default

Dimensiune font:

SHIFT 2 UNLEASHED Review

| 22-10-2012 16:27

SHIFT 2 UNLEASHED Review

in 2009, EA încearcă să recâştige teren pe nişa simulatoarelor auto, atacând şofatul realist cu Need For Speed: Shift. Shift 2: Unleashed merge pe aceeaşi linie, eliminând pentru prima dată “Need For Speed” din titlu, dar amprenta acestuia nu lipseşte nici la nivel vizual, nici în privinţa gameplay-ului şi refolosirea Autolog-ului, componenta care gestionează multiplayer-ul în stil Facebook, ce şi-a făcut debutul în recentul Hot Pursuit. Dar întrebarea mai importantă este dacă Shift 2 reuşeşte să fie ceea ce pretinde şi îşi doreşte să fie: un simulator auto.

Răspunsul este… aşa şi aşa. Are tot felul de opţiuni care duc spre simulare, dar nici nu se dezbracă de partea arcade, teoretic pentru a fi şi pe placul începătorilor şi al celor care nu sunt decât şoferi de duminică. Problema este că niciuna dintre cele două laturi nu a fost abordată până la capăt, rezultând un catâr arătos, dar cu două picioare în ghips în ceea ce priveşte controlul.

Career: 100% complete

Începuturile modului carieră sunt destul de modeste, cu câteva ture într-un Nissan pentru ca jocul să-ţi aprecieze abilităţile şi să decidă dacă eşti novice şi trebuie să fii ajutat cu schimbarea vitezelor, ambreiajul şi ABS-ul sau te descurci ca un veritabil Schumacher. Mare parte dintre aceste opţiuni pot fi oricum activate sau dezactivate în funcţie de dorinţă, chiar în timpul curselor, o alegere de apreciat dacă te simţi depăşit de AI-ul agresiv şi de comportamentul nehotărât al maşinii.

De fapt, chiar din primele minute e clar că Shift 2 nu e un simulator în adevăratul sens al cuvântului, fiindcă maşinile tind să subvireze în curbele rapide şi să supravireze în cele lente. Asta poate fi interesant pentru unii, dar foarte enervant pentru alţii, deoarece nu prea reuşeşti să fii sigur de comportamentul bolidului; sub sau supravirarea există şi în realitate, dar reacţia şi controlul sunt mult diferite. În GT5 de exemplu, asta nu se întâmpla decât dacă greşeai schimbarea vitezei sau intrai prea dur într-o curbă. Aici le ai mai mereu şi nici nu prea pot fi stăpânite cu adevărat din cauza lag-ului din sistemul de control. Nici timpii scoşi nu sunt foarte consistenţi, mai ales pentru maşinile foarte rapide, astfel că e nevoie de multe modificări nu doar în opţiunile in-game, ci şi în cele pentru volan sau controller pentru a obţine un timp de răspuns decent.

Cariera începe clasic, de la maşini mai vechi şi lente până la Bugatti-urile de ultimă generaţie, iar scopul este să câştigi cât mai mulţi bani şi experienţă ca să deblochezi accesul la campionatele FIA GT3 şi GT1. Câştigarea primului loc, mersul la aspiraţie, depăşirea adversarilor şi păstrarea poziţiei fruntaşe cât mai mult sunt tot atâtea moduri de a câştiga experienţă până la nivelul maxim 20. Din păcate, ajungi destul de rapid acolo, ceea ce înseamnă că din acest punct de vedere e pierdere de vreme să completezi cariera 100%.

Pe de altă parte, mai sunt şi alte lucruri de făcut, în principal să câştigi cât mai mulţi bani pentru a debloca maşini mai bune şi opţiuni de modificare (tuning). Totuşi, mi s-a părut puţin prea simplist faptul că poţi avea acces la orice maşină doar aruncând cu bani spre ea, fără alte condiţii speciale. Parcă lipseşte provocarea din alte titluri NFS, unde te mâncau degetele să mai câştigi o cursă ca să pui gheara pe încă un bolid.

Dacă ai răbdarea să ajungi până la campionatele reale, s-ar putea să fii puţin dezamăgit: nu sunt prezente toate circuitele, nici toate maşinile şi nici urmă de opriri la boxe. Totuşi, până acolo există destulă variaţie în tipurile de curse (întreceri normale, drift, cel mai bun timp per tură, câştigarea sub un anume timp prestabilit), cele abordate pentru prima dată fiind prezentate de campioni în diverse formule de curse, deci oameni care ştiu cu adevărat ce înseamnă un drift, cum să mergi eficient la aspiraţie sau să exploatezi traseul pentru a scoate cei mai buni timpi.

Deblocarea curselor noi se face prin câştigarea celor deja disponibile, dar şi dacă îmbunătăţeşti maşinile parcate în garajul tău. De exemplu, o maşină de clasa D cu o caroserie aerodinamică poate ajunge să concureze cu cele din clasa C. Destule părţi mecanice şi aerodinamice pot fi îmbunătăţite sau înlocuite complet pentru a uşura maşina, dar pentru începători s-ar putea să fie ceva mai dificil, pentru că informaţiile nu sunt foarte clare în ceea ce priveşte impactul schimbării asupra comportamentului vehiculului pe pistă. Iar de aici pot rezulta şi mai multe probleme care să pună capac controlului dificil.

Am maşinuţa mea, sunt pionier…

Şi poţi să fii sigur că n-ai doar maşinuţe… ai o gamă largă de opţiuni, de la modele care-şi făceau de cap pe şosele în anii ’80 până la bolizi din fibră de carbon pe care îi vezi doar pe la Top Gear. BMW, Volkswagen, Lamborghini, Audi, Shelby, Mercedes, Aston Martin sau Porsche stau alături de modele ceva mai rare sau puţin exploatate în jocuri -  de la Alpina B6 GT3 la Pagani Huayra, un model exclusiv pentru Shift 2. În mod surprinzător, avem şi o opţiune de “full damage”, ceea ce va transforma un Murcielago într-o grămadă de fiare contorsionate dacă şoferul n-a trecut pe la şcoală întâi. Iar în mod total nesurprinzător, nu avem niciun Ferrari, dar deja e ştiut că italienii nu ţin să-şi vadă “copiii” de sute de mii de euro făcuţi bucăţi, fie şi doar virtual. În total, avem peste 140 de bolizi licenţiaţi, cam puţin faţă de titluri precum Forza Motorsport 3 sau GT 5, dar îndeajuns ca producătorii să nu fi ratat vreun model popular de acum 20 de ani sau de acum 3 luni.

Lista de circuite va fi cunoscută celor care-şi petrec sfârşitul de săptămână urmărind cursele automobilistice: Suzuka, Brands-Hatch, Brno, Barcelona, Donington, Laguna Seca, Monza, Nürburgring sau Spa. Există însă şi nume ceva mai puţin cunoscute, ca Bathurst, Zolder sau Dijon-Prenois, trasee americane şi o serie de-a dreptul inventate, dar inspirate totuşi din zone reale (Riviera pentru Monaco, de exemplu). În total 41 de circuite, 5 dintre ele disponibile doar ca DLC în Legends Pack, versiuni clasice ale unor nume celebre precum Silverstone, Hockenheim sau Monza.

Modelarea traseelor este făcută impecabil, până la ultima denivelare, şi aici ajungi să apreciezi cel mai mult posibilitatea de activa/dezactiva tracţiunea, ABS-ul sau săgeţile verzi care îţi indică trasa ideală pe circuit. De fapt, poţi juca cu toate assist-urile activate sau oprite, ceea ce înseamnă că poţi renunţa şi la HUD şi la oglinzile retrovizoare pentru un ecran curat, dar şi o cursă mult mai dificilă.

Din păcate, în modul carieră dai peste AI. La fel de agresiv şi chiar bătut în cap ca în primul Shift, trece de la a te ignora complet până la a te lovi fără motiv doar pentru că nu-i place probabil culoarea Porsche-ului tău. Abordarea AI-ului cu o lovitură în spate pentru a te depăşi nu e tocmai cea mai inteligentă metodă de a realiza curse antrenante şi corecte, mai ales că şi o atingere uşoară poate “zbârli” personalitatea labilă a intelectului virtual. Din fericire, acest tip de comportament e valabil şi între adversari, nu doar împotriva ta; astfel ai şansa de a ajunge în faţă dacă reuşeşti să te strecori pe lângă un accident în masă, consecinţă a unei răzbunări între doi rivali virtuali.

 

Nici cu oamenii nu e mai uşor

Partea multiplayer în mod clar face cu ochiul multor jucători, mai ales după ce ai deblocat o serie de maşini mai de Doamne-ajută în cariera single-player. Modurile sunt similare celor din modul carieră, dar din păcate lipseşte drift-ul. Compensează însă nou-introdusul Catch-up: un jucător porneşte înainte într-o maşină mai lentă, în timp ce restul rivalilor încearcă să-l ajungă şi să-l depăşească. Dacă vreuna dintre maşinile mai rapide câştigă, şoferul ei va fi plasat în vehiculul lent la următoarea cursă. Şi dacă sună cunoscut, acest mod de joc a fost de fapt dezvoltat de comunitate pentru primul Shift, iar acum a fost adoptat de EA.

Evident, nu putea lipsi Autolog-ul, componenta unificatoare pentru cursele organizate, skirmish-urile rapide şi tot ceea ce înseamnă clasamente, cu statistici oficiale şi locul ocupat mondial, regional, cele mai bune rezultate personale etc. Poţi vedea oricând timpii mai buni decât ai tăi, ceea ce poate duce la curse încrâncenate şi la dorinţa de a depăşi recordurile prietenilor. Comparativ cu Hot Pursuit, Autolog-ul din Shift 2 funcţionează aşa cum ar trebui, dar în privinţa facilităţilor încă e "work in progress" (acum există funcţia de Replay, dar chat-ul lipseşte de la apel).

Aceleaşi probleme de control din single-player m-au însoţit şi în multiplayer, dar măcar fără agresivitatea gratuită a AI-ului. Nu spune nimeni că toţi jucătorii umani sunt perfecţi, dar măcar aici ai cu cine discuta. Acum există şi oglindă retrovizoare (până acum era dedicată doar părţii single-player), deşi s-ar putea să fie cvasi-inutilă, mai ales dacă eşti forţat să dai grafica pe cele mai slabe setări pentru a sări de 30 de frame-uri pe secundă. De fapt, o mare parte din problemele de control sunt cauzate, la setări grafice maxime şi chiar şi medii, de un lag destul de evident între input-ul comenzii pe controller/volan şi executarea ei efectivă.

Mai mult, Shift 2 este de nejucat pe tastatură (chiar şi cu recentul patch), o chestiune profund dezamăgitoare în condiţiile în care primul Shift şi multe alte titluri similare din trecut le-am jucat folosind perifericul clasic al PC-ului. Pe controller situaţia s-a mai îmbunătăţit un pic de când cu update-ul, însă lag-ul menţionat este în continuare prezent, chiar dacă se presupune că axele butoanelor pentru acceleraţie/ frână şi schimbarea vitezelor fac reacţia mult mai rapidă. Să zicem că dai stânga uşor de stick-ul gamepad-ului; rezultatul este fie zero răspuns, fie o mişcare exagerată a maşinii pe care, dacă nu apuci să o compensezi, o vei vedea cum te duce pe nisip, pe iarbă sau direct într-un zid protector de unde nu prea mai ai şanse să ieşi.

De asemenea, şi o lovire uşoară a maşinii poate cauza o reluare a cursei pentru că acelaşi control smucit te împiedică să reiei direcţia suficient de bine pentru a te redresa. Ce-i drept, cu distrugerea totală activată, ecranul devine alb-negru şi înceţoşat, bucăţi de aripi, spoilere şi oglinzi zboară în toate direcţiile, te dai peste cap şi maşina se opreşte în zidul protector într-un nor imens de praf; aşa am reuşit să distrug complet direcţia unui Audi, m-am dat peste cap de vreo 3 ori cu un Lamborghini şi am făcut acordeon un biet Porsche.

Coliziunile sunt cu atât mai spectaculoase dacă activezi camera de pe cască, însă acest mod de vizualizare nu tocmai cel mai indicat pentru a şi câştiga o cursă. Totuşi, prin intermediul acestei camere, mărginită de ideea căştii de pe capul pilotului, creşte foarte mult imersiunea: chiar ţi se pare că dai cu capul de bord dacă acroşezi ceva şi chiar se întoarce la curbe, nefiind unidirecţională. Însă are un câmp de vizibilitate mai îngust (lucru de înţeles), astfel că de cele mai multe ori e de preferat camera clasică din cockpit sau, pentru mai multă exactitate la turele de viteză, cea de pe capota maşinii.

Din punct de vedere vizual bolizii sunt foarte detaliaţi, la fel şi circuitele care respectă realitatea din teren (acolo unde este cazul). Uneori însă pancartele cu reclame riscă să te distragă de la condus, de parcă ar fi puse special să le vezi tu, jucătorul, nu pentru că aşa ar fi amplasate în realitate. Iar în cazul accidentelor descrise mai sus, avem PhysX să ne ajute cu efectele fizice, bucăţi de maşină împrăştiate peste tot, cauciuri rostogolite, un nor de praf şi urme negre pe asfalt. Lipseşte doar mirosul de ulei ars şi de cauciuc….

Pe partea sonoră, motoarele sună destul de realist; personal, doar partea de accelerare mi s-a părut exagerată, dar în rest maşinile sună diferit şi se comportă diferit. Din păcate, coloana sonoră nu prea se remarcă, iar prezentările piloţilor reali sunt prea forţate (e clar că oamenii ăia nu au de-a face prea des cu o cameră video şi un microfon în care să rostească mai mult de două fraze coerente) şi devin chiar enervante.

Chiar dacă nu împinge seria NFS revoluţionar de mult spre simulare, Shift 2 aduce destul conţinut, dar nu şi noutăţi remarcabile. Are curse noaptea, dar n-a auzit de ploaie. Are grafică frumoasă şi maşini de renume, dar controlul este execrabil pe alocuri şi necesită jumătate de joc ca să te obişnuieşti cât de cât cu labilitatea comportamentală a vehiculelor. Are tipuri variate de întreceri, dar în modul carieră AI-ul este pus pe buşeli şi agresivitate. Are Autolog în multiplayer şi avansare în stil RPG ca şi predecesorul, dar poţi să-l uiţi dacă n-ai măcar un controller; personal, recomand volanul. Până la urmă a ieşit un joc decent, dar cu o curbă de adaptare uriaşă, pe care doar fanii înrăiţi şi yoghinii îl vor putea suporta pe termen lung.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
ANUNT LICITATIE. SC TOPCAR SRL- in faliment, prin lichidator judiciar CII Burcoveanu Laura Mihaela, cu sediul in Iasi, str. A.Panu nr. 13-15, mezanin, telefon 0741232516, e-mail laura.burcoveanu@yahoo.ro, in dosarul 3299/99/2017, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica cu strigare, la data de 29.07.2020, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar din Iasi, strada Anastasie Panu nr. 13-15, mezanin, a bunului mobil AUTOTURISM MARCA BMW 740D BERLINA, culoare albastra, an fabricatie 2003, motorina, nr. locuri 5, capacitate cilindrica 3901 cmc, tapiterie scaune piele, stare buna de functionare. Bunul poate fi vazut in parcarea restaurantului La Castel. Valoarea pornire de licitatie - 22765 lei, fara TVA, reprezentand 100% din pretul de evaluare. Daca bunul nu va fi adjudecat, o a doua licitatie va avea loc la data de 30.07.2020 – ora 10.00, la acelasi sediu si la acelasi pret. Daca bunul nu va fi adjudecat, alte licitatii vor avea loc la 10.08.2020- ora 10.00 si la 11.08.2020 - ora 10.00, la 90% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 20488,5 lei, iar ulterior la 31.08.2020- ora 10.00 si la 01.09.2020-ora 10.00, la 80% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 18212 lei. Persoanele care pretind vreun drept real asupra bunului au obligatia, sub sanctiunea decaderii, sa faca dovada acestui fapt pana la data de 28.07.2020, ora 12, la sediul lichidatorului judiciar. Caietul de sarcini se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, in baza unei cereri prealabile formulate cu 24 de ore inainte, la pretul de 50 de lei. Garantia de participare este de 10% din valoarea de pornire. Informatii suplimentare la telefon 0741232516 sau la sediul lichidatorului judiciar.
CORONAVIRUS Cifrele raportate de autoritati raman alarmante: 1.145 de cazuri noi, 41 de decese si 458 de pacienti internati la ATI. Patru decese, fara boli asociate
09/08/2020 14:08

 Autoritatie romane au facut publice ultimele date cu privire la numarul noi de cazuri de COVID-19, numarul deceselor si al pacientilor aflati la ATI. Potrivit datelor comunicate de autoritati, in ult ...

Noi masuri de sustinere a americanilor afectati de criza COVID-19. Sunt vizati milioane de oameni
09/08/2020 10:44

 Presedintele Donald Trump a prezentat sambata noi masuri prin care se acorda asistenta milioanelor de americani amenintati de spectrul somajului si al evacuarii din locuintele inchiriate ca urma ...

Italia prelungeşte măsurile anti-coronavirus: ce prevede noul decret emis de Giuseppe Conte
09/08/2020 00:05

Premierul italian Giuseppe Conte a semnat vineri noaptea un nou decret care prevede prelungirea măsurilor sanitare adoptate pentru stoparea răspandirii noului coronavirus. Principalele reguli la care trebuie ...

Avertizare ANM: Averse, grindină şi vijelii în 10 județe
08/08/2020 18:47

Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM) a emis, sambătă, mai multe avertizări nowcasting Cod galben de averse, grindină şi vijelii, valabile in localităţi din 10 judeţe.     As ...

Zonele din Romania in care pandemia este tinuta sub control. Judetul care a raportat un singur caz nou
08/08/2020 14:59

 Romania a inregistrat in ultimele 24 de ore peste 1.300 de cazuri noi de COVID-19. In timp ce in unele judete sunt inregistrate in fiecare zi zeci de cazuri noi, unele judete raporteaza mai putin de cinci ...

CORONAVIRUS Numarul de cazuri noi si decese continua sa ramana ridicat: 1.350 de infectii si 43 de decese, raportate in ultimele 24 de ore. 448 de pacienti, internati la ATI
08/08/2020 13:02

 Autoritatie romane au facut publice ultimele date cu privire la numarul noi de cazuri de COVID-19, numarul deceselor si al pacientilor aflati la ATI. Pana astazi, 8 august, pe teritoriul Romaniei, au f ...

ULTIMA ORĂ Germania a decis să introducă 7 județe din România în ZONA DE RISC: Care sunt noile condiții de intrare pentru români
08/08/2020 12:39

Sapte judete din Romania au fost incluse de autoritătile Republicii Federale Germania in lista „zonelor de risc“. Partea germana a informat partea romana cu privire la măsurile luate, pe canale di ...

Declarații HALUCINANTE ale primarilor PSD chemați de șefii PNL ca să trădeze: 'Nu am trăit aşa vremuri de presiuni, să nu ne întoarcem la comunism'
08/08/2020 08:27

 Preşedintele executiv al PSD Giurgiu, Marian Mina, a declarat vineri, in cadrul unei conferinţe de presă, că asupra primarilor PSD din judeţ se fac presiuni pentru a trece la alte partide, dar foarte ...

  HARTA METEO LIVE  VEZI METEO IN TIMP REAL
08/08/2020 06:00

 VEZI AICI METEO PENTRU: IASI,BACAU,BOTOSANI,NEAMT, SUCEAVA,VASLUI   Precipitatii Acum Radar Romania ANM.  

 Record de decese si de cazuri noi: 50 de oameni au murit. Sunt 1.378 de cazuri noi. La ATI sunt 446 de pacienti
07/08/2020 13:16

 Record de decese si de cazuri noi: 50 de oameni au murit. Sunt 1.378 de cazuri noi. La ATI sunt 446 de pacienti  In 24 de ore din cauza COVID-19. De asemenea au fost inregistrate 1.378 de cazuri noi ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!