Genul first-person shooter stagnează din cauza lipsei inovațiilor
Dimensiune font:
Genul first-person shooter stagnează din cauza lipsei inovațiilor
Cel puțin așa consideră Karl Magnus Troedsson – general manager DICE – acesta declarand pentru EDGE că foarte puține studiouri iau în serios și nevoia de evoluție a aspectelor tehnice.
“Genul FPS este unul extrem de hardcore, iar fanii înverșunați ai acestuia sunt mai numeroși decât în alte cazuri. Ei au pretenții foarte mari vizavi de ce sunt și cum sunt produse jocurile genului pe care-l preferă. Iar dacă nu văd un mod nou (dacă nu revoluționar, măcar evoluat), de prezentare în fiecare joc, încep să-și piardă interesul. Și cred că asta se întâmplă acum.
Fiindcă multe francize nu iau în serios acest lucru. Acela de a încerca să îmbunătățească aspectul vizual și auditiv, nu doar gameplay-ul și poate modalitatea de distribuție.“
De asemenea, Troedsson consideră că a cam venit vremea ca producătorii să renunțe la epoca modernă ca fundal pentru jocurile lor și să încerce să găsească ceva nou: “Cred că producătorii o să înceapă să renunțe la epoca modernă, fiindcă până la urmă, un fundal specific începe să devină plictisitor. La un moment dat a fost cel de-al Doilea Război Mondial, apoi a venit epoca modernă, iar acum ne îndreptăm spre viitorul apropiat.“
El a încheiat interviul spunând că “Este datoria noastră, ca producători, să îmbunătățim mereu experiența de joc. Asta nu înseamnă că vom crea un shooter care să te facă să plângi, dar vrem ca jucătorii să fie uimiți de fiecare dată când se uită la titlurile noastre.“
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau