1comandament1
1comandament2

Dimensiune font:

Pregătiţi de iarnă!

| 23-11-2019 00:00

În această iarnă, Primăria Iaşi dispune de aproape 200 de utilaje care vor interveni pentru degajarea zăpezii de pe străzile oraşului * şi autorităţile judeţene sunt pregătite pentru prima zăpadă * ca în fiecare an, vor fi organizate trei baze în localităţile Iaşi, Târgu Frumos şi Paşcani, două baze secundare la Grajduri şi Cotnari şi trei puncte de sprijin la Vlădeni, Ţibăneşti şi Răducăneni



Municipalitatea este pregătită şi mobilizată pentru sezonul de iarnă 2019 - 2020. Primarul Mihai Chirica a dispus încă din luna septembrie direcţiilor şi societăţilor din subordine începerea pregătirilor în acest sens, iar ieri, 22 noiembrie, a vizitat baza Citadin SA din zona podului Sfântului Ioan, acolo unde funcţionează şi dispeceratul Comandamentului de Iarnă al Municipiului Iaşi. Citadin SA, Servicii Publice SA, Salubris SA şi Compania de Transport Public SA au la dispoziţie, în total, 188 de utilaje şi autovehicule, cu 36 mai multe ca în sezonul trecut. Din numărul total de autovehicule şi utilaje, 113 sunt ale societăţilor comerciale ale municipalităţii, iar restul sunt contractate de Citadin SA, urmând să fie utilizate în funcţie de vreme. Dintre autovehiculele municipalităţii, şapte sunt noi. „De două zile temperaturile au scăzut până aproape de zero grade şi suntem pregătiţi să intervenim. Parcul de utilaje este activ. Numai în baza Citadin SA avem 125 de echipamente, din care o parte sunt noi. Containerele de la colţurile de stradă vor fi altfel, adică vor avea gură de descărcare automată, care nu va mai permite împrăştierea materialului antiderapant. Va exista posibilitatea ca şi cetăţenii să intervină atunci când au nevoie de sare pentru a topi gheaţa. Avem stocuri de sare şi clorură de calciu asigurate, iar în ceea ce priveşte nisipul suntem chiar producători, pentru că avem balastiera noastră. Modul în care vom interveni va depinde şi de cantitatea de precipitaţii, dar şi de vânt. Vom acţiona, aşa după cum facem de fiecare dată, pentru a asigura deszăpezirea arterelor principale, pentru a avea funcţional şi transportul public de călători, dar şi arterele secundare”, a declarat primarul Mihai Chirica.

Jumătate din utilajele Citadin sunt pentru transportul zăpezii

Citadin SA, companie care asigură şi coordonarea Comandamentului de Iarnă, are la dispoziţie 125 utilaje şi autovehicule, din care 50 sunt proprii, iar 75 contractate. Din numărul total, 53 sunt autobasculante pentru transportul zăpezii, 23 buldoexcavatoare cu lamă şi cupă multifuncţională, 11 autobasculante cu lamă şi sărăriţă, opt autoutilitare şi opt autobasculante cu morişcă. Miercuri, 20 noiembrie, societatea avea în stocuri 10 tone de motorină Euro 5 (dintr-un contract de 600 de tone), 3.200 tone de clorură de sodiu tratată cu inhibitor de coroziune (dintr-un contract de 10.000 de tone) şi 15 tone de clorură de calciu (dintr-un contract de 3.000 de tone). Permanenţa este asigurată de 32 de persoane, dintre care 23 muncitori.

Stocul de cărbune, arhisuficient

Pentru activităţile de întreţinere a spaţiilor verzilor, tăieri / toaletări de arbori şi intervenţii în zonele de pantă, versanţi, poduri, pasaje, parcuri, spaţii verzi şi cimitire, Servicii Publice SA are la dispoziţie 227 de salariaţi. Din numărul total, 127 vor acţiona pentru activitatea de spaţii verzi, 75 pentru activitatea de versanţi şi 25 pentru activitatea de tăieri de arbori. Societatea va mobiliza 77 de mecanici care vor acţiona cu 21 de utilaje, din care opt autobasculante, patru tractoare cu lamă pentru deszăpezire şi trei buldozere.

În perioada 15 noiembrie 2019 - 15 martie 2020 în activitatea de deszăpezire a căilor pietonale vor fi implicaţi zilnic, în medie, aproximativ 200 de angajaţi ai Salubris SA, care vor avea la dispoziţie 25 de utilaje, din care patru noi. Concret, SC Salubris SA va utiliza opt sărăriţe cu lamă, 10 utilaje de deszăpezire a trotuarelor (motocultoare cu lamă şi turbină), trei încărcătoare cu lamă şi patru autobasculante. Totodată, pentru materialul antiderapant vor fi utilizate 150 de lăzi stradale noi.

Compania de Transport Public SA are la dispoziţie 17 utilaje şi mijloace auto, din care două autobasculante, un buldoexcavator, un excavator, două tractoare cu plug şi un Unimog. Compania are în stocuri 21 de tone de sare, 10 tone de nisip cuarţos şi 2,67 tone de clorură de calciu. Cantităţile necesare estimate sunt 100 de tone de sare, 50 de tone de nisip cuarţos, cinci tone de clorură de calciu şi 0,6 tone de inhibitor de salinitate.

Veolia Energie Iaşi SA are în stocuri 245.843,5 tone de cărbune şi 77,8 tone de păcură, consumul zilnic fiind de 602 tone de cărbune, respectiv 1,1 tone de păcură. Totodată, de la rezerva de stat mai există alte 6.828,2 tone de păcură.

Când vremea va aduce ninsori, Poliţia Locală va înştiinţa asociaţiile de proprietari, persoanele fizice şi agenţii economici să cureţe trotuarele, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local 172/2002, iar ulterior va aplica amenzi. Totodată, Poliţia Locală va patrula în permanenţă şi va transmite societăţilor subordonate situaţiile care necesită intervenţii punctuale.

Şi autorităţile judeţene sunt pregătite de iarnă

Încă de la sfârşitul lunii trecute, Consiliul Judeţean prin Direcţia Judeţeana de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi a semnat contractul de deszăpezire a drumurilor în perioada 1 noiembrie -15 martie 2020. Contractul a fost încheiat cu o asociere de firme, în baza acordului cadru aferent perioadei 2018-2020, iar valoarea lui este de aproximativ 7, 6 milioane de lei ( inclusiv TVA). Conform datelor furnizate de către Consiliul Judeţean Iaşi în acest sezon se va acţiona cu 22 de autobasculante dotate cu lamă şi răspânditor de material antiderapant, zece autogredere, şase autofreze, opt încărcătoare frontale şi o automacara. „Noi avem bazele pregătite dar nu am intrat în dispozitiv. Probabil că peste vreo săptămămână două pentru că nu avea rost să băgăm utilajele acum . Este o răcire, posibil să fie zone în care să apară polei dar în rest nu o să fie probleme. Noi avem bazele pregătite, dar nu suntem intraţi în dispozitiv. Conform contractului, ieşim când avem prima atenţionare de fenomene meteo. Avem bazele pregătite, contractul semnat, avem 5.000 de tone de material antiderapant aprovizionat, adică totul este pregătit. Aşteptăm prima ninsoare. O să comunicăm public atunci când intrăm cu toate şi numărul de dispecerat de comandament, absolut tot”, a declarat Ciprian Ciucan, directorul Direcţiei Judeţene de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi.

Ca în fiecare an, vor fi organizate trei baze în localităţile Iaşi, Târgu Frumos şi Paşcani, două baze secundare la Grajduri şi Cotnari şi trei puncte de sprijin la Vlădeni, Ţibăneşti şi Răducăneni.

De asemenea, prefectul judeţului Iaşi a monitorizat întreaga activitate de pregătire, pentru a evita situaţiile care au fost create în anii precedenţi, când nu s-a putut interveni în teren. „Am verificat bazele de deszăpezire începând de pe data de 25 octombrie. Pentru drumurile comunale şi săteşti, la nivelul tuturor unităţilor administrativ-teritoriale, 90% dintre ele au utilaje proprii şi material antiderapant, iar 10% au contracte cu terţi. Suntem în dispozitiv şi la nivel de drumuri naţionale, unde există cele şase baze, iar peste 75% din cantitatea de material antiderapant necesar este deja pregătită. Suntem pregătiţi în orice moment”, a spus Marian Şerbescu, prefectul judeţului Iaşi.

Toate utilajele vor fi dotate cu sisteme de localizare GPS, iar participanţii la trafic vor putea urmări on-line, pe site-ul Consiliului Judeţean, starea drumurilor şi stadiul intervenţiilor. Ruxandra CAŞU, Tudor DAMASCHIN

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

EURO-SIMCOS IMPEX S.R.L. Nr. de înreg. ORC: J33/1391/1994, CUI: 6180733, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit conform Sentinței nr. 163/24.02.2015 pronunțată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9950/86/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006 și ale H.A.C./12.11.2018, anunță scoaterea la vânzare, prin licitație publică cu strigare, la data de 08.11.2019, ora 14.00, a activelor: Stație Peco amplasată în oraș Frasin, Calea Bucovinei, nr. 8, jud. Suceava ce include spațiu comercial, platforma betonată, pompă distribuție cu sistem managerial, distribuitor automat tip FBD 2036R pentru 3 produse cu 6 furtune, cuva cu 3 rezervoare oțel pentru depozitare combustibil, separator grăsimi și bazin vidanjabil pentru apă menajeră. Identificare cadastrală: - Teren cu suprafața de 1.515 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 30399/Suceava, nr. top. 3526/2; - Teren cu suprafața de 1.000 mp, înscris în Cartea funciară veche nr. 30398/Suceava, nr. top. 3526/100, pe care se află edificat Corpul C1 – Stație PECO cu regim de înălțime P+M (mansardă nefinalizată) cu suprafața construită de 47 mp; Valoare de pornire a licitației (lei, fără T.V.A.) - 232.570,00. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 07.11.2019, orele 14.00 la sediul lichidatorului judiciar toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura din mun. Suceava, strada Mihai Eminescu, nr. 10, județ Suceava în fiecare zi de luni până vineri până la data de 07.11.2019. Relații suplimentare se pot obține: Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545, 0755132476.
Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, jud. Iaşi, înregistrată în Registrul Societaţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de administrator judiciar al societăţii debitoare ANTREPRIZA DE LUCRĂRI DRUMURI ȘI PODURI IAȘI S.A.– în reorganizare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, cu dispozițiile Sentinței nr.646/07.05.2019, prin care a fost confirmată modificarea Planului de Reorganizare al debitoarei şi cu hotărârile adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în data de 16.12.2019, ora 13.00, a următoarelor active proprietatea, proprietatea debitoarei: Denumire Activ - Preţ de pornire a licitaţiei (EUR fără TVA) ACTIV NR. I - Proprietate industrială, situată în Mun. Iași, Str. Calea Chișinăului, constând în teren intravilan, în suprafață totală de 13.801,97 mp, din care 12.054,25 mp categoria curți– construcții și 1.747,72 categoria căi–ferate, nr. cad. 18544, CF 120110 a Mun.Iași (nr. CF vechi: 68705), pe care se află edificate un număr de opt construcții C1–C8, neintabulate, într-o stare avansată de degradare. - 700.000,00; ACTIV NR. II - Proprietate industrială, constând în teren și construcții în suprafață de 12.175,42 mp, situată în Mun. Botoșani, Str. Progresului nr.1, jud. Botoșani, împreună cu mijloacele fixe și obiectele de inventar de la locția respectivă, astfel: - 700.000,00 Teren intravilan, în suprafață totală de 12.175,42 mp, categoria curți – construcții, nr. cad. 4675, CF 53301 a Mun. Botoșani (nr. CF vechi: 13517), pe care se află edificate două construcții C1 și C2, într-o stare avansată de degradare. - 600.000,00; Mijloace fixe și obiecte de inventar - Gestiunea Botoșani - 100.000,00; Lista completă a mijloacelor fixe, respectiv a obiectelor de inventar poate fi consultată la sediul administratorului judiciar sau pe site-ul acestuia:www.lrj.ro. Proprietatea industrială, situată în Mun. Botoșani, Str. Progresului nr.1, Jud. Botoșani se vinde în bloc ca și activ funcțional sau mijloacele fixe, împreună cu obiectele de inventar în întreaga lor componență, și separat activului imobiliar. ACTIV NR. III - Proprietate industrială, constând în teren, în suprafață totală de 10.201,87 mp, nr. cad. 447-991/5, CF 30630 a Com. Dornești (nr. CF vechi:3628), compus din: teren în suprafață de 6.262,06 mp, categoria curți – construcții, nr. cad. 447 și teren în suprafață de 3.939,81 mp categoria pădure, nr. cad. 991/5, pe care se află edificate trei construcții C1, C2 și C3, neintabulate, într-o stare avansată de degradare. - 100.000,00. Prețurile nu conțin TVA. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 15.12.2019, la sediul administratorului judiciar. În conformitate cu prevederile art.53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârilor adoptate în cadrul ședinței Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârilor adoptate în cadrul ședinței Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitației, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr: RO11BUCU1032235342088RON,deschis la ALPHA BANK, suc. Iași. Garanţia de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plăţii. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, Iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea activelor imobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietul de sarcini este de 3.570,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness, pe site-ul www.lrj.ro, la tel./fax:0232/220777, 0733683702, mail:vanzari@lrj.ro.
Consorțiul format din EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iași, și INSOLVENCY HOUSE S.P.R.L., cu sediul în Sat Păun, Str. Arțarului, nr.7, Com. Bârnova, Jud. Iași, în calitate de administratori judiciari ai debitoarei PETROLBIT S.R.L., desemnați prin Încheierea nr. 99/09.05.2017, pronunţată de Tribunalul Iași Secţia a-II-a Civilă-Faliment în dosarul nr.3075/99/2017 (nr. în format vechi:131/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilității, organizează licitație publică competitivă, cu strigare, în data de 12.12.2019, ora 11.00, pentru valorificarea următorului activ imobil: DENUMIRE ACTIV - PREȚ DE PORNIRE A LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasat în Com. Holboca, Jud. Iași, compus din: 2.561.247,00. 1.Terenuri intravilane în suprafață totală de 38.662,00 mp (Teren intravilan, categ. curți-construcții, în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984/UAT Holboca; Teren intravilan în suprafață totală de 8.250,00 mp, nr.cad.62985, CF nr.62985/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.422,00 mp, nr.cad.1770,CF nr.60172/UAT Holboca; Teren intravilan categ. căi ferate în suprafață totală de 2.938,00 mp, nr.cad.61833, CF 61833/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.945,00 mp, nr.cad.61615, CF nr.61615/UAT Holboca și Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 2.000,00 mp, nr.cad.61045, CF nr.61045/UAT Holboca) 532.800,00; 2.Construcții situate pe terenul intravilan categ. curți-construcții în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984 a UAT Holboca, astfel:1.560.323,00 - Construcțiile C1, C2 și C3 - 711.114,00; - Construcțiile C4 și C5 - 9.299,00; - Construcția C6 - 21.711,00; - Construcția C7 - 29.633,00; - Construcțiile C8, C9, C10 și C11 - 210.374,00; - Construcțiile C12, C13, C15 și C16 - 306.593,00; - Construcția C17 - 6.476,00; - Construcția C18 - 6.725,00; - Construcția C19 - 7.022,00; - Construcția C20 - 205.732,00; - Construcția C21 - 45.644,00; 3. Echipamentele de automatizare și instalațiile tehnologice specifice terminalului -468.103,00. Activul constând în Proprietate de tipul Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasată în intravilanul Com. Holboca se vinde în bloc, ca un activ funcțional așa cum este prezentat, la valoarea de 2.561.247,00 EUR, fără TVA. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, lit.F, din Codul Fiscal, în măsura îndeplinirii condițiilor legale. În cazul în care la licitaţia din 12.12.2019, nu se va reuși valorificarea activului imobil, aparţinând debitoarei, se va organiza o nouă licitaţie, în aceleaşi condiţii în data de 19.12.2019, ora 11.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.12.2019, respectiv 18.12.2019, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi. În conformitate cu prevederile art.91, alin.1, din Legea nr.85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii, cu excepția sechestrului penal. Modalitatea de valorificare a activului imobil este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Pasul de licitație stabilit este de 5% din prețul de pornire al licitației, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Garanția de participare la licitație este în valoare de 10% din prețul de pornire a licitației, fără TVA, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei PETROLBIT S.R.L., nr:RO66BUCU1032235341146RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanția de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plății. În cazul câştigării licitației garanția se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi atașată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitație publică. Vizitarea și prezentarea activului se poate face în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul administratorilor judiciari, la locul în care acestea se află. Administratorii judiciari vor permite accesul ofertanților care vor achiziționa caietul de sarcini, doar în prezența unui reprezentant al acestora și la solicitarea scrisă prealabilă însoțită de o programare în acest sens. Reprezentanții administratorilor judiciari vor furniza toate informațiile suplimentare disponibile către cei care au achiziționat caietul de sarcini. Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitația publică și modul de organizare a licitației, precum și descrierea activului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare și de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 5.950,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., pe site-ul www.lrj.ro, la tel. 0232/220777, 0733683702, 0744663190, mail: vanzari@lrj.ro sau lichidator.chirila@yahoo.com.
Culmea jafului, la Iaşi: a desfigurat un bătrân, în plină stradă, pentru a-i fura bichonul!
10/12/2019 13:36

Politistii ieseni au identificat un bărbat bănuit de comiterea infractiunii de talhărie calificată. Acesta a fost retinut, pe bază de ordonantă, pentru 24 de ore. Politistii din cadrul Biroului de Inves ...

MAMMA MIA!” – musicalul care a cucerit peste 60 de milioane de spectatori din întreaga lume se joacă vinerea aceasta, la Teatrul de Vară „Radu Beligan” din Bacău
10/12/2019 13:21

    Ne mai despart doar cateva zile de intalnirea publicului cu protagonistii celui mai apreciat spectacol de musical din Romania - „MAMMA MIA!”. Cu o distributie exceptională ce ii adu ...

„MAMMA MIA!” – musicalul care a cucerit peste 60 de milioane de spectatori din întreaga lume, se joacă duminica aceasta, la Sala Polivalentă din Iași
10/12/2019 13:08

Ne mai despart doar cateva zile de intalnirea publicului cu protagonistii celui mai apreciat spectacol de musical din Romania - „MAMMA MIA!”. Cu o distributie exceptională ce ii aduce pe aceeasi ...

Povestea casei tale incepe la Zorilor
10/12/2019 12:43

Ansamblul rezidential Zorilor imbină armonios arhitectura modernă si compartimentarea excelentă, cu volumetria atractivă si spatioasă. Stilul arhitectural emană rafinament si elegantă prin liniile de des ...

 

!! ULTIMA CASĂ disponibilă cu mutare imediată!!
10/12/2019 12:40

Unul dintre proiectele propuse constă intr-un ansamblu rezidential format din 14 case moderne si cochete amplasate intr-o zonă linistită, cu peisaje deosebite si cu 2 căi de acces către oras, unul spre C ...

Basarabean arestat la Iaşi pentru contrabandă
10/12/2019 12:03

* acesta avea in autoturismul cu care se deplasa peste 423.000 de tigarete La data de 8 decembrie, politistii Serviciului de Investigare a Criminalitătii Economice Iasi si Politiei Municipiului Iasi au oprit, ...

Studenţii nu-l mai vor rector pe Tudorel Toader  - Cea mai veche universitate din ţară, „în pericol de a-şi pierde definitiv prestigiul”
10/12/2019 12:01

* aceştia sunt nemulţumiţi de faptul că, sub conducerea lui Tudorel Toader, calitatea invăţămantului şi vizibilitatea ştiinţifică a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” a scăzut in mod ...

Parcare la bordură, doar pe timpul nopţii!
10/12/2019 12:00

Primarul Mihai Chirica a repus pe tapet, zilele trecute, subiectul locurilor de parcare din oraş. De această dată s-a făcut referire la o stradă – Eternitate – unde cu greu poţi găsi un ...

„We Create Top Models”, noua deviză a unui studio de videochat din Capitală
10/12/2019 10:48

15 milioane de rezultate in mai putin de o secundă atunci cand căutăm pe google.ro cuvantul „videochat”. Mii de anunturi de angajare. Sute de bonusuri, care mai de care mai atractive pentru tin ...

  Festival de teatru studenţesc, la Suceava
10/12/2019 10:41

  În perioada 13-15 decembrie, trupa de teatru „Fabulinus” a Universitătii „Stefan cel Mare” din Suceava va organiza prima editie a Festivalului de Teatru Studentesc TeSt Fe ...