Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

Licitatie com. Racaciuni

Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.

Licitatie Orasul Harlau

Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.

PUBLICATIE DE VANZARE MOBILIARA Nr. 7/2024 din 09.

Dosar de executare nr. 7/2024. DATA AFISARII PUBLICATIEI DE VANZARE: 09.04.2025. PUBLICATIE DE VANZARE MOBILIARA Nr. 7/2024 din 09.04.2025. In baza titlului executoriu - bilet la ordin seria BUCU3AH 0155912 emis la data de 21.03.2023 scadent la data de 08.12.2023, inscris in RNPM 2023-12141509529298-YBH cu aviz specific din 14.12.2023 si incheierea privind cheltuielile de executare nr.7/2024 din 01.04.2025 al B.E.J.A Andrei Cezar & Nechifor Ionela, in a caror executare silita staruie creditoarea AMEROPA GRAINS S.A. cu sediul in Constanta, Str. Incinta Port Constanta Dana, nr. 54, et. 1, Judetul Constanta, executorul judecatoresc Andrei Cezar din cadrul B.E.J.A Andrei Cezar & Nechifor Ionela cu sediul in Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 13-15, mezanin, numit prin Ordinul Ministrului Justitiei 685/c/04.04.2001, potrivit dispozitiilor art. 762 C. pr.civ. aducem la cunostinta generala, ca la data de 05.05.2025, ora 14:00, se vor vinde la licitatie publica, la baza de receptie a creditoarei AMEROPA GRAINS SA din sat/com. Vladeni, jud. Iasi, bunurile mobile proprietatea debitoarei Intreprindere Individuala CHISCAREANU MIHAI, CIF: 38002858, cu sediul in Sat Sipote - 707485, Registrul Agricol volum IV, pozitia 029, Comuna Sipote, Judetul Iasi, sechestrate prin procesul verbal de sechestru nr. 7/2024 din 08.10.2024 al BEJA Andrei Cezar & Nechifor Ionela si predate in custodie conform procesului verbal de constatare ridicare auto nr. 7/2024 din 26.02.2025 al BEJA Andrei Cezar & Nechifor Ionela, respectiv: - autoutilitara marca Mercedes Benz Actros, BC autotractor, an fabricatie 2012, serie caroserie WDB9634031L648634, numar inmatriculare IS20CHM, culoare alb, serie motor C0017442, nr. km la bord 845.848 - la pretul de 56.591 lei (nu contine TVA), care va constitui pret de incepere a licitatiei; -semiremorca marca WIELTON, model NW3, DA10 Basculanta, an fabricatie 2018, serie caroserie SUDNW300000072447, numar inmatriculare IS24CHM, culoare gri - la pretul de 133.950 lei, (nu contine TVA) care va constitui pret de incepere a licitatiei; -autoutilitara marca Mercedes Benz Actros, BC autotractor, an fabricatie 2012, serie caroserie WDB9634031L709627, numar inmatriculare IS21CHM, culoare alb, serie motor C0031247, nr. km la bord 762.643 - la pretul de 72.395 lei, (nu contine TVA), care va constitui pret de incepere a licitatiei; -semiremorca marca WIELTON, model NW3, DA10 Basculanta, an fabricatie 2018, serie caroserie SUDNW300000072448, numar inmatriculare IS22CHM, culoare gri - la pretul de 135.085 lei, (nu contine TVA), care va constitui pret de incepere a licitatiei. Valoarea bunurilor a fost stabilita conform incheierii nr.7/2024 din 18.03.2025 a BEJA Andrei Cezar & Nechifor Ionela, in baza raportului de evaluare intocmit de catre SC EVALIASI SRL, prin evaluator autorizat George Neacsu, in data de 11.03.2025. Somam pe toti cei care pretind vreun drept asupra bunurilor urmarite descrise mai sus, sa il anunte pe executorul judecatoresc inaintea datei stabilite pentru vanzare, respectiv 05.05.2025, ora 14:00, dupa care nu li se vor mai lua in consideratie obiectiunile. Invitam pe toti cei care doresc sa cumpere bunul scos la licitatie publica sa se prezinte la data, locul si ora stabilite, iar pana la aceasta data sa prezinte oferte de cumparare. In conformitate cu dispozitiile art.768 alin 1 C.pr.civ., participantii la licitatie trebuie sa consemneze la dispozitia executorului judecatoresc, cel mai tarziu pana la inceperea licitatiei, o garantie de participare de cel putin 10% din pretul de incepere al licitatiei pe seama si la dispozitia executorului judecatoresc si oferta de cumparare. Suma reprezentand 10% se depune in contul de consemnare al biroului nr. RO85BREL0002000752770101, deschis la Libra Bank SA Iasi, cod fiscal 31614434, cu precizarea ca reprezinta garantie de participare la licitatie. In conformitate cu dispozitiile art 768 alin. 2 C.pr.civ creditorii urmaritori sau intervenienti nu au obligatia daca au un rang util de preferinta, sa depuna garantia, decat pentru a acoperi, daca este cazul, diferenta dintre valoarea garantiei si propria creanta. Bunurile sunt proprietatea debitoarei Intreprindere Individuala CHISCAREANU MIHAI, CIF: 38002858, cu sediul in Sat Sipote - 707485, Registrul Agricol volum IV, pozitia 029, Comuna Sipote, Judetul Iasi si sunt scose la vanzare prin licitatie publica, in vederea despagubirii creditoarei AMEROPA GRAINS S.A. cu sediul in Constanta, Str. Incinta Port Constanta Dana, nr. 54, et. 1, Judetul Constanta, cu creanta aferenta dosarului. TERMEN DE VANZARE: 05.05.2025, ora 14:00. Executor judecatoresc, ANDREI CEZAR
STIRI ULTIMA ORA
 Hristos a Înviat!
20/04/2025 00:41

În aceste zile limpezi si blande, in care tăcerea grădinii de măslini se impleteste cu lumina unei iertări adanci, vă cuprindem cu recunostintă si gand bun. Fie ca Învierea Domnului să vă a ...

Verstappen, imperial: Pole position în Arabia Saudită, după ce a învins favorita McLaren
19/04/2025 23:08

 Max Verstappen si-a arătat din plin talentul pe circuitul de la Jeddah, campionul mondial en-titre urmand să plece din pole position in Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită. Olandezul celor d ...

Analiză care provoacă o undă de șoc: Planul lui Trump în Ucraina a eşuat. Situaţia ar putea avea o întorsătură urâtă
19/04/2025 22:44

 Încercările administratiei Trump de a pune capăt războiului din Ucraina au esuat in ultimele trei luni si chiar ar putea inrăutăti lucrurile, a declarat un expert pentru Sky News. Nigel Go ...

Antrenorul de la Botoșani, Leo Grozavu, ia Iașul peste picior înaintea meciului de duminică
19/04/2025 22:02

Antrenorul FC Botosani, Leo Grozavu, a ironizat astăzi pe ACSM Politehnica Iasi in conferinta de presă dinaintea meciului de duminică, din Copou, din etapa a V-a a play-out-ului Ligii I de fotbal.   & ...

Cozonaci cu 21 de E-uri și adaosuri comerciale „nesimțite” / Cum sunt păcăliți consumatorii în magazine
19/04/2025 22:01

 Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor a analizat peste 20 de sortimente de cozonaci din marile lanturi de magazine si a găsit produse pline de E-uri. La randul său, Aurel Popescu, prese ...

Intervenție de urgență în Neamț în urma unei sesizări privind o posibilă victimă aflată într-un autoturism
11/04/2025 14:06

Un bărbat de 34 de ani din Piatra-Neamt este vizat de o anchetă penală, fiind suspectat de agresiune fizică si conducerea unui autovehicul sub influenta alcoolului, după ce si-ar fi lovit concubina in timp ...

Moldova n-are umbrelă; nici NATO, nici românească!
14/04/2025 17:54

Dorian OBREJA Tocmai ce mă decisesem să abordez subiectul din randurile care urmează, cand mi-a parvenit o stire care il completeză de minune.  „Armata franceză desfăsoară operatiuni de cart ...

VIDEO. Roboții chinezi au alergat împotriva oamenilor în primul semimaraton umanoid din lume. Câștigătorul s-a impus la distanță mare
19/04/2025 11:16

   Peste 20 de roboti cu două picioare au concurat sambătă in China la primul semimaraton umanoid din lume si, desi impresionanti din punct de vedere tehnologic, au fost departe de a-i intrece pe ...

Acest ou de ciocolată costă peste 2.000 de lei! De ce este atât de special
19/04/2025 13:51

Cine isi permite să il cumpere? Realizat la comandă de ciocolatieri si decoratori de prăjituri din Harrogate, oul „Bettys Grande Easter Egg” ostă 395 de lire sterline (aproximativ 2.300 lei) si ...

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei