Recrutare masivă în Moldova

default

Dimensiune font:

| 19-03-2013 07:46

*26 de posturi vor fi scoase la concurs în cadrul la Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Nord-Est de la Piatra Neamţ *locurile de muncă sunt vacante după ce Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice (POS CCE) a fost preluat de organismul regional

Specialiştii în comunicare, economie, administraţie sau domeniul tehnic se pot înscrie la un amplu concurs anunţat la mijlocul săptămânii trecute. Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est a anunţat că pe data de 28 martie va avea loc evaluarea pentru ocuparea a 26 de posturi vacante în cadrul Organismului Intermediar POS CCE.

Astfel, pot fi ocupate un post informare şi publicitate, două posturi de economişti în cadrul Biroului Financiar, Contabilitate, un post auditor intern, un post de secretară, un post inginer constructor în cadrul Biroului Judeţean Suceava, 13 posturi de experţi verificare/monitorizare proiecte, 6 posturi de experţi evaluare, selecţie, contractare şi un 1 post de conducător auto profesionist. „Locurile de muncă sunt pentru o perioadă determinată de doi ani, cu posibilitatea de prelungire“, au anunţat oficialii ADR Nord-Est.

Pentru postul vacant de expert informare şi publicitate sunt necesare studii superioare absolvite în specializarea comunicare, relaţii publice, jurnalism, cunoştinţe de operare pe calculator şi de limba engleză. „Constituie avantaj experienţa profesionala în proiecte cu finanţare europeană şi cunoaşterea şi utilizarea tehnicilor de comunicare, precum şi abilităţi de prezentare“, au transmis reprezentanţii agenţiei regionale.

Condiţiile pentru ocuparea celor 13 posturi de expert de verificare/monitorizare proiecte vizează: studii superioare în domeniile tehnic, economic sau administrativ, cunoştinţe de operare pe calculator, de limba engleză şi pentru economişti sunt necesare cunoştinţele de contabilitate. Aceleaşi cerinţe sunt şi pentru ocuparea unuia din cele şase posturi de expert evaluator. „Concursul va consta în următoarele probe: test de limba engleză, test privind cunoştinţele de operare pe calculator, test de cunoştinţe din bibliografia pentru concurs, interviu şi analiza CV-ului. Pentru postul de conducător auto, concursul va consta în: interviu/analiza CV-ului şi proba practică“, au anunţat organizatorii. Cei interesaţi pot afla mai multe la numărul de telefon: 0233.218.071. (Alina Stan)

 

Cerinţele posturilor

 

Concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Agentiei pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est

- martie 2013 -

Bibliografie:

 

1. Legea nr. 315 / 2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu toate completarile si modificarile ulterioare (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

2. Legea administratiei publice locale, nr. 215 / 23 aprilie 2001 (M.Of. nr. 204 / 23.IV 2001), cu toate completarile si modificarile ulterioare (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

3. H.G. nr. 457 / 2008 privind cadrul institutional de coordonare si de gestionare a instrumentelor structurale, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

4. H.G. nr. 1115 / 2004 privind elaborarea în parteneriat a Planului Naţional de Dezvoltare (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

5. Principalele institutii si politici ale Uniunii Europene (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

6. Fondurile Structurale si de Coeziune in Romania (pentru toate categoriile de posturi scoase la concurs);

 

7. Legea 571 / 2003 – Codul Fiscal, cu toate modificarile si completarile ulterioare (Titlurile I, II, III, IV si VI) – numai pentru economisti, inclusiv cei care candideaza pentru postul de auditor intern;

 

8. Legea 82 / 1991 – Legea contabilitatii, republicata, cu toate modificarile si completarile ulterioare - numai pentru economisti, inclusiv cei care candideaza pentru postul de auditor intern;

 

9. Ordinul 3055 / 2009 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene, cu toate modificarile si completarile ulterioare - numai pentru economisti, inclusiv cei care candideaza pentru postul de auditor intern;

 

10. Legea 672 / 2002 – Legea auditului public intern republicata, cu toate completarile si modificarile ulterioare - numai pentru cei care candideaza pentru postul de auditor intern;

 

11. Ordinul 38 / 2003 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activitatii de audit public intern, cu toate modificarile si completarile ulterioare - numai pentru cei care candideaza pentru postul de auditor intern;

Note!

Materialele de documentare pentru punctul 5 pot fi gasite pe site-urile www. ec.europa.eu/romania (mai multe informatii la sectiunea link-uri utile) si www.euractiv.ro

Materialele de documentare pentru punctul 6 pot fi gasite pe site-urile www.inforegio.ro; www.inforegionordest.ro; www.fonduri-ue.ro

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:12

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei