Pensionarul care a vrut o femeie în cameră s-a ales doar cu 207 lei!
Dimensiune font:
Ancheta celor de la Protecţia Consumatorului la Staţiunea Balneară „Băile Nicolina” şi la Casa de Pensii a luat sfârşit * totul s-a terminat cu un avertisment şi cu obligarea Casei Judeţe de Pensii Iaşi de a restitui unui client nemulţumit de condiţiile de cazare contravaloarea biletului de tratament * scandalul a pornit de la sesizările lui Vasile Negru, în vârstă de 70 de ani
Ancheta de la Staţiunea Balneară „Nicolina”, parte a Societăţii de Tratament Balnear şi Recuperare a Capacităţii de Muncă, precum şi cea de la Casa de Pensii Iaşi, efectuată de comisarii Protecţiei Consumatorului în urma sesizărilor unui client nemulţumit, a luat sfârşit. După ce la începutul lunii aprilie a fost efectuat un control la aceste instituţii, cei de la Protecţia Consumatorului au decis să dea un avertisment şi să oblige Casa de Pensii să restituie reclamantului Vasile Negru suma de 207 de lei, contravaloarea biletului de tratament. În schimb, şi celor de la Protecţia Consumatorului li s-a părut nejustificată nemulţumirea bărbatului care a solicitat să stea singur în cameră în timpul sejurului sau să împartă camera cu o femeie şi nu cu un bărbat. „S-a aplicat o sancţiune cu avertisment şi au fost obligaţi să restituie o sumă de 207 de lei înapoi beneficiarului. În rest, nemulţumirea bărbatului care a reclamat că nu stătea singur în cameră nu e justificată. Condiţiile de cazare le-a ştiut de la început de când a accesat programul respectiv şi biletul de tratament, precum că acele camere sunt cu două sau trei paturi. A mai fost şi ironic, solicitând să stea cu o doamnă în cameră. Nu puteam da curs la aşa ceva”, a declarat Alexandru Hordilă, directorul Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor. Acelaşi lucru l-a precizat şi Nicoleta Bălăşel, directorul staţiunii, care a ţinut să explice că staţiunea nu are nicio legătură cu decontarea sumei atât timp cât nu a primit niciun ban. „Domnul a plătit 207 lei la Casa de Pensii Iaşi în momentul în care şi-a achiziţionat biletul de tratament. Atât timp cât domnul a refuzat serviciile oferite de noi ca şi prestator de servicii pentru Casa de Pensii, noi nu am decontat niciun ban. Cum noi nu am primit bani de la Casa Naţională de Pensii, nu aveam cum să restituim suma de 207 lei pe care a achitat-o. Avertismentul este către Casa de Pensii, instituţie care a încasat suma”, a precizat Nicoleta Bălăşel. Aceasta a mai spus că este de datoria instituţiilor să facă controale în urma sesizărilor, dar că în acest caz, staţiunea „Nicolina” nu are nicio implicare. Mai mult, aceasta a spus şi că marele regret este acela că în locul bărbatului care a refuzat sejurul pe un motiv stupid, nu a putut beneficia altcineva de aceste facilităţi.
Reamintim că totul a pornit de la un bărbat de aproximativ 70 de ani care şi-a luat un bilet de la Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Iaşi, în luna noiembrie a anului trecut, pentru a beneficia de un sejur de 16 zile la Băile Nicolina, unde ar fi urmat să facă tratament. Ajuns, însă, la faţa locului, deşi fusese înştiinţat dinainte de condiţii, bărbatul a renunţat la sejur şi a depus sesizări la mai multe instituţii. Roxana NĂSTASĂ
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau