Centru de servicii Xerox, la Iaşi
Dimensiune font:
liderul mondial în procese de business şi management al documentelor este prezent mai nou şi în capitala Moldovei * compania a anunţat că vrea să ajungă până la finele lui 2013 la 500 de angajaţi
Reprezentanţii Xerox Shared Services Center au anunţat că au deschis un centru de servicii la Iaşi în care vor lucra, până la sfârşitul acestui an, în jur de 100 de persoane. Firma va furniza servicii administrative şi de back-office unor clienţi europeni ai Xerox, asigurând, în acelaşi timp, suport intern pentru companie. „Centrul îşi va extinde rapid operaţiunile, angajând, în total, 100 de persoane până la finalul anului. Competenţele necesare pentru ocuparea posturilor libere includ cunoaşterea unei limbi străine, în special limba engleză, experienţă în utilizarea calculatorului şi a aplicaţiilor Microsoft Office, precum şi alte specializări în funcţie de domeniul de activitate: resurse umane, IT, finanţe etc“, se arată într-un comunicat al companiei.
Noul centru va angaja 500 de specialişti până la sfârşitul anului 2013, pe poziţii precum manager suport software, IT developer, IT project manager, analist financiar, specialist beneficii extra-salariale, asistent resurse umane şi marketing sau contabil fonduri de pensii. Compania a anunţat încă din vară că face angajări pentru 100 de posturi. Angajaţii vor beneficia de compensaţie de excelenţă, dar şi traininguri.
O nouă firmă în centrul de afaceri de la intrarea în Iaşi
Xerox este prezent pe piaţa românească de peste 40 de ani, furnizând servicii complete de management al documentelor. Compania are cinci distribuitori, 24 de concesionari şi peste 200 de reselleri autorizaţi. Cu o cifră de afaceri de 23 miliarde de dolari, Xerox este lider mondial în procese de business şi managementul documentelor.
Birourile Xerox vor funcţiona în clădirea IDEO Business Center de la intrarea în municipiul Iaşi.
Printre serviciile oferite de unul dintre cele mai noi centre de afaceri din Iaşi se numără o parcare cu 200 de locuri, inclusiv pentru persoane cu deficienţe, acces nelimitat la sălile de training, recepţie, servicii de securitate, întreţinere, curăţenie şi mentenanţă, dar şi săli pentru întâlniri şi discuţii cu oamenii de afaceri.
Avantajele sunt mai mari pentru companiile aflate la început de drum. Astfel, start-up-urile au parte şi de oferte promoţionale la închirierea spaţiului de lucru sau a biroului în cadrul centrului Ideo. Astfel, timp de şase luni, biroul este pus la dispoziţie în mod gratuit. Tinerii au acces aici la diferitele utilităţi, inclusiv la o sală de întâlniri. De asemenea, serviciile companiilor care au sedii aici, de consultanţă în management, publicitate şi marketing, asistenţă legală, consultanţă financiar-contabilă sau servicii IT&C sunt oferite gratuit celor aflaţi la început de drum cu afacerile lor. (A. Stan, D. Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau