8 milioane de romani vor primi plicul verde in 2020. Ce contine

plicul-verde-in-2020-

Dimensiune font:

| 04-05-2020 11:47

 Administratorii fondurilor de pensii trimit peste 8 milioane de plicuri continand scrisoarea anuala de informare a tuturor celor care contribuie la fondurile de pensii private (Pilonul II obligatoriu si Pilonul III facultativ), potrivit unui comunicat al Asociatiei pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR).

Potrivit legii, toti administratorii fondurilor de pensii trimit in fiecare an, pana cel tarziu la data de 15 mai, catre toti participantii la fonduri, scrisoarea anuala de informare, la ultima adresa postala comunicata administratorului.

Scrisoarea de informare contine detalii despre evolutia contului personal de pensie privata in anul precedent si despre situatia financiara a administratorului.

In premiera, in 2020, toti administratorii trimit aceasta informare intr-un plic de culoare verde, demers dublat de o campanie online de constientizare a faptului ca #pliculverde contine informatiile despre pensia privata.

Astfel, pe toata durata lunii mai 2020, participantii vor primi online indemnul de a cauta plicul verde in casuta postala, de a citi scrisoarea de informare anuala si de a intra in contact cu fondul de pensii prin crearea unui cont online si actualizarea datelor personale si a adresei postale.

Culoarea verde a fost aleasa pentru ca informarea anuala sa fie usor de reperat in corespondenta pe care o primesc participantii, miza industriei fiind cresterea gradului de informare a acestora. Verdele a fost ales, intrucat nu se regaseste in paleta cromatica de brand a niciunui administrator.

Suplimentar scrisorii anuale de informare in forma tiparita, toti administratorii ofera participantilor posibilitatea de a se informa online, pe baza unui cont accesibil cu user si parola, cu privire la contul personal de pensie privata.

De asemenea, administratorii sunt obligati de lege sa furnizeze, la cererea participantilor, orice detalii suplimentare despre tot ce inseamna participarea la fondul de pensii sau despre datele cuprinse in scrisoarea anuala.

Campania de informare "Plicul Verde" este derulata de catre Asociatia pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR) in parteneriat cu agentia Rogalski Damaschin PR si se va desfasura in online-ul romanesc pe toata durata lunii mai 2020.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
ANAF a identificat un prejudiciu de 17 milioane lei în domeniul deșeurilor reciclabile. Firme fantomă și raportări fictive
16/06/2021 13:13

Inspectorii Directiei generale antifraudă fiscală, din cadrul ANAF, au investigat o retea frauduloasă de sapte firme specializate in colectarea si reciclarea deseurilor, ai căror organizatori au fraudat cu ...

De ce va ajunge Brazilia să „inunde” piața mondială cu zahăr
16/06/2021 12:56

Piata mondială de zahăr va avea un surplus de productie in perioada următoare, in contextul tranzitiei globale spre automobilele electrice si a renuntării la biocombustibili produsi din trestie de zahăr ...

GALERIE FOTO - Cel mai mic zimbru din Rezervația Hațeg, Romică, a împlinit un an
16/06/2021 12:30

Cel mai nou membru al rezervatiei de zimbri din Hateg a implinit un an. Îl cheamă Romică si este al nouălea exemplar din rezervatia aflată in custodia Directiei Silvice Hunedoara. "Vi-l aminti ...

Foamete în Coreea de Nord. Kim Jong Un: Situația este sub tensiune!
16/06/2021 11:50

Liderul nord-coreean Kim Jong Un a recunoscut că ţara sa se confruntă cu o „situaţie alimentară sub tensiune", au raportat miercuri media oficiale, preluate de AFP şi DPA. Coreea de Nord, a ...

Percheziții la Universitatea Titu Maiorescu. Polițiștii anchetează vânzarea ilegală a unor apartamente din cămine
16/06/2021 11:45

Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti se află in mijlocul unui scandal imens. Directiei de Investigare a Criminalitătii Economice efectuează mai multe perchezitii intr-un dosar de delapidare prin vanzar ...

 Leonardo Badea (BNR): Oportunități pentru reducerea decalajelor de dezvoltare industrială regională a României
16/06/2021 11:38

Viceguvernatorul BNR, domnul Leonardo Badea, a declarat:   "Dincolo de efectele negative, pandemia COVID-19 a evidentiat oportunităti pentru Romania, nu numai de a reconstrui economia, ci si ...

Tranzacţia anului 2020: Vânzarea “MOLDOMOBILA Iaşi”
16/06/2021 09:01

Activul „Moldomobila SA”, este o proprietate imobiliară situată intr-o zonă cu potential investitional al mediului iesean, respectiv in soseaua Bucium, nr. 34, langă activul achizitionat de Kauf ...

”Granturi pentru capital de lucru” – Anunt privind finalizarea proiectului  ”Sprijinirea activitatii MORANDI LOGISTIC SRL”
15/06/2021 17:10

 Comunicat de presă 15.06.2021 Anunt privind finalizarea proiectului  ”Sprijinirea activitatii MORANDI LOGISTIC SRL”  

Accident la Centrala Cernavodă. Un muncitor a ajuns la spital
15/06/2021 13:12

Un angajat al Centralei Nucelaroelectrice Cernavodă a ajuns marti, la spital, in urma unei defectiuni la un recipient de clor de pe platforma centralei. Potrivit unui comunicat al centralei, bărbatul este in ...

ULTIMĂ ORĂ: Comisia de Muncă a Camerei Deputaților a ELIMINAT indexarea alocațiilor copiilor cu 20% de la 1 iulie și 1 ianuarie
15/06/2021 13:09

Comisia de muncă a Camerei Deputaţilor a decis marţi ca alocaţiile pentru copii să fie majorate de la 1 ianuarie 2022 cu rata inflaţiei.     Comisia pentru muncă a dat raport de adoptare i ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei