vanzare

Dimensiune font:

Analiza a ordonantei lui Teodorovici privind amnistia: Peste 2.600 de companii ar putea intra in insolventa

| 16-09-2019 22:24

 Peste 2.600 de companii ar putea intra in insolventa, arata o analiza Veridio, care face referire la companiile identificate in nota de fundamentare a OG 6/2019, care aveau datorii de peste 1 milion de lei la 31 decembrie 2018 si care nu depun notificare privind intentia de restructurare pana la 30 septembrie 2019.

"Mai sunt doar doua saptamani pana la incheierea termenului in care companiile care acumulasera datorii de peste 1 milion de lei pana la finalul anului trecut pot depune notificarea intentiei de restructurare financiara a firmei conform OG 6/2019. Pentru majoritatea acestor societati comerciale (cu doua exceptii prezentate mai jos) este singura solutie pentru evitarea intrarii in procedura insolventei", se arata in analiza.

Autorii analizei spun ca pentru firmele, dintre cele peste 2.600 de companii identificate in nota de fundamentare a OG 6/2019, care aveau datorii de peste 1 milion de lei la 31 decembrie 2018, si care nu depun notificare privind intentia de restructurare pana la 30 septembrie 2019, organul fiscal competent are obligatia ca in termen de 60 de zile dupa 8 februarie 2020 sa solicite declansarea procedurii insolventei conform Legii 85/2014.

Sunt exceptate companiile care se afla in administrare speciala si operatorii inscrisi in registrul unic al operatorilor economici si al capacitatilor de productie si/sau servicii pentru aparare potrivit Legii nr. 232/2016 privind industria nationala de aparare.

 

"Chiar daca termenul de aprilie 2020 pare ca da timp companiilor de analiza si decizie asupra solutiilor pana anul viitor, posibilitatea de a le pune in practica este deschisa doar pana pe 30 septembrie 2019. Astfel, termenul in care organul fiscal competent are obligatia de a solicita declansarea procedurii insolventei este de 60 de zile dupa 8 februarie (cand trec cele sase luni de la data aparitiei OG 6/2019). Insa companiile cu datorii de peste 1 milion de lei pot evita acest lucru doar daca depun notificarea pana in 30 septembrie 2019", mentioneaza analiza.

Din norma rezulta ca procedura insolventei se declanseaza in termen de sase luni pentru contribuabilii care se califica conditiilor OG 6/2019 si care nu au depus solicitarea de restructurare. Insa termenul depunerii notificarii cerute de lege este in septembrie.

"In consecinta, este esential ca cele peste 2.600 de companii sa cunoasca acest lucru si sa ia decizia de a depune sau nu notificarea in cunostinta de cauza. Cine nu depune in aceste doua saptamani solicitarea de restructurare financiara accepta perspectiva intrarii in insolventa", mai precizeaza analiza.

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

ANUNŢ DE VÂNZARE Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, şos. Aleea Nicolina, nr, 82, jud. Iaşi, tel: 0232/243864; fax: 0232/212231, e-mail: iasi@insolventa.ro, prin asociat coordonator Mititelu Corneliu, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. Com-Beton S.A. Iaşi, cu sediul social în mun. Iaşi, B-dul Chimiei nr. 14, jud. Iaşi, C.U.I. RO5551582, nr. de înregistrare la O.R.C. J22/189/1994, numită potrivit Încheierii nr. 349/2017 din data de 15 martie 2017, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secţia II Civilă - Faliment, în dosarul nr. 8380/99/2014, anunţă în data de 27.09.2019, ora 12.00, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, la sediul lichidatorului judiciar din mun, Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, a următoarelor active: Nr. activ - Denumire şi descriere active - Valoare de pornire la licitaţie* (lei, fără T.V.A.) Activ 3 - PROPRIETATEA IMOBILIARĂ FUNCIARĂ amplasată în extravilan com. Vîrfu Cîmpului, jud. Botoşani, compusă din: - teren arabil neproductiv (cu destinaţie Staţie sortare pentru balastieră), în suprafaţă de 5.000 mp, cu număr cadastral 39, C.F. 9/N (nr. cds. nou 39 al C.F. 50595/com. Vîrfu Cîmpului). Imobilul se află în zona periferică a comunei, ocupată preponderent de terenuri virane şi agricole, amplasamentul nu dispune de utilităţi, iar accesul la proprietate se face pe drum pietruit. Imobilul a fost dobândit conform Contractului de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 2939/07.10.2004 de B.N.P. Elena Roman. - 325.000,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data 26.09.2019, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi. Licitaţia se va organiza în contul S.C. MINERAL COM S.R.L. care a adjudecat activul 3 în cadrul licitaţiei publice din data de 17.07.2019, ora 12.00 la preţul de 325.000,00 lei. S.C. MINERAL COM S.R.L. va putea să achite la termenul de licitaţie preţul oferit iniţial, caz în care va fi obligat numai la plata cheltuielilor cauzate de noua licitaţie. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–16.00, până pe data de 26.09.2019, ora 12.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la: tel. 0232/243864, 0755132473, 0758049904, fax: 0232/212231 email: secretariat@insolventa.ro Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
ANUNŢ Primăria Municipiului Vaslui organizează licitaţie publică deschisă cu strigare în data de 25.10.2019, pentru valorificarea unui autoturism Fiat Ducato Maxi Minibus scos din uz ce aparţine municipiului Vaslui. Preţul de pornire al licitaţiei este de 1448 lei. La licitaţie pot participa persoane fizice şi juridice care îndeplinesc condiţiile stabilite în caietul de sarcini aprobat prin Hotărârea de Consiliu Local nr.124/29.08.2019 şi care fac dovada că au depus: - cerere de participare la licitatie; - certificat de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local de pe raza municipiului Vaslui, din care să rezulte că nu are datorii; - copie carte identitate (pentru persoane fizice); - Certificat de atestare fiscală privind obligaţiile la bugetul de stat – original; - Certificat de atestare fiscală privind obligaţiile la bugetul local a Municipiului Vaslui – original (pentru agenţii economici care au domiciliul fiscal în Municipiul Vaslui) - Dovada achitării taxei de participare la licitaţie în copie "conform cu originalul", în valoare de 100 lei. - Dovada plăţii garanţiei de participare la licitaţie – copie "conform cu originalul". - Se va prezenta Formularul nr.1 din secţiunea Formulare – Informaţii Generale (pentru persoane juridice) - Împuternicire din partea participantului pentru persoana care îl va reprezenta la licitaţie (unde este cazul) – Formularul nr.2; - Bilanţul contabil la data de 31 decembrie a anului precedent înregistrat la organele competente, în copie "conform cu originalul", Balanţa de verificare la aceeaşi dată şi Balanţa de verificare la mijlocul anului precedent semnată şi ştampilată (pentru persoane juridice); - Declaraţie privind respectarea condiţiilor de incompatibilitate prevăzute la cap.5, subcap.5.2. din H.G.841/1995 – Formularul nr.6; - Declaraţie de participare la licitaţie, semnată de ofertant, fără îngroşări, ştersături sau modificări – Formular nr.7; - Declaraţie de acceptare, fără obiecţiuni, a condiţiilor prevăzute în prezentul caiet de sarcini, precum şi a Contractului propus de vânzător spre a fi încheiat. Actele se depun la sediul Primăriei Municipiului Vaslui – registratura, până la data de 24.10.2019 ora 16.30. Licitaţia se desfăşoara la sediul administrativ al Pieţei Centrale, situat în Str.Nicolae Iorga, municipiul Vaslui, judeţul Vaslui, în data de 25.10.2019 ora 10. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Vaslui, biroul Patrimoniu cam. 210, tel. 0235/310999, int.128. PRIMAR, Ing.Vasile Pavăl SECRETAR, Jrs. Eduard Lăcătuşu
Euro Business LRJ S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei FANYON S.R.L., conform Hotararii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr.2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 31.10.2019 și 14.11.2019, ora 14.00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din București, Bd. Magheru, nr.31, et.1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificării următorului bun imobil, proprietatea debitoarei. BUN IMOBIL – PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EURO FARA TVA) „Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 1083068.10 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 818675.10. a. Teren intravilan, în suprafață de 4507 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad. 70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni - 34560. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad. 70378-C1 ,CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E - 47.940,30. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad. 70378 - C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278.45 mp, cu regim de înălțime P+1E - 47974.50. d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad. 70378 - C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501.10 mp, cu regim de înălțime P – 19684.80. e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad. 70378 - C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149.75 mp, cu regim de înălțime P+1E – 44218.80. f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, identificată cu nr. cad. 70378 - C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130.75 mp, cu regim de înălțime P – 5976.90. g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad. 70378 - C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294 mp, cu regim de înălțime P – 5939.10. h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad. 70378 - C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449 mp, cu regim de înălțime P+1E - 83346.30. i.Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad. 70378 - C11, CF nr. 70378, a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530 mp și Sc desfășurată=2120 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M – 404112.60. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad. 70378 - C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155 mp și Sc desfășurată=620 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M – 124921.80. 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) – 115101 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro)- 110592 4.Active necorporale: mărci, desene și modele – 38700. Activul imobil „Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin. 2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat de la sediul lichidatorului judiciar din Iași, Str. Zorilor, nr. 11 sau de la sediul ales din Bucuresti, Sector 1, Str. Gh. Magheru, nr. 31, etaj 1, cam. 25, contravaloarea acestuia fiind de 2380 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr. RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al „FANYON” S.R.L., nr. RO47BRDE090SV51777410900, deschis la BRD–GSG. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14.00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi depuse la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Sector 1, Str. Gh. Magheru, nr. 31, etaj 1, cam. 25. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi, telefon 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro, la sediul ales al lichidatorului judiciar din București, Bd. Magheru nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector 1, telefon 0737242544, mail: tefania.nitu@insolvency.ro, la sediul debitoarei din Loc. Baldovinești, ComVădeni, Jud. Brăila, telefon 0747012820, mail: paula.stoian@fanyon.ro și pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro.
Un fost oficial UE anunță apocalipsa. Din 2020, începe recesiunea economică
18/10/2019 10:54

 "E posibil să fie nevoie să atingem obiectivele (europene, n.r.) de coeziune socială şi de competitivitate şi de suveranitate intr-un climat economic de stagnare sau de recesiune, cel puţin in ...

Creșterea mobilității urbane și reducerea emisiilor de GES în orașul Gura Humorului
18/10/2019 10:30

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 18.10.2019 Cresterea mobilitătii urbane si reducerea emisiilor de GES in orasul Gura Humorului, prin introducerea transportului public local de călători si crearea infrastru ...

BCR oprește temporar sistemul informatic care gestionează operațiunile cu carduri
17/10/2019 12:31

 Cardurile BCR nu vor putea fi folosite nici in reteaua BCR si nici in alte retele de acceptare. În acest interval orar, nu vor putea fi utilizate echipamentele BCR: ATM-uri (Bancomate) MFM-uri (M ...

Delgaz Grid S.A., organizează în data de 24 octombrie 2019,  licitaţie publică în vederea vânzării următoarelor imobile
17/10/2019 11:26

 Delgaz Grid S.A., organizează in data de 24 octombrie 2019, incepand cu ora 10,00, la sediul din municipiul Iasi, strada Sf. Petru Movilă nr. 38, licitaţie publică in vederea vanzării următoarelor i ...

 

Câte zile libere vom avea în 2020 - Calendarul minivacanțelor pentru anul viitor
17/10/2019 09:59

Anul acesta, romanii pierd o minivacanţă! Nu ne vom bucura de zile libere in plus de Sfantul Andrei şi Ziua Naţională notează observator.net Sfantul Andrei şi Ziua Naţională nu ne vor aduce in ace ...

LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE  -  17  OCTOMBRIE   2019
17/10/2019 08:33

  Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL REGIONAL ...

A început plata subvenţiilor APIA. Unii fermierii vor primi peste 240 euro/ha!
16/10/2019 14:46

* spre deosebire de anii anteriori, guvernul dă asigurări că in 24 de ore de la demararea campanei banii vor fi viraţi efectiv in conturile agricultorilor * la Iaşi, 21.089 fermieri au depus cereri de plat ...

Leul se întăreşte la umbra crizei politice!
15/10/2019 23:03

Leul a avut ieri o şedinţă liniştită, chiar dacă situaţia politică rămane una incordată, după moţiunea de cenzură care a dus la căderea guvernului Dăncilă. Cursul euro a scăzut de la 4,753 l ...

O nouă apreciere a leului  - Piaţa valutară îşi pune speranţele în viitorul cabinet
14/10/2019 18:34

Moneda naţională a avut ieri o evoluţie apreciativă faţă de cea europeană şi americană, piaţa valutară punandu-şi speranţe in viitorul cabinet care se va forma după căderea celui PSD. Cursul eur ...

 Arhivarea electronică garantează securitatea documentelor
14/10/2019 17:18

Companiile sunt obligate să păstreze in arhive, conform legii, anumite documente. Însă „arhivarea fizică” se face cu costuri destul de mari, de bani si de spatiu. Firmele pot face economii ...