Need for Speed Underground 2 Review

default

Dimensiune font:

| 23-10-2012 19:34

Need for Speed Underground 2 Review

  Condusul e ca sexul frumos. Nu ii contesta nimeni complexitatea, insa nu de asta are nevoie un barbat care sta la volan. De fapt, daca stau si ma gandesc bine, cand vorbim de masina preferata ii spunem de multe ori „ea”. Parca insufletesti un obiect de care te folosesti zilnic si de care ai grija ca de ochii din cap, din cauza ca ai si maine nevoie de el. E ca si cum te-ai comporta cu o femeie. E normal sa invidiezi pe cineva pentru femeia lui, nu-i asa? Asta mai ales cand respectiva este o foarte sexy Mazda Miata. Ti-ar placea o mica aventura cu ea, dar nu ai vrea sa renunti la vechea ta Honda? Nici o problema, cu bani se rezolva. La fel ca in viata de zi cu zi. Simti cumva ca i s-au desumflat cauciucurile Toyotei tale? S-a inventat chirurgia plastica. Niste pungulite cu silicon remediaza, probabil nu definitiv, dar pentru destul timp, problema. Ti-a sifonat cineva noua Celica sau poate da semne de imbatrinire? Se fac injectii cu silicon in buze pentru o experienta unica, la fel ca in prima zi. Oricum ai lua-o si orice ai face, la orice varsta, masina este partenera ta de viata si la bine si la rau. Singura diferenta e ca nu turbeaza instant cand iti faci rost de alta. Si acum meteo!

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

     Vremea se anunta ploioasa in aceasta seara, prima si ultima seara. Nu ma intelegeti gresit. Actiunea din NFS:U2 are loc numai noaptea. E clar ca zecile de curse nu pot avea loc intr-o singura noapte, dar de dragul jocului, nu se face zi nici o clipa. Singurele lumini puternice sunt cele ale orasului, si credeti-ma pe cuvant, orasul straluceste din toate partile. Cu toate optiunile grafice la maxim, se produce insa un efect de vreme rece, rea, de frig care iti intra pana in maduva oaselor. De vina este combinatia light trails, light glow si motion blur care au fost toate setate On, asa cum se poate vedea si in poze. Cum din cand in cand mai si ploua, efectul este garantat. O singura mentiune ar fi, si anume ca ceata nu prea si-a facut aparitia, iar ploia nu pare sa aiba vreun efect real asupra manevrabilitatii masinii, dar despre asta veti citi ceva mai tarziu.
     Orasul este impartit in cinci districte care nu sunt disponibile chiar de la inceput. Fiecare district este la randul sau divizat in zone al caror nume apare pe tot parcursul jocului. Principalele districte sunt City Core, Beacon Hill, Jackson Heights, Coal Harbor East si Coal Harbor West. Primul este reprezentat de o arhitectura mai agresiva, specifica marilor metropole, in timp ce in Beacon Hill si Jackson Heights predomina vilele. As putea numi cel de-al treilea district chiar zona rezidentiala, rezervata celor sus-pusi. Ultimele doua reprezinta zona industriala a orasului care se bucura, de altfel, si de prezenta unui port. Separat de acestea avem aeroportul care merita si el mentionat pentru ca aici va veti face veacul cand o sa aveti chef de curse de drag si de URL. (Underground Racing League). Nu am uitat nici autostrazile care brazdeaza orasul, iar motivul pentru care nu veti alerga din prima pe ele este ca nu aveti destui caluti sub capota masinii.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

  Asa cum probabil ati intuit, veti alerga la inceput prin City Core, Beacon Hill si Jackson Heights. Nimic special avand in vedere ca masinuta nu se ridica la standardele inalte pe care unii le viseaza. O singura mentiune ar fi, si aici as vrea sa scot in evidenta faptul ca urasc din toata inima Jackson Heights. Intr-adevar, cursele sunt mai palpitante in aceasta zona, pentru ca nu te poti indeparta foarte tare de adversari, drumul in linie dreapta fiind practic inexistent. Iubesc insa acea zona pentru ca acolo am invatat Downhill Drift.
     Asa cum bine stiti si din primul joc, tipurile de curse pe care le ai la dispozitie sunt Circuit, Drag, Drift, Sprint la care se adauga Street X si URL. Lap Knockout si Time Trial au disparut. S-ar putea spune ca Outrun este o combinatie a unor elemente caracteristice acestor doua moduri lipsa, insa aveti rabdare cateva randuri. Cred ca nu e cazul sa va prezint Circuit, Drag si Sprint. Cum spuneam, cele trei sunt prezente tot in variantele clasice de circuit de 2-3 tururi, sprint de la punctul A la B sau drag pe o portiune, nu intotdeauna dreapta, de sosea. Mi-au placut in special cursele drag in forma de U. Ma rog, nu au chiar forma lui U pentru ca traseul nu contine o curba chiar atat de accentuata, dar totusi, veti avea niste surprize extrem de placute.
     Sa nu faceti greseala sa va enervati din cauza traficului. Nu il puteti scoate din optiuni, ci puteti evita masinile cu grija. Cum Politia e probabil in ceata noaptea, nu isi va face aparitia nici cand veti goni cu peste 300km/h, asa ca din aceasta privinta nu aveti de ce va teme. Ar fi fost chiar hilar sa-ti intre un Mustang modificat cu insemnele politiei in circuit, tocmai in ultimul tur, si ofiterii sa inceapa, eventual, sa traga in rotile masinii tale. Din fericire nu o sa aveti parte de asa ceva, cu toate ca, implementata bine, ar fi fost o optiune viabila.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

     Street X si URL au loc pe piste inchise pe care nu sunteti decat voi si adversarii. Sunt alternative extrem de binevenite pentru cei care nu isi doresc trafic sau lumini orbitoare. Practic, fiecare cursa consta intr-un numar de tururi (la Street X sunt 4 dar la URL numarul este variabil in functie de lungima pistei). Cursele de Street X se vor desfasura la inceput pe piste simple, fara prea multe elemente care va pot da bataie de cap, insa ceva mai incolo designerii EA si-au dat drumul la imaginatie si au creat niste capodopere in materie (asemanatoare sunt si pistele inchise de drift). URL este singurul tip de cursa practicat si in mod tournament. La inceput veti avea o singura cursa de efectuat, dar mai incolo media va fi de 3 (mai rar 4, dar acelea sunt si scurte). Motivul e ca masina e oricum rapida in a doua jumatate a jocului iar o cursa poate fi terminata in 2-3 minute in functie de lungimea ei. Daca sunt si portiuni de drum drept unde puteti actiona NOS-ul, atunci timpul necesar poate fi chiar mai redus. Ceea ce veti observa insa, este faptul ca dupa fiecare tournament veti primi cate o masina noua in Car Lot (magazinul de unde va achizitionati masini).
     Am lasat driftul pentru finalul prezentarii curselor pentru ca acum a fost introdus un nou mod, downhill drift. Esti pe sosea, prin trafic, prin Jackson Heights. Strada este mai ingusta decat pista, masini vin si din sens opus, iar tu trebuie sa prinzi ceva viteza pentru a efectua drifturi de calitate. Aveti grija sa nu intrati prin gardurile oamenilor (vi se anuleaza driftul in curs) si sa nu intrati in masinile din trafic. De fapt, cu cat treceti mai aproape de ele, cu atat obtineti un punctaj mai mare. La inceput insa, play safe.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

 Modurile pe care le aveti la dispozitie in joc sunt single-player si multiplayer. Primul este divizat in Career si Quick Race iar cel de-al doilea in Online si LAN. Sa le luam pe rand. Quick Race va permite sa va alegeti orice masina din cele deblocate si sa o imbunatatiti cu orice element de tuning vizual sau de performanta. Cea mai buna parte din toata chestia asta este ca el e gratis. Nu conteaza cati bani aveti in banca in Career Mode, va puteti juca cu cate masini aveti la dispozitie si le puteti modifica asa cum va doriti. Ele vor fi stocate ca My Cars, iar in momentul in care veti accesa Quick Race si veti dori sa efectuati o cursa va puteti alege una dintre ele. Pe langa modurile prezentate mai sus, in Quick Race exista si Free Run, un mod in care aveti orasul la dispozitie, precum si o serie de adversari gata pregatiti pentru un mic Outrun. Acest mic mod spuneam eu ceva mai sus ca preia anumite elemente din Time Trial si Lap Knockout. Practic, cand va aflati in spatele unui adversar si mergeti cu o viteza cu care nu aveti sanse sa-l depasiti, puteti intra in acest mod. In acel moment el devine liderul, scopul find de a-l urma si de a-l intrece, caz in care voi veti ocupa pozitia de lider. Castiga cel care s-a indepartat la mai mult de 300 de metri de celalalt. Eu declar sus si tare ca urasc acest mod. Urasc sa ma tarasc dupa ala prin oras, sa evit celelalte masini, sa fiu atent pe unde o ia el, pe unde o iau eu si tot asa. E obositor. Recunosc ca doar asa puteti obtine unicate in modul cariera, dar e prea de tot. Cum gusturile nu se dicuta, sunt sigur ca vor fi multi dintre voi care vor aprecia acest mod pentru libertatea de miscare pe care o presupune, asa ca nu am de ce sa penalizez in vreun fel jocul doar pentru ca am eu cateva doage lipsa. De mentionat ar mai fi faptul ca setarea catch-up on/off este disponibila doar in modul Quick Race. In cazul Career iti poti alege numai dificultatea.
     Daca doriti sa terminati jocul cu cat mai multe masini va recomand easy ca sa nu aveti dureri de cap. In toate celelalte cazuri medium sau hard, dupa preferinte. De mentionat ar fi faptul ca uneori simti ca te lasa masina, mai ales in cursele de tip Street X. Ori ai impresia ca nu mai accelereaza asa de bine, ori ca nu franeaza cum trebuie, ori ca viteza in linie dreapta nu e aia pe care o stiati voi. Daca veti simti vreodata asa ceva, cu siguranta aveti o masina prea proasta in comparatie cu adversarii vostrii. Duceti-va imediat la un performance shop pentru ca mai mult ca sigur au fost deblocate anumite piese, sau chiar schimbati masina daca aveti destui taitei pentru a o pune la punct. Din nefericire, in cazul in care vindeti o masina modificata si luati una stoc, piesele nu se vor transfera. Aveti mare grija cand faceti astfel de operatiuni. Trebuie sa aveti destui bani la tescherea care sa va ajunga macar pentru modificarile ce tin de performanta masinii.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

     Career este un mod impartit pe cinci stagii, al carei actiune are loc in cele cinci districte mentionate mai sus. In ceea ce priveste gameplay-ul, v-am dezvaluit destule lucruri si cred ca ati inteles ca trebuie sa cautati cursele pe harta si sa va duceti in locurile indicate de cerculetele colorate. Magazinele sunt si ele prezente sub forma unor puncte rotunde mari si colorate. Fiecare culoare va va spune ce tip de magazin veti gasi in locul respectiv. Majoritatea sunt ascunse, iar daca pe strada veti vedea o lumina rosie, galbena, albastra, etc, atunci, chiar acolo este unul. O lista cu numarul magazinelor ascunse gasiti in World Map (harta), iar din moment ce le-ati descoperit pe toate veti avea siguranta ca veti gasi si piesele de care veti avea nevoie. Eu, de exemplu, nu stiam de ce nu pot sa trec la stagiul 4, asta pentru ca nu mai aveam nici o cursa pe harta. Negasind toate magazinele, nici nu deblocasem elementele vizuale care mi-ar fi permis sa ating o masina de 6 stele. Stiu ca nu v-am spus de stele, dar ajungem si acolo. Articolul asta cere rabdare si tutun. Garajul (este unul singur) este colorat in magenta si puteti ajunge prin intermediul unei simple apasari a tastei Esc. Aici veti gasi World Map care difera insa de harta afisata direct din joc. In joc vedeti orasul cu magazinele si cursele disponibile si tot aici puteti selecta unul si activa functia GPS. O sageata va va directiona spre locul in care trebuie sa ajungeti. Cam inutila functia asta, pentru ca o mini harta este disponibila oricand pe ecran, iar dupa un timp veti recunoaste locurile si va veti orienta destul de rapid.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

 In World Map ce poate fi accesat din garaj poti vedea care sunt cursele stagiilor efectuate si daca le-ai parcurs sau nu. Da, este posibil sa terminati jocul doar cu 60% din totalul curselor disponibile. Puteti efectua cursele dintr-o faza anterioara, dar nu veti mai primi reputation points (puncte de reputatie care va deblocheaza elemente ce tin de partea vizuala a masinii) si nici bani (necesari pentru a cumpara toate elementele necesare pentru tuningul masinii). O solutie ar fi insa restartul cursei imediat dupa inceperea acestei, caz in care le veti primi insa masina nu se va mai intoarce in garaj, ci a ramane la locul faptei (acolo unde a inceput cursa). Pentru a intra din nou in World Map va trebui sa apasati esc si sa va duceti in garaj si tot asa de fiecare data. In garaj puteti schimba piesele masinii in sensul ca puteti reveni la cele stoc, puteti testa masina in sectiunea performance tuning/dyno sau puteti vedea copertile revistelor sau ale DVD-urilor pe care au aparut masinile voastre si contractele pe care le-ati semnat cu sponsorii in modul Career. Pentru a aparea pe aceste coperti trebuie sa castigati curse si sa va impodobiti masina cu elemente vizuale din ce in ce mai apreciate.
     Aceasta imbunatatire vizuala esta masurata in stele iar maximul este de 10. Dupa fiecare stea veti avea ocazia sa apareti pe coperta unui DVD (chestie care se plateste) iar uneori, dupa ce ati castigat o cursa, veti vedea stelute galbene pe harta. Daca va duceti acolo veti primi oferta de a poza. Pentru a poza insa, va trebui sa ajungeti de acolo in alt loc bine delimitat pe harta de o alta steluta, intr-un timp anume. Nu ati ajuns, nu pozati, dar daca ajungeti puteti controla poza finala prin aranjarea masinii in functie de fundal. Bineinteles ca si pentru asa ceva primiti o suma de bani. Contractele sunt alta mancare de peste. La fiecare stagiu veti avea ocazia sa semnati un contract cu un sponsor. El va va da o suma initiala plus bani pentru cele trei curse impuse de el si castigate de voi. In plus, pentru a termina contractul va trebui sa alergati in 9,19,29,34 de curse la alegerea vostra si 3,5,7,9 URL-ui si sa faceti in asa fel incat masina sa apara pe un numar de 1,2,3 sau 4 DVD-uri. Suna destul de dificil insa, in timp, veti duce totul la bun sfarsit.

Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2 Need for Speed Underground 2

     Sectiunea de performance tuning/dyno va permite sa setati masina in functie de un tip anume de cursa, pentru ca dupa aceasta, sa puteti face anumite reglaje de finete care va vor imbunatati performantele masini in functie de ceea ce aveti voi nevoie. Toata chestia asta necesita putina cunoastere, o modificare in necunostiinta de cauza ducand la degradarea performantelor masini. Fiti siguri ca ati citit fiecare sfat (tip), dar, cu toate acestea, cateva explicatii se impun. Veti vedea niste grafice care vor afisa doua linii. Ele arata evolutia cuplului (torque) si a puterii motorului de-a lungul RPM. In cazul cuplului avem de-a face cu forta aplicata de un obiect care se roteste pe un plan (imaginati-va o tangenta a unui cerc) si din aceasta cauza el se masoara in Newton-metru (Nm). Altfel spus, cuplul se refera la rata cu care se schimba viteza masinii. Puterea motorului se refera la rapiditatea cu care motorul este in stare de a produce aceasta rata. Motivul pentru care cele doua linii se intalnesc la un moment dat este ca la 5252RPM cuplu=putere (este o formula pe care o gasiti cu Google). Ideea e ca o treapta de viteza superioara va va furniza mai multa viteza si mai putina capacitate de a accelera.
     In general, asta e bine, dar in cazul Drag si Street X trebuie sa aveti dobanditi puterea de a accelera rapid intr-o treapta de viteza mica pentru a fi mereu in fata celorlalti. Nu cred ca este cazul sa intru in explicatii detaliate pentru ca cele cateva zeci de ore de fizica (luand in considerare si scola generala si liceul) nu mi-au furnizat destule skill points in acest domeniu. Daca luati in considerare ce v-am spus si mai si cititi acele sfaturi plus, eventual un Google pe cuvantul torque, va veti putea configura cat mai exact masina din dotare.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei