Far Cry Review

default

Dimensiune font:

| 24-10-2012 14:41

Far Cry Review

Nu este nici o urma de indoiala ca anul 2004 reprezinta revigorarea genului FPS si un comeback general in forta al PC-ului ca platforma de jocuri. Titluri ca Half Life 2, Doom 3 sau STALKER tin capul de afis, pregatindu-se sa ne uimeasca cu o grafica exceptionala, AI super inteligent si fizica incredibil de realista. Cum insa pana la aparitia acestor titluri mai este ceva de asteptat, iar revolutionarul Half Life 2 intarzie sa apara, iata ca un “outsider” creat de o firma germana a reusit impresioneze comunitatea de gameri cu aceleasi calitati ca si concurentii sai mai faimosi: grafica, AI si fizica. Dar se ridica el cu adevarat la nivelul hype-ului creat in jurul sau odata cu aparitia primului demo sau este doar o noua victima a dictonului “grafica este totul”?
Povestea este destul de simpla in aparenta: Jack Carver, fost membru al trupelor speciale, are o barca cu care transporta persoane intre diversele insule din arhipelagul Micronesiei. Numai ca atunci cand cel mai nou client al sau (o fotografa foarte atragatoare pe nume Val) dispare la destinatie iar barca sa este distrusa de un grup de mercenari, Jack este pus in situatia de a o gasi pe fotografa si sa afle cine si de ce l-a atacat. In aventura sa el va fi ajutat si de un personaj enigmatic numit Doyle, care ii va da indicatii pretioase pentru a supravietui in acest paradis tropical transformat in Iadul pe Pamant de catre un misterios Dr. Krieger si experimentele sale.

Far Cry Far Cry

De la inceput insa trebuie sa va anunt ca Far Cry este de departe cel mai pretentios joc pe care l-am testat pana acum. Fara un procesor peste 2Ghz, 1GB Ram si minim un Radeon 9700 Pro / FX5900 nu aveti nici o sansa sa-l jucati in conditii decente daca activati toate detaliile (merge si cu 512, dar o sa va omoare swaping-ul). Chiar si pe sistemul subsemnatului, un P4 @ 2.53 Ghz cu 1GB Ram si Radeon 9800 Pro tot au fost unele momente in care framerate-ul a scazut sub 30, ceea ce spune multe despre cerintele jocului. La fel de adevarat este insa si faptul ca in 1024×768, cu toate detaliile pe Very High (apa pe Ultra High), Anisotropic Filtering 8x si FSAA 2x, Far Cry iti ia pur si simplu respiratia.

Far Cry Far Cry

Si asta deoarece grafica jocului este pur si simplu [inserati superlativul preferat aici]. Incepand de la reflexiile apei, efectele de Bump Mapping/Pixel Shading si terminand cu iluminarea, modelele inamicilor sau efectul termic al lavei sau al aburilor incinsi, totul este atat de detaliat si de bine realizat incat veti ramane efectiv cu gura cascata. Si asta nu este decat inceputul, deoarece, pe langa faptul ca engine-ul jocului (CryEngine) reuseste sa creeze un paradis tropical cat se poate de veridic, el mai are posibilitatea sa redea aceste niveluri imense fara a avea nici un fel de loading screen intermediar, folosind tranzitii line de la exterior la interior si invers. Asta inseamna ca la fiecare “plansa” principala nu va trebui decat sa asteptati incarcarea initiala a hartii dupa care actiunea va fi continua de la un cap la altul, ceea ce pluseaza foarte mult pentru imersiunea in lumea jocului. Un alt punct forte este view range-ul care se intinde pana la linia orizontului (1km ca sa fim mai exacti). Cu alte cuvinte, daca ajungeti pe un deal al unei insule si aveti o pusca cu luneta la indemana, veti putea sa impuscati inamicii aflati in celalalt capat al acesteia sau pe cea invecinata fara nici o problema (daca puteti sa-i nimeriti bineinteles). View range-ul contribuie si el la feeling, deoarece nu poti decat sa ramai uimit atunci cand incepi un nivel nou si afli ca trebuie sa ajungi la un Comm Center a carui antena de abia se zareste in departare.
Un efect secundar al dimensiunii foarte mari al hartilor o reprezinta non-linearitatea completarii acestora, deoarece intotdeauna veti avea mai multe cai de a va atinge obiectivul. Daca vreti sa o luati pe jos ca sa ajungeti la Comm Center-ul de mai sus, nici o problema, dar va trebui sa va luptati cu toate patrulele de pe drumul principal. Ati putea sa eliminati unii inamici de la distanta cu pusca cu luneta, dar nu ati avea suficienta munitie. Sau va puteti incerca norocul prin jungla deasa, in speranta ca veti trece de patrule nedetectat. La fel de bine insa puteti sa incercati sa va scufundati si sa inotati pana la celalalt mal sau sa vedeti daca nu exista vreo barca care sa va faciliteze transportul. Sau puteti sa furati un jeep si sa goniti pe drumul principal, calcand orice inamic nefericit care va iese in cale. Astfel, unele portiuni dintr-un nivel pot fi ocolite cu totul, in functie de ce cale alegeti iar la o eventuala rejucare puteti sa aveti surpriza sa ajungeti in zone de care e posibil sa nu fi stiut. Pentru a nu va pierde pe aceste harti imense, obiectivul curent va fi intotdeauna marcat pe radar, asa ca sansele de a va rataci incercand sa ajungeti la el sunt foarte mici. Vegetatia este si ea foarte bine realizata, sentimentul ca va aflati cu adevarat intr-o jungla tropicala fiind de nedescris, fiecare pietricica sau muschi de pe copaci aratand exact asa cum ar trebui. Si daca o sa va mai si scufundati putin in apa imbietoare a oceanului pentru a admira peisajele subacvatice, o sa ajungeti la concluzia ca lumea din Far Cry este paradisul pe Pamant. Ca o nota personala, aceasta schimbare de decor este o gura de aer proaspat, eu fiind deja plictisit de toate nivelurile metalice, intortocheate si pline ochi de coridoare stramte din alte 3D Shooter-e.

Far Cry Far Cry

Iluminarea, pe langa faptul ca este si ea excelent realizata (in unele nivele atmosfera creata de aceasta fiind de-a dreptul terifianta), joaca un rol important si in privinta gameplay-ului. Astfel, in interioare, dupa ce ati omorat un inamic in dreptul unei usi, puteti sa urmariti umbra colegilor sai care vin sa investigheze ce s-a intamplat pentru a-i elimina mai usor. Un alt aspect interesant in privinta iluminarii il reprezinta faptul ca cei de la CryTek au creat un nou mod de iluminare, numit Dot3 Lighting, care impreuna cu tehnologia proprietare Polybump le-a permis sa creeze caractere incredibil de detaliate, dupa cum veti observa si din screenshot-uri. Aceasta detaliere, impreuna cu animatiile foarte bine realizate si folosirea tehnicii Inverse Kinematics dau personajelor un look extraordinar; iar in timpul unor cutscene-uri create cu engine-ul jocului veti avea posiblitatea sa observati pentru putin timp si expresii faciale sau sincronizarea buzelor cu liniile de dialog. Ca o curiozitate insa, modelele din joc par a fi facute din plastic, sau mai bine zis date cu ulei din cap pana in picioare, fiind foarte lucioase, exact ca monstrii din Doom 3 (probabil din cauza modului de renderizare).

Far Cry Far Cry

Fizica este si ea la inaltime si, pe langa factorul de “cool” care il da jocului, ea contribuie din plin si la actiunea jocului. Cu toate acestea, folosirea ei nu este niciodata obligatorie (ma rog, poate doar o singura data) si veti avea tot timpul destule posibilitati sa o folositi in avantajul vostru. Astfel, puteti sa eliminati un grup de 5-6 inamici cu un singur glont tras intr-o butelie cu gaz sau sa rostogoliti niste butoaie din varful unui deal pentru a elimina mercenarii din vale. Lanturile unui pod suspendat sau cele care tin un container pot impuscate pentru a strivi inamicii de dedesubt in timp ce vegetatia diminueaza puterea gloantelor trase. Interesant este ca, conform producatorilor, fizica din Far Cry este “on demand”, proprietatile fizice ale obiectelor activandu-se doar atunci cand este nevoie de ele, spre exemplu cand o cutie de lemn este aruncata in apa de suflul unei explozii si trebuie sa pluteasca, minimalizandu-se astfel impactul calcularii fizicii asupra performantei jocului. Inamicii beneficiaza de fizica rag-doll, asa ca ei vor cadea de la etaj foarte artistic atunci cand sunt impuscati: corpurile lor plutesc in apa, iar sangele se imprastie in apa oceanului.
La fel de bine insa sunt unele situatii (amuzante ce-i drept) in care fizica nu este aplicata chiar asa cum trebuie. Spre exemplu, daca impuscati un mercenar in varful unui deal, in loc ca acesta sa se rostogoleasca pana la vale, el va aluneca ca o sanie pana jos (o fi de vina uleiul de care va spuneam mai sus). De asemenea, dupa ce mor, inamicii pot ramane in cele mai variate pozitii, unii cerandu-va in casatorie, in timp ce altii vor incerca stilul fluture pe uscat (dupa cum veti vedea si din screenshot-uri). Tot la capitolul ciudatenii putem include si faptul ca terenul, copacii sau tufisurile din jungla nu pot fi distruse sub nici o forma (in afara unor portiuni de plaja), iar o cutie de lemn, desi pluteste cand este aruncata in apa, nu se sfarama cand trageti in ea sau cand explodeaza ceva alaturi. Este adevarat insa ca producatorii au declarat de la bun inceput ca vegetatia si terenul nu vor fi deformabile (probabil un compromis) asa ca acest lucru nu poate fi privit ca un lucru negativ. Iar atunci cand veti vedea pentru prima oara un inamic alunecand la vale intr-un rau si plutind mai departe nu veti putea spune decat “Wow!”.

Far Cry Far Cry

Singura parte “tehnica” a jocului care scartaie puternic este sunetul. In primul rand voice acting-ul este cel putin neconvingator, unele replici avand insa o anumita doza de sarcasm: “- Be careful … Krieger’s Labs are guarded by his best mercenaries! – Well of course they are …”. Din pacate, aceste momente sunt rare, calitatea voice acting-ului variind de la bun la dezamagitor (vocea lui Doyle insa mi se pare cea mai reusita). Asa ca in acest departament se putea mult mai bine. Muzica este dinamica, adaptandu-se foarte bine situatiei de pe monitor, dar in afara theme-ului din meniul principal ea nu este cu nimic iesita din comun si cam repetitiva. Exista si pozitionare 3D a sunetului care va fi de mare ajutor pentru a va da seama de unde vin inamicii, dar efectele sonore, in afara de cele ambientale specifice unei jungle, nu sunt nici ele cu nimic iesit din comun. Per total, sonorizarea se pare ca a fost destul de neglijata in dauna celorlalte parti tehnice ale jocului. Pacat, fiindca se putea mai mult.

Far Cry Far Cry

Insa nu doar aspectele tehnice fac un joc extraordinar ci si gameplay-ul. Iar aici, Far Cry-ul este un mare paradox. Pe de o parte, fiind un first person shooter, reteta de “mergi-impusca-reincarca-mergi” nu s-a schimbat foarte mult (nici nu prea avea cum), dar au fost aduse niste imbunatatiri. Din punct de vedere al folosirii armelor, jocul seamana destul de bine cu Halo. In primul rand, nu veti putea cara cu voi decat maxim patru arme, ceea ce va va obliga sa le schimbati in functie de necesitati si uneori sa faceti rost de altele noi de la inamicii ucisi, inclusiv munitia pe care o veti consuma la o rata impresionanta (nu stiu de ce, dar in orice joc sau film care include un cercetator nebun si experimentele sale, nu ajunge niciodata munitia). Arsenalul este si el foarte vast, asa ca veti avea de unde alege, de la sabii pentru taiat liane, pistoale si mitraliere pana la pusti de asalt, lansatoare de rachete, pusti cu luneta si 3 tipuri de grenade (smoke, flashbang si de fragmentatie). Unele arme au si functie de zoom, iar la cele care nu au puteti folosi ochirea prin catarea armei pentru o precizie sporita (cand folositi pusca cu luneta veti putea sa va tineti si respiratia). De asemenea, arma pe care o tineti in mana determina si viteza de deplasare a personajului; cu cat este mai mare, cu atat viteza va fi mai mica, iar folosirea functiei de zoom are exact acelasi efect.
Pe langa arme, veti mai avea si foarte multe vehicule pe care le veti putea folosi, ele incluzand un buggy, jeep, deltaplan (preferatul meu), transportor, o barca de cauciuc si una de patrulare dotata cu o mitraliera destul de puternica (ca si buggy-ul si jeep-ul de altfel). Vor mai exista si cuiburi de mortiere sau mitraliere de mare calibru pe care le puteti folosi pentru a elimina rapid un numar mare de inamici si a economisi munitia (o sa aveti nevoie de ea mai incolo). Insa, indiferent de ce arma aveti in mana, pe tot parcursul jocului va trebui sa fiti foarte atenti, deoarece in Far Cry un glont in cap inseamna de obicei un load checkpoint.
Si ca tot suntem aici, trebuie sa va spun ca sistemul de salvare din Far Cry, bazat pe checkpoint-uri in locul unuia clasic, cu quicksave/quickload, poate fi o sursa serioasa de frustrare, mai ales spre sfarsit unde luptele devin incredibil de dificile. Este adevarat ca punctele de salvare sunt amplasate la distante rezonabile unele de altele, dar atunci cand de abia de abia reusesti sa scapi cu bine dintr-o lupta si chiar inainte de a ajunge la urmatorul save point esti omorat de un mercenar ascuns in nu stiu ce boschete iti vine sa urli si altceva nimic. Pentru a evita insa astfel de situatii va trebui sa folositi binoclul pentru a localiza toti mercenarii care sunt ascunsi prin tufisurile dese, chiar si la distante apreciabile. Dupa ce ii detectati pe (aproape) toti, veti vedea tot timpul pozitia lor pe radarul personal, gratie unor chip-uri de urmarire folosite de Dr. Krieger. Bineinteles ca se va mai intampla ca unul-doi mercenari sa nu fie “etichetati” si dupa ce scapati de toti colegii lor sa vina si sa va bage pentru a n-a oara un glont in cap inainte de a ajunge la urmatorul save point, dar acest lucru pluseaza la suspansul jocului.

Far Cry Far Cry

Si vor fi destule momente de acest gen deoarece AI-ul din Far Cry va va da foarte multe batai de cap, fiind pentru prima oara dupa ceva timp cand inamicii dintr-un FPS va vor pune reale probleme. In primul rand, ca si jucatorul, inamicii se bazeaza in principal tot pe simturi, adica vaz si auz. Asa ca, indiferent daca patruleaza sau stau pe loc, ei vor fi tot timpul atenti la orice tip de miscare sau sunet suspect si vor investiga daca li se pare ca ceva nu este in regula. Un alt aspect interesant este ca inamicii trebuie efectiv sa va vada ca sa inceapa sa traga in voi, asa ca daca voi nu-i vedeti pe ei este foarte probabil ca nici ei sa nu va vada pe voi. De aceea, ascunderea in vegetatia deasa a junglei si mersul ghemuit sau pe burta nu mai reprezinta un moft, ci o necesitate, daca nu vreti sa muriti din 3 in 3 minute. Si nici sa nu va ganditi sa incercati stilul Rambo, fiindca nu o sa mearga. Si asta deoarece mercenarii sunt antrenati sa lucreze impreuna si ii veti gasi de obicei in grupuri de cate 2-3, avand si un lider care sa ii coordoneze si sa le dea indicatii tactice. Dupa ce va descopera pozitia, ei vor incerca sa va flancheze, sa va scoata din ascunzis folosind grenade sau sa cheme intariri, prin transmisiuni radio sau semnale luminoase. Spre exemplu, in timpul unei lupte aprige cu cinci mercenari am folosit cateva grenade pentru a evita sa fiu flancat. Din nefericire insa zgomotul a fost atat de puternic incat in scurt timp m-am trezit pe cap si cu o patrula intr-un jeep venita sa-si ajute colegii care erau atacati. Evident, daca reusiti sa eliminati comandantul, ceilalti vor fi mult mai usor de infruntat dar chiar si fara lider, ei se vor ascunde dupa copaci sau stanci inainte sa traga. Pentru ca luptele sa nu devina exasperant de dificile, mercenarii urla in gura mare ce au de gand sa faca, de genul “Grenade/Take his left flank/Flush him out”, ceea ce reprezinta un avantaj considerabil, mai ales cand e vorba sa fiti serviti cu niste grenade.
Pe masura ce avansati in joc insa veti da de inamici din ce in ce mai puternici, de la simpli racani pana la mercenari dotati cu pusti de luneta sau lansatoare de rachete si trupe de elita cu armura completa si scuturi de protectie. Faza mai nasoala este ca ei nu reprezinta decat jumatate din problemele voastre deoarece veti mai avea de a face si cu diferitele experimente genetice ale Dr-ului Krieger (denumiti Trigen-i, dar nu zic mai mult, ca stric povestea), care au o agilitate si o forta iesita cu totul iesite din comun, fentandu-va si sarind in toate directiile cu atata naturalete incat veti muri de nervi ca nu reusiti sa-i nimeriti cum trebuie. Si daca mai punem la socoteala si faptul ca unii dintre ei mai sunt si invizibili, veti fi de acord cu mine ca Far Cry-ul numai un joc usor nu e. Pentru a va usura totusi lupta cu inamicii invizibili mai sus mentionati (Predator cineva?), veti avea la dispozitie niste ochelari termici numiti CryVision, care sunt o combinatie intre thermal vision si motion tracker. Partea proasta e ca ei folosesc baterii care se consuma intr-un final, dar care se reincarca automat, asa ca folositii cu atentie.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei