Far Cry Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:41

Far Cry Review

Nu este nici o urma de indoiala ca anul 2004 reprezinta revigorarea genului FPS si un comeback general in forta al PC-ului ca platforma de jocuri. Titluri ca Half Life 2, Doom 3 sau STALKER tin capul de afis, pregatindu-se sa ne uimeasca cu o grafica exceptionala, AI super inteligent si fizica incredibil de realista. Cum insa pana la aparitia acestor titluri mai este ceva de asteptat, iar revolutionarul Half Life 2 intarzie sa apara, iata ca un “outsider” creat de o firma germana a reusit impresioneze comunitatea de gameri cu aceleasi calitati ca si concurentii sai mai faimosi: grafica, AI si fizica. Dar se ridica el cu adevarat la nivelul hype-ului creat in jurul sau odata cu aparitia primului demo sau este doar o noua victima a dictonului “grafica este totul”?
Povestea este destul de simpla in aparenta: Jack Carver, fost membru al trupelor speciale, are o barca cu care transporta persoane intre diversele insule din arhipelagul Micronesiei. Numai ca atunci cand cel mai nou client al sau (o fotografa foarte atragatoare pe nume Val) dispare la destinatie iar barca sa este distrusa de un grup de mercenari, Jack este pus in situatia de a o gasi pe fotografa si sa afle cine si de ce l-a atacat. In aventura sa el va fi ajutat si de un personaj enigmatic numit Doyle, care ii va da indicatii pretioase pentru a supravietui in acest paradis tropical transformat in Iadul pe Pamant de catre un misterios Dr. Krieger si experimentele sale.

Far Cry Far Cry

De la inceput insa trebuie sa va anunt ca Far Cry este de departe cel mai pretentios joc pe care l-am testat pana acum. Fara un procesor peste 2Ghz, 1GB Ram si minim un Radeon 9700 Pro / FX5900 nu aveti nici o sansa sa-l jucati in conditii decente daca activati toate detaliile (merge si cu 512, dar o sa va omoare swaping-ul). Chiar si pe sistemul subsemnatului, un P4 @ 2.53 Ghz cu 1GB Ram si Radeon 9800 Pro tot au fost unele momente in care framerate-ul a scazut sub 30, ceea ce spune multe despre cerintele jocului. La fel de adevarat este insa si faptul ca in 1024×768, cu toate detaliile pe Very High (apa pe Ultra High), Anisotropic Filtering 8x si FSAA 2x, Far Cry iti ia pur si simplu respiratia.

Far Cry Far Cry

Si asta deoarece grafica jocului este pur si simplu [inserati superlativul preferat aici]. Incepand de la reflexiile apei, efectele de Bump Mapping/Pixel Shading si terminand cu iluminarea, modelele inamicilor sau efectul termic al lavei sau al aburilor incinsi, totul este atat de detaliat si de bine realizat incat veti ramane efectiv cu gura cascata. Si asta nu este decat inceputul, deoarece, pe langa faptul ca engine-ul jocului (CryEngine) reuseste sa creeze un paradis tropical cat se poate de veridic, el mai are posibilitatea sa redea aceste niveluri imense fara a avea nici un fel de loading screen intermediar, folosind tranzitii line de la exterior la interior si invers. Asta inseamna ca la fiecare “plansa” principala nu va trebui decat sa asteptati incarcarea initiala a hartii dupa care actiunea va fi continua de la un cap la altul, ceea ce pluseaza foarte mult pentru imersiunea in lumea jocului. Un alt punct forte este view range-ul care se intinde pana la linia orizontului (1km ca sa fim mai exacti). Cu alte cuvinte, daca ajungeti pe un deal al unei insule si aveti o pusca cu luneta la indemana, veti putea sa impuscati inamicii aflati in celalalt capat al acesteia sau pe cea invecinata fara nici o problema (daca puteti sa-i nimeriti bineinteles). View range-ul contribuie si el la feeling, deoarece nu poti decat sa ramai uimit atunci cand incepi un nivel nou si afli ca trebuie sa ajungi la un Comm Center a carui antena de abia se zareste in departare.
Un efect secundar al dimensiunii foarte mari al hartilor o reprezinta non-linearitatea completarii acestora, deoarece intotdeauna veti avea mai multe cai de a va atinge obiectivul. Daca vreti sa o luati pe jos ca sa ajungeti la Comm Center-ul de mai sus, nici o problema, dar va trebui sa va luptati cu toate patrulele de pe drumul principal. Ati putea sa eliminati unii inamici de la distanta cu pusca cu luneta, dar nu ati avea suficienta munitie. Sau va puteti incerca norocul prin jungla deasa, in speranta ca veti trece de patrule nedetectat. La fel de bine insa puteti sa incercati sa va scufundati si sa inotati pana la celalalt mal sau sa vedeti daca nu exista vreo barca care sa va faciliteze transportul. Sau puteti sa furati un jeep si sa goniti pe drumul principal, calcand orice inamic nefericit care va iese in cale. Astfel, unele portiuni dintr-un nivel pot fi ocolite cu totul, in functie de ce cale alegeti iar la o eventuala rejucare puteti sa aveti surpriza sa ajungeti in zone de care e posibil sa nu fi stiut. Pentru a nu va pierde pe aceste harti imense, obiectivul curent va fi intotdeauna marcat pe radar, asa ca sansele de a va rataci incercand sa ajungeti la el sunt foarte mici. Vegetatia este si ea foarte bine realizata, sentimentul ca va aflati cu adevarat intr-o jungla tropicala fiind de nedescris, fiecare pietricica sau muschi de pe copaci aratand exact asa cum ar trebui. Si daca o sa va mai si scufundati putin in apa imbietoare a oceanului pentru a admira peisajele subacvatice, o sa ajungeti la concluzia ca lumea din Far Cry este paradisul pe Pamant. Ca o nota personala, aceasta schimbare de decor este o gura de aer proaspat, eu fiind deja plictisit de toate nivelurile metalice, intortocheate si pline ochi de coridoare stramte din alte 3D Shooter-e.

Far Cry Far Cry

Iluminarea, pe langa faptul ca este si ea excelent realizata (in unele nivele atmosfera creata de aceasta fiind de-a dreptul terifianta), joaca un rol important si in privinta gameplay-ului. Astfel, in interioare, dupa ce ati omorat un inamic in dreptul unei usi, puteti sa urmariti umbra colegilor sai care vin sa investigheze ce s-a intamplat pentru a-i elimina mai usor. Un alt aspect interesant in privinta iluminarii il reprezinta faptul ca cei de la CryTek au creat un nou mod de iluminare, numit Dot3 Lighting, care impreuna cu tehnologia proprietare Polybump le-a permis sa creeze caractere incredibil de detaliate, dupa cum veti observa si din screenshot-uri. Aceasta detaliere, impreuna cu animatiile foarte bine realizate si folosirea tehnicii Inverse Kinematics dau personajelor un look extraordinar; iar in timpul unor cutscene-uri create cu engine-ul jocului veti avea posiblitatea sa observati pentru putin timp si expresii faciale sau sincronizarea buzelor cu liniile de dialog. Ca o curiozitate insa, modelele din joc par a fi facute din plastic, sau mai bine zis date cu ulei din cap pana in picioare, fiind foarte lucioase, exact ca monstrii din Doom 3 (probabil din cauza modului de renderizare).

Far Cry Far Cry

Fizica este si ea la inaltime si, pe langa factorul de “cool” care il da jocului, ea contribuie din plin si la actiunea jocului. Cu toate acestea, folosirea ei nu este niciodata obligatorie (ma rog, poate doar o singura data) si veti avea tot timpul destule posibilitati sa o folositi in avantajul vostru. Astfel, puteti sa eliminati un grup de 5-6 inamici cu un singur glont tras intr-o butelie cu gaz sau sa rostogoliti niste butoaie din varful unui deal pentru a elimina mercenarii din vale. Lanturile unui pod suspendat sau cele care tin un container pot impuscate pentru a strivi inamicii de dedesubt in timp ce vegetatia diminueaza puterea gloantelor trase. Interesant este ca, conform producatorilor, fizica din Far Cry este “on demand”, proprietatile fizice ale obiectelor activandu-se doar atunci cand este nevoie de ele, spre exemplu cand o cutie de lemn este aruncata in apa de suflul unei explozii si trebuie sa pluteasca, minimalizandu-se astfel impactul calcularii fizicii asupra performantei jocului. Inamicii beneficiaza de fizica rag-doll, asa ca ei vor cadea de la etaj foarte artistic atunci cand sunt impuscati: corpurile lor plutesc in apa, iar sangele se imprastie in apa oceanului.
La fel de bine insa sunt unele situatii (amuzante ce-i drept) in care fizica nu este aplicata chiar asa cum trebuie. Spre exemplu, daca impuscati un mercenar in varful unui deal, in loc ca acesta sa se rostogoleasca pana la vale, el va aluneca ca o sanie pana jos (o fi de vina uleiul de care va spuneam mai sus). De asemenea, dupa ce mor, inamicii pot ramane in cele mai variate pozitii, unii cerandu-va in casatorie, in timp ce altii vor incerca stilul fluture pe uscat (dupa cum veti vedea si din screenshot-uri). Tot la capitolul ciudatenii putem include si faptul ca terenul, copacii sau tufisurile din jungla nu pot fi distruse sub nici o forma (in afara unor portiuni de plaja), iar o cutie de lemn, desi pluteste cand este aruncata in apa, nu se sfarama cand trageti in ea sau cand explodeaza ceva alaturi. Este adevarat insa ca producatorii au declarat de la bun inceput ca vegetatia si terenul nu vor fi deformabile (probabil un compromis) asa ca acest lucru nu poate fi privit ca un lucru negativ. Iar atunci cand veti vedea pentru prima oara un inamic alunecand la vale intr-un rau si plutind mai departe nu veti putea spune decat “Wow!”.

Far Cry Far Cry

Singura parte “tehnica” a jocului care scartaie puternic este sunetul. In primul rand voice acting-ul este cel putin neconvingator, unele replici avand insa o anumita doza de sarcasm: “- Be careful … Krieger’s Labs are guarded by his best mercenaries! – Well of course they are …”. Din pacate, aceste momente sunt rare, calitatea voice acting-ului variind de la bun la dezamagitor (vocea lui Doyle insa mi se pare cea mai reusita). Asa ca in acest departament se putea mult mai bine. Muzica este dinamica, adaptandu-se foarte bine situatiei de pe monitor, dar in afara theme-ului din meniul principal ea nu este cu nimic iesita din comun si cam repetitiva. Exista si pozitionare 3D a sunetului care va fi de mare ajutor pentru a va da seama de unde vin inamicii, dar efectele sonore, in afara de cele ambientale specifice unei jungle, nu sunt nici ele cu nimic iesit din comun. Per total, sonorizarea se pare ca a fost destul de neglijata in dauna celorlalte parti tehnice ale jocului. Pacat, fiindca se putea mai mult.

Far Cry Far Cry

Insa nu doar aspectele tehnice fac un joc extraordinar ci si gameplay-ul. Iar aici, Far Cry-ul este un mare paradox. Pe de o parte, fiind un first person shooter, reteta de “mergi-impusca-reincarca-mergi” nu s-a schimbat foarte mult (nici nu prea avea cum), dar au fost aduse niste imbunatatiri. Din punct de vedere al folosirii armelor, jocul seamana destul de bine cu Halo. In primul rand, nu veti putea cara cu voi decat maxim patru arme, ceea ce va va obliga sa le schimbati in functie de necesitati si uneori sa faceti rost de altele noi de la inamicii ucisi, inclusiv munitia pe care o veti consuma la o rata impresionanta (nu stiu de ce, dar in orice joc sau film care include un cercetator nebun si experimentele sale, nu ajunge niciodata munitia). Arsenalul este si el foarte vast, asa ca veti avea de unde alege, de la sabii pentru taiat liane, pistoale si mitraliere pana la pusti de asalt, lansatoare de rachete, pusti cu luneta si 3 tipuri de grenade (smoke, flashbang si de fragmentatie). Unele arme au si functie de zoom, iar la cele care nu au puteti folosi ochirea prin catarea armei pentru o precizie sporita (cand folositi pusca cu luneta veti putea sa va tineti si respiratia). De asemenea, arma pe care o tineti in mana determina si viteza de deplasare a personajului; cu cat este mai mare, cu atat viteza va fi mai mica, iar folosirea functiei de zoom are exact acelasi efect.
Pe langa arme, veti mai avea si foarte multe vehicule pe care le veti putea folosi, ele incluzand un buggy, jeep, deltaplan (preferatul meu), transportor, o barca de cauciuc si una de patrulare dotata cu o mitraliera destul de puternica (ca si buggy-ul si jeep-ul de altfel). Vor mai exista si cuiburi de mortiere sau mitraliere de mare calibru pe care le puteti folosi pentru a elimina rapid un numar mare de inamici si a economisi munitia (o sa aveti nevoie de ea mai incolo). Insa, indiferent de ce arma aveti in mana, pe tot parcursul jocului va trebui sa fiti foarte atenti, deoarece in Far Cry un glont in cap inseamna de obicei un load checkpoint.
Si ca tot suntem aici, trebuie sa va spun ca sistemul de salvare din Far Cry, bazat pe checkpoint-uri in locul unuia clasic, cu quicksave/quickload, poate fi o sursa serioasa de frustrare, mai ales spre sfarsit unde luptele devin incredibil de dificile. Este adevarat ca punctele de salvare sunt amplasate la distante rezonabile unele de altele, dar atunci cand de abia de abia reusesti sa scapi cu bine dintr-o lupta si chiar inainte de a ajunge la urmatorul save point esti omorat de un mercenar ascuns in nu stiu ce boschete iti vine sa urli si altceva nimic. Pentru a evita insa astfel de situatii va trebui sa folositi binoclul pentru a localiza toti mercenarii care sunt ascunsi prin tufisurile dese, chiar si la distante apreciabile. Dupa ce ii detectati pe (aproape) toti, veti vedea tot timpul pozitia lor pe radarul personal, gratie unor chip-uri de urmarire folosite de Dr. Krieger. Bineinteles ca se va mai intampla ca unul-doi mercenari sa nu fie “etichetati” si dupa ce scapati de toti colegii lor sa vina si sa va bage pentru a n-a oara un glont in cap inainte de a ajunge la urmatorul save point, dar acest lucru pluseaza la suspansul jocului.

Far Cry Far Cry

Si vor fi destule momente de acest gen deoarece AI-ul din Far Cry va va da foarte multe batai de cap, fiind pentru prima oara dupa ceva timp cand inamicii dintr-un FPS va vor pune reale probleme. In primul rand, ca si jucatorul, inamicii se bazeaza in principal tot pe simturi, adica vaz si auz. Asa ca, indiferent daca patruleaza sau stau pe loc, ei vor fi tot timpul atenti la orice tip de miscare sau sunet suspect si vor investiga daca li se pare ca ceva nu este in regula. Un alt aspect interesant este ca inamicii trebuie efectiv sa va vada ca sa inceapa sa traga in voi, asa ca daca voi nu-i vedeti pe ei este foarte probabil ca nici ei sa nu va vada pe voi. De aceea, ascunderea in vegetatia deasa a junglei si mersul ghemuit sau pe burta nu mai reprezinta un moft, ci o necesitate, daca nu vreti sa muriti din 3 in 3 minute. Si nici sa nu va ganditi sa incercati stilul Rambo, fiindca nu o sa mearga. Si asta deoarece mercenarii sunt antrenati sa lucreze impreuna si ii veti gasi de obicei in grupuri de cate 2-3, avand si un lider care sa ii coordoneze si sa le dea indicatii tactice. Dupa ce va descopera pozitia, ei vor incerca sa va flancheze, sa va scoata din ascunzis folosind grenade sau sa cheme intariri, prin transmisiuni radio sau semnale luminoase. Spre exemplu, in timpul unei lupte aprige cu cinci mercenari am folosit cateva grenade pentru a evita sa fiu flancat. Din nefericire insa zgomotul a fost atat de puternic incat in scurt timp m-am trezit pe cap si cu o patrula intr-un jeep venita sa-si ajute colegii care erau atacati. Evident, daca reusiti sa eliminati comandantul, ceilalti vor fi mult mai usor de infruntat dar chiar si fara lider, ei se vor ascunde dupa copaci sau stanci inainte sa traga. Pentru ca luptele sa nu devina exasperant de dificile, mercenarii urla in gura mare ce au de gand sa faca, de genul “Grenade/Take his left flank/Flush him out”, ceea ce reprezinta un avantaj considerabil, mai ales cand e vorba sa fiti serviti cu niste grenade.
Pe masura ce avansati in joc insa veti da de inamici din ce in ce mai puternici, de la simpli racani pana la mercenari dotati cu pusti de luneta sau lansatoare de rachete si trupe de elita cu armura completa si scuturi de protectie. Faza mai nasoala este ca ei nu reprezinta decat jumatate din problemele voastre deoarece veti mai avea de a face si cu diferitele experimente genetice ale Dr-ului Krieger (denumiti Trigen-i, dar nu zic mai mult, ca stric povestea), care au o agilitate si o forta iesita cu totul iesite din comun, fentandu-va si sarind in toate directiile cu atata naturalete incat veti muri de nervi ca nu reusiti sa-i nimeriti cum trebuie. Si daca mai punem la socoteala si faptul ca unii dintre ei mai sunt si invizibili, veti fi de acord cu mine ca Far Cry-ul numai un joc usor nu e. Pentru a va usura totusi lupta cu inamicii invizibili mai sus mentionati (Predator cineva?), veti avea la dispozitie niste ochelari termici numiti CryVision, care sunt o combinatie intre thermal vision si motion tracker. Partea proasta e ca ei folosesc baterii care se consuma intr-un final, dar care se reincarca automat, asa ca folositii cu atentie.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Acuz!

23:55

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Toamnă fierbinte şi secetoasă
20/09/2020 18:37

Valorile termice vor fi mai ridicate in următoarele trei săptămani decat cele specifice perioadei, la nivelul intregii ţări, iar cantităţile de precipitaţii vor fi, in general, deficitare in prima p ...

Accident grav pe A1 -  o cisternă plină cu GPL a rupt parapetul
20/09/2020 15:15

 O autocisternă incărcată cu GPL a rupt parapetul la kilometrul 86 al autostrăzii A1 şi a pătruns pe contrasens, duminică, in urma accidentului nefiind inregistrate victime. Potrivit reprezentan ...

Tânăr prăbușit într-o prăpastie, ajutat de salvamontiști
20/09/2020 13:15

  Salvamontiştii din Buşteni au salvat unui tanăr de 23 de ani, care a căzut pe Valea Seacă a Crucii şi care nu se mai putea mişca din cauza traumatismelor suferite, inclusiv la coloană. Potriv ...

8 turci care voiau să ajungă în vestul Europei, păcăliți de doi șmecheri români
20/09/2020 12:30

 Doi romani sunt cercetaţi pentru trafic de migranţi, după ce au fost depistaţi de poliţiştii de frontieră timişoreni că incercau să sprijine opt cetăţeni turci să treacă fraudulos frontiera, ...

Imagini teribile din Grecia: filmari cu drona care arata dezastrul facut de uraganul Ianos. Korfu, Zakyntos, Lefkada, puternic afectate
20/09/2020 12:14

 Imagini teribile din Grecia, tara care a fost lovita de un ciclon puternic. In urma tragediei, cel putin doi oameni au murit, iar mai multi au fost dati disparuti. Mai multe zone din sudul si vest ...

Accident grav la Borșa
20/09/2020 11:48

 Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Romane informează că traficul pe DN18 Sighetu Marmaţiei - Borşa este intrerupt pe raza localităţii maramureşene Crăciuneşti, ca urmare a ...

 Coronavirus, record de îmbolnăviri în India
20/09/2020 10:43

  Numărul cazurilor de infecţii cu noul coronavirus a ajuns la 5,4 milioane in India, după ce in ultimele 24 de ore au fost identificate 92.605 infecţii, conform datelor oficiale date publicităţii. ...

Sex cu profu de sport. Arestare la Babadag
19/09/2020 19:45

y Judecătoria Babadag a decis, vineri seara, arestarea preventivă a unui tanăr, in varstă de 29 de ani, profesor de educaţie fizică şi sport, acuzat de săvarşirea a trei infracţiuni de act sexual c ...

VIDEO Situație alarmantă în Grecia! Ciclonul Ianos a făcut primele victime
19/09/2020 19:35

    Doi oameni au murit, cel puţin o persoană este dispărută şi numeroase pagube s-au inregistrat in Grecia după ce regiunea a fost lovită de un ciclon tropical mediteranean, fenomen ...

 Scandal la Bucuresti - Protest împotriva purtării măștii la școală
19/09/2020 19:14

  Un miting la care participă peste 200 de manifestanti a avut loc in Piata Universitătii din Bucuresti. Protestatarii s-au opus obligativitătii purtării măstii de protectie la scoală. Ei ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei