antet-Business Focus Iasi 2019 (2)

Dimensiune font:

Criza din piaţa muncii, resimţită din ce în ce mai puternic în Moldova.

| 15-03-2019 18:57

 Discutăm despre soluţii la Business Focus Iaşi 2019 

Atragerea şi retenţia de personal continuă să rămână principala problemă a antreprenorilor şi managerilor din regiunea Moldovei – aceasta este principala concluzie a unui studiu efectuat de Business Days în rândul comunităţii de business din judeţe Iaşi, Suceava, Bacău, Neamţ şi Botoşani la începutul acestui an, ca preambul pentru organizarea Business Focus Iaşi 2019.

Am efectuat acest studiu aprofundat pentru a afla nevoile oamenilor de business din regiunea Moldovei şi pentru a ne adapta structura conferinţelor, temele dezbătute şi alegerea speaker-ilor pentru Business Focus Iaşi 2019.

Am observat că şi în acest an criza din piaţa muncii continuă să fie principala provocare pentru firmele din regiunea Moldovei. Cauzele acestui fenomen pot fi evoluţia pieţei muncii la nivel naţional – un studiu recent arăta că România se află pe locul 2 în lume în ce priveşte migraţia forţei de muncă, mai ales a celei tinere, de până în 35 de ani, dar şi neadaptarea companiilor la schimbările inovative în management şi cultura organizaţiei.

De asemenea, o altă provocare importantă este legată de lipsa predictibilităţii economice a companiilor, care creează temeri în rândul antreprenorilor– a declarat Laszlo Pacso, Preşedintele platformei Business Days.

În acest an, la principalul eveniment de business al anului din regiunea Moldovei, Business Focus Iaşi, vom reuni peste 50 de speakeri recunoscuţi la nivel naţional şi internaţional, fiecare cu experienţă de peste 15 ani în domeniul său de expertiză: Marius Ghenea, Dragoş Anastasiu, Alex Cernătescu, Dan Mocanu, Răzvan Ziemba, Radu Lupaş, Cristian Secosan, Rudolf Vizental care vor aduce informaţii relevante şi aplicate pe teme de maxim interes pentru mediul de business: • Crearea, motivarea şi dezvoltarea echipei • Managementul performanţei • Folosirea instrumentelor inovative de management în planificare, coordonare şi luarea deciziilor • Automatizarea proceselor de business • Business development şi strategie de business • Dezvoltarea creativităţii, a spiritului întreprinzător • Managementul cu succes al resurselor • Comunicare de leadership • Construirea unui brand de angajator puternic • Înţelegerea clienţilor, targetarea lor şi dezvoltarea relaţiei cu ei • Inteligenţa digitală şi folosirea platformelor digitale cu succes în activitatea profesională

Participarea la Business Focus Iaşi 2019 le va aduce antreprenorilor, managerilor şi specialiştilor care vor fi prezenţi la eveniment nu doar experienţa transformaţională a unei zile pline de informaţii relevante, ci şi posibilitatea de a accesa livrabilele concrete şi aplicabile încă de a doua zi oferite de speakerii evenimentului: ghiduri, metodologii complete, mecanisme, sisteme, instrumente de lucru, softuri de organizare şi planificare a unui departament/afacere, dar şi o suită de recomandări şi referinţe unde cei care doresc pot aprofunda temele dezbătute în cadrul sesiunilor.

Business Focus Iaşi se va desfăşura în 10 aprilie 2019 la Palas Congres Hall Iaşi şi le va oferi celor peste 350 de oameni de afaceri, antreprenori, C.E.O., manageri şi şefi de proiecte Start-Up un program intens, pe tot parcursul zilei: două conferinţe, trei masterclass-uri şi 15 workshop-uri tematice.

Participanţii vor avea posibilitatea de a-şi dezvolta abilităţile profesionale, de a achiziţiona competenţe şi de a afla noi modalităţi de a descoperi soluţii creative la provocările cu care se confruntă în viaţa de zi cu zi.

Principalul mod de transfer al cunoştinţelor va fi aplicat, prin schimb de experienţă şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri care duc discuţiile şi prezentările experţilor la situaţii concrete din viaţa profesională a participanţilor, utilitatea şi relevanţa acestor sesiuni crescând şi mai mult.

Parteneri Business Focus Iaşi 2019 Parteneri Premium: Alfa Test, Fan Courier, Instant Factoring, Leaseplan, Uncredit Bank, Termene.ro, Zitec, eOkey. Parteneri : SmsAdvert, Ageo, Biocom, Trandafir si Asociatii, Calin Iepure. Parteneri Logistici: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Dallmayr, Little Texas, Pleiada Hotel, Chivas, Cuptorul Moldovencei, Glazurai, McDonald’s, Subway, Teo’s Coffee. Parteneri media: Ziarul de Iaşi, Evenimentul de Moldova, Zelist Monitor, IQ-ads, Agerpres, România Liberă, Digi24 Iaşi, inoras.ro, Iasi4U, Radio Iaşi, Radio Hit, Softlead, Zelist Monitor, ANIS, Bizz Club, 9AM, Business24.Ziare.com, Jurnal de afaceri, TVR, Viva FM, Radio Hit, Iasi TV Life.

Despre Business Days Business Days este cea mai complexă platformă de afaceri, dezvoltare profesională şi personală din România pentru antreprenori şi manageri din toate domeniile de activitate.

Evenimentele Business Days sunt cele mai mari şi de impact evenimente de business din România - în 2019 aceste evenimente vor fi organizate în marile oraşe ale ţării: Iaşi, Cluj, Timişoara, Bucureşti. Platforma Business Days cuprinde peste 65 de evenimente organizate, servicii de promovare inteligentă cu lead capturing, servicii de generare de lead-uri, evenimente corporate, Business Days TV - un canal video de educare şi informare, studii de piaţă.

Evenimentele Business Days sunt singurele evenimente din România care aplică studii de cercetare pentru a afla problemele şi provocările cu care se confruntă antreprenorii şi managerii locali, astfel încât temele şi acţiunile evenimentului să răspundă nevoilor actuale ale participanţilor; mai mult, este singurul eveniment care îşi alege speakerii, profesioniştii şi experţii în baza unei evaluări date de comisii de validare a acestora.

Înscrierile au loc până la data de 9 aprilie 2019. Până la data de 27 martie, în baza promoţiei de Early Bird, se aplică un discount de 10%. Profesorii, studenţii şi elevii beneficiază de un discount de 50% Persoane de contact: Codruta Nicolescu, CEO BD: 0741163700 / codruta.nicolescu@businessdays.ro Amalia Georgescu, responsabil PR BD pe zona Moldovei 0728880573 / amalia.georgescu@biocomp.ro

 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
Tribunalul Iași, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 8669/99/2017 (526/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum şi a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Tutun și Ziare” S.R.L. Iași, cu sediul în municipiul Iași, str. Bălţii nr. 6, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV – Valoare -lei- 1. Chioşcuri ziare dezafectate - 10.906,00; 2. Utilitare dacia Logan - 10.230,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2020. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 13.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 27.04.2020, 04.05.2020, 11.05.2020, 18.05.2020 și 25.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanției de participare la licitație de 30% din prețul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât și documentele de înființare și împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanției de participare la licitație, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informații suplimentare se pot obține la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, județul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035, 0727/850575 și 0744/291653..
Peste 7.000 de locuri de munca au fost desfiintate de vineri pana luni
26/05/2020 20:17

    Un numar de 410.649 de contracte de munca au incetat de la declararea starii de urgenta (16 martie) pana luni, potrivit cifrelor centralizate de Inspectia Muncii si publicate de Ministerul Munci ...

130.000 de companii nu stiu daca isi vor relua activitatea dupa ce se termina somajul tehnic
26/05/2020 16:27

 De la 1 iunie, odata cu incetarea somajului tehnic asigurat de stat si redeschiderea majoritatii sectoarelor economice, sunt cel putin 130.000 de companii care nu stiu daca vor relua activitatea si c ...

Licitatia.ro, 48 de licitatii pe consumabile si servicii medicale au fost publicate pe jud. Iasi
26/05/2020 13:14

  Conform portalului de monitorizare licitatii, Licitatia.ro de la inceputul lunii mai, pana in prezent pe judetul Iasi, au fost publicate 48 de licitatii pe domeniul de Consumabile Medicale la , iar pe d ...

Germania intentioneaza sa retraga avertizarile de calatorie catre 31 de tari europene
26/05/2020 11:14

 Guvernul german intentioneaza sa retraga din 15 iunie avertizarile de calatorie in scop turistic catre 31 de tari europene daca situatia legata de noul coronavirus o va permite. Executivul german urmea ...

CAR Flexicredit Credit Rapid si Economii avantajoase
24/05/2020 08:16

 CAR Flexicredit este o Casă de Ajutor Reciproc care poate avea membri salariati in orice domeniu de activitate, salariati din mediul privat, bugetari, pensionari si studenti, netinandu-se cont de nationa ...

Leul dă noi semne de slăbiciune
20/05/2020 21:59

* moneda naţională a avut ieri o evolutie descendentă fată de principalele valute, in conditiile cresterii cererii comerciale * nivelul lichiditătii din piata monetară continuă să fie ridicat, in urma o ...

A crescut apetitul pentru risc al investitorilor
19/05/2020 21:49

Publicarea datelor preliminarea referitoare la un vaccin anti-COVID produs de compania Moderna, care a produs anticorpi protectori intr-un grup mic de voluntari sănătoşi, a crescut apetitul pentru risc al in ...


CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!


CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!