Ballance Review
Dimensiune font:
Ballance Review
Sa zicem ca va mai aduceti aminte de un joculet de DOS de prin ani 90 numit „The Light Corridor” si publicat de Infogrames. Cum pe vremea aceea nu ma jucam foarte mult, am ramas destul de impresionat de o bila – mai mult un cerc, dar sa zicem de dragul vremurilor care au trecut ca era totusi bila – care putea fi miscata din taste de-a lungul unui coridor 3D in format wireframe. Aveai astfel posibilitatea sa eviti anumite obstacole, toata treaba culminand cu terminarea nivelului. Anul acesta, Atari a revenit in forta cu un joc bazat pe acelasi principiu, aplicat insa intr-un univers cu totul diferit.
Scopul noului joc este de a controla o bila pe parcursul unui traseu. Pare simplu, nu? Ei bine, jocul are 12 nivele. Acestea sunt suspendate. Unde si de ce nu conteaza. In mod ciudat ele sunt afectate de gravitatie, astfel incat orice obiect este la randul lui supus acestei legi. Bila, caci de aceasta data avem de-a face cu o sfera in toata puterea varstei, este controlata cu ajutorul tastelor. Materialul din care ea este alcatuita dicteaza regulile care i se aplica. Imaginati-va o bila de lemn, una de piatra si alta de hartie. Jucati-va cu ele si observati comportamentul acestora. Jucati apoi Ballance si veti observa aceleasi diferente.
Bila de lemn este usor de controlat, trece peste majoritatea obstacolelor, insa impinge alte obiecte ceva mai greu. Bila de piatra se urneste destul de greu din loc, iar in momentul in care ia viteza este destul de greu de oprit. De asemenea, ea nu poate urca anumite pante mai abrupte carora cea de lemn le face fata fara probleme. Sfera din hartie este cea mai haioasa ca sa zic asa. Pe langa fosnetul de hartie ce se aude in momentul in care o misti, ea poate urca folosind coloanele de aer prezente in nivel. Un alt dezavantaj ar fi controlul destul de greoi al acesteia. Ea fiind usoara accelereaza si destul de repede.
Sa zicem ca va mai aduceti aminte de un joculet de DOS de prin ani 90 numit „The Light Corridor” si publicat de Infogrames. Cum pe vremea aceea nu ma jucam foarte mult, am ramas destul de impresionat de o bila – mai mult un cerc, dar sa zicem de dragul vremurilor care au trecut ca era totusi bila – care putea fi miscata din taste de-a lungul unui coridor 3D in format wireframe. Aveai astfel posibilitatea sa eviti anumite obstacole, toata treaba culminand cu terminarea nivelului. Anul acesta, Atari a revenit in forta cu un joc bazat pe acelasi principiu, aplicat insa intr-un univers cu totul diferit.
Scopul noului joc este de a controla o bila pe parcursul unui traseu. Pare simplu, nu? Ei bine, jocul are 12 nivele. Acestea sunt suspendate. Unde si de ce nu conteaza. In mod ciudat ele sunt afectate de gravitatie, astfel incat orice obiect este la randul lui supus acestei legi. Bila, caci de aceasta data avem de-a face cu o sfera in toata puterea varstei, este controlata cu ajutorul tastelor. Materialul din care ea este alcatuita dicteaza regulile care i se aplica. Imaginati-va o bila de lemn, una de piatra si alta de hartie. Jucati-va cu ele si observati comportamentul acestora. Jucati apoi Ballance si veti observa aceleasi diferente.
Bila de lemn este usor de controlat, trece peste majoritatea obstacolelor, insa impinge alte obiecte ceva mai greu. Bila de piatra se urneste destul de greu din loc, iar in momentul in care ia viteza este destul de greu de oprit. De asemenea, ea nu poate urca anumite pante mai abrupte carora cea de lemn le face fata fara probleme. Sfera din hartie este cea mai haioasa ca sa zic asa. Pe langa fosnetul de hartie ce se aude in momentul in care o misti, ea poate urca folosind coloanele de aer prezente in nivel. Un alt dezavantaj ar fi controlul destul de greoi al acesteia. Ea fiind usoara accelereaza si destul de repede.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau