Medal of Honor: Airborne Review

default

Dimensiune font:

| 23-10-2012 16:28

Medal of Honor: Airborne Review

     În ultima vreme, o reacţie deja obişnuită a jucătorilor vizavi de orice titlu cu acţiunea plasată în cel de-al doilea război mondial este aproape invariabil: „Oh, nu din nou!” Şi pe bună dreptate, deoarece imediat după science diction şi fantasy, al doilea război mondial este cel mai folosit „decor” pentru jocuri. Poate şi pentru că sunt un fan înrăit al acestui subiect este posibil ca reacţia mea în legătură cu astfel de titluri să fie mai îngăduitoare. În general, jocurile inspirate din WWII mi s-au părut mai reuşite din punct de vedere calitativ decât cele SF de exemplu, jucându-le cu plăcere de fiecare dată. De aceea, nu întâmplător Brothers in Arms şi Call of Duty se numără printre favoritele mele all-time.
       Una dintre cele mai vechi şi populare serii având ca subiect WWII este Medal of Honor. Până acum, jocurile MoH au rămas fidele în abordarea lor cinematică, dar oarecum „romanţată”, a războiului. În limbajul specific jocurilor, „romanţat” se poate înlocui destul de bine cu termenul „arcade”, iar Medal of Honor a fost tot timpul o serie care a păstrat un echilibru destul de fragil între realismul istoric şi arcade. Medal of Honor: Airborne păstrează majoritatea atributelor predecesorilor, dar introduce şi câteva elemente noi, care par însă mai mult menite să creeze iluzia că este totuşi unui joc al anului 2007 decât să inoveze.
       Ca întotdeauna, începem cu povestea, care (deloc surprinzător) este inexistentă. Totul se reduce la faptul că intri în pielea unui oarecare Boyd Travers, paraşutist în Divizia 82 Aeropurtată, care ia parte la mai toate operaţiunile importante de pe frontul de vest din cel de-al doilea război mondial: debarcările din Sicilia şi Italia, apoi Franţa, Olanda şi în cele din urmă o paraşutare peste o zonă industrială din nordul Germaniei. Airborne păstrează din celelalte titluri ale seriei şi stilul de construcţie al poveştii, ea fiind împărţită în şase mari campanii, fiecare corespunzând uneia dintre operaţiunile amintite mai sus, plus un tutorial scurt la început.

       Aici întâlnim şi prima problemă a jocului, deoarece tutorialul este practic nefolositor. E adevărat că poate ne-am săturat de secvenţe introductive care tind să ne considere nişte fraieri, cu indicaţii de genul: „apasă W ca să mergi înainte”, însă cel din MoH:A nu te lămureşte cu absolut nimic despre cum să îl joci. Tutorialul constă de fapt în executarea a trei sărituri din avion, care teoretic au scopul de a te acomoda cu una dintre noutăţile introduse în Airborne – controlul unei paraşute şi aterizarea. Însă marea problemă este că jocul nu îţi spune deloc cum să execuţi aceste acţiuni.
       Consideraţi exemplul următor: după săritura din avion, apare un mesaj pe ecran: „Pentru a putea ateriza mai bine, apăsaţi tasta de „umflare” a paraşutei… ok, dar… care este tasta de „umflare” a paraşutei?! Mă uit în lista de controls după „Flare”… nimic. Nici măcar nu era trecută categoria asta. Ei bine, în urma multor încercări, am găsit într-un final şi tasta buclucaşă: SPACE. Odată executate cele trei sărituri de care vorbeam anterior, jocul va trece automat la următoarea misiune, indiferent dacă aţi prins ideea cu aterizatul sau nu. La urma urmei, nu pot să condamn această alegere de design, deoarece aterizarea reuşită cu paraşuta nu este vitală pentru terminarea jocului. Singurul impediment este faptul că dacă aterizaţi prost, durează ceva mai mult timp până când personajul vostru se adună de pe jos şi se eliberează din chingile paraşutei, iar în caz că sunt inamici prin apropiere, aceştia vă pot umple de gloanţe foarte uşor, pentru că nu aveţi posibilitatea de a vă apăra.
       O altă formă de tutorial este reprezentată de câteva mici filmuleţe introductive găsite în secţiunea „Extras” din meniul principal, care te învaţă câteva reguli de bază despre tactică şi modul de control, dar din nou, nu e menţionat nimic despre vreo tastă, iar unele abilităţi sunt total omise. De exemplu, nu spune nicăieri că îţi poţi ţine respiraţia în timp ce te foloseşti zoom-ul puştii cu lunetă. Asta am aflat-o singur, apăsând SPACE din greşeală când pândeam un inamic. De altfel, trebuie menţionat că ţinutul respiraţiei îmbunătăţeşte foarte mult precizia acestei arme însă producătorii, din motive necunoscute, au omis în totalitate să o menţioneze.

   Odată ajuns în prima misiune, părţile bune ale jocului încep să se ivească. În primul rând, după ce săriţi din avion, veţi face cunoştinţă cu una dintre îmbunătăţirile de care vorbeam mai înainte şi totodată elementul care diferenţiază Airborne de celelalte shootere „pe şine”: libertatea de mişcare. Mai pe larg, asta înseamnă că puteţi trece printr-o misiune cum doriţi, şi puteţi îndeplini obiectivele în orice ordine. Din start, încă de la săritura din avion, veţi descoperi că vă puteţi alege după propriul plac locul unde veţi ateriza, datorită faptului că folosind tastele direcţionale, puteţi controla într-o anumită măsură direcţia de coborâre a paraşutei. Bine, asta nu înseamnă neapărat că puteţi începe misiunea de oriunde, pentru că dacă aţi avut neşansa să aterizaţi în mijlocul inamicilor nu prea mai aveţi mari şanse de supravieţuire.
       În acest caz, cel mai sigur ar fi să vă îndreptaţi spre unul dintre punctele marcate cu fum verde, unde pe lângă faptul că este relativ linişte, aveţi si posibilitatea să vă faceţi plinul de muniţie pentru restul misiunii (cu toate că este destul greu să rămâi fără muniţie la vreo armă). De asemenea, tot în aer puteţi să vă îndreptaţi şi spre unul din cele cinci „skill drops” (marcate cu icon-ul unei paraşute), ce vă pot oferi uneori un avantaj asupra inamicilor, acestea de regulă aflându-se fie pe un acoperiş deasupra unui obiectiv, fie în vârful unui turn.
       Nivelurile în sine sunt create în aşa fel încât să îţi dea o foarte mare libertate de mişcare. În afară de foarte puţine drumuri, iniţial blocate, ai posibilitatea să umbli oriunde printr-un nivel. Poţi alege chiar şi modul în care te vei confrunta cu inamicii: îi ataci frontal, cu o armă automată sau corp la corp, îi flanchezi prin vreo străduţă lăturalnică sau cauţi o modalitate de a ajunge deasupra lor, ceea ce nu este greu de făcut, graţie level design-ului inteligent.

       Bineînţeles, după cum menţionam puţin mai sus, libertatea acordată nu este deplină, dar personal consider că ar fi fost imposibil aşa ceva. Din acest motiv, producătorii au introdus câteva mici trucuri pentru a putea controla într-o oarecare măsură modul în care jucătorul va avansa Într-un nivel. Astfel, misiunile sunt împărţite în două stagii ce se desfăşoară în două părţi distincte ale unui nivel, accesul între ele fiind iniţial blocat. După ce îndepliniţi toate obiectivele primei părţi, urmează un scurt cutscene, iar a doua parte a misiunii va deveni disponibilă. Aceasta va conţine în general mai puţine obiective decât prima parte, dar care vor fi mai greu de îndeplinit.
       De asemenea, fiecare stagiu este la rândul lui împărţit în mai multe zone, care în general corespund locurilor unde se află obiectivele misiunii. Inamicii nu vor părăsi niciodată aceste zone, şi se spawnează doar atunci când jucătorul se apropie de ele. Există însă şi o parte proastă la tot acest sistem: este identic în fiecare misiune, şi cu timpul risca să devină monoton. Dacă la început nu vă veţi da seama de acest lucru, vă asigur că pe la a treia misiune veţi fi deja plictisiţi de această structurare. Ar fi fost bine dacă cei de la EA ar fi introdus câte o răsturnare de situaţie sau două în plus faţă de cea mai mult decât evidentă care face intrarea spre al doilea stagiu al unei misiuni.
       AI-ul din fericire este bine făcut. Poate nu în măsura în care se laudă producătorii (cu noul lor sistem pe care l-au botezat „Affordance AI”), dar în general se poartă într-un mod destul de veridic. Adversarii ştiu să îşi găsească acoperire, să se retragă când e nevoie, câteodată chiar încearcă să te flancheze şi se pricep foarte bine la aruncat grenade.   Cum e şi normal, dificultatea inamicilor creşte pe măsură ce avansaţi în joc, aceştia beneficiind de arme mai puternice şi de o ţintire mai bună. Totul normal până acum, dar spre final veţi întâlni însă nişte soldaţi care sigur vă vor scoate peri albi. Aceştia cred că au rolul de boşi în Airborne şi sunt total desprinşi de realitate. Daca aţi jucat Return to Castle Wolfenstein, gândiţi-vă la „UberSoldiers” din acel joc: sunt foarte rezistenţi şi mânuiesc cu mare precizie un MG42. In general îţi trebuie cam un încărcător întreg de StG44 pentru a putea doborî numai unul şi dacă mai este şi aproape şi a apucat să tragă în tine, deja îţi poţi lua adio de la viaţă. Ca să nu mai spun că în ultimul nivel va trebui să vă luptaţi de aproape cu cel puţin 7 astfel de inamici. Un final dificil, demn de Medal of Honor, dar în contextul jocului de faţă pare mult prea tras de păr şi nerealist.
       În Airborne, nu se mai merge pe ideea de respawn infinit al inamicilor până când jucătorul trece de un anumit checkpoint, ci pe cât de mult acesta reuşeşte să supravieţuiască. După ce un anumit număr de inamici a fost omorât, aceştia nu vor mai apărea din neant, cel puţin atâta timp cât forţele aliate rămân în zonă, sau după ce obiectivul corespunzător acesteia a fost îndeplinit. Pare puţin cam arcade, dar vă asigur că datorită ritmului alert al acţiunii şi a felului natural în care se comportă AI-ul, nu veţi simţi acest lucru prea mult.
       Camarazii tăi te vor însoţi în fiecare misiune, şi spre deosebire de celelalte jocuri din serie, aici aceştia chiar te ajută destul de mult. Bineînţeles, tot pe tine te vor aştepta să îndeplineşti obiectivele sau să înaintezi, dar când e vorba de omorât inamicii dintr-o zonă trebuie să recunosc că se descurcă foarte bine, şi chiar fac diferenţa într-o confruntare. Vestea bună este că nu veţi rămâne niciodată fără ajutor, deoarece de fiecare dată când vor muri prea mulţi camarazi de arme, alţii se vor paraşuta în locul lor, ceea ce în schimb (la fel ca şi în Call of Duty, de unde bănuiesc că este împrumutată găselniţa) distruge dezvoltarea oricărui ataşament faţă de aliaţii tăi.

       Din punctul de vedere al dificultăţii, Airborne nu este din cale afară de greu. Eu l-am jucat pe Hard şi nu mi-a făcut mari probleme, deci Medium cred că se va potrivi foarte bine chiar şi novicilor. Un bun aport la aceasta reducere a dificultăţii îl aduce sistemul de sănătate, care se aseamănă cu cel din Halo: sănătatea personajului vostru este reprezentată de 4 pătrăţele, care se golesc pe măsură ce „acumulaţi” damage. Dacă unul nu a fost golit de tot, acesta se va reface după câteva secunde. Aşa că, dacă aveţi grijă, puteţi foarte bine să terminaţi o misiune fără să muriţi măcar odată. De asemenea, jocul împrumută de la Call of Duty 2 indicatorul care îţi arată în ce direcţie a fost aruncată o grenadă, pentru a vă putea feri la timp. Deci se poate spune că este destul de greu să muriţi (cel puţin în primele nivele). Din păcate, atunci când în cele din urmă veţi muri, va trebui să faceţi faţă unui sistem de save şi load care după umila mea părere este foarte neinspirat.
       Airborne foloseşte un sistem de checkpoint-uri care nu salvează decât statusul unei misiuni, nu şi locul unde te aflai. Aşa că, în caz că mori undeva pe la mijlocul misiunii, te vei trezi din nou aruncat din avion, cu posibilitatea să aterizezi oriunde vrei, dar cu jumătate din obiective îndeplinite. Pe mine chestia asta m-a indus foarte tare în eroare, deoarece mult timp am crezut că iau din nou misiunea de la început. De-abia prin al doilea nivel am început să mă prind cum stă treaba, iar faptul că odată trecut în al doilea stagiu al unei misiuni jocul se reîntoarce la modul clasic de save (adică se salvează şi locaţia şi nu mai sunteţi nevoiţi să faceţi săritura din avion) sporeşte şi mai mult confuzia. Bineînţeles, ca să nu fiu doar cârcotaş, trebuie să recunosc că există şi un oarecare avantaj. De exemplu, dacă vreodată vă veţi trezi că nu puteţi trece de un anumit obstacol, după ce „reînviaţi” în avion, aveţi posibilitatea să alegeţi o altă locaţie pentru aterizare, de unde să puteţi prelua iniţiativa şi să întoarceţi sorţii în favoarea voastră.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:33

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
 „Legea românească
18/09/2020 21:08

 „Legea romanească", aplicată in Zaragoza - a spart usa chiriasului rău-platnic Un roman din Spania a spart cu ciocanul usa apartamentului pe care il detine intr-un bloc din Zaragoza, supăr ...

 Peste 90 de urmăriți național și internațional, prinși în urma a 200 de percheziții
18/09/2020 20:55

  Peste 200 de percheziţii au fost efectuate de poliţişti, in ultima săptămană, in dosare care vizează, printre altele, fapte de contrabandă, trafic de droguri, furt, ameninţare şi şantaj, in u ...

 Trei suspecți în cazul crimei de la Chiajna au fost prinși într-o cabană izolată din Prahova
18/09/2020 20:37

  Trei bărbaţi care erau daţi in urmărire generală in cazul tentativei de omor petrecută pe data de 23 iulie in localitatea ilfoveană Chiajna au fost prinşi de poliţişti intr-o cabană izolată ...

BOMBĂ -  Copile dintr-un orfelinat, obligate să facă sex între ele
18/09/2020 16:40

  Într-un centru de plasament din judetul Arges a izbucnit un scandal monstru. Politia a intrat pe fir si investighează deja cazul. Este vorba despre două minore care au fost obligate să int ...

 Captură de țigări de contrabandă, de peste 250.000 de lei
18/09/2020 16:01

  Poliţiştii din cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră (ITPF) Sighetu Marmaţiei au confiscat la frontiera de nord a ţării, 25.948 pachete cu ţigări de provenienţă ucrainean ...

 La Brașov se redeschid locurile de picnic
18/09/2020 14:26

  Locurile de picnic, dar si cele pentru jocurile colective si de societate, se redeschid in Brasov. Comitetul Local pentru Situatii de Urgentă Brasov a decis că, incepand de vineri, se redeschid l ...

 A murit autorul romanului „Forrest Gump”
18/09/2020 11:50

  Winston Groom, autorul romanului „Forrest Gump”, care a stat la baza filmului hollywoodian cu acelaşi nume, cu Tom Hanks in rolul principal, a murit la varsta de 77 de ani, relatează viner ...

 Şapte morţi şi cel puţin 177 de persoane infectate după o nuntă, în SUA
18/09/2020 11:42

  Micul stat american Maine, in apropiere de Canada, a cunoscut un eveniment „ultra-propagator” de COVID-19, care a reamintit pericolele virusului unei regiuni care credea că se află in ...

 DEZASTRU - Cehia a înregistrat peste 3000 de cazuri de COVID-19 într-o zi
18/09/2020 11:25

  Numărul de infectări cu noul coronavirus a crescut in ritm accelerat in Republica Cehă, care a raportat vineri peste 3.000 de cazuri intr-o singură zi, relatează Reuters.Cu o zi inainte, autorită ...

Dosarul „Colectiv”, o nouă amânare
18/09/2020 11:15

 Dosarul tragediei de la clubul Colectiv a ajuns astăzi la Curtea de Apel Bucureşti, insă cu puţin timp in urmă instanţa a decis să amane judecarea, la solicitarea avocaţilor. Noul termen este 30 s ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei