Exporturile din primele șase luni au susținut afacerile Antibiotice în plină pandemie

logo-antibiotice-a

Dimensiune font:

| 14-08-2020 14:21

Compania Antibiotice SA (simbol ATB) a remis Bursei de Valori Bucureşti, azi, 14 august, raportul ce cuprinde rezultatele economico-financiare aferente primului semestru al anului 2020.

 

  Afacerea Antibiotice, în contextul pandemiei

 

Odată cu declanșarea pandemiei provocate de virusul SARS-CoV-2, la finalul primului trimestru din 2020, strategia organizației a fost recalibrată pentru îndeplinirea a două obiective esențiale.

 Sprijinirea sistemului medical românesc, puternic afectat de această criză fără precedent, cu medicamentele utilizate în schemele de tratament simptomatic și asimptomatic pentru Covid 19.

 Menținerea sănătății și siguranței angajaților proprii.

 

Astfel, Antibiotice și-a reconfigurat structura de fabricație și a reintrodus în fabricație produsele Paracetamol și Novocalmin® (metamizol sodic), aflate, la acea dată, pe lista produselor lipsă din farmacii, însă necesare în schemele terapeutice pentru pacienții cu Covid -19.

Totodată, a fost accelerat proiectul de cercetare-dezvoltare a produsului Hidroxiclorochină, astfel încât să fie realizat, în timp optim, un stoc de medicamente, aflat la dispoziția Ministerului Sănătății, în eventualitatea unor solicitări interne.

Solidaritatea companiei cu sistemul medical românesc s-a concretizat în primele luni de pandemie și în ajutoare financiare și donații în materiale sanitare de strictă necesitate și medicamente, pentru zece spitale din România. 

În aceeași sferă de preocupări, compania a inițiat și finalizat cercetarea a trei produse biocide, ce pot fi reproduse pe fluxurile proprii de fabricație.

La finalul lunii iunie, Antibiotice produsese deja primele două soluții dezinfectante pentru suprafețe, ambalate în flacoane de 1 litru și 5 litri, conform autorizației eliberată de Institutul Cantacuzino, urmând ca o nouă formulă de gel dezinfectant pentru mâini să fie trimisă spre analiză unui laborator extern, în vederea acreditarii și introducerii în portofoliul companiei.

În toată această perioadă, compania a fost alături de sistemul medical și partenerii distribuitori, cu întreg portofoliul de 150 de produse, reușind să achiziționeze, în condiții de restricții ale transportului și politicilor protecționiste ale unor state, substanțele active, necesare continuării fabricației de medicamente.

 

Veniturile din vânzări în primul semestru, în valoare de 146,38  milioane lei

În acest context atipic, veniturile din vânzări, respectiv veniturile din vânzarea produselor farmaceutice către partenerii interni și externi, realizate în primele șase luni, au fost de 146,38 milioane de lei, ceea ce reprezintă 85% din valoarea obținută în aceeași perioadă a anului 2019.

Remarcăm faptul că, în contextul scăderii pieței farmaceutice locale, afacerile la export au echilibrat veniturile prin creșterea ponderii acestora la 50% în primul semestru din 2020 (comparativ cu 42%, în 2019).

Compania a realizat, în aceeași perioadă, venituri totale în valoare de 182 milioane lei, comparativ cu 206 milioane de lei, obținute în prima jumătate a anului 2019. Acest lucru indică un grad de realizare de 88,3%  a acestui indicator, comparativ cu anul 2019.

Aferente acestor venituri totale, veniturile din exploatare sunt în valoare 179 milioane lei, comparativ cu 203 milioane lei cât s-au înregistrat în anul 2019, respectiv un grad de realizare de 88%, similar trendului cheltuielilor de exploatare, care sunt în valoare de 155,5 milioane lei, în comparație cu 175,2 milioane lei ale anului 2019.

Corespunzător celor enumerate mai sus, rezultatul brut al primelor șase luni a fost de 19,4 milioane lei, comparativ cu 24,9 milioane lei realizat în primul semestru al anului 2019,  adică un grad de realizare de 78%.

 

Consolidarea vânzărilor pe piețele internaționale, premiza pentru echilibrarea

cifrei de afaceri a companiei

În primele șase luni ale anului 2020, marcate de criza noului coronavirus, compania a onorat contracte în valoare de 73,8 milioane lei pe piața internațională, reușind o creștere cu 2%, comparativ cu anul anterior, când exporturile au înregistrat valoarea de 72,7 milioane lei.

Antibiotice a răspuns atât solicitărilor partenerilor tradiționali, cât și celor venite din partea sistemelor sanitare internaționale, susținându-le cu medicamente asociate tratamentului Covid-19, deși condițiile nu au fost din cele mai prielnice. Măsurile de restricționare a vânzărilor către piața externă (impuse de legislația specifică stărilor de urgență și de alertă), perturbarea transportului terestru și aerian de mărfuri, către toate zonele lumii și creșterea volumului de documentație solicitată de Ministerul Sănătății pentru aprobarea exporturilor, au solicitat identificare de soluții rapide și eficiente.

 Au fost astfel adjudecate licitații în SUA, Marea Britanie și Ungaria pentru aproximativ 2,5 milioane flacoane injectabile și a fost gestionată corespunzător dublarea cererii de peniciline sterile din țările scandinave (Danemarca, Norvegia). Totodată, au fost realizate  exporturi de primă urgență, solicitate de guvernele din Lituania, Letonia și Olanda și au fost mobilizate resurse pentru a răspunde pozitiv cererii de ajutor pentru medicamente destinate tratamentului în spitalele din țări în curs de dezvoltare ca Irak și Yemen.

În ce privește exportul de Nistatină - produs pentru care compania este recunoscută ca lider mondial - a fost înregistrată o creștere medie cu 6% a consumului, la principalii clienți din America de Nord, Europa, Australia, Asia și Africa. S-au creat astfel premize sănătoase de consolidare a afacerii pe termen lung, în contextul în care Antibiotice intenționează să-și mărească cantitativ producția acestei substanțe active.

Valoarea vânzărilor obținute, la șase luni, la export, pentru medicamentele în formă finită și substanța activă Nistatină a reușit să susțină cifra de afaceri a companiei astfel încât, în această perioadă marcată de efectele de bumerang ale pandemiei, exporturile au reprezentat 50% din afacerile primului semestru.

 

Creștere cu 6,4% a consumului de medicamente marca Antibiotice, în spitale

În contextul măsurilor luate în anul 2020, la nivel național, pentru limitarea răspândirii virusului SARS-COV-2, prin limitarea mobilității fizice, reducerea internărilor în spitale și a contactului cu cadrele medicale în primul semestru al anului 2020, consumul de medicamente, marca Antibiotice, pe piața internă, a atins valoarea de 152,3 milioane de lei, care reprezintă 91,2% din valoarea consumului înregistrată la jumătatea anului trecut, de 167 milioane lei.

Acest consum de medicamente s-a realizat prin două canale principale, reprezentate de sistemul de farmacii cu circuit deschis (retail) și de spitale (hospital).

Pe canalul retail, valoarea consumului de medicamente din portofoliul Antibiotice este in valoarea de 112 milioane lei, ceea ce reprezintă 90,3 din valoarea realizata în perioada similară a anului 2019.

Pe canalul hospital reprezentat de spitale, compania Antibiotice a înregistrat un consum de 40,4 milioane lei, spre deosebire de 37,9 milioane lei, cât a realizat în prima jumătate a anului trecut, ceea ce reprezintă o creștere cu 6,4%. Această creștere a consumului pe canalul hospital se datorează consolidării consumului de produse injectabile precum Meropenem Atb,  Amoxiplus®, Ampicilină, Cicloserină Atb, recunoscute pentru valoarea lor terapeutică.

 

Măsuri de siguranță și protecție pentru continuitatea producției autohtone

Pentru a-și derula activitatea în mod continuu, protejând sănătatea și siguranța salariaților,  compania a luat măsuri de protecție încă de la finele lunii februarie.

Antibiotice și-a regândit structural activitatea, pe trei scenarii de lucru, corespunzătoare înaintării, gradual, în pandemie. Astfel, s-a reușit, ca printr-o gestionare atentă și scrupuloasă a tuturor activităților și riscurilor potențiale de contaminare, niciunul din cei 1400 de salariați ai fabricii să nu fie infectat în primul semestru al anului 2020, iar activitatea să decurgă neîntrerupt.

Pe parcursul celor 3 luni și jumătate de situație excepțională, organizația a implementat politici de siguranță și a alocat resurse care se ridică la peste 150.000 de Euro, necesare implementării deciziilor pentru minimizarea riscurilor de contaminare virală. Dintre măsurile luate, amintim: asigurarea angajaților cu echipamente speciale de protecție, igienizarea și dezinfectarea constantă a spațiilor, suplimentarea mijloacelor de transport și modificarea programului de lucru, introducerea lucrului de acasă, adaptarea spațiilor de muncă la distanțarea socială, testarea preventivă a angajaților pentru limitarea unei posibile contaminări la nivelul fabricii.

  

 Sumarizând, rezultatele primului semestru din anul 2020 sunt:

 Niciun caz de coronavirus în rândul celor 1.400 de salariați

 Susținerea sistemului românesc de sănătate prin reintroducerea în fabricație a medicamentelor Paracetamol și Novocalmin®, utilizate în schemele de tratament simptomatic pentru Covid-19; accelerarea proiectului Hidroxoclorochină

 Menținerea unei evoluții echilibrate a indicatorilor de venituri-cheltuieli-profit comparativ cu anul 2019, în condiții economice de criză

 Partener de încredere a sistemelor de sănătate ale țărilor în care Antibiotice dezvolta relații comerciale

 Creșterea ponderii exporturilor la 50% din totalul vânzărilor

Persoanele interesate pot consulta Raportul administratorilor aferent semestrului I, 2020 pe site-ul Bursei de Valori București (www.bvb.ro), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

  

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Acuz!

23:55

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Bilanț COVID - 1.231 cazuri noi, 33 de morți
20/09/2020 14:32

    În urma testelor efectuate la nivel naţional, faţă de ultima raportare, au fost inregistrate 1.231 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV - 2 (COVID – 19), aceste ...

 Vaccinul anti-COVID, suficient doar pentru 10 la sută din populaţia globului
20/09/2020 11:10

  Doar unul din zece oameni va putea fi protejat de COVID-19 in primul an de utilizare a vaccinului. Unele restricţii vor fi necesare şi in anii următori, spun specialiştii. „Trebuie să fim cla ...

Coronavirus în România: Au fost raportate 1.333 de cazuri noi / Alte 41 de decese în ultimele 24 de ore
19/09/2020 15:47

 Numărul cazurilor de coronavirus din Romania a urcat la 111.550, după raportarea a 1.333 de cazuri noi, potrivit datelor furnizate sambătă de Grupul de Comunicare Strategică. 89.119 de pacienti au fo ...

Coronavirus Romania: Lista celor mai afectate zone din tara. Cateva judete au explodat, in ultimele 24 de ore
19/09/2020 15:31

 Autoritatile din Romania au raportat sambata, 19 septembrie 2020, un numar de 1.333 de cazuri noi de infectari cu noul coronavirus, din 23.030 de teste efectuate, si 42 de decese, in ultimele 24 de o ...

Ce inseamna
19/09/2020 10:30

 S-au implinit sase luni de cand in Romania a fost confirmat primul caz de coronavirus. Multi oameni au murit intre timp, altii au dus lupte grele pentru viata lor. Desi pandemia este departe de a se ...

 Iranul, doborât de al treilea val al pandemiei cu noul coronavirus
19/09/2020 10:00

  Iranul a adus boala generată de SRAS-COV2 sub un relativ control la inceputul lunii mai, dar apoi au văzut o nouă creştere la inceputul lunii iunie, care apoi a scăzut la mai puţin de 1.600 de caz ...

Rețeta miraculoasă pe bază de gelatină care
19/09/2020 10:00

Gelatina - Cel mai eficient leac impotriva durerilor de articulatii(Leacuri&Sfaturi Despre Sănătate)     INCEARCA SI ASTA: Probleme cu articulatiile? Ingredientul care te ajută, din bucăt ...

AFINELE medicament si ce trateaza. Efecte impresionante
19/09/2020 09:14

Desi este vremea vacantelor, a soarelui arzator si a bucuriei ultimei luni de vara, natura se pregateste de... iarna. Cele mai puternice fructe si legume terapeutice apar acum, ca un ajutor oferit tuturor vie ...

Coronavirus în România: peste 1000 de cazuri pe zi. 4.360 de persoane au murit de COVID
19/09/2020 08:37

  Pe teritoriul Romaniei, au fost confirmate 110.217 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID - 19). Un număr de 88.235 de pacienţi au fost declaraţi vindecaţi. Cifra reprezintă num ...

Definiţiile de caz COVID-19 au fost actualizate / Ce înseamnă persoană suspectă sau caz probabil
18/09/2020 19:51

 Institutul Naţional de Sănătate Publică a actualizat, vineri, definiţiile de caz pentru COVID-19, fiind introdus un nou termen - caz probabil. INSP explică ce inseamnă caz suspect, caz probabil, ca ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei