Compania integrată, secretul succesului
Dimensiune font:
* o companie ieşeană, cunoscută în special pentru delicioasele condimente şi esenţe numai bune pentru prăjituri vrea să dea lovitura şi pe alte pieţe, cu totul distincte * suplimentele alimentare sau industria auto sunt domeniile în care compania ieşeană a intrat în forţă în ultimii ani
Când spui „Coseli” te gândeşti automat la ingrediente pentru dulciuri. Cu toate acestea, de câţiva ani, afacerea care a început iniţial ca un business de familie şi-a diversificat domeniile de activitate. „Companie românească cu capital integral privat, înfiinţată în anul 1990 ca afacere de familie, Coseli are ca principal obiect de activitate producţia, structurată pe mai multe activităţi în domeniile alimentar, industrial, farmaceutic şi cercetare-dezvoltare, segmente care ne-au propulsat rapid în rândul liderilor de pe piaţa naţională”, susţin reprezentanţii Coseli.
Astfel, pe lângă divizia alimentară, compania şi-a regândit strategia de dezvoltare prin implementarea de noi linii de producţie, care includ în prezent chiar plăcuţe de frână pentru compania Renault. „Puţini ştiu că societatea produce plăcuţe de frână pentru Renault, produsele din gama Bio Colon, suplimente alimentare. Ei au apelat la noi pentru că erau centraţi pe zone din Europa, dar au primit comenzi şi din India sau din Rusia”, a precizat Ana Maria Pârjol, manager în cadrul companiei All Biz, care se ocupă de promovarea în mediul online a clienţilor din 89 de state.
Următorul pas, industria regenerabilă
Aceasta a prezentat şi care este următoarea direcţie pe care cei de la Coseli o vor adopta în dezvoltarea afacerii. „Vor construi o centrală care va funcţiona cu energie verde. Va fi o centrală fotovoltaică într-o localitate la 15 kilometri de Iaşi. Au apelat la noi pentru acest proiect pentru a le găsi un partener. În sistemul nostru au găsit deja o astfel de companie parteneră cu care au intrat în contact. Proiectul lor este în proporţie de 50% realizat, au primit şi PUZ-ul”, a completat managerul All Biz.
Reprezentanţii companiei explică dezvoltarea businessul ca fiind o consecinţă firească a solicitărilor primite de pe piaţă. „Diviziile Bio&Farma, Industrială, Cercetare-Dezvoltare au luat fiinţă ca o consecinţă firească a evoluţiei pieţei, scopul nostru fiind de a ne dezvolta în fiecare an portofoliul de produse şi de a ne extinde cu succes ariile de interes, reuşind să venim în întâmpinarea dorinţelor tuturor clienţilor noştri şi astfel să ne îndeplinim misiunea”, spun cei de la Coseli. (Dana Chiru)
În ultimii 23 de ani compania a dezvoltat patru divizii, cea Alimentară, Bio&Farma, Industrială şi de Cercetare-Dezvoltare.
Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau