Xpand Rally Xtreme Review

default

Dimensiune font:

| 23-10-2012 18:08

Xpand Rally Xtreme Review

La trei ani de la lansarea lui Xpand Rally în Europa, Techland iese la rampã cu un sequel, Xpand Rally Xtreme, joc ce se doreşte a fi mai mult decât o simplã versiune îmbunãtãţitã a predecesorului. La vremea lui, Xpand Rally îţi lua ochii cu grafica sa, cu efectele sale speciale şi maşinile frumos modelate. Din nefericire pentru producători, Xpand Rally era pânã la urmã un joc de raliu şi nicidecum o simulare a unei şedinţe foto, astfel încât jocul a fost aspru criticat în ceea ce priveşte partea de gameplay. Efectiv! Vine 2007 şi odatã cu el şi şansa noastrã de a testa Xpand Rally Xtreme a cãrui lansare se apropie cu paşi repezi.

        Doritor de ceva senzaţii tari, încep instalarea jocului şi mã uit sub birou. O jumãtate de secundã mai târziu, ţip cât mã ţine gâtul de tare. "Unde mi-ai pus volanul?" Dupã un mic quest ce implicã gãsirea locaţiei unei chei şi o aventurã pânã în boxã, recompensa s-a dovedit a fi extrem de preţioasã. Am recuperat un volan Genius, un volan banal de altfel, dar care, speram eu, şi-ar fi fãcut treaba. Speri mata, dar speri degeaba! Nici acum nu îmi dau seama ce a detectat jocul, asta pentru cã opţiunile de la secţiunea Wheel nu sunt disponibile. Am reuşit totuşi sã îl configurez din meniul pentru tastaturã, iar pe partea de deadzone/force feedback nu am avut probleme deoarece ele se aflã într-un tab de opţiuni separat, iar volanul oricum nu suportã force feedback.
        Dacã tot suntem la opţiuni ar trebui sã menţionez dezamãgirea mea în ceea ce priveşte rezoluţiile disponibile. Am fost nevoit sã joc în 1152×864, asta deoarece jocul nu a auzit de rezoluţii widescreen. De asemenea, toate opţiunile pe care le setezi într-un mod de joc trebuie sã le setezi şi în celãlalt, deoarece se creazã profile separate. Xpand Rally Xtreme are aceleaşi douã moduri de joc ca şi predecesorul său, arcade şi simulation. Diferenţele dintre ele se reflectă în dificultatea stagiilor, precum şi în fizica aplicatã maşinii, cu toate cã în nici unul din cazuri senzaţia de simulare nu este prezentã în adevăratul sens al cuvântului, însã vom discuta despre asta puţin mai târziu.

       Partea de single-player este de fapt o înşiruire de stagii, intercalate cu trasee speciale, un fel de boss fight, şi câteva stagii off-road. La început ţi se dã o sumã fixã de bani necesarã pentru a-ţi cumpãra o maşinã pe care vei fi nevoit sã o foloseşti în primul set de stagii. Obiectivul este sã ieşi pe primul loc în fiecare caz şi pe cât posibil sã nu îţi avariezi maşina, deoarece banii au destinaţii multiple. Poţi sã îţi îmbunătăţeşti maşina, sã o repari, sã îi cumperi cauciucuri noi fãrã de care nu poţi participa la un anumit stagiu sau pur şi simplu sã îi pãstrezi pentru a-ţi cumpãra o altã maşinã când va fi nevoie. E ceva rãu în ceea ce am spus pânã acum?

        Din pãcate, existã o micã problemã, cel puţin în versiunea pe care am avut-o noi pentru review. Costurile pentru reparaţii, precum şi îmbunătăţirea maşinii, te lasã lefter şi asta chiar dacã te strãduieşti sã fii pe primul loc de fiecare datã. Se creazã un cerc vicios din care este foarte greu sã ieşi. Reparaţiile trebuie sã le faci cã de, asta e viaţa, cauciucuri trebuie sã cumperi pentru cã altfel nu poţi participa la un anumit stagiu, maşina trebuie sã o îmbunătăţeşti pentru cã altfel în stagiile finale nu ai nici o şansã etc. Şi uite aşa realizezi cã la finalul competiţiei tu eşti lefter şi dacã îţi vinzi maşina nu ai destui bani ca sã cumperi una mai bunã, necesarã pentru urmãtorul set de stagii.

        Stãteam şi mã uitam cã prostul la monitor şi nu îmi venea sã cred. Adicã m-am chinuit ore întregi sã ajung aici, iar acum sunt forţat sã dau roll back career? No way! Am fãcut-o totuşi pentru cã pur şi simplu nu am avut altã soluţie, însã nu am fost deloc fericit. Nu mai menţionez aici stagiile off-road pentru care îţi trebuie o altã maşinã, maşinã pentru care oricum nu ai bani în prima parte a jocului. Ideea e cã jocul, în versiunea pe care am primit-o, nu prea îţi oferã libertate de mişcare. Dacã nu ştii ce faci, iar prima oarã oricum nu ştii ce faci, o dai în barã. E cam ca atunci când vrei sã încerci ceva ce nu ai mai fãcut niciodatã, dar nu ştii cum şi te minunezi de propria-ţi prostie.

    O soluţie pentru aceastã problemã ar fi ca mãcar în modul arcade sã micşoreze preţurile sau sã mãreascã premiile. De asemenea, ar trebui instituit un sistem de bonusuri. Dacã nu ţi-ai şifonat maşina decât 10%, atunci sã primeşti un bonus în afarã de premiu sau dacã eşti varzã iar maşina e 40% distrusã, atunci sã ţi se ia din premiu. Idei ar fi, însã din pãcate nu sunt implementate. Personal nu mã intereseazã cât de realist este tot acest sistem, ci mã intereseazã cã eforturile mele sã fie rãsplãtite cum se cuvine şi sã nu mã înec ca ţiganu’ la mal tocmai când ar trebui sã trec la urmãtoarea competiţie. O altã problemã este datã de faptul cã stagiile urmãtoare sunt înnegrite, astfel încât nu poţi sã vezi ce te aşteaptã. De acord cu asta, însã nu mã forţa sã schimb maşina, sau dacã o faci, dã-mi destui bani pe ea astfel încât sã îmi pot permite una dintr-o clasã superioarã.

 
 
 
 
        Aşa cã m-am întors într-un punct unde aveam destui bani, nu i-am mai cheltuit "aiurea" pe upgrade-uri şi am fãcut tot posibilul sã nu îmi stric maşina. Am reuşit sã o vând pe cea veche şi sã trec mai departe, însã entuziasmul nu mai era acelaşi, ca sã nu mai spun cã eram din nou lefter şi fãrã nici o posibilitate de a-mi face vreun upgrade. Partea care m-a afectat cel mai tare a fost faptul cã în loc sã te bucuri de cursã şi sã încerci tot felul de chestii, eram nevoit sã fiu extrem de atent cum conduc, sã nu îmi distrug maşina şi sã mai şi ies pe locul întâi dacã e posibil. În plus, eşti nevoit sã îţi faci calcule peste calcule, astfel încât te simţi mai mult manager decât şofer. Ce este într-adevãr interesant este faptul cã traseele sunt modelate atent, cu pietre, cu noroi şi cu gropi care îţi influenţeazã multe dintre deciziile pe care le iei la volan. De multe ori traseul nu este drept, astfel încât o vitezã mare îţi poate avaria maşina sau te poate azvârli în decor, iar o întâlnire mai serioasã cu un pom te poate scoate din cursã.
 
 
 
 
        Din acest motiv, alegerea cauciucurilor precum şi setarea parametrilor maşinii sunt factori decisivi în ceea ce priveşte rezultatul. Suspensiile, frânele, acceleraţia sunt doar câteva dintre posibilitãţile pe care le ai la dispoziţie, iar de multe ori este indicat sã testezi maşina chiar pe stagiul pe care îl ai de parcurs şi nu pe traseul de test, care e drept şi care nu îţi dã nici o bãtaie de cap. Din acest punct de vedere, Xpand Rally Xtreme este probabil unul dintre cele mai stimulative jocuri de curse. De fiecare datã când parcurgi un traseu gãseşti o nouã posibilitate de a lua o curbã, de a ocoli o groapã sau o piatrã, de a-ţi depãşi adversarul şi exemplele mai pot continua, astfel încât, de multe ori te trezeşti cã joci acelaşi traseu doar pentru a realiza o cursã perfectã din toate punctele de vedere. Secretul e simplu. Dacã ştii ce conduci şi cunoşti traseul, atunci ai primul loc asigurat.
 
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Atenție, români: O CLIPĂ de gelozie vă poate costa șapte ani de închisoare!
25/12/2019 11:09

Tot mai multi romani au descoperit in ultimul an că sunt spionati de partenerii de viată cu ajutorul unor programe informatice. Desi folosirea lor este ilegală, sute de astfel de aplicatii pot fi descărcate ...

Cine sunt moștenitorii lui Nicolae Ceaușescu și ce drum au ales în viață?
21/11/2019 08:26

    Nicolae si Elena Ceausescu au avut impreună trei copiii, Valentin, Zoia si Nicu. Dintre acestia, astăzi doar Valentin mai trăieste. Rudele fostului dictator au preferat de-a lungul ...

BOMBA ATOMICĂ în justiția română DETONATĂ de Comisia Europeană - Ce a stabilit privind deciziile CCR
12/11/2019 11:29

Comisia Europeană a răspuns intr-un prim caz in care instanta supremă a transmis Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) si in general arată că deciziile Curtii Constitutionale a Romaniei nu contravi ...

O femeie de 79 de ani a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit niste pisici din vecini
02/08/2019 11:24

 Nancy Segula, o americanca de 79 de ani din Garfield Heights, Ohio, a fost condamnata la inchisoare pentru ca a hranit pisici, chiar daca fusese atentionata in mod repetat sa inceteze. Totul a inceput ...

Românii, JEFUIȚI pe autostradă cu metoda
08/07/2019 19:49

  Din cele povestite de bărbatul care era să cadă pradă hotilor, doi indivizi circula cu o dubă de Bulgaria si pandesc masini lăsate descuiate sau cu soferi care se odihnesc. Acestia deschid portier ...

Demonstraţie VIDEO. Cum poate fi FRAUDATĂ extragerea loto
22/04/2018 20:00

 Un roman a demonstrat insă că extragerile loto pot fi măsluite cu ajutorul energiei electrostatice. El şi-a confecţionat propria urnă, asemănătoare cu cea din care au loc extragerile la Loteria Ri ...

  Anunţuri de cazare false, pe OLX (MERCADOR) si Tocmai.ro. Au rămas fără bani şi fără cazare! NOI ÎNŞELĂTORII PE LITORAL:
13/12/2015 22:30

 Două familii, din Bucureşti şi Iaşi, au căzut in plasa unor astfel de escroci şi in loc să petreacă o săptămană de vis pe litoral, au rămas şi fără bani, şi fără cazare, scrie cugetliber ...

Lucrare de control! Ce mesaj a putut să-i lase o profesoară de matematică unei eleve care nu a găsit rezolvare la exercițiu
06/01/2015 19:27

 "Scoateti o foaie de hartie!", vă sună cunoscut, nu-i asa? Ei bine, această metodă destul de temătoare pentru elevi s-a păstrat din generatie in generatie. Doar că in prezent, imaginatia ...

La un pas de moarte în DIRECT după ce un aruncător de CUŢITE şi-a greşit ŢINTA VIDEO
06/01/2015 16:01

 În timpul unui spectacol transmis in direct in Lituania, spectatorii au privit inmărmuriţi cum asistentul unui maestru a fost de două ori pe punctul de a fi grav rănit sau chiar ucis. Două cuţ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei