Procedura de lucru privind şomajul tehnic

ajofm-iasi-1060x600-1

Dimensiune font:

| 31-03-2020 17:53

În vederea acordării, conform prevederilor O.U.G. nr. 30/2020, modificată și completată prin O.U.G. nr. 32/2020, a sumelor necesare plăţii indemnizaţiei de 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat ce se suportă din bugetul asigurărilor pentru șomaj, dar nu mai mult de 75% din câștigul salarial mediu brut pentru angajații ale căror contracte de muncă au fost suspendate potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii,

Angajatorii cu sediul în raza teritorială a jud. Iași trebuie să depună, prin poștă electronică, la AJOFM Iași, următoarele documente conform modelelor care vor fi aprobate prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale şi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I:

a)      cerere semnată şi datată de reprezentantul legal;

b)     declaraţie pe propria răspunderea reprezentantului legal al angajatorului;

c)      lista persoanelor care urmează să beneficieze de această indemnizaţie, asumată de reprezentantul legal al angajatorului.

Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, AJOFM Iași propune acestora două variante de depunere a documentelor:

1.      prin intermediul aplicației informatice dezvoltate de către colegii noștri de la AJOFM Harghita - http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php;

 

sau

 

2.      prin intermediul poștei electronice la adresa de e-mail iasi@anofm.gov.ro.

 

ᵎVarianta 1(recomandată angajatorilor de către AJOFM Iași)

Angajatorul trebuie să parcurgă următorii pași:

I.     Accesează aplicația informatică a AJOFM prin intermediul link-ului http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php;

 

II.  Se loghează cu codul fiscal/codul unic de înregistrare, iar parola este formată din primele 4 cifre ale codului fiscal/codului unic de înregistrare.

În cazul în care nu se obține logarea, angajatorul trimite o solicitare cu datele sale de identificare (denumire, cod fiscal, sediu, telefon, reprezentant legal, cont bancar, banca, telefon, e-mail) către AJOFM Iașila adresa de e-mail ajofm@is.anofm.ro pentru crearea contului personalizat. AJOFM Iași va transmite către angajator userul (care este întotdeauna codul fiscal/codulunicdeinregistrare) și parola;

 

III.             Se intră în Platforma de relaționare cu angajatoriiși se accesează butonulȘomaj tehnic(există și un tutorial video ce explică funcționalitatea aplicației pe partea de șomaj tehnic, ignorând explicațiile inițiale referitoare la chestionar epidemie);

 

IV.              Se intră în pagina Șomaj tehnic, se completează corect Contul bancar (Codul IBAN) (aplicația are cheie de validare pentru cont)și Banca la care este deschis contul și se salvează datele.Ulterior, se accesează butonul Introducere persoana somaj tehnic și se introduc,prin salvări succesive în aplicație, salariații ale căror contracte de muncă au fost suspendate potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, prin completarea tuturor cîmpurilor (aplicația are chei de validare pentru CNP, număr de zile lucrătoare).

 

V.  După introducerea tuturor salariaților ale căror contracte de muncă au fost suspendate vor fi generate de către aplicație cele 3 documente (cerere, declarație pe propria răspundere, listă salariați) necesare solicitării șomajului tehnic de la AJOFM Iași. Documentele vor fi generate în format .pdf și vor fi salvate de către angajator în propriul computer/laptop. Dacă deține o semnătură electronică, angajatorul va certifica cu această semnătură documentele generate din aplicație și le va transmite prin intermediul aplicației către AJOFM Iași. Dacă nu deține o semnătură electronică, angajatorul va lista documentele generate din aplicație, le va semna, le va scana și le va transmite prin intermediul aplicației către AJOFM Iași.

 

VI.              După transmiterea documentelor prin intermediul aplicației, angajatorul va primi un număr de înregistrare generat de aplicație, iar AJOFM Iași va fi informat imediat că angajatorul a transmis documentele necesare plății indemnizațiilor. AJOFM Iași va descărca documentele din aplicație, le va verifica din punct de vedere al formei (angajatorul își asumă răspunderea pentru toate datele completate în cele 3 documente) și va efectua plata, în termen de maxim 15 zile, în contul angajatorului.

 

Pentru asistență tehnică în intervalul orar 08.00 – 17.00 se poate trimite e-mail la ajofm@is.anofm.ro

 

ᵎVarianta 2

Angajatorii cu sediul în raza teritorială a jud. Iași vor depune, prin poștă electronică, la AJOFM Iași, cele 3 documente conform modelelor care vor fi aprobate prin ordin al ministrului muncii şi protecţiei sociale şi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I:

a)      cerere semnată şi datată de reprezentantul legal;

b)     declaraţie pe propria răspundeDupă transmiterea documentelor prin intermediul aplicației, angajatorul va primi un număr de înregistrare generat de aplicație, iar AJOFM Iași va fi informat imediat că angajatorul a transmis documentele necesare plății indemnizațiilor. AJOFM Iași va descărca documentele din aplicație, le va verifica din punct de vedere al formei (angajatorul își asumă răspunderea pentru toate datele completate în cele 3 documente) și va efectua plata, în termen de maxim 15 zile, în contul angajatorului.După transmiterea documentelor prin intermediul aplicației, angajatorul va primi un număr de înregistrare generat de aplicație, iar AJOFM Iași va fi informat imediat că angajatorul a transmis documentele necesare plății indemnizațiilor. AJOFM Iași va descărca documentele din aplicație, le va verifica din punct de vedere al formei (angajatorul își asumă răspunderea pentru toate datele completate în cele 3 documente) și va efectua plata, în termen de maxim 15 zile, în contul angajatorului.re a reprezentantului legal al angajatorului;

c)      lista persoanelor care urmează să beneficieze de această indemnizaţie, asumată de reprezentantul legal al angajatorului.

Documentele vor fi transmise la adresa de e-mail iasi@anofm.gov.ro.

După transmiterea documentelor, AJOFM Iași va descărca documentele, le va verifica din punct de vedere al formei (angajatorul își asumă răspunderea pentru toate datele completate în cele 3 documente) și va efectua plata, în termen de maxim 15 zile, în contul angajatorului.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:12

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Traficanți de droguri, arestați la Bacău
29/03/2024 15:02

Două persoane au fost arestate preventiv pentru 30 zile sub acuzaţia de trafic de droguri de risc, a informat, vineri, Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Bacău. ‘S-a reţinut că, in mod repeta ...

A fost inaugurat noul Terminal T4 al Aeroportului Internațional Iași
29/03/2024 14:57

Astăzi, a fost inaugurat noul Terminal T4 de la Aeroportul International Iasi. Constructia are trei niveluri, sapte porti de imbarcare si 20 de birouri check-in. Este singurul terminal din regiune prevăzut cu ...

Concurs de produse tradiționale - valorificarea producțiilor agroalimentare obținute în fermele de mărime medie și mică
29/03/2024 14:37

Universitatea de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV), Facultatea de Ingineria Resurselor Animale si Alimentare (FIRAA), in parteneriat cu Directia pentru Agricultură Judeteană ...

Festivalul International de șah „Suflet de român
29/03/2024 11:21

Asociatia Împreună pentru Miroslava in parteneriat cu Universitatea de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” Iasi , Federatia Romană de Sah, Iasah, Clubul Sportiv Micul Sahist din Iasi, ...

Botoșani – încă un drum județean se piatră va fi asfaltat
29/03/2024 11:20

Un nou sector de drum este modernizat de Consiliul Judetean prin intermediul Directiei Judetene de Drumuri si Poduri. O asociere condusă de firma botosăneană Transasfalt Prod a primit ordinul de incepere si ...

„Imunologia este o cheie care poate deschide multe mecanisme ce ajută la înțelegerea altor domenii din medicină”
29/03/2024 11:19

Imunologia, o ramură distinctivă a stiintelor biologice, reprezintă studiul sistemului imunitar al organismelor si modul in care răspunde la agentii patogeni si alte substante străine. În medicină, ...

Accident grav la Prisaca Dornei.Un microbuz s-a răsturnat în afara șoselei
29/03/2024 11:18

Un microbuz in care se aflau şase persoane s-a răsturnat, in această dimineată, la Prisaca Dornei, in judeţul Suceava, la locul accidentului fiind trimise mai multe echipaje de intervenţie. Cinci dintre ...

Astăzi are loc primul zbor de pe terminalul T4. Pasagerii vor tăia panglica
29/03/2024 11:10

Astăzi, 29 martie, are loc deschiderea oficială a terminaluli T4 de la Aeroportul Iasi. Primii ieseni care vor avea ”onoarea” de a păsi prin noul terminal sunt pasagerii zborului TAROM RO704, ca ...

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!
29/03/2024 11:05

Industria regională de TECH se pregăteste să celebreze o nouă serie de recunoasteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai 2024, la Centrul de evenimente Agora. Evenimentul, se va bucura de ...

MARȘUL PENTRU VIAȚĂ se va desfășura la Iași, sâmbătă, 30 martie
29/03/2024 10:59

   Departamentul Pro Vita din cadrul Sectorului de Misiune al Arhiepiscopiei Iasilor, in parteneriat cu Primăria Municipiului Iasi, organizează sambătă, 30 martie, „Marsul pentru viată&rdq ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei