Agilion: Exigență și Calitate în Procesul de Recrutare pentru Retaileri

WhatsApp Image 2024-11-04 at 15.55.41

Dimensiune font:

| 05-11-2024 11:15

 Agilion, un lider pe piața de outsourcing de personal și recrutare dedicată, se bucură de o reputație solidă datorită standardelor înalte ale proceselor sale de selecție. Compania deține acum aproximativ 850 de angajați, care operează în depozitele unora dintre cei mai mari retaileri din România, inclusiv Auchan, Emag, Altex, Yato, Sezamo, Petrom, Mega Image și Sameday.

Recrutările sunt gestionate de profesioniști din domeniul resurselor umane, ale căror experiență și expertiză sunt esențiale în selectarea candidaților potriviți. O caracteristică distinctivă a procesului de recrutare al Agilion este colaborarea cu ICEU Training Grup, singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training și consultanță în detectarea comportamentului simulat și a erorilor cognitive. Această colaborare aduce un plus de valoare procesului de evaluare, asigurându-se că selectarea candidaților este realizată cu maximă acuratețe și integritate.

„Colaborarea noastră cu ICEU este un pilon esențial al succesului nostru în recrutare. Datorită abilităților avansate de profilare oferite de echipa ICEU, putem identifica candidații care nu doar îndeplinesc criteriile tehnice, ci și se aliniază culturii organizaționale a clienților noștri," afirmă Marius Dumitru, fondatorul Agilion.

ICEU Training Grup utilizează tehnici inovatoare care le permit să analizeze nu doar competențele, ci și comportamentele candidaților. Prin intermediul testelor și evaluărilor specializate, se minimizează riscurile asociate cu angajarea persoanelor care nu sunt complet sincere în privința abilităților și experienței lor. Acest proces devine vital în contextul competitiv al pieței muncii, asigurându-le clienților Agilion siguranță și liniște în privința alegerilor făcute.

Indiferent de sectorul pentru care recrutează — fie că e vorba despre retail, logistică sau alte domenii — Agilion se angajează să ofere soluții de personalizare a procesului de selecție, adaptate nevoilor fiecărui client. Cu o echipă formată din 850 de angajați care sprijină operațiunile în depozitele marii retaileri, Agilion contribuie semnificativ la eficiența și succesul acestora.

Un scurt instantaneu video, in care pot fi vazuti muncitori recrutati prin intermediul Agilion, in plina activitate: https://youtu.be/nJ5cTImN1Jg

În concluzie, prin utilizarea expertizei HR avansate și colaborarea cu ICEU Training Grup, Agilion reușește să ofere un proces de recrutare de înaltă calitate, contribuind astfel la succesul organizațiilor care colaborează cu ei. Focusul pe detectarea comportamentului simulat și erorilor cognitive asigură o selecție bine fundamentată, promovând integritate și excelență în resursa umană.

Cateva opinii ale partenerilor nostri, despre calitatea colaborarii cu Agilion:

Marius Francisc

(acum 2 săptămâni)

”In sfarsit o firma serioasa care respecta cerintele si aduce muncitorii in timp util. Noi am avut experiente neplacute cu alte firme care ne-au adus tot felul de muncitori si aveam teama asta dar ne-au promis ca in cazul in care nu sunt ok ne aduc altii, asta stiam si de la un colaborator care ne-a recomandat aceasta firma dar la noi nu a fost cazul pentru ca intr-adevar muncitorii sunt calificati in domeniul cerut de noi. Multumim si cu siguranta vom apela si alta data si va recomandam cu drag!”

Andrei Patrascu

(acum o săptămână)

”Seriozitate si profesionalism sunt cuvintele cele mai potrivite pentru a descrie aceasta firma. Suntem multumiti de servicii si de rapiditatea cu care ne sunt rezolvate orice cerinte.Sunt foarte multumit atat de serviciile oferite cat si de promptitudine si suportul acordat. Este o firma serioasa cu care chiar merita sa lucrezi!”

AFN

(acum 2 săptămâni)

Am avut o experiență excelentă cu echipa Agilion! Profesionalismul și dedicarea lor s-au remarcat încă de la primul contact. Am apreciat foarte mult comunicarea clară și promptă, dar și atenția la detalii pe care au arătat-o în fiecare etapă a proiectului. Au reușit să înțeleagă pe deplin nevoile noastre și să livreze rezultate care au depășit așteptările. Recomand cu încredere Agilion pentru oricine caută servicii de calitate și o echipă cu adevărat implicată. Mulțumim pentru colaborarea de succes!


Ramona Neagu

(acum o săptămână)

”Eu lucrez cu Agilion de foarte mult timp, cu ani in urma vizele angajatilor straini erau obtinute rapid si angajatii chiar ajungeau in 3-4 luni , acum este un timp de așteptare mai mare insa nu este vina agentiei, tot ce contraza pentru noi este faptul ca sosesc oameni calcificati pe domeniul solicitat, avem suportul lor la nevoie si sunt implicati in rezolvarea tuturor problemelor la care ii solicitam.”

 

Pentru mai multe informații:
Website: 
www.agilion.ro
Email: 
contact@agilion.ro

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:41

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
ANAF a extins sfera veniturilor pentru care trebuie depusă Declarația Unică
12/12/2024 13:46

Declaraţia unică se depune pană la data de 25 mai 2025 inclusiv, pentru declararea venitului realizat şi stabilirii/definitivării impozitului anual pe venit şi a contribuţiilor sociale. Proiectul de o ...

 Comunicat de presa. Lansare proiect ,,Digitalizare SSM SUPPORT SRL
12/12/2024 09:00

 Comunicat de presa. Lansare proiect ,,Digitalizare SSM SUPPORT SRL"

Vin vremuri economice tulburi! Avertismentul lui Adrian Vasilescu, consilierul lui Mugur Isărescu
12/12/2024 00:14

Romanii intampină tot mai multe dificultăti in achitarea creditelor, iar firmele resimt o presiune financiară crescută, conform celui mai recent Raport asupra stabilitătii financiare publicat de Banca Nati ...

Euro a scăzut la minimul ultimelor șapte luni
11/12/2024 20:34

Revenirea cererii de monedă natională si reducerea aversiunii fată de risc, au impins cursul monedei unice la minimul ultimelor sapte luni. Piata locală s-a deschis la 4,971 lei iar ordinele de vanzare de v ...

 Mii de produse ale meșterilor populari la Târgul de Crăciun Învie Tradiția
11/12/2024 17:47

  Proiectul national Învie Traditia, cel mai mare magazin de artă populară, intampină ca de obicei sărbătorile magice ale Crăciunului intr-un mod special, prin organizarea Targului de Crăciun ...

Boloș.” România a fost în centrul discuţiilor la Bruxelles„
11/12/2024 00:19

Romania este printre cele cinci state membre cărora li s-a acceptat o perioadă de ajustare fiscală de şapte ani in loc de patru, a anunţat, marţi, ministrul Finanţelor, Marcel Boloş, care se află la re ...

Lansarea proiectului DIGITALIZAREA INTREPRINDERII LA S.C. CLINICA EQUILIBRIUM S.R.L.
10/12/2024 14:57

 Lansarea proiectului DIGITALIZAREA INTREPRINDERII LA S.C. CLINICA EQUILIBRIUM S.R.L.

Actualizarea codurilor CAEN din 2025: Ce trebuie să facă SRL-urile, PFA-urile și alte firme la ONRC
09/12/2024 18:21

De la 1 ianuarie 2025 se actualizează codurile CAEN, pentru a trece la revizia rev. 3 NACE, iar profesionistii din Romania, fie că vorbim despre firme SRL sau de persoane fizice autorizate (PFA), ori intrepri ...

Ce se va întâmpla cu indexarea pensiilor, promisă de la 1 ianuarie 2025. Declaraţia Ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu.
09/12/2024 16:20

Romanii asteaptă ca de la 1 ianuarie 2025 să se indexeze pensiile, dar situatia politică din tară naste temeri cu privire la măsurile care vor fi luate de la anul. Simona Bucura Oprescu a lămurit acest ...

Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor intensifică toate controalele de sărbători
09/12/2024 14:20

Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) intensifică acţiunile de control, pană pe 24 decembrie 2024, prin intermediul structurilor de la nivel naţional şi j ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei