Elena M. pentru cotidianul „Evenimentul Regional al Moldovei”. Acesta atrage atenţia asupra faptului că raportul ministrului nu precizează şi numărul total de instituţii de învăţământ dintr-un judeţ, element care ar ajuta la crearea unei imagini clare a realităţilor din teritoriu. „Nu poţi compara un judeţ cu sute de şcoli, cu un judeţ în care numărul instituţiilor de învăţământ se înjumătăţeşte”, conchide cadrul didactic. Situaţia sesiza este într-adevăr întâlnită în cele mai multe instituţii de învăţământ, preponderent în mediul rural, unde s-au făcut reabilitări cu ceva timp în urmă. În judeţul Iaşi un astfel de exemplu este Şcoala Generală Vânători. „La şcoala noastră proiectul a început în 2006 şi a fost finalizat în 2007, fiind vorba despre realizarea grupurilor sanitare şi a instalaţiei electrice. Din ce îmi aduc eu aminte, au intrat în acest program în jur de 200 de şcoli ce au primit finanţare prin Banca Mondială pentru realizarea de grupuri sanitare, însă proiectele prevedeau ca acestea să fie în curte”, explică Zoia Cazacu, directoarea instituţiei de învăţământ din Vânători, precizând că aici elevii au toate condiţiile.
În ceea ce priveşte ultima radiografiere a sistemului de învăţământ făcută publică de fostul ministru al Educaţiei Naţionale, şefa şcolii gimnaziale explică: „Cu privire la situaţia întocmită de Minister, nouă ni s-a cerut să spune dacă avem toaletele afară sau nu. Alte detalii nu s-au mai cerut”, conchide Zoia Cazacu. În aceste condiţii este normal să ne întrebăm de ce reprezentanţii Ministerului nu îşi dau într-adevăr silinţa să cunoască adevărata situaţie din teritoriu, şi furnizează informaţii cu jumătate de măsură?


Primarii se bazează pe PNLD
Având în vedere că sistemul educaţional are nevoie de investiţii, fie că acest lucru este reliefat de teancuri de documente furnizare de centru, fie că este semnalat de inspectoratele şcolare judeţene, primarii din teritoriul aşteaptă cu nerăbdare fiecare sursă de finanţare care se iveşte, pentru a mai reabilita câte o şcoală. „Cât putem de mult investim în educaţie. Programul Naţional de Dezvoltare Locală este o treabă bună pentru noi, în prezent având trei şcoli în reparaţii capitale, la două dintre acestea fiind începute deja lucrările. Este vorba despre şcoala Dagâţa şi şcoala din Mănăstirea. Sperăm ca în două, trei săptămâni să dăm ordinul de lucrări şi la şcoala Băluşeşti”, explică Mirel Damaschin, primarul comunei Dagâţa. În ceea ce priveşte ultimul contract semnat de alesul local pentru reabilitarea infrastructurii şcolare, prin PNDL etapa a doua, acesta explică faptul că o mare parte din bani vor fi cheltuiţi pe dotări. „Am semnat de curând un contract de finanţare pentru şcoală la Piscu Roşu, însă noi am finalizat de construit acestă unitate de învăţământ din banii noştri. Acum, din contractul pe care l-am semnat cu Ministerul Dezvoltării, vom face doar achiziţii de dotări” explică primarul Damaschin.
Reamintim că în ultimele luni, pentru Programul Naţional de Dezvoltare Locală, etapa a doua, judeţului Iaşi i s-a alocat suma de 196.170.631 de lei, echivalentul a 43,6 milioane de euro.


Situaţia avizelor sanitare de funcţionare, la Iaşi
Potrivit ultimei statistici întocmite de Inspectoratul Şcolar Iaşi, în anul şcolar 2016-2017 au funcţionat 231 de unităţi de învăţământ de stat cu personalitate juridică şi 395 de unităţi de învăţământ arondate. Astfel, activitatea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din judeţul Iaşi se desfăşoară în 1.530 de clădiri, dintre care 962 sunt destinate activităţilor cu elevii, iar 568 au rol de magazii, clădiri în care funcţionează centralele termice etc.
În urma monitorizării activităţii privind stadiul obţinerii autorizaţiilor sanitare de funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat s-a constata că, din cele 962 de clădiri care sunt destinate activităţilor cu elevi, 747 de clădiri deţin autorizaţii, în timp ce 215 nu au astfel de documente. Anca BURNICHE

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L.– societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agroindustrială, (tip “ferma creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice– Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 303.650 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc. – Preț de pornire lei - fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 244.922 2 – Vidanjă TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 62.640 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 43.622 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 09, 16, 23 și 29.11.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA– pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru reprezentantul societății cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiune) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CENTRUL DE EXPERTIZĂ ÎN INSOLVENŢĂ SPRL anunţă în datele de 9.11.2018; 23.11.2018; 7.12.2018; 21.12.2018; orele 12.00, organizarea la sediul lichidatorului din Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanul, cam. 13-14, a licitaţiilor publice cu strigare pentru debitoarea SC ALFINCOOL SA, situată în Iaşi, str. Platou Abator nr. 5, vânzarea pe ansamblu imobiliar din Iaşi, str. Abator nr. 5 format din: Teren 21200 mp pe care sunt edificate construcţii: C1 Post trafo nr. inventar 3131 C3 Cabină Poartă nr. inventar 1518 C4 Cabină basculă nr. inventar 5112 C5 Anexă depozit nr. inventar 1504 C6 Depozit spirt vrac nr. inventar 1504 C7 Atelier preparare P+2E nr. inventar 1518 C8 Atelier îmbuteliere P+1E nr. inventar 1520 C9 Depozit produse finite nr. inventar 1522 C10 Hală fabricaţie P+2E nr. inventar 1501 C11 Staţie hidrofor nr. inventar 1523 C12 Atelier+Garaje+Magazii nr. inventar 1523 C13 Depozit cereal nr. inventar 1411 C14 Depozit carburanţi nr. inventar 1517 C15 Pavilion administrative nr. inventar 1502 Pe teren sunt edificate şi alte constructii (depozit borhotformat din cistern, depozit de brut-cisterne, birouri desfacere, puţ apă şi pompe, beci, staţie epurare) neintabulate care au fost luate în considerare în evaluarea proprietăţii. Preţul de vânzare al ansamblului imobiliar - 1.109.000 euro fără TVA. Prețul se va achita la echivalentul în lei din ziua efectuării plăţii. Cei interesaţi se vor adresa la sediul lichidatorului sau la tel. mobil 0774006236; 0723366786; 0747059149.
Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Darex Trade S.R.L., cu sediul social în sat Letea Veche, comuna Letea Veche, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 308, jud. Bacău C.U.I. 30442730 nr. de înreg. O.R.C. J 04/684/2012, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței nr. 243/12.04.2018, pronunţată de Tribunalul Bacău, în dosarul nr. 3761/110/2017, anunţă scoaterea la vânzare, individual, prin licitaţie publică cu strigare la data de 12.11.2018, ora 13.00, în conformitate cu Strategia de vânzare aprobată de adunarea creditorilor în şedinţa din data de 20.09.2018 şi cu prevederile Legii nr. 85/2014, a activelor societăţii debitoare, după cum urmează: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.*) SEMIREMORCĂ, CAROSERIA CAMION CU PRELATĂ, MARCA SCHMITZ, TIP S01, AN FABRICAŢIE 1996, NR. IDENTIFICARE WSMS6080000079206, BC-07-PSS, MASA PROPRIE 6960 KG, MASA MAX. ADMISIBILĂ 39000 KG, – 9.760,00 lei – 9.760,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.11.2018, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în data de 12.11.2018, ora 13.00, şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi ale strategiei de vânzare aprobată de adunarea creditorilor din data de 20.09.2018. Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, până la data de 11.11.2018, ora 13.00, documente prevăzute în caietul de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–13.00, până pe data de 11.11.2018, ora 13.00, în baza unei programări prealabile. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: 0758049901, 0757545545, 0232/243864 sau e-mail secretariat@insolventa.ro. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. Manager de caz, practician în insolvență, Lucian Andronic
VÂNZARE HOTEL TRAIAN - IAȘI Subscrisele, BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. și CASA DE INSOLVENȚĂ RAVA S.P.R.L. - FILIALA BUCUREȘTI, desemnate, în Consorțiu, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei TURISM MOLDOVA S.A., prin Încheierea de ședință nr. 198/19.09.2017, pronunțată în Dosarul nr. 7658/99/2014, de către Tribunalul Iași - Secția a II-a Civilă, organizează în data de 14.11.2018, ora 15:00, la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., din București, Str. Învingătorilor nr. 24, Victory Business Center, Et. 4, Sector 3, ședința de licitație publică cu strigare pentru vânzarea Pachetului de active compus din: (i) Teren intravilan în suprafață de 2.442 mp, (ii) Construcție – GrandHotel Traian (situat pe 5 nivele – subsol, parter, mezanin și 3 etaje, cu o suprafață desfășurată de 6.612,92 mp), (iii) Teren intravilan în suprafață de 92 mp, (iv) Bunuri mobile ce se regăsesc în incinta Hotelului și care deservesc activitatea hotelieră. Complexul Hotelier „Grand Hotel Traian” este amplasat în Iași, Piața Unirii, nr. 1, jud. Iași. Amplasarea Hotelului asigură o deschidere favorabilă atât la strada Arcu – Cuza Vodă (artera de acces), Str. Alexandru Lăpușneanul (artera laterală), cât și la Piața Unirii – zona pietonală reprezentativă pentru municipiul Iași. Grand Hotel Traian a fost proiectat de celebrul Gustave Eiffel, iar construcția hotelului a fost finalizată în anul 1882, acesta fiind monument istoric și funcționând ca hotel clasificat de 4*. Hotelul dispune de 68 de camere, 3 Săli de conferință (Creangă, Eminescu și Caragiale) cu o capacitate totală de 500 locuri, i) restaurant - Restaurant Traian, ii) bar – London Pub și iii) cramă. Nivelul mediu al gradului de ocupare al hotelului, aferent ultimilor 3 ani, este de aproximativ 73%. Prețul de pornire a licitației este de 5.550.000 EUR, exclusiv TVA. Ofertanții care doresc să participe la licitație trebuie să depună la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cel mai târziu cu două zile lucrătoare înainte de organizarea ședinței de licitație, până la ora 16:00, documentele specificate în cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achiziționat de la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. pentru suma de 5.000 Lei, exclusiv TVA. Plata Caietului de sarcini se va realiza prin transfer bancar în contul unic de insolvență al societății TURISM MOLDOVA S.A., pe baza facturii comunicate de lichidatorul judiciar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numărul 021/3199476 sau 0372724485, e-mail: bucuresti@rava.ro sau business.restructuring@bdo.ro
Iohannis ii refuza pe Olguta Vasilescu si Ilan Laufer la remanierea Guvernului Dancila
20/11/2018 13:19

 Presedintele Klaus Iohannis a sustinut o declaratie de presa, marti. Este prima iesire a sefului statului dupa ce social democratii au votat luni in sedinta Comitetului Executiv National remanierea ...

ALERTĂ - Decizia judecătorilor de la Curtea de Apel Alba Iulia în procesul privind revocarea lui Augustin Lazăr
20/11/2018 13:16

Curtea de Apel Alba Iulia a amanat marţi pentru 27 noiembrie procesul in care se judecă cererea de suspendare a executării propunerii ministrului Justiţiei, Tudorel Toader, de revocare din funcţie a procur ...

Soluția procurorului Cristian Lazăr pentru audierea soției președintelui Klaus Iohannis
20/11/2018 07:31

 Solutie de ultimă oră găsită de procurorii de la Parchetul General pentru audierea sotiei presedintelui Romaniei, Klaus Iohannis.Conform Romania TV, procurorul Cristian Lazăr, cel care se ocupă de d ...

Gabriela Firea, citate din Napoleon în lupta cu adversarii din PSD
19/11/2018 20:44

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, le dă o nouă replică adversarilor din PSD, după ce a rămas fără funcţiile de conducere din partid in urma sedintei Comitetului Executiv al PSD. După sedinta in care ...

 

Iaşul pierde un ministru, Botoşaniul câştigă unul
19/11/2018 20:15

Ieşeanul Bogdan Cojocaru va pleca de la conducerea Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, in locul său fiind propus Alexandru Petrescu, care a mai deţinut funcţiile de ministru al Ec ...

Gabriela Firea, dupa ce a pierdut toate functiile din PSD: Este o razbunare. E clar ca domnul Dragnea a vrut sa scape de mine
19/11/2018 18:44

 Gabriela Firea a confirmat, luni, dupa sedinta Comitetului Executiv National al PSD, ca a ramas fara nicio functie in partid, dar a precizat ca este mandra sa fie un simplu membru. Daca din functia de ...

LIVE S-a votat remanierea Guvernului. Ce ministri pleaca si cine vine in locul lor
19/11/2018 18:00

Social-democratii s-au reunit, azi, intr-o noua sedinta a Comitetului Executiv National al partidului. Pe agenda se afla remanierea guvernamentala, noi numiri pe functii in interiorul partidului, precum si even ...

DOCUMENT Gabriela Firea a demisionat din funcția de președinte interimar PSD București
19/11/2018 13:22

 Gabriela Firea a anuntat luni că a demisionat din functia de presedinte interimar la PSD Bucuresti, ca o formă de protest pentru faptul că Liviu Dragnea „a blocat alegerile la acestă organizatie ...

Rise Project, dezvăluiri explozive înainte de CEx-ul PSD: 'Le-am numărat prada în arhiva #TeleormanLeaks'
19/11/2018 11:08

Jurnaliştii de la Rise Project au revenit cu episodul 2 din seria de dezvăluiri din arhiva "TeleormanLeaks". Acesta documentează partidele de vanătoare la care Liviu Dragnea participa alături de ...

Cati bani a luat, de fapt, sotul sefei CSM de la Tel Drum
19/11/2018 09:52

 Rise Project dezvaluia in urma cu doua saptamani ca printre documentele din "valiza" Teleormanleaksexista si o plata de 15.200 de lei facuta de Tel Drum in 2015, sub semnatura directorului ...