În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Titan Quest 2
Dimensiune font:
În loc de Kingdoms of Amalur: Reckoning am fi putut avea Titan Quest 2
Dacă marii publisheri nu ar lua de cele mai multe ori decizii în speranţa unor profituri uriaşe, probabil am avea mai multe jocuri bune pe piaţă.
Aşa e şi cazul Titan Quest 2 care nu a mai fost creat din cauză că THQ nu a mai dorit un joc doar pentru PC şi a optat pentru o serie nouă disponibilă şi pe console.
Într-un interviu pentru incgames, fondatorul studiourilor Crate Entertainment, Arthur Bruno, lucrul la un sequel pentru unul dintre cele mai frumoase action-RPG-uri ar fi trebuit să înceapă mediat după lansarea Titan Quest însă THQ şi-a dorit un action-rpg third person care să poată rula şi pe console.
La scurt timp după ce Iron Lore s-a apucat de lucru THQ a cumpărat Big Huge Games cărora le-a încredinţat un proiect similar, renunţând la Iron Lore. Mai târziu Big Huge Games au fost cumpărate de 38 Studios care împreună cu Electronic Arts au lansat Kingdoms of Amalur: Reckoning.
Între timp Arthru Bruno şi alţi veterani Iron Lore au pus bazele studiourilor Crate Entertainment, care vor continua dezvoltarea action-rpg-ului Grim Down ce va folosi acelaşi engine ca şi Titan Quest.
Parcă nu mai îmi pare aşa rău de situaţia în care a ajuns THQ.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau