Mass Effect – Xbox 360 Review

default

Dimensiune font:

| 23-10-2012 16:05

Mass Effect – Xbox 360 Review

  Indiferent de imunitatea noastră la discursurile PR, când un producător de talia celor de la BioWare anunţă că lucrează la un nou titlu, nu avem cum să rămânem indiferenţi. Mai ales dacă suntem şi fani declaraţi ai genului RPG. Evident, dacă în acelaşi timp ne jucăm predominant pe PC, informaţia că noul joc al studiourilor canadiene va fi doar pentru Xbox 360 ne va face să înjurăm printre dinţi (sau cu voce tare, în funcţie de caracter), dar chiar şi aşa, nu va dura mult până când ne vom întreba „Oare când îl vor lansa şi pe PC?”. Sau, pentru cei mai slabi de înger (cum a fost şi cazul subsemnatului), „Cât mai costă un Xbox 360?”.
       Însă atunci când a fost anunţat, Mass Effect (ME) a reprezentat o surpriză din mai multe puncte de vedere. În primul rând, în loc să se apuce de mult-doritul Knights of the Old Republic III, BioWare a preferat să dezvolte o licenţă proprie. Licenţă pentru care producătorii se pare că au planuri foarte mari, deoarece Mass Effect este primul joc dintr-o trilogie. În al doilea rând, ME urma să ducă noţiunea de experienţă cinematică la un nou nivel, datorită folosirii engine-ului Unreal 3 şi a unui nou sistem de dialoguri. Însă poate cel mai surprinzător, luptele aveau să fie duse în real-time, într-un mod foarte asemănător cu cele dintr-un 3rd person shooter veritabil.
       Iar ca dovadă a încrederii producătorilor în noul lor copil-minune, fanii au avut posibilitatea să cumpere cu câteva luni bune înainte de lansarea jocului Revelation, care a avut rolul unui prequel, acţiunea romanului desfăşurându-se cu aproximativ 20 de ani înainte de evenimentele din joc. Şi spre deosebire de alte universuri SF, viitorul rasei umane în Mass Effect este mult mai luminos decât ne-am fi aşteptat.

       Aşa se face că în anul 2148 umanitatea descoperă pe Marte un buncăr de origine extraterestră, plin cu informaţii şi tehnologii care aparţineau rasei Prothean, ce a dispărut misterios cu 50.000 de ani în urmă. Această descoperire a dus la un progres tehnologic remarcabil, formarea unui guvern planetar – The Systems Alliance – şi explorarea temeinică a propriului sistem solar. Un an mai târziu este găsit primul Mass Relay, o poartă galactică ce permitea acoperirea unor distanţe enorme într-o fracţiune de secundă. Încurajată de această dezvoltare uimitoare, omenirea începe să colonizeze din ce în ce mai multe planete, descoperind în acelaşi timp noi relee. În 2157 însă, Alianţa încalcă fără să ştie graniţele Imperiului Turian, rezultatul acestei neînţelegeri fiind cunoscut ca Războiul Primului Contact.
       Din fericire pentru noi, mobilizarea subită a flotelor turiene atrage atenţia Consiliului Galactic care intervine înainte ca omenirea să fie trimisă înapoi în Epoca de Piatră. Astfel, oamenii descoperă că turienii fac parte dintr-o comunitate galactică mult mai mare şi mai numeroasă care este condusă de sus-numitul consiliu, capitala acestei comunităţi fiind Citadela, o staţie spaţială imensă, construită după toate aparenţele tot de Protheans, la fel ca şi releele. Scăpată fiind de viitorul sumbru al unui război cu turienii, omenirea îşi continuă nestingherită dezvoltarea, reuşind să obţină în doar opt ani de zile propria ambasadă pe Citadelă, o onoare cu care foarte puţine rase din galaxie se pot mândri.
       Unul dintre aspectele interesante ale universului din ME care este evident atât în Revelation cât şi în jocul propriu-zis, este că politica are un rol foarte important şi toate acţiunile fiecărei rase au un efect asupra comunităţii galactice. Astfel, cu toate că oamenii au făcut progrese remarcabile în toate domeniile, ei sunt priviţi cu invidie, suspiciune sau chiar teamă de către celelalte rase, care consideră că umanitatea nu este încă pregătită pentru rolul din ce în ce mai mare pe care-l are în comunitatea galactică. Iar această atitudine ostilă va fi mai mult decât evidentă în unele dialoguri de pe parcursul jocului.

 Spre deosebire de alte RPG-uri, în ME nu poţi intra decât în rolul comandantului Shepard. Care poate fi un el sau o ea, în funcţie de preferinţe. La capitolul personalizare nu-i puteţi modifica decât faţa (de fapt, capul şi gâtul, dacă e să fim corecţi din punct de vedere anatomic), restul corpului fiind standard. Dacă sunteţi leneşi, la început puteţi alege varianta rapidă şi să porniţi jocul cu un comandant al cărui profil a fost deja creat de către producători. Dacă nu, luaţi-vă cafeaua lângă voi, fiindcă o să aveţi de muncă.
       Primul lucru pe care-l veţi face după stabilirea prenumelui va fi alegerea unui istoric dintre cele trei disponibile – Earthborn, Spacer sau Colonist – urmată de selectarea profilului psihologic – Sole Survivor, War Hero sau Ruthless. Puteţi fi astfel ultimul supravieţuitor al unei colonii umane, ce a devenit apoi un erou de război, sau un ofiţer de carieră renumit, dar şi temut pentru modul brutal în care obţine rezultate. Atât istoricul cât şi profilul psihologic vor fi menţionate în timpul jocului de către celelalte personaje, un aspect interesant fiind acela că ele au propria misiune secundară, care nu poate fi îndeplinită fără respectiva trăsătură a personajului.
       Înainte de a trece la modelarea feţei va trebui să alegeţi şi specializarea militară, sau mai bine zis, clasa. Care poate fi soldat, inginer, adept, infiltrator, santinelă sau vanguard – o descriere mai detaliată a fiecărei clase fiind disponibilă pe site-ul oficial. Pe scurt, soldatul este alegerea ideală pentru novici, în timp ce adeptul sau infiltrator pot fi opţiuni bune pentru cei care vor o provocare mai mare pe un nivel mai ridicat de dificultate. Astfel, soldaţii sunt experţi în folosirea tuturor tipurilor de arme sau armuri, neavând însă prea multe tangenţe cu skill-urile tehnice, care sunt mult mai agreate de inginer, sau abilităţile biotice, care sunt specialitatea adeptului. Celelalte trei clase pot fi considerate îmbinări ale celor „primare”, unele primind şi o abilitate biotică bonus – Barrier. De asemenea, mai târziu veţi avea posibilitatea să alegeţi şi o specializare, care să vă ofere noi bonusuri sau abilităţi biotice.

       Modificare aspectului fizic al personajului vă va mânca însă cel mai mult timp, deoarece opţiunile de personalizare sunt foarte numeroase, începând cu structura facială, grosimea gâtului, cicatrici, culoarea pielii sau forma nasului şi terminând cu tipul sprâncenelor, culoarea irisului, dimensiunea buzelor sau poziţionarea urechilor. Iar pentru doamne există chiar şi posibilitatea schimbării machiajului. Motivaţia pentru numărul foarte mare de opţiuni la acest capitol este foarte simplă: pe parcursul jocului veţi vedea de foarte multe ori faţa comandantului, mai ales în timpul dialogurilor, aşa că ar fi indicat să nu luaţi în derâdere această parte, deoarece cu puţin efort puteţi realiza un autoportret destul de reuşit. Lucru care pe termen lung va conta foarte mult la capitolul imersiune.
       Iar odată începută acţiunea veţi realiza destul de repede că producătorii chiar nu au glumit când au declarat că vor ca Mass Effect să aibă feeling-ul unui film science-fiction de calitate. Acest deziderat a fost posibil în primul rând datorită bazei tehnice a jocului, asigurată de engine-ul Unreal 3. Da, Mass Effect chiar arată ca-n screenshot-uri, cu toate că există uneori mici probleme. Unele locaţii sau privelişti pur şi simplu îţi iau răsuflarea, mai ales când exploraţi planete necolonizate, dar cel mai important este că senzaţia de joc-film este foarte bine redată, producătorii folosind în acest sens şi un filtru de granulare (ce poate fi dezactivat) pentru a da o notă de autenticitate ideii că vă uitaţi la o peliculă SF în care voi conduceţi acţiunea.
       La aceasta se adaugă voice acting-ul, care este foarte bun spre excelent, lucru remarcabil dat fiind faptul că toate dialogurile sunt vorbite, inclusiv răspunsurile sau întrebările personajului principal. Chiar şi locuitorii Citadelei care n-au nimic să-ţi zică au totuşi măcar un răspuns standard daca încerci să vorbeşti cu ei. Ca o observaţie personală, consider că Jennifer Hale, actriţa care îi dă viaţă doamnei comandant Shepard, a făcut o treabă mai bună decât omologul ei masculin, Mark Meer.

Nu vă uitaţi aşa la mine, după ce am terminat jocul ca Paragon Vanguard l-am reluat cu o „ea” Inginer Renegade şi am fost uimit să constat ce diferenţă poate să facă un pic de tonalitate sau emoţie dintr-un dialog sau răspuns care altmiteri ar putea fi considerat banal. Însă Jennifer Hale nu este singurul nume important din lista de actori „recrutaţi” pentru Mass Effect – vocea Căpitanului David Anderson (protagonistul din Revelation şi unul dintre personajele importante din joc) este asigurată de Keith David (Armageddon, Pitch Black, The Chronicles of Riddick), Seth Green (Family Guy, Robot Chicken, The Italian Job) îl aduce la viaţă pe Joker, pilotul navei prototip Normandy, Martina Sirtis (uhm, hello?! Star Trek!) se simte ca acasă în rolul lui Matriarch Benezia, în timp ce Lance Henriksen (Alien / Alien 3, Millenium) îţi va oferi misiuni secundare din postura Amiralului Steven Hackett.

  Însă în Mass Effect nu este vorba doar de ce citeşti sau auzi, ci şi despre ce vezi efectiv când vorbeşti cu un personaj. Duse sunt vremurile în care trebuia să-ţi imaginezi cum ar fi decurs pe viu o discuţie mai aprinsă cu un răufăcător, acum îi poţi vedea pupilele dilatându-se când îl ameninţi cu o moarte subită şi deloc frumoasă sau poţi să-ţi dai seama dacă îi este frică sau nu doar urmărindu-i mimica feţei şi modul în care vorbeşte. De multe ori, reacţia şi comportamentul personajelor din timpul dialogurilor sunt mult mai grăitoare decât ce vă spun efectiv, ceea ce contează enorm pentru atmosferă şi credibilitate.
       În privinţa dialogurilor, părerile sunt oarecum împărţite din cauza sistemului folosit. De data aceasta, în loc de o listă cu răspunsuri numerotate avem aşa numitul dialog-wheel, un meniu radial împărţit în patru zone distincte. Astfel, răspunsurile din partea dreaptă vă vor duce mai repede spre finalul conversaţiei, în timp ce replicile din partea stângă vă vor da posibilitatea să aflaţi mai multe informaţii. De asemenea, partea de sus este rezervată pentru răspunsuri Paragon sau care pot fi deblocate doar cu skill-ul de Charm (Diplomaţie), în timp ce jos veţi avea răspunsuri mai agresive, specifice unui Renegade, sau pe cele deblocate de abilitatea de Intimidare.
       Sistemul Paragon / Renegade poate fi considerat echivalentul dualităţii Light Side / Dark Side din Knights of the Old Republic, însă în Mass Effect există nişte diferenţe notabile. Da, Paragon înseamnă să intri în rolul maicii Tereza şi să ajuţi pe toată lumea, chiar dacă oricine altcineva le-ar fi tras un glonţ în cap fără discuţii, în timp ce a fi Renegade înseamnă să faci ceea ce crezi tu că este bine, chiar dacă uneori măsurile pot fi cam extreme. Cu alte cuvinte, scopul scuză mijloacele. Orice fel de mijloace. Astfel, contorul pentru punctele Paragon este diferit de cel pentru Renegade, lucru care vă oferă o flexibilitate foarte mare în privinţa conversaţiilor. De exemplu, când vorbiţi cu membrii Alianţei puteţi folosi un ton mai băţos, specific militarilor, în timp ce dialogurile cu civilii, reprezentaţii presei ş.a.m.d pot fi abordate într-un mod mai prietenos.
       De altfel, recomandarea mea sinceră este să nu luaţi în considerare faptul că un răspuns este specific unui Paragon sau Renegade, ci să alegeţi replicile exact ca în realitate. O să vedeţi că dialogurile vor căpăta brusc o naturaleţe mult mai mare, iar conversaţiile vor fi mult mai satisfăcătoare din acest motiv.

       Un aspect care la început va fi un pic derutant însă este acela că meniul de dialog nu conţine răspunsul propriu-zis, ci doar ideea generală pe care vreţi s-o transmiteţi. Astfel, nu veţi şti niciodată ce va spune de fapt personajul vostru, lucru care vă va face cel puţin curioşi să vedeţi cum va decurge conversaţia respectivă. E drept că uneori ideea prezentată în meniu nu se regăseşte în totalitate în răspunsul dat, dar acestea din fericire sunt cazuri rare.
       Părerile împărţite menţionate anterior au apărut pe marginea faptului că deşi uneori ai mai multe răspunsuri la dispoziţie, ele de fapt duc la aceleaşi replici din partea interlocutorului, singurul lucru diferit fiind tonul pe care răspundeţi şi eventualele puncte Paragon / Renegade pe care le obţineţi în funcţie de alegerea făcută. Aici în ultimă instanţă ţine şi de gusturi, deoarece personal nu am avut o problemă cu acest sistem, mai ales că el contribuie foarte mult la capitolul rejucabilitate, din moment ce nu aveţi de unde să ştiţi de exemplu cum ar suna răspunsul unui Renegade într-o anumită discuţie.
       Un lucru important de notat este că punctele Paragon sau Renegade, pe lângă faptul că influenţează finalul jocului, pot debloca mai multe „sloturi” pentru Intimidare sau Diplomaţie, adăugând în acelaşi timp bonusuri pentru anumite abilităţi, sănătate sau damage-ul armelor. Unele evenimente din joc vor influenţa si ele aceste abilităţi şi vă recomand din tot sufletul să nu le ignoraţi, cu toate că e foarte tentant, mai ales că e greu să îmbunătăţeşti la maxim toate skill-urile personajului. Anumite discuţii pot lua o cu totul altă direcţie dacă răspundeţi într-un mod mai deosebit la momentul oportun, în timp ce unele evenimente pot fi influenţate printr-un schimb mai prietenos (sau nu) de păreri.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Acuz!

23:55

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
Licitație pentru o masă de șah din colecția lui Ceaușescu
21/09/2020 12:39

O masă de şah din fosta colecţie Nicolae Ceauşescu va fi scoasă la vanzare la preţul de pornire de 350 de euro, pe 1 octombrie, la Licitaţia de design de interior organizată online de Artmark. Potr ...

 Marea Britanie este în punctul critic al pandemiei de COVID
21/09/2020 11:50

  Marea Britanie se află in „punctul critic” al pandemiei, potrivit oficialilor sistemului de sănătate. Ei au anuntat că va urma o „iarnă foarte provocatoare” in ceea ce ...

Scene de groază într-un avion
21/09/2020 11:45

Conform The Sun, un britanic de 29 de ani a fost retinut după ce autoritătile au fost chemate la bord, unde a avut loc o altercatie. Cearta a inceput in timp ce avionul ateriza in Mallorca, Spania, di ...

 O bancă din Tulcea a luat foc
21/09/2020 11:13

  Pompierii militari ai Detaşamentului Tulcea au intervenit, luni dimineaţa, pentru stingerea unui incendiu izbucnit la un birou din incinta unei societăţi bancare aparţinand domeniului privat roman, ...

Conditii minime pentru un imprumut rapid, cu gestionarea optionala a creditului la domiciliu
21/09/2020 10:54

  Conditii minime pentru un imprumut rapid, cu gestionarea optionala a creditului la domiciliu     Indiferent ca vrei sa faci o mica reparatie in casa, sa investesti mai mult in educatia copi ...

Un profesor a murit dupa ce a fost lovit in plin de o trotineta eletrica, intr-un parc din Buzau
21/09/2020 10:37

 Inspectoratul Judetean de Politie Buzau a deschis o ancheta dupa ce un barbat de 71 de ani a murit la scurt timp dupa ce a fost lovit de o trotineta electrica in Parcul Crang din municipiul Buza ...

 Furtuna tropicală a făcut dezastru în Vietnam - șase persoane au murit și alte 100 au fost rănite
21/09/2020 10:07

  Cel puţin şase persoane au murit şi peste 100 au fost rănite după ce furtuna tropicală Noul a lovit coasta centrală a Vietnamului.  Furtuna a atins uscatul in apropierea oraşelor turistic ...

Printul Charles, avertisment important
21/09/2020 09:44

 Prinţul Charles, moştenitorul coroanei britanice, a lansat un apel la acţiune promptă pentru a lupta impotriva schimbărilor climatice, al căror impact il „va eclipsa", in opinia lui, pe c ...

Record - Regina King, al patrulea trofeu Emmy din carieră
21/09/2020 08:45

 Actriţa Regina King, protagonista miniseriei ''Watchmen'', a scris istorie la cea de-a 72-a ediţie a galei de decernare a Premiilor Emmy, desfăşurată duminică seară al Los Angeles, informează DPA. ...

Explozie la Metrou
21/09/2020 08:42

 O explozie a avut loc duminică seară la o garnitură de metrou in staţia Tineretului. Din primele informaţii nu au fost inregistrate victime. Problema tehnică ar fi apărut la o şină, iar prin for ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei