Simcity Societies

default

Dimensiune font:

| 22-10-2012 14:21

Simcity Societies

Energia mea sociala e mai mare decat a ta

 

Ca sa trec peste experientele personale si sa nu mentionez ca SimCity a fost unul dintre primele jocuri pe care le-am jucat pe PC, o sa va aduc in atentie altceva. Este vorba despre faptul ca, desi SimCity a evoluat, totusi a ramas acelasi. Tind sa cred ca producatorii, spre deosebire de gameri, s-au plictisit sa ii vada pe altii lucrand la acelasi si acelasi lucru, asa ca au decis sa schimbe jocul cu totul. Tilted Mill, noua echipa, a venit cu o lista de inovatii care au dus spre o clona nereusita de CityLife. Motivele care i-au determinat sa faca praf o serie care mergea perfect se gasesc in istoricul lor ca producatori – Caesar IV si Cities: Children of the Nile, ambele deja distruse. Aproape ca tind sa cred ca acesti Tilted Mill sunt un fel de Uve Boll ai sim-urilor de la Electronic Arts.

 

Asadar, spuneam in preview ca nu ma astept la absolut nimic bun de la acest joc si am avut dreptate. In afara de cateva ciupercute, o inchisoare si un centru de propaganda, nu vad prea clar ce au facut bine. Adica - nu reusesc sa trec peste problema asta – ai un om ca Will Wright, care e mai destept ca tine si care ti-a gandit un joc ce functioneaza foarte bine si are mare priza la public. Evident, oamenii astia s-au crezut mai destepti si si-au inchipuit ca pot face lucrurile mai bune, rezultatul fiind mai repede un Caesar IV decat un SimCity. Nivelul meu de dezamagire, va spun sincer, este de niste proportii de nedescris. Acum, sa nu credeti ca dezamagirea mea este determinata de  conservatorism. E vorba despre faptul ca pur si simplu au facut un joc fara nicio consistenta, fara nici un Dumnezeu, ca sa zic asa. Mai jos voi enumera cateva exemple.

 

Cateva exemple

 

Asadar, SimCity Societies este organizat in jurul unor energii si mai putin in jurul celor care folosesc aceste „resurse", cum le denumesc ei. Aceste sunt in numar de sase si includ Spiritualitate, Productie, Creativitate etc. In oras nu veti mai delimita zone comerciale, industriale sau rezidentiale. Veti construi cladire cu cladire. Unele vor produce aceste energii, altele le vor consuma. Inconsistenta la acest capitol consta intr-o mare problema de alocare a cladirilor care produc si care consuma. Spre exemplu, veti avea de exemplu fabrici care consuma Productivitate si altele care produc, fara o baza logica reala. De asemenea, sa zicem, atelierele de pictura vor consuma Creativitate in loc sa produca, cum ar fi logic. Insa un amarat de zid va produce aceasta Creativitate. Sunt multe cazuri de acest gen si va trebui sa faceti browsing prin vreo 500 de astfel de cladiri. Pot spune cu mana pe suflet ca de fapt producatorii s-au gandit cel mai mult la cum sa arate cladirile si nu ce functii vor avea. De aceea, daca vreti, cu cinci cladiri in total, veti putea ridica intregul oras. Nu e nevoie de 500 cu aceleasi functii. Mai departe, nu prea conteaza ce si unde amplasati. Spre exemplu, puteti pune cladirile ce produc curent electric intr-un colt de harta sau in mijlocul orasului. Efectul e acelasi. Nu trebuie conectate deoarece odata ridicate vor alimenta automat toate celelalte cladiri. Puteti pune in mijlocul padurii unele obiecte ce produc energiile de mai sus pentru ca vor produce acele resurse chiar daca nu sunt vazute de niciunul dintre locuitori. Astfel avem o completa lipsa de relatie intre componentele orasului, ceea ce contravine total principiilor pe care un asemenea joc ar trebui construit. In ceea ce priveste oamenii, acestia au doar trei nevoie esentiale: energie, locuri de munca si distractie. Aceste se asigura extrem de rapid si fara niciun efort. Ba mai mult, in cele trei case pe care le construiti veti ajunge paradoxal sa inghesuiti mii de oameni. Culmea este ca nu vor avea neaparat nevoie de noi locuri de munca, deoarece, surprinzator, chiar daca nu ati construit fabrici noi, nu apare nicaieri ca ati avea someri. Lista lucrurilor de genul acesta poate continua la nesfarsit, deoarece jocul e cu totul o absurditate.

 

Tot exemple…

 

Asa, incerc acum sa-mi scormonesc mintea dupa lucruri bune, care mi-au placut, care m-au atras la jocul acesta si nu gasesc prea multe. Hai sa zicem ca muzica merge, iar nivelul de informatii pe care ti-l ofera jocul in materie de micromanagement este enorm. E adevarat ca e inutil, dar exista, face impresie. La fel, interfata e intuitiva, la indemana, simplu de invatat, specifica EA. La capitolul engine grafic, in afara de faptul ca e cartoonish rau de tot, nu sunt prea multe probleme. Insa am o problema cu faptul ca desi poti roti cladirile in orice directie vrei cand le amplasezi, drumurile nu pot fi construite in diagonala… Eu nu pricep, sunt oameni care au rezolvat chestia asta in jocuri de acum 100 de ani. Tilted Mill a facut-o lata si cu un feature atat de simplu pe care nu credeam ca o sa-l mai intalnesc intr-un joc cu pretentii. Oricum, m-a lasat perplex, asta fara a tine cont ca m-am chinuit 10 minute sa trag un drum in diagonala si ajunsesem sa cred ca eu sunt idiot si nu stiu cum sa fac. Ulterior am vazut ca intr-adevar nu se poate si m-am simtit mai bine. In SimCity existau dezastre si erau chiar si aleatoare daca voiai si era fain sa vezi cum se duce de rapa orasul tau cel frumos cand o ploaie de meteoriti nu-si rateaza tinta. Aici sunt trei catastrofe pe care le poti dezlantui cand vrei, parerea mea fiind ca astfel se duce tot naibii ideea in sine de catastrofa. Ce rost are sa activezi un uragan?! El trebuie sa vina singur, neinvitat si sa te surprinda… Mai sunt o gramada de alte probleme si evident bug-uri. Jocul e terminat atat ca productie, cat si ca rezultat. Oficial avem inca un joc prost, simplu si prost ca sa fim mai exacti. Tilted Mill, felicitari pentru inca o serie distrusa!


Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei