Ubisoft cheltuie 4 milioane de lire pentru promovarea Assassin’s Creed 3
Dimensiune font:
Ubisoft cheltuie 4 milioane de lire pentru promovarea Assassin’s Creed 3
Ubisoft cheltuie 4 milioane de lire în campania de promovare a jocului Assassin’s Creed 3.
Ubisoft vrea să se asigure că AC3 e preferatul gamerilor și nu FIFA 13 sau Call of Duty: Black Ops 2, ce se vor lansa în aceeași perioadă, iar cei care au vizitat Eurogamer Expo din această săptămână au avut o surpriză în stația de metrou Earl’s Court ce a fost îmbrăcată în reclame și bannere cu jocul, mai multe urmând să invadeze diferite alte stații de metrou din Londra.
“Assassin’s Creed 3 este rodul unei munci grele timp de trei ani a echipei de dezvoltare,” spune senior brand manager al Ubisoft, Matt Benson.
“4 milioane de lire este suma investită în comerț și marketing pentru promovarea AC3 și este cea mai scumpă campanie din seria Assassin’s Creed.”
AC3 va sosi pe console în America de Nord din 30 octombrie și în Europa din 31 octombrie, pe PC din 20 noiembrie în America și din 23 în Europa iar pentru Wii U în America din 18 noiembrie și Europa din 30.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau