Anunț de licitație

sigla_UE

Dimensiune font:

| 20-09-2019 09:00

                                                                                                Data: 20.09.2019


Invitație de participare la procedura de achiziții pentru atribuirea contractului de furnizare bunuri

- Achizitie instalatie frigorifica –

 

Societatea ADISSEO SRL cu sediul social in Mun. Roman, strada Alba Iulia, nr. 13, Județul Neamț invită toți operatorii economici interesați să participe la procedura de achiziție publică pentru atribuirea contractului de furnizare  în cadrul proiectului intitulat Construire hală frigorifică”.

Informații generale solicitant:

Denumire:

ADISSEO SRL

RO 16812268, J27/1339/2004

Adresasediului social:

Mun. Roman, str. Alba Iulia, nr. 13, JudețulNeamț

Date de contact:

Manager de proiect Gogu Iulian

Tel. 0733004300, E-mail: ancaadi8@yahoo.com

Titlul proiectului: Infiintare hala frigorifica

Cod SMIS: 105439

Contract de finantare: 1339/06.03.2018

Programul de finantare

Programul Operaţional Regional 2014-2020

Axa prioritară 2 Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii

Prioritatea de investitii 2.1A Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusive prin incubatoare de afaceri

Autoritate de

management

AM POR – Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si Fondurilor Europene, Bucuresti

Organism intermediar

ADR Nord-Est, Neamt

 

Obiectul procedurii de achiziție: achiziție echipamente – instalatie frigorifica, pentru proiectul cu titlul „Construire hală frigorifică”, incluzând:

·         Furnizarea instalatiei frigorifice

·         Montajul instalatiei frigorifice

Locația: Mun. Roman, str. Alba Iulia, nr. 14, lotul 2, CP 611152, JudetulNeamt

Mijloace de comunicare solicitare clarificări: prin email ancaadi8@yahoo.com sau postal la adresa Mun. Roman, str. Alba Iulia, nr. 13, Județul Neamț

Tipul contractului: Contract defurnizare

Durata contractului: 2 luni de la semnarea Contractului defurnizare

Valoarea estimată: 169.363,18 lei cu TVA

Criteriu de atribuire: Se vor compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate și se va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice și financiare care prezintă avantaje față de acestea, la un raport calitate/ preț competitiv. Elementele de departajare a ofertelor primite, în ordinea priorității, sunt prezentate în specificațiile tehnice.

La baza procesului de evaluare vor sta principiile precizate în Ordinul nr.1284/ 2016 din 8 august 2016 cu modificările și completările ulterioare.

Cursul de referintă leu/ euro aplicabil: inforeuro valabil pentru luna septembrie 2019, de 4,7271 lei.

Prețul va fi exprimat în RON sau EUR.

Limba de redactare: Ofertele vor fi redactate în limba română și semnate pe fiecare pagină.

Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea ofertanților: 23.09.2019, ora 16:00

Termen limită de transmitere a clarificărilor de către achizitor: 26.09.2019, ora 18:00

Data, locul și ora limită de depunere a ofertelor: 03.10.2019 ora 12:00, Mun. Roman, str. Alba Iulia, nr. 13, Județul Neamț, cp: 611152

Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 04.10.2019, ora 17:00, Mun. Roman, str. Alba Iulia, nr. 13, Județul Neamț, cp: 611152

Semnarea contractului de achiziție: In termen de maxim 5 zile calendaristice de la elaborarea Notei justificative de atribuire

Informarea ofertanților cu privire la rezultatul procedurii de atribuire: In termen de maxim 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achiziție

Formalitățile și cerințele de calificare/ selecție care trebuie indeplinite de operatorii economici se pot accesa de la link-ul https://drive.google.com/drive/u/0/folders/17J38p-qdLAd3W3k8MR2WI26UIkNdWvP8 Specificațiile tehnice sunt disponibile și pe site-ul www.fonduri-ue.ro/ anunturi. Accesul la documentație este asigurat și neîngrădit .

In cazul în care operatorii economici interesați întâmpină probleme la descarcărea sau deschiderea documentației, sunt rugați să anunțe acest lucru imediat la nr. de tel.:  0733004300.

De asemenea, documentația se poate solicita prin intermediul email-ului, înscris, la adresa ancaadi8@yahoo.com. Pentru un acces mai rapid și facil, după transmiterea solicitării electronice, contactați telefonic persoana de contact,

Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la adresa de e-mail: ancaadi8@yahoo.com, persoana de contact, Gogu Iulian.

 

Persoană de contact: Iulian-Gogu, administrator
Tel.: 0733004300; e-mail: 
ancaadi8@yahoo.com

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:36

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei