În gama Dacia nu este prevăzut un model pentru clasa mini!
Dimensiune font:
* Dacia nu va intra pe segmentul minicar al Europei, a anunţat Carlos Tavares, directorul operaţional al producătorului auto francez
Segmentul mini câştigă din ce în ce mai multă importanţă într-o perioadă în care economia regiunii se depreciază, iar clienţii preferă maşinile mici şi ieftine, însă Tavares susţine că este mulţumit cu actuala linie de modele pe care o deţine Dacia. „Vreau să evităm să avem prea multe maşini”, a declarat directorul operaţional al Renault pentru Automotive News Europe.
Potrivit lui Carlos Tavares, costurile de marketing vor creşte prea mult în cazul în care gama Dacia se va extinde. „Trebuie să facem cunoscut brand-ul în loc să cheltuim banii de marketing pentru prea multe modele. Popularitatea mărcii Dacia este în continuare destul de scăzută”, a adăugat el.
Mai multe articole apărute în presa din Franţa şi Germania au menţionat faptul că Dacia intenţionează să construiască un minicar pentru a concura cu maşini ca Fiat Panda şi VW up!. Spre exemplu, revista germană AutoBild a scris că Dacia va lansa în 2015 un minicar cu cinci uşi, care va avea preţul de pornire de aproximativ 5.000 de euro. Maşina ar urma să îmbine caracteristicile tehnice ale modelului Renault Twingo cu stilul hatchback-ului Dacia Sandero. Vehiculul ar avea ampatamentul mai mare decât cel al lui Twingo pentru a oferi mai mult spaţiu pasagerilor şi o capacitate de depozitare în portbagaj de 250 de litri, mai notează AutoBild.
Sandero este în prezent cel mai ieftin model de la Dacia, cu un preţ de pornire de 6.990 de euro în Germania. Vânzările în Europa ale mărcii Dacia au crescut cu 18% în primele patru luni ale anului, până la 90.000 de unităţi, pe o piaţă care s-a confruntat cu o scădere de 7%, conform Asociaţiei Europene a Producătorilor de Automobile (ACEA).
Noul break poate fi comandat de la 7.790 euro
Noul Logan MCV poate fi deja comandat în toată reţeaua comercială Dacia. Clienţii pot opta între trei versiuni de echipare – Acces, Ambiance şi Lauréate – şi patru tipuri de motorizări, dintre care două agregate pe benzină (75 şi 90 CP) şi două propulsoare Diesel (75 şi 90 CP). În plus, va fi disponibilă şi o versiune cu alimentare GPL. Noul Logan MCV este un break spaţios, versatil și accesibil. Deosebit de încăpător, beneficiind de un portbagaj cu o capacitate de 573 litri (record în segmentul său), cel mai nou model Dacia se adresează unor clienți aflaţi în căutarea unui vehicul cu o capacitate mare de încărcare, confortabil și practic, atât pentru utilizarea cotidiană, cât şi pentru călătoriile lungi.
Calităţile practice sunt însoţite de un design exterior atrăgător, modern, care sugerează dinamism şi robusteţe. În plus, Noul Logan MCV dispune de o gamă largă de echipamente practice și uşor de utilizat, printre care amintim sistemul multimedia MediaNav (prezent deja pe modelele Sandero, Logan, Dokker și Lodgy), limitatorul și regulatorul de viteză sau asistenţa la parcarea cu spatele.
Noul Logan MCV va putea fi achiziţionat în România începând de la preţul de 7.790 de euro, cu TVA inclusă (versiunea Acces, echipată cu motorul 1.2 16V de 75 CP). Versiunea cea mai accesorizată, Lauréate, cu motorul dCi de 90 CP, costă 12.300 euro, cu TVA inclusă.
Sandero a obţinut patru stele EuroNCAP!
La scurt timp după lansarea noului break, pentru Dacia a mai venit o veste bună, organismul independent EuroNCAP recompensând modelul Sandero cu 4 stele la testele de impact, cel mai bun rezultat al constructorului de la Mioveni. Maşina a dobândit un procentaj de 80% pentru protecţia ocupanţilor adulţi şi 79% pentru cea a copiilor, în timp ce protecţia pietonilor a fost evaluată la 57%. Din cauza lipsei limitatorului electronic de viteză şi a unui dispozitiv care să le amintească pasagerilor din spate să-şi pună centura, hatchback-ul fabricat la Mioveni a primit un procentaj de numai 55% pentru sistemele de siguranţă şi asistenţă.
Noul Dacia Sandero a obţinut o stea în plus faţă de predecesorul său, însă a fost devansat de cel mai recent model Renault Clio, care şi-a adjudecat toate cele cinci stele, protecţia adulţilor fiind notată cu 88%, iar sistemele de siguranţă şi asistenţă cu 99%.
Renault Captur, care constituie varianta crossover a lui Clio, a plecat acasă tot cu cinci stele.
Captur a obţinut o notă globală de 80,5%, devenind totodată al cincisprezecelea model Renault care primeşte nota maximă de 5 stele la testele de siguranţă pasivă EuroNCAP. La testele de coliziune laterală, Renault Captur a obţinut un rezultat impresionant cu un scor de 7,9 puncte din 8 maxim posibile. Noul SUV de mici dimensiuni, Chevrolet Trax, a primit de asemenea punctajul maxim de cinci stele.
Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau