Cum te fereşti de radare?
Dimensiune font:
* una dintre cele mai vehiculate informaţii în ultima vreme este aceea că radarele poliţiei sunt imbatabile * există însă metode care te pot feri de amenda usturătoare indiferent de tipul de radar, iată câteva dintre ele
Principiul după care funcţionează majoritatea radarelor este acelaşi, cu o singură excepţie, pe care o vom aborda separat. Antena aparatului radar emite semnal în banda K, iar o cameră video focalizează o zonă (de exemplu 250 metri faţă de poziţia radarului). Viteza de deplasare este măsurată doar pentru maşinile din zona supravegheată. În acest caz, există două tipuri de radar, cele a căror antena emite în mod continuu semnal de detectare şi cele mai noi, care au inclusiv mod stand-by, emiţând numai la comandă. Ambele tipuri sunt „vizibile” pentru orice detector radar existent pe piaţa din România.
Diferenţa o face modul stand-by de la noile generaţii radar. Operatorul declanşează aparatul radar pentru a înregistra vehiculul care pare să circule cu viteză ridicată. Aparatul radar înregistrează automat imaginile transmise de cameră. La declanşarea aparatului radar, toate maşinile care au detector de radar află despre pornirea supravegherii. Prima maşina din coloană este expusă la cel mai mare risc de a nu putea reduce viteza în timp util pentru evitarea unei amenzi. Maşinile care nu se află în capul coloanei vor fi avertizate şi vor avea timp pentru încetinire.
Celalalt tip de radar folosit în România presupune camere fixe şi senzori îngropaţi în asfalt, care nu emit unde detectabile de către radar. De aceea, împotriva acestor radare fixe sunt utile detectoarele prevăzute cu GPS. Acestea reţin locaţia radarelor fixe şi o semnalizează din timp.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau