Deus Ex 2: Invisible War Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:54

Deus Ex 2: Invisible War Review

Aparut in 1999, Deus Ex a luat prin surprindere intreaga comunitate de jucatori, reusind sa adune nu mai putin de 32 de titluri de “Game of the Year” din partea revistelor de specialitate. Unii spun ca la baza succesului sau s-ar fi aflat story-ul foarte bine gandit si povestit. Altii sustin ca a reusit sa imbine perfect genurile FPS si RPG, dand in acelasi timp jucatorului posibilitatea sa-si personalizeze caracterul si sa rezolve situatiile din joc dupa bunul plac. Cert este ca secretul care a facut din Deus Ex un hit ramane un mister… altfel, am fi avut numai jocuri de nota 10 pe piata pana acum. Si cu toate ca vanzarile sale nu au fost exceptionale, Eidos si Ion Storm Austin au considerat ca o continuare era necesara, fiind convinsi ca Deus Ex 2 se va bucura de o popularitate mult mai mare decat predecesorul sau.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

Cu toate ca fanii erau ingrijorati privind modificarile ce urmau sa fie aduse gameplay-ului in acest sequel, Ion Storm Austin si Eidos au continuat sa-i linisteasca, spunand ca aceste modificari sunt de bun augur si ca importanta lor va fi descoperita doar dupa ce vor juca versiunea finala. Si pentru a mai indulci putin perioada de asteptare pana la lansarea jocului, Eidos a decis sa ofere jucatorilor de pretutindeni o versiune demo, pentru ca acestia sa se familiarizeze cu noutatile introduse. Insa nimeni nu putea sa prevada dezastrul ce a urmat. Forum-uri pline de fani nemultumiti, care condamnau interfata, simplificarea excesiva a jocului, fizica ciudata, lipsa damage-ului zonal si grafica slaba comparativ cu cerintele de sistem, totul culminand cu crearea unei petitii prin care jucatorii cereau (in premiera) intarzierea lansarii jocului, pentru ca acesta sa poata fi finisat cum trebuie. Eidos insa nu au fost de aceeasi parere si au declarat ca jocul era deja in stadiul Gold si ca data de lansare stabilita pe 3 decembrie va fi respectata. Aceasta decizie m-a surprins, avand in vedere recentul esec al celor de la Core Design cu Tomb Raider: Angel of Darkness. Cum insa speranta moare ultima, am luat de buna cele zise de Eidos si am asteptat cuminte lansarea oficiala pentru a vedea daca jocul final era atat de diferit fata de versiunea demo.
Insa dupa cum era de asteptat, prea multe lucruri nu s-au schimbat si pot sa marturisesc ca Invisible War m-a dezamagit crunt, pentru mine fiind dezamagirea anului. Multi dintre voi se vor intreba: bine, jocul chiar asa de slab este? Nu, sa nu ma intelegeti gresit, jocul nu este prost, insa este mai slab decat predecesorul si cu mult sub asteptarile fanilor, multe din promisiunile producatorilor legate de joc fiind de negasit in versiunea finala.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

Inceputul este promitator. Dupa ce vizionati unul din cele mai frumoase intro-uri pe care le-am vazut vreodata, va trebui sa va alegeti culoarea HUD-ului, numele si modelul personajului vostru, cat si dificultatea jocului (recomand realistic). Dupa care incepe cosmarul. Prima problema pe care va trebui sa o rezolvati cand veti incepe jocul va fi mai mult ca sigur performanta absolut dezastruoasa pe care o are, chiar si pe sisteme high end. Evident, toata lumea se va gandi imediat “E, mai scot si eu cateva detalii si se rezolva”… nu prea, deoarece problema este mai spinoasa decat pare. Ca sa reusesc sa fac jocul sa ruleze decent in 1024×768, mi-a trebuit vreo ora, timp in care am pendulat intre vizitarea forum-ului Ion Storm Austin, care gemea de useri cu aceeasi problema ca si a mea, si editarea fisierului Default.ini, pe care a trebuit sa-l iau si sa-l purec linie cu linie pentru a-l optimiza si a aduce Invisible War la un nivel cat de cat jucabil.
Dupa ce am trecut de acest impediment si am reusit sa duc la maxim detaliile din joc, m-am pregatit sa fiu uimit de grafica din Invisible War. Dupa cum stiti, prima parte a fost “motorizata” de engine-ul Unreal Tournament si care, ca sa fiu cinstit cu mine insumi, era destul de uratel. Insa grafica din Deus Ex 2 este bazata pe engine-ul Unreal Warfare, folosit in UT2003 si Unreal 2, adica unele din cele mai aratoase FPS-uri create vreodata, asa ca asteptarile mele erau destul de mari. Dupa cum veti observa si din screenshot-uri, din punct de vedere al iluminarii, jocul straluceste. Orice obiect, arma sau personaj arunca umbre dinamice pe podele sau pereti (mai putin personajul vostru), iar efectul este cu adevarat uimitor, sistemul folosit de Ion Storm Austin neavand de ce sa se rusineze in fata titlurilor grele care urmeaza sa apara in 2004, Doom 3, S.T.A.L.K.E.R sau Half Life 2. Efectul de bump mapping este si el prezent, fiind folosit atat la personaje, cat si la texturi. Insa aici apar si primele discrepante intre promisiunile facute de producatori si produsul final.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

In primul rand, Warren Spector i-a linistit pe fanii seriei, spunand ca texturile din joc vor fi de o calitate mult superioara celor folosite pentru varianta Xbox (de data aceasta, lucrul la versiunea pentru PC si Xbox s-a desfasurat concomitent). Acest lucru nu este adevarat si se observa foarte usor in joc, mai ales in timpul cutscene-urile dialogurilor.
Culmea este ca unele modele NPC sunt de-a dreptul superbe (a se vedea trupele SSC si armurile pe care le poarta) insa personaje importante din joc, cum ar fi JC/Paul Denton sau chiar si personajul propriu arata de parca ar fi fost importati direct din Quake 1, cu texturi sterse si modele colturoase. Acelasi lucru este valabil si pentru decoruri. Majoritatea sunt foarte detaliate si arata foarte bine, insa texturile din sistemele de ventilatie (prin care va veti plimba destul de des) arata jalnic. Explicatia pentru acest lucru il gasim in arhitectura Xbox, care, cu ai sai 64 RAM nu suporta texturi foarte detaliate. Motivul pentru care nu s-au folosit insa texturi hi-res pentru PC, unde cantitatea minima de memorie a ajuns la 256 sau chiar 512 RAM ramane un mister. De asemenea, cerintele de sistem nu se justifica absolut deloc. Pe un Pentium 4 la 2.53Ghz, cu 1GB Ram si Radeon 9800 Pro, jocul se sacada infernal pana am reusit sa fac modificarile in Default.ini.
In al doilea rand, Warren Spector a mai declarat ca nivelurile din versiunea PC vor fi mult mai mari decat cele de pe Xbox, iar loading screen-urile vor fi in numar minim. Nu prea imi dau seama ca inseamna “numar minim”, fiindca in Invisible War, nivelurile sunt foarte fragmentate. De obicei, timpii de loading variaza intre 2 si 10 minute, dupa care va trebui sa mai asteptati intre 5 si 20 de secunde pentru a se incarca urmatoarea locatie. Veti zice “bine, dar 20 de secunde nu-i o gaura in cer”. Da, nu e, insa eu am renuntat sa mai fac unele side quest-uri pentru simplul motiv ca pana a ajunge la destinatie si inapoi trebuia sa trec prin vreo 5 sau 6 astfel de load points, lucru care fragmenta grav actiunea si-mi taia orice pofta de joc, fapt inexplicabil, deoarece engine-ul Unreal Warfare este mai mult decat capabil sa redea niveluri vaste, atat interioare, cat si exterioare. Iar daca facem o analogie si cu nivelurile din Deus Ex 1, influentele nefaste ale arhitecturii Xbox asupra versiunii PC vor fi cat se poate de clare.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

O alta noutate adusa de IW fata de prima parte este fizica tuturor obiectelor din joc, prin intermediul sistemului Havok. Daca mergeti in dreptul unui scaun sau unei mese, o veti muta mai incolo. Daca omorati un inamic in capul scarilor, el se va rostogoli pana jos. Daca mutati un butoi de la baza unei stive, restul va vor cadea in cap. Toate aceste lucruri adauga in principiu la realismul jocului, insa si aici, echipa Ion Storm Austin se pare ca nu a stiut sa speculeze posibilitatile aduse de acest sistem impresionant. In primul rand, indiferent ca este vorba de un ditamai containerul, un cadavru sau o minge de baschet, le veti putea arunca pe toate prin nivel de parca ati fi celebrul jucator de rugby Johny Wilkinson. Obiectele din joc par ca nu au suficienta greutate, iar unele situatii vor fi de-a dreptul bizare, cum ar fi cea in care veti putea arunca la o distanta apreciabila un container, insa atunci cand veti dori sa faceti acelasi lucru cu tomberonul de langa, veti primi mesajul “Too heavy”. De asemenea, cutiile, mesele sau scaunele zboara cat colo la cea mai mica atingere, de parca nu le-ati impinge cu mana, ci ati executa lovituri de la 11 metri. Desi amuzant la prima vedere, in anumite situatii din joc aceste neajunsuri va vor aduce in pragul exasperarii.
Primul exemplu care-mi vine in minte este o situatie in care nu aveam suficiente multitool-uri ca sa hackuiesc un terminal, si ma vedeam nevoit sa trec cumva peste trei raze laser, fara a declansa alarma. Dupa ce m-am invartit prin zona, incercand sa gasesc o solutie salvatoare, am vazut undeva 3 cutii intr-un colt. “A, nimic mai simplu”, mi-am zis eu: iau cutiile, fac o scara si sar foarte usor peste raze. Usor de zis, greu de facut. Datorita masei foarte mici si a fortei extraordinare pe care se pare ca o are personajul principal, nu am reusit nici in ruptul capului sa sar peste, deoarece cutiile se miscau din loc la cea mai mica atingere, in final fiind nevoit sa gasesc o alta metoda. Cu toate acestea, au fost si unele situatii in care sistemul Havok s-a dovedit folositor, mai ales cazurile cand am folosit cutii drept paravan pentru a trece neobservat de camerele de luat vederi sau pentru a ma proteja din mers de focurile unei turete. Dar in afara de aceste mici exceptii, fizica din IW nu este decat un potential imens irosit.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

Efectele sonore ale obiectelor sunt foarte realiste si sunt strans legate si de fizica din joc. Astfel, cand miscati un scaun sau o masa va veti da seama imediat daca este din metal, lemn sau sau alt material numai ascultand zgomotul pe care obiectul il face cand il deplasati. Referitor la gameplay, acest lucru nu va ajuta cu nimic in timpul jocului, insa da o nota de realism si autenticiate lumii in care va aflati. Trebuie sa fiti atenti insa la sunetul scos de mersul pe anumite suprafete, deoarece soldatii inamici va pot auzi cand incercati sa va apropiata de ei. Evident, veti face mai mult zgomot daca mergeti pe o podea de marmura decat pe una cu mocheta, exact ca in seria Thief. Sunetele armelor sunt destul de bune, cel facut de MagRail aducand aminte de filmul “Eraser”. Voice acting-ul este in general bun, insa unele dialoguri sunt destul de seci, cu pauze destul de lungi intre doua propozitii, iar NPC-urile participante la aceste dialoguri au voci neconvingatoare. Exista si pozitionarea spatiala a sunetului, care devine foarte folositoare atunci cand asteptati un inamic dupa colt. Muzica este o combinatie foarte buna de hard rock cu cyberpunk, intregrandu-se excelent cu atmosfera sumbra a acestei lumi sumbre a viitorului.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

Pana acum, am vorbit despre grafica, fizica din joc si sunet. Insa dupa cum stim, Deus Ex 1 nu a stralucit la capitolul tehnic (mai ales la grafica), ci printr-un gameplay de exceptie. Iar aici lucrurile incep sa se complice, fiindca din multe puncte de vedere, IW poate fi considerat o involutie fata de predecesorul sau. Dupa cum stiti, in Deus Ex puteati sa alegeti din 3 finaluri posibile. Intrebarea evidenta referitor la IW era care din aceste finaluri va fi ales pentru a continua povestea. Scenaristii de la Ion Storm Austin au rezolvat foarte elegant aceasta problema, combinand cele 3 finaluri intr-unul singur: ajuns in Area 51, JC Denton il omoara pe Bob Page, pentru a opri planurile dictatoriale ale acestuia, opreste router-ul de comunicatii Aquinas, aruncand lumea intr-un haos care va fi numit mai tarziu “Colapsul” si se aliaza cu AI-ul Helios pentru a crea o minte capabila de a conduce mai bine lumea. Povestea din IW incepe in Chicago, la 20 de ani dupa evenimentele din DX1. In timpul intro-ului, veti fi martori la distrugerea intregului oras de catre un singur terorist care se pare ca dorea cu orice pret eliminarea Academiei Tarsus ce se afla acolo. Jucatorul preia rolul unuia dintre studentii Tarsus, Alex D., dupa sosirea acestuia in Seattle. Alex nu este unul din studentii “standard” ai Academiei deoarece beneficiaza de urmatoarea evolutie in materie de bio-augmentari, lucru care-i da posibilitatea dobandirii unor abilitati cu totul speciale. Destul de interesant pana acum, insa dupa aceea, sunteti aruncati intr-o lume in care se razboiesc doua mari factiuni, WTO si The Order, cu o a treia, The Knights Templar, acestia fiind inamicul din umbra.
Povestea este mai densa si mai putin stufoasa decat cea din DX1, fiind destul de simplu de inteles la final cine se lupta cu cine si de ce. Din acest motiv, in afara unor descoperiri in legatura cu personajul vostru si cateva evenimente din DX1, alte elemente generatoare de suspans nu exista, povestea nefiind la fel de captivanta ca cea din DX1. Pe langa aceasta, jocul este incredibil de scurt, comparativ cu prima parte. Mi-a luat 7 ore si jumate sa-l termin, la care se mai poate adauga inca o ora in care am explorat si celelalte finaluri (comparativ cu DX1, durata de joc este infima), de data aceasta jucatorul avand posibilitatea sa aleaga acum intre patru deznodamanturi. Insa, din cauza duratei foarte scurte a jocului, factiunile nu au timp sa se dezvolte, pentru ca jucatorul sa aleaga intr-adevar calea pe care considera el ca e cea buna. Mai ales la final, cea de-a patra optiune mi se pare exagerata si introdusa artificial in joc, fara nici o logica. Adica, dupa ce te chinui atata sa rezolvi misiunile pentru o anumita factiune, te trezesti brusc la sfarsit ca nu e bine ce ai facut si ca trebuie sa omori pe toata lumea pentru “binele suprem”.

Deus Ex: Invisible War Deus Ex: Invisible War

Cu toate ca motto-ul jocului este “Wage war as you choose”, acest lucru nu este valabil si pentru poveste, deciziile jucatorului neavand nici o influenta reala asupra desfasurarii storyline-ului, decat aceea de a alege una din factiunile din joc, in detrimentul celorlalte. Pe langa aceasta, toata lumea din joc este foarte iertatoare sau total indiferenta la actiunile jucatorului, iar cel mai bun exemplu este chiar in Seattle. Daca veti fi de partea WTO, veti primi o misiune a carei scop este de a va infiltra intr-o baza militara pentru a fura o arma revolutionara ce se afla in productie acolo. Insa inainte de a pleca de pe aeroport, am decis sa omor toti soldatii WTO din zona ca sa vad daca se intampla ceva. Dupa ce s-a terminat macelul, m-am suit in elicopter si am plecat spre noua destinatie. Ajuns acolo, seful securitatii WTO mi-a dat foarte calm obiectivele misiunii, fara sa-mi zica ceva de incindentul din Seattle. Pierderea unei divizii intregi de soldati si a sistemului de aparare a aeroportului nu l-a afectat cu ceva… vorba ceea, scopul scuza mijloacele. De asemenea, reteaua de spioni a celor doua factiuni este de nota 10, deoarece in momentul cand o factiune iti da un obiectiv, cealalta te va contacta imediat si-ti va da unul contrar celui primit anterior.
O alta involutie fata de DX1 este faptul ca in IW nu veti avea personaje de care sa va pese. Il mai tineti minte pe Gunther Hermann sau Alex Jacobson? Ei bine, acum nu veti avea nici un NPC de care sa va atasati emotional, singurul rol al acestora fiind acela de a va da anumite sidequest-uri sau informatii utile. Nu veti mai putea discuta cu ele pentru a le afla background-ul sau motivatiile, ceea ce este un mare minus in privinta profunzimii story-ului. Si ca dezamagirea sa fie completa, NPC-uri din IW se pare ca sufera de acelasi sindrom ca si cele din KoTOR: marea majoritate arata la fel, ceea ce va va face sa va intrebati daca nu luati parte la o dubla din “Atacul Clonelor”.
Side-quest-urile date de NPC-uri vor fi uneori si ele contradictorii unele cu altele, jucatorul fiind nevoit sa cantareasca foarte atent recompensele ce i se pun la dispozitie, pentru a o alege pe cea care considera ca il va ajuta cel mai mult. Dupa cum spune foarte bine Neo in “Matrix Reloaded”, “the problem is choice”, fiindca singurul lucru care a ramas neschimbat fata de DX1 este posibilitatea de a rezolva situatiile din joc dupa dorinta. Astfel, pentru a intra intr-o camera unde banuiti ca s-ar putea afla vreo recompensa substantiala, veti avea mai multe posibilitati. Puteti sa aruncati pur si simplu usa in aer. Sau puteti sa hack-uiti keypad-ul pentru o intrare mai silentioasa. Dar ce ne facem daca nu avem multitool-uri sau grenade la indemana? Atunci va trebui sa cautati un datacube prin apropiere, care contine codul usii. Daca nici pe acesta nu il gasiti si ramaneti fara speranta, intotdeauna trebuie sa exista o gura de ventilatie pe care o puteti folosi. Din acest punct de vedere, IW poate lua linistit titlul de “cel mai aerisit joc” al anului, deoarece aproape intotdeauna veti putea folosi sistemul de ventilatie dintr-o anumita arie pentru a intra prin “usa din spate”, existand foarte multe intrari ascunse pe care le puteti folosi.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:33

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
 Necunoscut tăiat de tren la Ploiești
18/09/2020 10:42

  Un bărbat cu varsta de aproximativ 60 de ani a fost accidentat de tren şi a decedat in cursul nopţii trecute, in zona staţiei de cale ferată Ploieşti Sud, au informat, vineri, reprezentanţii Insp ...

O cursa low-cost a aterizat pe aeroportul din Wuhan, prima dupa opt luni
17/09/2020 21:11

 Orasul chinez Wuhan (centru), primul loc in care a fost despistat noul coronavirus, in decembrie 2019, a primit primul zbor international - din ianuarie -, cand aeroportul a fost inchis din cauza COVID-19 ...

Coronavirus Franța: Nou record de cazuri în 24 de ore
17/09/2020 20:46

 Franta a inregistrat 10.593 noi cazuri Covid-19 in 24 de ore, stabilind un nou record in ceea ce priveste bilantul zilnic, in timp ce număr total de infectări cu corornavirus a ajuns la 415.481, a spus ...

 Umilință: Fiica primarului din Sîngeorz-Băi, filmată de tată în timp ce-și cerea iertare
17/09/2020 17:40

  Primarul orasului-statiune Singeorz-Băi, Traian Ogagău, si-a umulit ingrozitor fiica. Pe motiv că Traiana „a devenit obraznică”, el a fortat-o să stea in genunchi, dezbrăcată si c ...

 Twitter a blocat contul medicului care susține că noul coronavirus a fost fabricat în China a fost blocat
17/09/2020 15:54

  Administratorii retelei de socializare Twitter au blocat contul doctoritei Li-Meng Yan, virusolog chinez din Hong Kong care afirmă că are dovezi privind fabricarea de către guvernul de la Beijing, in ...

 Erdogan a trimis o navă turcă de foraj în apele maritime ale Ciprului
17/09/2020 15:45

Tensiunea in apele Mediteranei de Est continuă să fie la cote maxime. Erdogan a trimis o altă navă turcă de foraj, Yavuz, in apele maritime unei tări membre UE, Cipru, după ce făcuse acelasi lucru cu na ...

 Procurorii DNA au luat la puricat Serviciul Omoruri din Capitală
17/09/2020 15:36

  Procurorii DNA au ridicat mai multe documente şi calculatoare de la Serviciul Omoruri. E vorba de cercetări făcute intr-un dosar in rem, insă in acest moment nu sunt cunoscute detalii ...

Coșmar: Copilă violată de propriul tată
17/09/2020 15:27

 Un bărbat, din localitatea constănţeană Pecineaga, a fost arestat preventiv după ce si-ar fi violat in mod repetat fiica de 15 ani. „Urmare a sesizării din data de 13 septembrie, cu privire ...

Medicul Musta: Ajungem în situația Italiei când pacienţii nu mai aveau unde să fie internaţi
17/09/2020 15:18

 Medicul Virgil Musta, seful sectiei de Boli Infectioase de la Spitalul Victor Babes din Timisoara, a vorbit despre ce urmează să se intample in Romania, dacă numărul de imbolnăviri nu incep ...

 Carantină de 14 zile, la intrarea în Germania. 4 județe din Moldova, pe lista zonelor de risc
17/09/2020 14:07

Ministerul Afacerilor Externe a anuntat că autorităţile germane au actualizat lista „zonelor de risc“ din Romania. Ca urmare a acestei actualizări, judeţele Neamţ şi Caraş-Severin au fost in ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei