Administratorul judiciar consideră că Ioan PÂRĂU este vinovat de insolvenţa TOTALGAZ INDUSTRIE… şi a formulat cerere de atragere a răspunderii; mai mulţi creditori au demarat acţiuni de executare silită a părţilor sociale deţinute de soţii PÂRĂU

000000 scandal-sign-chara

Dimensiune font:

| 06-09-2022 21:10

 Societatea TOTALGAZ INDUSTRIE SRL Iaşi (CUI/CIF: 6658553) a intrat în insolvenţă pe 12 august 2020, după ce a încercat (fără succes) varianta concordatului preventiv, iar în octombrie 2021 a fost aprobat planul de reorganizare judiciară (pe 3 ani, dar poate fi prelungit cu încă un an).

Tabelul definitiv al creanţelor arată că 144 de creditori au invocat creanţe de 443.950.697,32 lei, teoretic au fost admise creanţe de 391.315.088,62 lei, dar creanţele scadente erau de „numai” 138.489,154,94 lei, diferenţa provenind de la cele nescadente, sub condiţie rezolutorie sau sub condiţie suspensivă.

Demn de menţionat este şi faptul că în tabel există două creanţe subordonate (şi aproape integral sub condiţie suspensivă) în valoare totală de 231.334.650,37 lei, aparţinând asociaţilor Ioan PÂRĂU – 126.516.726,81 lei şi Jenica PÂRĂU – 104.817.923,56 lei.

Din păcate, administratorului judiciar (consorţiul format din KPMG RESTRUCTURING SPRL şi EUROBUSINESS LRJ SPRL) nu a binevoit să publice „Raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă”, dar este clar că a ajuns la concluzia că vinovat de intrarea în incapacitate de plată este fostul administrator (şi asociat majoritar – 70%) Ioan PÂRĂU… din moment ce – pe 12 august 2022, în plină perioadă de vacanţe – a depus cerere de atragere a răspunderii personale/patrimoniale împotriva acestuia – Dosarul asociat nr.3516/99/2020/a13, cu termen de judecată pe 16 noiembrie 2022.

Din păcate pentru „cel mai modest mare afacerist al Iaşului”nu e sigura mare problemă pe care o are ca urmare a insolvenţei TOTALGAZ INDUSTRIE SRL: conform celui mai recent raport de activitate al administratorului judiciar (de la finalul lunii iunie 2022), există mai multe procese în instanţă de executare silită «asupra părţilor sociale deţinute de PÂRĂU Ioan şi PÂRĂU Jenica la capitalul social al societăţii TOTALGAZ INDUSTRIE SRL».

Ţinând cont de faptul că acţiunile de executare silită sunt „manageriate” de executori judecătoreşti, nu ar fi chiar o surpriză să aflăm că părţile sociale au fost vândute… deşi există tot felul de procese/contestaţii pe rolul instanţelor!

SURSA SUPERVIZOR

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
România se împrumută cu costuri tot mai mari
04/12/2024 07:23

Trezoreria s-a imprumutat luni cu 710 milioane lei, pentru care va plăti o dobandă anuală de 7,18%. Valoarea programată a emisiunii a fost de 500 milioane lei, cu scadenta in aprilie 2029. Costul ridicat ac ...

COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024,
03/12/2024 09:30

 COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND FINALIZAREA PROIECTULUI „Investiții pentru modernizarea bazei tehnico-materiale a societății CABINET MEDICAL DR. IRINA CIUPILAN SRL”
03/12/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND FINALIZAREA PROIECTULUI „Investitii pentru modernizarea bazei tehnico-materiale a societătii CABINET MEDICAL DR. IRINA CIUPILAN SRL”

COMUNICAT DE PRESĂ . INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631
02/12/2024 12:32

COMUNICAT DE PRESĂ. INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA CENTRULUI MEDICAL SFÂNTA ELENA SRL SMIS 314631.

COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024,
02/12/2024 09:20

 COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024

Arta de a vinde confort. Psihologia cumpărătorului schimbă afacerile imobiliare
01/12/2024 14:23

În orasele aflate in continuă miscare, unde zgarie-norii se ridică ca mărturie a ambitiei umane, clădirile nu sunt doar structuri de beton si sticlă – ele devin parteneri de afaceri. Pentru cum ...

”Statul român se sufocă!” Adrian Negrescu dezvăluie problemele care pot duce la colaps economic
01/12/2024 12:27

Analistul economic Adrian Negrescu atrage atentia asupra cheltuielilor publice excesive si a lipsei unei strategii clare pentru modernizarea administratiei si stimularea investitiilor. Aparatul bugetar: o pova ...

Noi reguli pentru proprietarii de terenuri din România! Cetățenii care nu vor mai primi subvenții de la stat
30/11/2024 13:55

Vor intra in vigoare noi reguli pentru proprietarii de terenuri din Romania! Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale propune modificări importante privind eligibilitatea terenurilor agricole pentru subv ...

Mircea Nica:Criza politică, un cadou pentru bănci. Creşte ROBOR, creşte şi profitul băncilor, creditele în lei fiind indexate la ROBOR
30/11/2024 09:32

Criza politică devine un cadou pentru bănci in contextul in care a adus şi creşterea dobanzilor interbancare ROBOR, ceea ce va influenţa creşterea profiturilor băncilor, avand in vedere că imprumuturile ...

Marcel Ciolacu anunță măsuri care vizează pensiile foștilor angajați din transporturi feroviare, silvicultură, agricultură, siderurgie și ale minerilor
29/11/2024 22:13

 Pentru pensia recalculată care este mai mică decat cea aflată in plată, guvernul introduce o măsură tranzitorie prin care aceste pensii nu vor mai fi impozitate, pană la egalizarea nivelului pensie ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei