Incompetenta si nepasarea lovesc din nou: S-au oprit reparatiile la Podul Constanta, care continua sa le dea frisoane bucurestenilor

Incompetenta-si-nepasarea-lovesc-din-nou--S-au-oprit-reparatiile-la-Podul-Constanta--care-continua-s

Dimensiune font:

| 03-12-2019 16:30


Incepute tarziu si in conditii improprii, reparatiile la Podul Constanta s-au intrerupt deja si nu se stie cand sau daca se vor mai relua. Iar asta inseamna ca mii de bucuresteni vor fi nevoiti, in continuare, sa circule cu inima stransa pe Calea Grivitei, pe sub podul care arata de parca e pe punctul de a se prabusi peste sosea.

Podul Constanta - care permite trecerea trenurilor peste Calea Grivitei din Capitala - a fost construit in doar 5 luni, in urma cu 81 de ani. De atunci, a fost cosmetizat de cateva ori, dar niciodata consolidat. In consecinta, oricat de trainica ar fi fost initial, aceasta constructie tot a inceput, in cele din urma, sa se degradeze.

Din pacate, in loc sa rezolve repede problema, institutiile statului si-au pasat o vreme responsabilitatea repararii podului. Iar cand, in sfarsit, au inceput lucrarile, in loc sa se ajute una pe cealalta, astfel incat treaba sa se termine mai repede, institutiile si-au pus bete in roate.

Asa se face ca - desi despre situatia Podului Constanta se stie de cativa ani deja - reparatiile s-au facut in graba si doar pe jumatate.

 In loc sa raspunda intrebarilor despre problemele reabilitarii podului, despre intarzierea platilor si despre motivul pentru care reparatia s-a oprit, CFR SA a dat pe 3 decembrie un comunicat de presa.

Prin intermediul acestuia, compania sustine ca lucrarile "nu au fost intrerupte, contractul este in derulare, pana in prezent fiind efectuate lucrarile de interventiile de prima urgenta, conform ordinului de incepere a lucrarilor, pana la aprobarea proiectului tehnic".

Ce mai conteaza ca pe santier nu se mai lucreaza de prin octombrie si ca - in ciuda repetatelor promisiuni facute bucurestenilor - reparatiile la pod n-au fost gata in noiembrie 2019!

 

Uite expertiza, nu e expertiza! Podul a inceput sa isi revina miraculos

 

In 2014, Inspectoratul de Stat in Constructii (ISC) a constatat ca podul era degradat. Drept urmare, i-a cerut proprietarului, adica CFR SA, sa il expertizeze si apoi sa il repare. CFR s-a conformat, dar numai pe jumatate: a facut expertiza, dar nu si reparatiile. In cele din urma, in 2016, expertiza a expirat.

ISC a facut un nou control si a cerut CFR SA, din nou, sa expertizeze podul. Inca o data CFR SA a comandat expertiza din care reiesea ca podul era intr-o stare "nesatisfacatoare" si trebuia consolidat de urgenta.

Cu toate astea, compania nu s-a apucat nici atunci de treaba.

Lasat de izbeliste, podul s-a degradat intr-atat incat, in primavara lui 2018, din el atarnau sarme si bucati de beton, gata sa se prabuseasca pe carosabil, pe Calea Grivitei.

La acel moment, mai multi consilieri USR de la Sectorul 1 au facut o ampla campanie de mediatizare a riscurilor la care erau expusi soferii cand circulau pe sub pod. Tot atunci, consilierii USR au cerut rezolvarea urgenta a situatiei.

De voie - de nevoie, sub presiunea opiniei publice, CFR SA a cosmetizat atunci podul.

Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a cerut sa i se dea Podul Constanta in administrare, ca sa-l poata repara si sa poata largi calea de rulare de sub el.

Atunci, relatiile dintre Guvern si primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, erau, insa, tensionate. Asa ca PMB n-a primit podul in administrare. Deja trecusera luni bune de cand PMB ceruse podul de la Guvern, cand CFR SA a transmis, la solicitarea Ziare.com, ca inca se mai afla in cautarea unor solutii legale pentru a i-l transfera. Dar, de fapt, CFR n-a gasit nici pana astazi respectivele solutii.

In schimb, CFR SA a anuntat, in 2018, ca are propria strategie pentru reabilitarea podului. Anume, in loc sa se apuce imediat sa-l repare, l-a pus sub "urmarire speciala". Adica a montat - cu foarte mare intarziere - niste senzori pe pod pentru a-i masura rezistenta. Intrebarea este: daca podul nu reprezenta un pericol si nu avea musai nevoie de reparatii urgente, de ce a mai fost nevoie de respectivii senzori? E greu de spus.

Interesant este ca rezultatele masuratorilor cu senzori au fost cu totul neasteptate, indicand nu ca podul se degrada, ci dimpotriva, era foarte solid si nu risca sa cada nici macar la un cutremur mare!

Dupa ce presa a ironizat respectivele date, CFR SA a anuntat ca se apuca, totusi, de treaba si ca repara podul fara sa mai astepte nimic de la nimeni.

Compania a lansat, in aprilie 2019, o licitatie prin care si-a cautat constructor care sa reabiliteze podul contra sumei de 3,5 milioane de lei. Dar cum nicio societate nu s-a inscris la licitatie, procedura a fost anulata.

In cele din urma, in iulie 2019, CFC a contractat societatea Infra System Proiect SRL sa repare podul in 8 luni.

Multe promisiuni, dar munca doar pe apucate

In sfarsit, dupa multe balbaieli si tergiversari, CFR SA a transmis redactiei Ziare.com ca la jumatatea lunii iulie 2019, urmau sa inceapa lucrarile la pod. Si pentru a nu perturba circulatia pe Calea Grivitei, muncitorii urmau sa lucreze doar noaptea, intre orele 22:00 si 05:00.

Pe santierul care se deschidea noapte de noapte sub Podul Constanta s-au dus atat primarul Sectorului 1, Daniel Tudorache, cat si fostul ministru al Transporturilor, Razvan Cuc. Si amandoi au anuntat ca lucrurile merg bine si ca Infra System Proiect SRL si-a asumat finalizarea reparatiilor pana la jumatatea lunii noiembrie.

 

In realitate, insa, lucrurile nu mergeau deloc bine, pe santier. Dupa cum a explicat pentru Ziare.com administratorul societatii de constructii, Valeriu Hohota, muncitorii nu puteau lucra 7 ore pe noapte, ci doar 2 ore.

"Ne-am chinuit. Ni s-a permis (lucrul - n.red.) doar in intervalul 24:00 - 04:00. Vorbim despre 4 ore, din care o ora la inceput si una la sfarsit sunt destinate instalarii schelelor si altor echipamente. Practic, pentru lucrul efectiv aveam doar 2 ore (pe noapte - n.red.)

Traficul nu s-a restrictionat si nu s-a deviat. Trec masinile pe acolo si cu 100 de kilometri pe ora", a explicat Valeriu Hohota.

Inca de la finalul lunii august, consilierul general Octavian Berceanu (USR) a semnalat aceste aspecte si a transmis ca STB SA refuza sa deconecteze alimentarea firelor aeriene de tramvai ceva mai devreme, in cursul serii, pentru a permite urgentarea reparatiei Podului Constanta.

 

Ziare.com a solicitat in scris STB SA informatii cu privire la acest subiect, dar societatea - desi avea obligatia legala de a ne raspunde, in temeiul Legii 544/2001 - nu a facut-o nici pana astazi.

 

Nimeni nu stie cand se vor relua lucrarile

 

Cristian Bulfon, consilier local la Primaria Sectorului 1, ne-a informat ca lucrarile de reparatii si consolidare s-au sistat.

"S-a intamplat cam pe la jumatatea lunii octombrie. Din cate am aflat in mod neoficial, motivul pentru sistare este ca societatea care executa lucrarile nu si-a primit banii pe lucrarile executate de la CFR SA. Si-atunci, de ce sa mai lucreze, asa neplatita?

Pana acum, s-a lucrat la culeea dreapta (partea laterala de sprijin a podului - n.red.) si trotuarul de langa aceasta. S-a inceput refacerea bazei fundatiei stalpilor centrali.

La stalpi s-a curatat armatura existenta si s-a venit cu o supraarmatura, legata de cea veche. Dar aceasta noua armatura ar trebui sa se acopere cu beton - sa se camasuiasca, dupa cum spun constructorii. Iar acest lucru nu s-a mai facut.

In plus, mai sunt de facut culeea stanga, trotuarul stang si tablierul, adica partea de deasupra podului. Aici nu s-a intervenit si nici nu stiu in ce masura s-ar putea face, iarna. Exista, spre exemplu, betoane speciale care se pot turna si pe frig.

Dar sunt mai scumpe si, cata vreme banii reprezinta deja o problema in proiect, nu stiu in ce masura se va apela la aceasta solutie", a explicat pentru Ziare.com Cristian Bulfon.

 

Consilierul local de la Sectorul 1 a mai spus ca a vorbit despre situatia Podului Constanta cu directorul Petre Marian din cadrul CFR. Bulfon spune ca, potrivit lui Petre Marian, lucrarea ar urma sa fie gata pana la finele lunii martie. Adica in 8 luni, asa cum scrie in contractul CFR SA cu Infra System Proiect SRL.

"Mi-a spus ca 's-au eliminat asperitatile cu constructorul', iar lucrarile urmeaza sa fie reluate!", a mai spus Bulfon.

In plus, directorul Petre Marian ar fi facut o serie de promisiuni destul de vagi, spunand ca problema Podului Constanta urmeaza sa se rezolve, in sfarsit, in perioada imediat urmatoare.

In context, administratorul Infra System Proiect SRL, Valeriu Hohota, a declarat pentru Ziare.com ca, intr-adevar, societatea a intrerupt lucrarile la pod. Dar ca, in baza contractului incheiat cu CFR SA, nu are voie sa spuna public daca societatea pe care o conduce si-a primit sau nu banii pe lucrari. Cu toate astea, a mai mentionat Valeriu Hohota, depinde doar de CFR SA daca lucrarile se vor relua, in viitorul apropiat.

Un lucru e cert: pentru CFR SA, situatia este deja de-a dreptul stanjenitoare, cata vreme n-a fost in stare, in ultimii 5 ani, sa repare un simplu pod construit in numai 5 luni, in prima parte a secolului trecut. Ba mai mult - desi in mod evident n-are chef sa se ocupe de acest pod - nici macar n-a reusit sa gaseasca o cale de a scapa de el, transferandu-l in administrarea PMB.

Dar cei care au intr-adevar de pierdut de pe urma acestei situatii sunt, insa, bucurestenii. Adica tocmai oamenii care - desi platesc o multime de taxe si impozite pentru a trai in siguranta - sunt in continuare nevoiti sa circule zilnic pe sub un pod care pare gata sa se prabuseasca peste ei, in orice clipa. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Un cunoscut dezvoltator imobiliar din Bucuresti, retinut dupa ce a vrut sa-si omoare sotia in jacuzzi la Mamaia
14/08/2020 17:23

 Un cunoscut dezvoltator imobiliar din Capitala a fost retinut vineri, 14 august 2020, dupa ce in urma cu o saptamana a vrut sa isi ucida sotia in timp ce se aflau la mare. Surse apropiate anchetei au d ...

Românii vor trebui să prezinte un test PCR negativ la intrarea în Serbia / Măsura intră în vigoare de sâmbătă
14/08/2020 16:57

 Cetăţenii străini care sosesc in Serbia din mai multe ţări vecine, respectiv Romania, Bulgaria, Croaţia şi Macedonia de Nord, vor trebui să prezinte un test negativ pentru coronavirus, au anunţat ...

Cum a lăsat un poștaș din Pitești pensionarii fără banii de pensie
14/08/2020 16:55

 Un poştaş din Arges este anchetat pentru furtul pensiilor si alocaţiilor. Postasul este acuzat că a semnat in fals pentru primirea banilor in locul destinatarilor si nu a livrat aproape 20.000 lei, re ...

ALERTĂ Hidrologii au emis COD GALBEN de inundații în mai multe județe
14/08/2020 14:34

Avertizare de ultimă oră pentru mai multe judete din tară, unde sunt asteptate inundatii. Hidrologii au emis vineri o atentionare Cod galben de inundatii pentru rauri din mai multe judete, valabilă de viner ...

Vremea in weekend. Se racoreste si va ploua  HARTA METEO LIVE  VEZI METEO IN TIMP REAL
14/08/2020 09:00

 VEZI AICI METEO PENTRU: IASI,BACAU,BOTOSANI,NEAMT, SUCEAVA,VASLUI   Precipitatii Acum Radar Romania ANM.  

Germania: Elevii care nu poartă masca la orele de curs riscă să fie exmatriculați.
14/08/2020 08:33

 În cel mai populat land german, Renania de Nord-Westfalia (NRW), elevii sunt obligati să poarte masca inclusiv la orele de curs. Cine nu respectă această măsură de protecţie se poate aştepta ...

Trei angajați SMURD, confirmați cu noul coronavirus, în Neamț
13/08/2020 17:14

Trei angajati ai SMURD din cadrul ISU Neamt au fost confirmati cu noul coronavirus. Potrivit ISU Neamt, cei trei isi desfăsoară activitatea la Detasamentul Piatra-Neamt si sunt asimptomatici. După primirea ...

Probleme mari și în Bulgaria. Încep să se închidă hoteluri pe măsură ce turiștii sunt tot mai puțini
13/08/2020 16:58

În statiunea Albena a inceput inchiderea treptată a hotelurilor. Motivul este numărul tot mai scăzut de turisti, după ce zborurile charter au fost suspendate si Germania a declarat coasta de nord a M ...

Executarea lucrarilor de constructie pentru Autostrada de Centura Bucuresti a fost autorizata de Ministerul Transporturilor
12/08/2020 05:14

 Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor (MTIC) a autorizat, marti 11 august 2020, executarea lucrarilor de construire pentru Autostrada de Centura Bucuresti, sectorul de pe raza loca ...

Vin banii pentru autostradă şi aeroport!
10/08/2020 00:00

  Prezentă la Iaşi la sfarşitul săptămanii trecute, alături de miniştrii Costel Alexe şi Marcel Boloş, vicepremierul Raluca Turcan a precizat că infrastructura spre Moldova şi dinspre Moldova v ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!