“Tsunami” pe piața auto ieșeană
Dimensiune font:
“Tsunami” pe piaţa auto ieşeană
Într-un an în care pe planşa de şah a industriei auto mondiale s-au făcut mutări semnificative, a venit momentul ca Grupul Mega Auto – ATI Motors Holding să facă propria mutare. Noutatea absolută este aceea că după 15 ani în care Mega Auto a reprezentat în cel mai bun mod posibil brandul Toyota în Iaşi, dealerul ieşean pune punct colaborării cu importatorul Toyota în România.
Dintre mai multe branduri care au fost în discuţie cu managementul Grupului Mega Auto – ATI Motors Holding, numele noului brand ce va fi preluat în portofoliu este Skoda. Astfel, pe lângă Ford şi Volvo, grupului ieşean i se mai adaugă un brand extrem de apreciat şi bine vândut la nivel naţional şi european.
Cu siguranţă nu a fost uşoară decizia de a renunţa la brandul Toyota după 15 ani în care Mega Auto a fost cel mai bun dealer din reţeaua Toyota România, fiind dealerul din provincie cu cele mai mari vânzări şi cea mai bună activitate de service. Certificarea competenţelor echipei Mega Auto şi calitatea serviciilor oferite clienţilor s-a realizat şi la nivel european, prin câştigarea premiilor Total Quality Management, The Bizz, Ichiban – premii care au confirmat şi reconfirmat ulterior că Mega Auto avea cei mai mulţumiţi clienţi din reţeaua Toyota. În esenţă, aceasta a şi fost strategia Mega Auto în toţi aceşti ani: satisfacţia clienţilor pusă mereu pe primul loc, pentru a avea succes pe termen lung.
Firma ieşeană nu va mai semna un nou contract de dealer cu importatorul Toyota din România, după expirarea celui existent la sfârşitul lunii septembrie, şi va vinde direct sub brandul Luxury Hybrid&Electric Cars modele hibrid, hibrid plug-in şi electrice. ”Toyota are în România o cotă de piaţă scăzută, de aproximativ 3% şi este importator independent, în timp ce Mega Auto a atins cote de piaţă de până la 9% şi a ocupat ani la rând o poziţie în top 3 branduri de import. În ultima perioadă, politica importatorului nu mai rezonează cu principiile Mega Auto”, a declarat Gabriel Manolache, preşedintele grupului Mega Auto – ATI Motors Holding.
Prezentăm în continuare declaraţia dealerului ieşean:
“Viziunea noastră a fost mereu aceea de a deveni cea mai apreciată companie din domeniul auto, pentru produsele şi seviciile oferite, indiferent de zona în care ne desfăşurăm activitatea. Valorile pe care ne bazăm activitatea sunt: respectul pentru oameni, corectitudinea şi transparenţa.
Respectul pentru oameni a fost mereu prezent în activitatea noastră, atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Ne-am respectat clienţii şi mediul în care ne desfăşurăm activitatea, am încercat să grăbim schimbarea mentalităţii şi am investit foarte mult în primul showroom dedicat exclusiv maşinilor de tip hibrid, însă trebuie să ne adaptăm pieţei în care vindem şi clienţilor cărora ne adresăm. Considerăm că este un dezavantaj la nivel de business să ai o gamă de motorizări şi modele care nu acoperă toate nevoile pieţei. Trebuie să ne respectăm şi angajaţii şi parteneriatul pe care îl avem cu ei pe termen lung, nu să imităm politica de business a importatorului, axată pe propriul profit. După experienţa multor dealeri din ţară care au intrat în insolvenţă sau au pierdut clădirile, noi alegem să mergem mai departe, făcând o schimbare benefică şi păstrând echipa care în aceşti 15 ani le-a oferit clienţilor cele mai înalte standarde de calitate.
Corectitudinea ne-a caracterizat mereu şi de aceea facem noi anunţul schimbării, asumându-ne faptul că alegem să mergem mai departe alături de brandul Skoda. Credem că este cea mai bună alegere, completând perfect brandurile existente în portofoliu: Ford şi Volvo. Cu siguranţă clienţii care vor să beneficieze în continuare de serviciile deosebite oferite de echipele noastre, vor avea de unde să îşi aleagă modelul care li se potriveşte.
Transparenţa este un principiu definitoriu pentru noi şi îl aplicăm atât în relaţiile cu clienţii, cât şi cu toţi partenerii noştri, în cel mai sincer mod. Am trecut peste ani de criză, de recall-uri la Toyota, dacă ne aducem aminte de perioada 2008-2009, acela fiind doar începutul, recall-urile continuând şi astăzi şi afectându-ne imaginea de brand dar şi activitatea din service şi profitabilitatea totodată. Mereu am fost transparenţi în relaţia cu clienţii şi le-am transmis toate informaţiile pe care le aveam. Inclusiv declaraţia aceasta este un exemplu de transparenţă.
Domeniul auto se va schimba radical în următoarea perioadă, iar grupul Mega Auto – ATI Motors Holding a fost deschizător de drumuri în multe privinţe când vorbim despre servicii şi produse oferite clienţilor. Grupul nostru a impus standarde greu de atins de concurenţă şi îşi propune să rămână prima opţiune când un client îşi doreste mobilitate.
Un exemplu relevant este situaţia din anul 2011, când am renunţat la brandul Honda, care avea 3,2% cotă de piaţă la Iaşi. La nivel european începuse declinul, astăzi cota aceluiaşi brand este de aproximativ 1% în Iaşi. În acelaşi an (2011) am preluat brandul Ford care avea o cotă de piaţă în Iaşi de aproximativ 4,5% şi astăzi are o cotă de piaţă de peste 9,5%.
Luxury Hybrid&Electric Cars, brand al grupului Mega Auto – ATI Motors Holding, cu o experienţă de peste 6 ani în comercializarea autoturismelor prietenoase cu mediul, continuă să ofere românilor şansa de a beneficia de noile tehnologii hibrid, hibrid plug-in şi electrice, prin afilierea la marii retaileri auto internationali, arondati direct producătorului, punând la dispoziţia clienţilor stocuri cu livrare imediată, la preţuri corecte, un mix de mărci şi modele cu niveluri de echipare în premieră.
Mediul de cumpărare şi obiceiul clientului sunt într-o dinamică permanentă, ceea ce ne provoacă şi pe noi să venim în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor noştri prin implementarea unor noi metode şi instrumente online.
Suntem optimişti şi ştim că vom rămâne prima opţiune în mintea clienţilor atunci când aceştia îşi doresc servicii de calitate de la un partener în domeniul auto. Avem mare încredere în brandurile pe care le deţinem deja: Ford are o evoluţie impresionantă, înregistrând la nivel naţional creşteri spectaculoase, la Iaşi clasându-se pe prima poziţie la branduri de import din 2012 şi până în prezent, cu motoare extrem de competitive, producţie inclusiv în România şi o gamă de comerciale care este lider absolut la nivel european; Volvo are cel mai bun an din istoria sa – Volvo XC 40 a fost desemnată Maşina Anului în Europa, Volvo XC 60 a fost desemnată Maşina Anului în lume, iar XC 90 nu poate fi depăşit încă de alt model la nivel mondial privind standardele de siguranţă. Ne-am îndreptat atenţia către Skoda, un brand care după ce a fost preluat de grupul Volkswagen, s-a impus pas cu pas la nivel european şi surprinde prin noile modele şi calitatea produselor. Gama de modele şi motorizări este variată şi accesibilă şi credem că putem să îi reprezentăm în Iaşi la cel mai înalt nivel.
Dacă în anul 2017 am livrat către clienţii grupului Mega Auto – ATI Motors Holding peste 800 de maşini noi, anul acesta, datorită vânzărilor excepţionale înregistrate de Ford şi Volvo, vom livra către clienţii noştri peste 900 de unităţi, în condiţiile în care Toyota este în scădere faţă de anul trecut.
Sunt convins că în anul următor vom depăşi cu mult pragul de 1000 de unităţi cu Ford, Skoda, Volvo şi Luxury Hybrid&Electric Cars.”
Timpul va demonstra cine a făcut mutarea strategică pe tabla de şah, însă istoria ne arată că Grupul Mega Auto – ATI Motors Holding a câştigat mereu cu strategia bazată pe satisfacţia clienţilor.
Noul site: http://megaauto.ro/
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau