Reclamaţiile ieşenilor la Casa de Sănătate
Dimensiune font:
Sute de oameni au sunat în ultima vreme la linia Tel Verde de la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) Iaşi pentru a semnala diverse nereguli cu care s-au confruntat. Pe lângă întrebări legate de cardul de sănătate şi diverse neconcordanţe, zeci de persoane au sunat pentru a cere informaţii legate de programul unor instituţii, altele pentru a solicita lista cu medicamentele compensate şi gratuite, iar alte persoane fiindcă au fost nemulţumite de un anumit furnizor de servicii medicale. Potrivit unor date oferite de reprezentanţii CJAS Iaşi, per total, în luna mai, spre exemplu, au fost 220 de persoane care au cerut ajutor la instituţie, fie prin solicitări directe, petiţii, audienţă la director ori prin apel la linia Tel Verde. În comparaţie, însă, cu anul trecut, situaţia e mult mai bună. Dacă atunci zeci de oameni se declarau nemulţumiţi de calitatea serviciilor stomatologice oferite, de faptul că sunt nevoiţi ca în spitale să-şi cumpere medicamente singuri ori de timpul mare de aşteptare la consultaţii, acum lucrurile stau altfel. Astfel de nemulţumiri nu se mai regăsesc, iar cei mai mulţi apelează pentru că vor să afle informaţii despre programe ori date de contact de la instituţii. Roxana NĂSTASĂ
0.800.800.983
Este numărul Tel Verde de la CJAS Iaşi, pentru preluarea sesizărilor de la cetăţeni
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau