Incompetenta-si-nepasarea-lovesc-din-nou--S-au-oprit-reparatiile-la-Podul-Constanta--care-continua-s

Dimensiune font:

Incompetenta si nepasarea lovesc din nou: S-au oprit reparatiile la Podul Constanta, care continua sa le dea frisoane bucurestenilor

| 03-12-2019 16:30


Incepute tarziu si in conditii improprii, reparatiile la Podul Constanta s-au intrerupt deja si nu se stie cand sau daca se vor mai relua. Iar asta inseamna ca mii de bucuresteni vor fi nevoiti, in continuare, sa circule cu inima stransa pe Calea Grivitei, pe sub podul care arata de parca e pe punctul de a se prabusi peste sosea.

Podul Constanta - care permite trecerea trenurilor peste Calea Grivitei din Capitala - a fost construit in doar 5 luni, in urma cu 81 de ani. De atunci, a fost cosmetizat de cateva ori, dar niciodata consolidat. In consecinta, oricat de trainica ar fi fost initial, aceasta constructie tot a inceput, in cele din urma, sa se degradeze.

Din pacate, in loc sa rezolve repede problema, institutiile statului si-au pasat o vreme responsabilitatea repararii podului. Iar cand, in sfarsit, au inceput lucrarile, in loc sa se ajute una pe cealalta, astfel incat treaba sa se termine mai repede, institutiile si-au pus bete in roate.

Asa se face ca - desi despre situatia Podului Constanta se stie de cativa ani deja - reparatiile s-au facut in graba si doar pe jumatate.

 In loc sa raspunda intrebarilor despre problemele reabilitarii podului, despre intarzierea platilor si despre motivul pentru care reparatia s-a oprit, CFR SA a dat pe 3 decembrie un comunicat de presa.

Prin intermediul acestuia, compania sustine ca lucrarile "nu au fost intrerupte, contractul este in derulare, pana in prezent fiind efectuate lucrarile de interventiile de prima urgenta, conform ordinului de incepere a lucrarilor, pana la aprobarea proiectului tehnic".

Ce mai conteaza ca pe santier nu se mai lucreaza de prin octombrie si ca - in ciuda repetatelor promisiuni facute bucurestenilor - reparatiile la pod n-au fost gata in noiembrie 2019!

 

Uite expertiza, nu e expertiza! Podul a inceput sa isi revina miraculos

 

In 2014, Inspectoratul de Stat in Constructii (ISC) a constatat ca podul era degradat. Drept urmare, i-a cerut proprietarului, adica CFR SA, sa il expertizeze si apoi sa il repare. CFR s-a conformat, dar numai pe jumatate: a facut expertiza, dar nu si reparatiile. In cele din urma, in 2016, expertiza a expirat.

ISC a facut un nou control si a cerut CFR SA, din nou, sa expertizeze podul. Inca o data CFR SA a comandat expertiza din care reiesea ca podul era intr-o stare "nesatisfacatoare" si trebuia consolidat de urgenta.

Cu toate astea, compania nu s-a apucat nici atunci de treaba.

Lasat de izbeliste, podul s-a degradat intr-atat incat, in primavara lui 2018, din el atarnau sarme si bucati de beton, gata sa se prabuseasca pe carosabil, pe Calea Grivitei.

La acel moment, mai multi consilieri USR de la Sectorul 1 au facut o ampla campanie de mediatizare a riscurilor la care erau expusi soferii cand circulau pe sub pod. Tot atunci, consilierii USR au cerut rezolvarea urgenta a situatiei.

De voie - de nevoie, sub presiunea opiniei publice, CFR SA a cosmetizat atunci podul.

Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) a cerut sa i se dea Podul Constanta in administrare, ca sa-l poata repara si sa poata largi calea de rulare de sub el.

Atunci, relatiile dintre Guvern si primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, erau, insa, tensionate. Asa ca PMB n-a primit podul in administrare. Deja trecusera luni bune de cand PMB ceruse podul de la Guvern, cand CFR SA a transmis, la solicitarea Ziare.com, ca inca se mai afla in cautarea unor solutii legale pentru a i-l transfera. Dar, de fapt, CFR n-a gasit nici pana astazi respectivele solutii.

In schimb, CFR SA a anuntat, in 2018, ca are propria strategie pentru reabilitarea podului. Anume, in loc sa se apuce imediat sa-l repare, l-a pus sub "urmarire speciala". Adica a montat - cu foarte mare intarziere - niste senzori pe pod pentru a-i masura rezistenta. Intrebarea este: daca podul nu reprezenta un pericol si nu avea musai nevoie de reparatii urgente, de ce a mai fost nevoie de respectivii senzori? E greu de spus.

Interesant este ca rezultatele masuratorilor cu senzori au fost cu totul neasteptate, indicand nu ca podul se degrada, ci dimpotriva, era foarte solid si nu risca sa cada nici macar la un cutremur mare!

Dupa ce presa a ironizat respectivele date, CFR SA a anuntat ca se apuca, totusi, de treaba si ca repara podul fara sa mai astepte nimic de la nimeni.

Compania a lansat, in aprilie 2019, o licitatie prin care si-a cautat constructor care sa reabiliteze podul contra sumei de 3,5 milioane de lei. Dar cum nicio societate nu s-a inscris la licitatie, procedura a fost anulata.

In cele din urma, in iulie 2019, CFC a contractat societatea Infra System Proiect SRL sa repare podul in 8 luni.

Multe promisiuni, dar munca doar pe apucate

In sfarsit, dupa multe balbaieli si tergiversari, CFR SA a transmis redactiei Ziare.com ca la jumatatea lunii iulie 2019, urmau sa inceapa lucrarile la pod. Si pentru a nu perturba circulatia pe Calea Grivitei, muncitorii urmau sa lucreze doar noaptea, intre orele 22:00 si 05:00.

Pe santierul care se deschidea noapte de noapte sub Podul Constanta s-au dus atat primarul Sectorului 1, Daniel Tudorache, cat si fostul ministru al Transporturilor, Razvan Cuc. Si amandoi au anuntat ca lucrurile merg bine si ca Infra System Proiect SRL si-a asumat finalizarea reparatiilor pana la jumatatea lunii noiembrie.

 

In realitate, insa, lucrurile nu mergeau deloc bine, pe santier. Dupa cum a explicat pentru Ziare.com administratorul societatii de constructii, Valeriu Hohota, muncitorii nu puteau lucra 7 ore pe noapte, ci doar 2 ore.

"Ne-am chinuit. Ni s-a permis (lucrul - n.red.) doar in intervalul 24:00 - 04:00. Vorbim despre 4 ore, din care o ora la inceput si una la sfarsit sunt destinate instalarii schelelor si altor echipamente. Practic, pentru lucrul efectiv aveam doar 2 ore (pe noapte - n.red.)

Traficul nu s-a restrictionat si nu s-a deviat. Trec masinile pe acolo si cu 100 de kilometri pe ora", a explicat Valeriu Hohota.

Inca de la finalul lunii august, consilierul general Octavian Berceanu (USR) a semnalat aceste aspecte si a transmis ca STB SA refuza sa deconecteze alimentarea firelor aeriene de tramvai ceva mai devreme, in cursul serii, pentru a permite urgentarea reparatiei Podului Constanta.

 

Ziare.com a solicitat in scris STB SA informatii cu privire la acest subiect, dar societatea - desi avea obligatia legala de a ne raspunde, in temeiul Legii 544/2001 - nu a facut-o nici pana astazi.

 

Nimeni nu stie cand se vor relua lucrarile

 

Cristian Bulfon, consilier local la Primaria Sectorului 1, ne-a informat ca lucrarile de reparatii si consolidare s-au sistat.

"S-a intamplat cam pe la jumatatea lunii octombrie. Din cate am aflat in mod neoficial, motivul pentru sistare este ca societatea care executa lucrarile nu si-a primit banii pe lucrarile executate de la CFR SA. Si-atunci, de ce sa mai lucreze, asa neplatita?

Pana acum, s-a lucrat la culeea dreapta (partea laterala de sprijin a podului - n.red.) si trotuarul de langa aceasta. S-a inceput refacerea bazei fundatiei stalpilor centrali.

La stalpi s-a curatat armatura existenta si s-a venit cu o supraarmatura, legata de cea veche. Dar aceasta noua armatura ar trebui sa se acopere cu beton - sa se camasuiasca, dupa cum spun constructorii. Iar acest lucru nu s-a mai facut.

In plus, mai sunt de facut culeea stanga, trotuarul stang si tablierul, adica partea de deasupra podului. Aici nu s-a intervenit si nici nu stiu in ce masura s-ar putea face, iarna. Exista, spre exemplu, betoane speciale care se pot turna si pe frig.

Dar sunt mai scumpe si, cata vreme banii reprezinta deja o problema in proiect, nu stiu in ce masura se va apela la aceasta solutie", a explicat pentru Ziare.com Cristian Bulfon.

 

Consilierul local de la Sectorul 1 a mai spus ca a vorbit despre situatia Podului Constanta cu directorul Petre Marian din cadrul CFR. Bulfon spune ca, potrivit lui Petre Marian, lucrarea ar urma sa fie gata pana la finele lunii martie. Adica in 8 luni, asa cum scrie in contractul CFR SA cu Infra System Proiect SRL.

"Mi-a spus ca 's-au eliminat asperitatile cu constructorul', iar lucrarile urmeaza sa fie reluate!", a mai spus Bulfon.

In plus, directorul Petre Marian ar fi facut o serie de promisiuni destul de vagi, spunand ca problema Podului Constanta urmeaza sa se rezolve, in sfarsit, in perioada imediat urmatoare.

In context, administratorul Infra System Proiect SRL, Valeriu Hohota, a declarat pentru Ziare.com ca, intr-adevar, societatea a intrerupt lucrarile la pod. Dar ca, in baza contractului incheiat cu CFR SA, nu are voie sa spuna public daca societatea pe care o conduce si-a primit sau nu banii pe lucrari. Cu toate astea, a mai mentionat Valeriu Hohota, depinde doar de CFR SA daca lucrarile se vor relua, in viitorul apropiat.

Un lucru e cert: pentru CFR SA, situatia este deja de-a dreptul stanjenitoare, cata vreme n-a fost in stare, in ultimii 5 ani, sa repare un simplu pod construit in numai 5 luni, in prima parte a secolului trecut. Ba mai mult - desi in mod evident n-are chef sa se ocupe de acest pod - nici macar n-a reusit sa gaseasca o cale de a scapa de el, transferandu-l in administrarea PMB.

Dar cei care au intr-adevar de pierdut de pe urma acestei situatii sunt, insa, bucurestenii. Adica tocmai oamenii care - desi platesc o multime de taxe si impozite pentru a trai in siguranta - sunt in continuare nevoiti sa circule zilnic pe sub un pod care pare gata sa se prabuseasca peste ei, in orice clipa. 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

EURO-SIMCOS IMPEX S.R.L. Nr. de înreg. ORC: J33/1391/1994, CUI: 6180733, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit conform Sentinței nr. 163/24.02.2015 pronunțată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9950/86/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006 și ale H.A.C./12.11.2018, anunță scoaterea la vânzare, prin licitație publică cu strigare, la data de 08.11.2019, ora 14.00, a activelor: Stație Peco amplasată în oraș Frasin, Calea Bucovinei, nr. 8, jud. Suceava ce include spațiu comercial, platforma betonată, pompă distribuție cu sistem managerial, distribuitor automat tip FBD 2036R pentru 3 produse cu 6 furtune, cuva cu 3 rezervoare oțel pentru depozitare combustibil, separator grăsimi și bazin vidanjabil pentru apă menajeră. Identificare cadastrală: - Teren cu suprafața de 1.515 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 30399/Suceava, nr. top. 3526/2; - Teren cu suprafața de 1.000 mp, înscris în Cartea funciară veche nr. 30398/Suceava, nr. top. 3526/100, pe care se află edificat Corpul C1 – Stație PECO cu regim de înălțime P+M (mansardă nefinalizată) cu suprafața construită de 47 mp; Valoare de pornire a licitației (lei, fără T.V.A.) - 232.570,00. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 07.11.2019, orele 14.00 la sediul lichidatorului judiciar toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura din mun. Suceava, strada Mihai Eminescu, nr. 10, județ Suceava în fiecare zi de luni până vineri până la data de 07.11.2019. Relații suplimentare se pot obține: Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545, 0755132476.
Subscrisa EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, jud. Iaşi, înregistrată în Registrul Societaţilor Profesionale de Practicieni în Insolvenţă sub nr. RFO II 0022/2006, Cod de Identificare Fiscală 16605670, în calitate de administrator judiciar al societăţii debitoare ANTREPRIZA DE LUCRĂRI DRUMURI ȘI PODURI IAȘI S.A.– în reorganizare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, cu dispozițiile Sentinței nr.646/07.05.2019, prin care a fost confirmată modificarea Planului de Reorganizare al debitoarei şi cu hotărârile adoptate în cadrul Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în data de 16.12.2019, ora 13.00, a următoarelor active proprietatea, proprietatea debitoarei: Denumire Activ - Preţ de pornire a licitaţiei (EUR fără TVA) ACTIV NR. I - Proprietate industrială, situată în Mun. Iași, Str. Calea Chișinăului, constând în teren intravilan, în suprafață totală de 13.801,97 mp, din care 12.054,25 mp categoria curți– construcții și 1.747,72 categoria căi–ferate, nr. cad. 18544, CF 120110 a Mun.Iași (nr. CF vechi: 68705), pe care se află edificate un număr de opt construcții C1–C8, neintabulate, într-o stare avansată de degradare. - 700.000,00; ACTIV NR. II - Proprietate industrială, constând în teren și construcții în suprafață de 12.175,42 mp, situată în Mun. Botoșani, Str. Progresului nr.1, jud. Botoșani, împreună cu mijloacele fixe și obiectele de inventar de la locția respectivă, astfel: - 700.000,00 Teren intravilan, în suprafață totală de 12.175,42 mp, categoria curți – construcții, nr. cad. 4675, CF 53301 a Mun. Botoșani (nr. CF vechi: 13517), pe care se află edificate două construcții C1 și C2, într-o stare avansată de degradare. - 600.000,00; Mijloace fixe și obiecte de inventar - Gestiunea Botoșani - 100.000,00; Lista completă a mijloacelor fixe, respectiv a obiectelor de inventar poate fi consultată la sediul administratorului judiciar sau pe site-ul acestuia:www.lrj.ro. Proprietatea industrială, situată în Mun. Botoșani, Str. Progresului nr.1, Jud. Botoșani se vinde în bloc ca și activ funcțional sau mijloacele fixe, împreună cu obiectele de inventar în întreaga lor componență, și separat activului imobiliar. ACTIV NR. III - Proprietate industrială, constând în teren, în suprafață totală de 10.201,87 mp, nr. cad. 447-991/5, CF 30630 a Com. Dornești (nr. CF vechi:3628), compus din: teren în suprafață de 6.262,06 mp, categoria curți – construcții, nr. cad. 447 și teren în suprafață de 3.939,81 mp categoria pădure, nr. cad. 991/5, pe care se află edificate trei construcții C1, C2 și C3, neintabulate, într-o stare avansată de degradare. - 100.000,00. Prețurile nu conțin TVA. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare, au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 15.12.2019, la sediul administratorului judiciar. În conformitate cu prevederile art.53, din Legea nr. 85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform hotărârilor adoptate în cadrul ședinței Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform hotărârilor adoptate în cadrul ședinței Adunării Creditorilor din data de 08.11.2019. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitației, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr: RO11BUCU1032235342088RON,deschis la ALPHA BANK, suc. Iași. Garanţia de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plăţii. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, Iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea activelor imobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietul de sarcini este de 3.570,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness, pe site-ul www.lrj.ro, la tel./fax:0232/220777, 0733683702, mail:vanzari@lrj.ro.
Consorțiul format din EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iași, și INSOLVENCY HOUSE S.P.R.L., cu sediul în Sat Păun, Str. Arțarului, nr.7, Com. Bârnova, Jud. Iași, în calitate de administratori judiciari ai debitoarei PETROLBIT S.R.L., desemnați prin Încheierea nr. 99/09.05.2017, pronunţată de Tribunalul Iași Secţia a-II-a Civilă-Faliment în dosarul nr.3075/99/2017 (nr. în format vechi:131/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilității, organizează licitație publică competitivă, cu strigare, în data de 12.12.2019, ora 11.00, pentru valorificarea următorului activ imobil: DENUMIRE ACTIV - PREȚ DE PORNIRE A LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasat în Com. Holboca, Jud. Iași, compus din: 2.561.247,00. 1.Terenuri intravilane în suprafață totală de 38.662,00 mp (Teren intravilan, categ. curți-construcții, în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984/UAT Holboca; Teren intravilan în suprafață totală de 8.250,00 mp, nr.cad.62985, CF nr.62985/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.422,00 mp, nr.cad.1770,CF nr.60172/UAT Holboca; Teren intravilan categ. căi ferate în suprafață totală de 2.938,00 mp, nr.cad.61833, CF 61833/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.945,00 mp, nr.cad.61615, CF nr.61615/UAT Holboca și Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 2.000,00 mp, nr.cad.61045, CF nr.61045/UAT Holboca) 532.800,00; 2.Construcții situate pe terenul intravilan categ. curți-construcții în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984 a UAT Holboca, astfel:1.560.323,00 - Construcțiile C1, C2 și C3 - 711.114,00; - Construcțiile C4 și C5 - 9.299,00; - Construcția C6 - 21.711,00; - Construcția C7 - 29.633,00; - Construcțiile C8, C9, C10 și C11 - 210.374,00; - Construcțiile C12, C13, C15 și C16 - 306.593,00; - Construcția C17 - 6.476,00; - Construcția C18 - 6.725,00; - Construcția C19 - 7.022,00; - Construcția C20 - 205.732,00; - Construcția C21 - 45.644,00; 3. Echipamentele de automatizare și instalațiile tehnologice specifice terminalului -468.103,00. Activul constând în Proprietate de tipul Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasată în intravilanul Com. Holboca se vinde în bloc, ca un activ funcțional așa cum este prezentat, la valoarea de 2.561.247,00 EUR, fără TVA. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, lit.F, din Codul Fiscal, în măsura îndeplinirii condițiilor legale. În cazul în care la licitaţia din 12.12.2019, nu se va reuși valorificarea activului imobil, aparţinând debitoarei, se va organiza o nouă licitaţie, în aceleaşi condiţii în data de 19.12.2019, ora 11.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.12.2019, respectiv 18.12.2019, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi. În conformitate cu prevederile art.91, alin.1, din Legea nr.85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii, cu excepția sechestrului penal. Modalitatea de valorificare a activului imobil este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Pasul de licitație stabilit este de 5% din prețul de pornire al licitației, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Garanția de participare la licitație este în valoare de 10% din prețul de pornire a licitației, fără TVA, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei PETROLBIT S.R.L., nr:RO66BUCU1032235341146RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanția de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plății. În cazul câştigării licitației garanția se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi atașată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitație publică. Vizitarea și prezentarea activului se poate face în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul administratorilor judiciari, la locul în care acestea se află. Administratorii judiciari vor permite accesul ofertanților care vor achiziționa caietul de sarcini, doar în prezența unui reprezentant al acestora și la solicitarea scrisă prealabilă însoțită de o programare în acest sens. Reprezentanții administratorilor judiciari vor furniza toate informațiile suplimentare disponibile către cei care au achiziționat caietul de sarcini. Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitația publică și modul de organizare a licitației, precum și descrierea activului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare și de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 5.950,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., pe site-ul www.lrj.ro, la tel. 0232/220777, 0733683702, 0744663190, mail: vanzari@lrj.ro sau lichidator.chirila@yahoo.com.
Doi politisti au fost batuti in timpul unei misiuni, intr-un bloc din Capitala
15/12/2019 13:30

Doi politisti chemati sa intervina duminica noapte pentru a aplana un scandal intr-un bloc din sectorul 4 al Capitalei au fost agresati de scandalagii. "La data de 15 decembrie a.c., in jurul orelor 2:00, ...

ALERTĂ - Alexandru Cumpănașu a fost pus sub acuzare de DNA pentru fraudă
15/12/2019 13:23

Alexandru Cumpănasu a fost pus sub acuzare de procurorii DNA Constanta pentru fraudă, după ce ar fi mintit că detine diplomă de studii superioare atunci cand a accesat un post de expert intr-un proiect eur ...

Angajații români care lucrează în aceste domenii sunt mult mai fericiți
15/12/2019 12:10

Angajaţii romani cu cel mai mare scor de fericire la locul de muncă sunt cei care lucrează in industriile creative şi media, dar şi in domeniul bancar, iar cei mai puţin fericiţi cu locul lor de muncă s ...

Task, meeting, skills, atasez si ma focusez: Ce limba vorbesc oamenii din corporatii (si nu numai)?
14/12/2019 18:50

 Mediul de afaceri romanesc este expus tot mai mult la fenomenul de globalizare, iar Internetul a daramat barierele de comunicare si comert. Aceste lucruri au determinat influentarea limbii romane de cele ...

Staţiune din Vâlcea, izolată de viscol! Zeci de turişti au fost întorşi din drum de salvamontişti
14/12/2019 18:39

Zeci de turişti care intentionau să ajungă in staţiunea Varful lui Roman, din judeţul Valcea, au fost intorşi din drum de salvamontişti. În zonă a nins viscolit, iar drumul de acces către statiun ...

Un nou carnaj în Mexic în lupta cu traficanţii de droguri: peste 20 de morţi
14/12/2019 18:37

Cel putin 23 de persoane au murit in urma unui schimb de focuri intre fortele de securitate din Mexic si mai multi bărbaţi inarmaţi care erau suspectaţi că făceau parte dintr-un cartel de droguri.   ...

Agricultura inca atrage tineri: meseriile in care aleg acestia sa se califice
14/12/2019 18:27

Agricultura este un sector care inca reuseste sa atraga cateva mii elevi in invatamantul profesional si tehnic. Acestia se califica in diferite ramuri ale sectorului agricol, iar intre cele mai cautate meserii ...

Fratele lui Escobar își lansează smartphone. „Obiectivul meu este să bat Apple”
14/12/2019 18:04

Fratele cunoscutului traficant de droguri, Pablo Escobar, si-a lansat propriul telefon. Modelul lansat de fratele lui Escobar concurează cu modelul Galaxy Fold, produs de Samsung, informează digitaltrends.co ...

Avertisment privind cardurile bancare! Nu mai faceți asta cu ele!
14/12/2019 17:37

Cardul bancar a devenit un accesoriu indispensabil pentru milioane de oameni din intreaga lume. Totuşi, nu multi ştiu că un card este extrem de sensibil cand in apropierea sa se află un magnet suficient de ...

Pericol în Marea Neagră. Oile de pe nava eşuată ar putea răspândi antraxul
14/12/2019 17:25

Oile de pe nava eşuată in Marea Neagră, langă portul Midia din judeţul Constanţa pot răspandi antraxul. Biologii romani au avertizat că animalele, care s-au inecat acum trei săptămani şi care n-au fo ...