Klaus Iohannis, cheltuieli de aproape 23 de milioane de euro pentru zboruri. Bogdan Chirieac: Absolut scandalos! Turism de șeic pe banii poporului român

5

Dimensiune font:

| 19-03-2025 00:56

Bogdan Chirieac, analist politic, a vorbit despre cheltuielile pentru zborurile externe ale lui Klaus Iohannis.

Administrația Prezidențială a desecretizat costurile pentru zborurile efectuate de Klaus Iohannis în calitate de președinte al României, începând cu anul 2015.

Ulterior, analistul Bogdan Chirieac a comentat acest subiect într-o intervenție la România TV.

"Nu e o seară bună când aflăm asta. Vedem din nou putreziciunea fără margini a statului român. Faptul că s-a dus la Bruxelles anul acesta, cât l-am mai avut președinte, ne-a costat 120.000 de euro numai avionul. Un avion pentru Bruxelles, zbor dus-întors, 120.000 de euro. Știm bine că în toate călătoriile acestea era doar el cu doamna Iohannis. Dânsul nu lua miniștri, nu lua presă, nu lua oameni de afaceri. Pur și simplu, cheltuielile sunt scandaloase.

Mă întreb unde a fost Guvernul? Unde a fost Parlamentul? Unde a fost Curtea de Conturi? Unde au fost toate aceste instituții ale statului român? Când spun că statul este putred, mă refer la faptul că e până la măduvă. Mă întreb dacă cumva, cineva, ar putea să-i reproșeze aceste cheltuieli? Mă întreb dacă o să fie tras la răspundere domnul Iohannis pentru aceste cheltuieli? Noi aici vorbim doar de zboruri. Stați să vedem cât au costat cazările, restaurantele și așa mai departe.

Bogdan Chirieac: Este pur și simplu scandalos

"Au fost bani aruncați pe geam. România nu a avut absolut nimic de câștigat, nici din America Latină, nici din Africa măcar, de pe nicăieri. Vorbim de un turism de lux, de șeic, de șef al petrolului, de oligarh rus, ceva în zona asta, dar pe banii poporului român. Este pur și simplu scandalos. Au fost două mandate de o mediocritate fără precedent în istoria României, nu doar în istoria post-decembristă. Cum de i s-a permis să țină totul secret? Unde a fost primul ministru? Unde au fost șefii celor două camere? Unde au fost comisiile de specialitate? Unde au fost toți în toată această perioadă? Era Zeus la Cotroceni și nu putea fi deranjat? Ca să înțeleagă și publicul larg, multă lume merge la Bruxelles, merge prin Europa, și toți știu cât costă un bilet de avion. Mă rog, nu mă aștept să meargă la economic, că și asta e o chestie de un populism ieftin, dar 120.000 de euro să te coste aeronava până la Bruxelles și înapoi? Suma asta când economia României e în pioneze? Suma asta când pensiile nu sunt indexate? Suma asta când mediul privat trebuie să dea afară oameni? Suma asta când avem taxe și impozite aberante, crescute în ultimii ani fără precedent? Au crescut taxele și impozitele ca să-i dăm bani lui Iohannis pentru avioane private. Absolut scandalos.

El era la 8% încredere și omul a zis ‘domnule, mai am doi ani, hai să-mi fac eu toate poftele pe banii poporului român’. Aici vorbim doar de avioane, repet. Mi-e teamă de celelalte cheltuieli. Se adaugă și bugetele altor instituții, care până la urmă trebuie să-și facă treaba, nu? N-au încotro. Era președintele României. Asta a ales poporul român în cunoștință de cauză în 2019. Hai că în 2014 poate a prostit lumea mai ușor. În 2019 știam deja cine e. Au zis și atunci ‘domnule, nu e corupt’. Da? Nu e corupt? Aceste cheltuieli aberante cum pot fi numite? Nu tot o formă de corupție? O formă de corupție ordinară? Pentru că eu cred că poate fi numită o formă de corupție. Noi am rămas cu gaura și cu gaura mediocrității sale. Profund dezamăgitor, dar meritat de noi, poporul român. Noi, poporul, l-am votat cu o majoritate de 66% în 2019 pentru Klaus Iohannis. Recompensa lui pentru poporul român este asta. Dacă România cumpăra o aeronavă, ieșeam mult mai ieftin. Aeronava aia putea fi folosită și de alți demnitari", a concluzionat Bogdan Chirieac.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
CONSORTIUL format din Five Administration SPRL -Filiala Iasi si LD Expert Grup SPRL, in calitate de Administratori judiciari ai Comcereal SA Vaslui -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -¬23.05.2025 inclusiv, intre orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 3 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii astfel: -Licitatia nr. 1 in data de 16.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 29.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in data de 07.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 4 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii astfel: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 07 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 4 in perioada 14 -16.05.2025, termen-limita inscriere: 13.05.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 5 in perioada 21 -23.05.2025, termen-limita inscriere: 20.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regaseste in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratoru lui judiciar, la adresa: vanzari_filiala @five -advisory.ro sau societatii Comcereal SA, la adresa: office@comcereal -vaslui.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este de 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari_filiala @five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari_filiala @five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Comcereal, la numerele de telefon: 0744610064 si 0335407617, sau e-mail: office@comcereal-vaslui.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari_filiala @five -advisory.ro.
Paștele 2025, în cifre. 83% dintre români au gătit acasă, 84% au ales produsele locale
30/04/2025 12:51

  Un studiu recent arată că desi aproape jumătate dintre romani consideră Pastele o sărbătoare cu semnificatie spirituală (46%), in practică, cele mai importante activităti sunt gătitul mese ...

Se ia curentul în România: zece județe afectate, plus Capitala / Lista zonelor
30/04/2025 12:24

 Compania Retele Electrice Muntenia a anuntat intreruperi programate de curent in Bucuresti si mai multe judete in perioada 28 aprilie-4 mai 2025. Am programat lucrări de moderniz ...

Fast-food-ul, livrările și social media schimbă piața ospitalității din România
30/04/2025 12:04

Piata restaurantelor din Romania se află intr-o etapă de transformare profundă, alimentată de schimbările rapide ale comportamentului de consum si de impactul noilor tehnologii. Conform analizei recente ...

  Curentul electric se scumpește enorm. Facturile se vor dubla
30/04/2025 11:52

Romanii se pregătesc pentru o vară cu facturi mai mari la energie electrică. De la 1 iulie 2025, expiră ultima formă de plafonare a pretului electricitătii, o măsură de protectie introdusă in context ...

Bula imobiliară se sparge! „În următorii ani vom vedea scăderi cu 50% la prețurile apartamentelor”
30/04/2025 10:42

* „În perioada 2020-2023 am avut o anomalie economică. Dobanzile de referintă ale băncilor centrale au fost aproape de zero la sută. Acest lucru a dus la scumpirea apartamentelor, deoarece multi ...

Digitalizarea Companiei ADISSEO SRL
30/04/2025 09:18

 Digitalizarea Companiei ADISSEO SRL

România primește blindate turcești ca parte a unui transfer tehnologic major. 800 de vehicule, produse la Mediaș, din iulie
30/04/2025 05:42

Romania a intrat in topul ţărilor care cheltuie cel mai mult pentru apărare. Aproape 9 miliarde de dolari am dat anul trecut pe contracte care vor moderniza armata in următorii ani. 10% din bani au mers spr ...

„România va intra, în câteva săptămâni, în sevraj”
30/04/2025 05:22

* „Romania a fost ca un tip care a mancat si a băut cativa ani pe datorie, la restaurant” - specialistii sustin că situatia Romaniei din acest an este cu mult mai gravă decat cea a Greciei din an ...

România are de trei ori mai mulți urși decât poate susține ecosistemul
29/04/2025 17:43

Romania adăposteste intre 10.419 si 12.770 de ursi bruni, conform rezultatelor preliminare ale unui studiu genetic national realizat pe baza a 24.056 de probe ADN. Această cifră plasează Romania pe locul ...

Fondurile de investiții din România anticipează stagnare economică în 2025, dar un an bun pentru achiziții și fuziuni
29/04/2025 15:00

Doar 24% dintre firmele de Private Equity (PE) din Romania mai anticipează o crestere economică in acest an, fată de 73% in 2024, potrivit celui mai recent studiu Roland Berger. Desi perceptia economică s- ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei