Va apărea și rubrica Stories, un fel de News Feed, cu diverse articole pe care utilizatorul poate face click, tot pe baza istoricului de pe Google.
Google vrea să-i păstreze pe utilizatori cât mai mult pe site-urile sale, astfel că promite și posibilitatea de a extinde căutarea cu diverse elemente dorite de user, fără ca acesta să mai iasă din site-urile Google pentru a ajunge pe alte site-uri.
O dovadă este și prezentarea unei opțiuni numite Journey care vorbește despre o adevărată ”călătorie” pe care utilizatorii o fac, referindu-se la faptul că oamenii caută zile în șir lucruri legate de aceeași temă, iar Google le va permite oamenilor să revină mult mai repede la lucruri pe care le-au căutat și diversele teme vor fi sortate pe categorii.
Google vera să se adapteze pentru gusturile ”milenialilor” care nu mai au răndarea să caute prin mari cantități de text, ci vor totul aproape ”de-a gata”, în format foto sau video. Rămâne de văzut dacă Google nu va evta pericolul de supraîncărcare a paginii de Search.
Adauga comentariul tau