Femei care știu ce sunt
Dimensiune font:
Imi sunt recomandate de Facebook pentru a le urmări tot felul de femei dubioase, majoritatea vedete din reviste de bărbați, stilul siliconate și cu un timeline plin de fotografii cu ele în costume de baie cât mai sumare. Nu le pot spune pițipoance, cuvântul mi se pare că descrie și o lipsă totală de creier, iar în această privință nu mă pot pronunța.
(De ce mi le recomandă Facebook? E vina mea, urmăresc alte vedete similare și Facebook s-a cam prins de asta. Mea culpa.)
Câteva dintre ele trec la description ceea ce sunt. De exemplu “playboy model, playmate playboy usa, miss september 2013, monster energy girl of the year” șamd. Asta fac ele, fotografii sexy și apariții pe la diverse evenimente, cum și la noi se întâmplă cu o grămadă de vedete gen Gina Pistol, Nicoleta Luciu, Roxana Ionescu șamd, pe care până la urmă doar nudurile le-au făcut celebre și nimănui nu-i pasă de alt aspect.
E greu să zici că ești altceva când fotografiile tale sunt ca mai jos:
Altele, însă, au trecut mai departe. De exemplu o domnișoară găsită se descrie ca “Athlete, Host of CoolFitTV YouTube, Fit Cook, Designer & owner of http://www.GiaMacool.com/ Promoter of healthy, fit, lifestyles for all.”
Da, este atletă, că toate aceste vedete stau mult timp la sală. Și de acolo pun tot felul de selfie-uri și clipuri video pe net, în care îți recomandă diferite exerciții, dar de fapt își arată fundul. Este și gazda propriului canal de pe YouTube, nu? Face recomandări de salate, deci este bucătar de fitness, e și designer pentru că a ales cu mâna ei hainele pe care le recomandă, promovează o viață sănătoasă șamd. O grămadă de ocupații.
Este totuși de admirat că cineva folosește o astfel de domnișoară ca să facă bani nu numai din pictoriale și prezențe la evenimente. Cineva o fotografiază pe la sală și în piscină și îi întreține pagina online. Companii bagă niște bani pentru ca ea să apară cu nu știu ce ulei de corp în mână. Pe blogul ei sunt câteva articole despre niște salate, conținut suficient pentru a justifica, măcar așa de ochii lumii, faptul că vinde acolo și niște costume de baie de la o firmă cu care colaborează. E un întreg business construit în jurul ei.
Nu găsesc nici măcar un exemplu de cineva care face același lucru și la noi. Hai, poate Andreea Raicu. Restul vedetelor noastre se mulțumesc să fie pițipoance întreținute, iar impresarii lor muncesc din greu să le bage la Capatos, dar nu mai mult.
Apropo, costumele de baie precum acesta de mai jos se cheamă “monokini“. Că na, e o singură piesă. Viața mea este mult mai bogată de când am aflat asta.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau