Asistent în brokerajul de asigurări, o cale facilă pentru mărirea veniturilor

Cătălin Vasile - Ritter Broker

Dimensiune font:

| 28-10-2019 16:00

Asistent în brokeraj este o soluție pentru completarea veniturilor, atât pentru companii cât și pentru persoane fizice, care în schimbul intermedierii vânzării polițelor pentru brokerul de asigurare/reasigurare primește un comision.

Aceasta se realizează în baza unui contract cu un broker de asigurare şi/sau de reasigurare, conform art. 2 din Legea nr. 32/2000, prin care se primeşte o împuternicire, ce conferă dreptul de a întreprinde anumite activităţi. Conform datelor din piață numărul asistenților de brokeraj se situa, la jumătatea anului trecut, la peste 16.000, din care circa 6.000 erau persoane juridice.

Pentru a putea începe o astfel de activitate, trebuie obținută o calificare prin parcurgerea unui curs online organizat, de exemplu, de către compania Ritter – Broker, urmată de promovarea unui examen de calificare organizat de Institutul de Studii Financiare. Costul suportat de cursant este de circa 400 lei.

Pe lângă certificatul de atestare profesională trebuiesc îndeplinite și alte condiții, precum deținerea unei diplome de bacalaureat; prezentarea unui cazier judiciar care sa ateste lipsa unor infracțiuni contra patrimoniului sau a celor prevăzute de legislația financiar-fiscală dar și o reputație bună.

Pregătirea nu se oprește aici, brokerii în asigurări oferind constant traininguri celor cu care colaborează.

Este foarte important să oferim asistenților noștri în brokeraj tot suportul necesar. Imediat după promovarea examenului urmează o instruire, realizată de către echipa Ritter, care durează câteva zile și se ține la noi la sediu sau sub forma unui video training. Uneori participă și unii dintre partenerii noștri de la societățile de asigurări”, explică Alexandra Brătescu, director de vânzări al Ritter – Broker.

Brokerul împuternicește și autorizează asistentul să identifice segmentul de persoane fizice și juridice asigurabile și să ofere, să negocieze și să încheie contracte de asigurare pentru aceștia, în schimbul obținerii unui comision stabilit.

Asistența în brokeraj poate fi o variantă conexă aproape tuturor tipurilor de afaceri, care presupune un flux mare clienți, precum:

Magazine și/sau Service-uri GSM;

Agenții de pariuri sau Loto;

Service-uri Auto/Moto, Stații ITP, Spălătorii auto – fiindcă intră în contact cu mulți posesori de vehicule, cărora le poate rezolva și problema asigurărilor de tip RCA sau CASCO;

Evaluatori bunuri imobile și mobile – Pot să ofere clienților posibilitatea achiziționării produselor de asigurare pentru bunurile respective.

Vânzări auto/moto noi sau second hand – Vehiculul nu poate părăsi magazinul fără asigurarea RCA valabilă;

Birouri de turism – pot oferi clienților asigurări medicale de călătorie, contra cost sau drept beneficiu la achiziționarea vacanței.

Suntem convinși că prin cunoștințele pe care le oferim, prin relația pe care am construit-o cu societățile de asigurări și reputația noastră contribuim la schimbarea sistemului de distribuție de asigurări, într-unul transparent și echitabil pentru toți colaboratorii noștri”, afirmă Cătălin Vasile, director general Ritter – Broker.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Moldova, în colaps - Economia gâfâie, tinerii nu ajută, iar societăţile comerciale dispar!
30/12/2019 01:19

  În lipsa investiţiilor consistente, in special a celor in infrastructură, economia Regiunii de Dezvoltare Nord-Est pare mai degrabă in pragul colapsului, decat pe drumul revirimentului. Nici ...

Ajutor de deces. Ce se întâmplă de la 1 ianuarie 2020
26/12/2019 11:59

Proiectul de buget pe 2020 prevede modificări si in privinta ajutorului de deces. Vestea este una bună dat fiindcă proiectul de buget prevede majorarea acestui ajutor. Ajutorul de deces se va se acordă as ...

Mister greu de deslușit. Băncile centrale nu știu unde dispar banii
23/12/2019 11:37

Volumul de bancnote emise de bănci a atins cote fără precedent, dar care, in mod paradoxal, par să dispară de pe faţa pămantului. Fenomenul reprezintă un mister greu de deslusit pentru băncile centrale ...

Retrospectivă 2019. OUG 114. Electricitate din import, prețuri record la gaze
23/12/2019 11:16

Ordonanţa de Urgenţă 114/2018, aprobată la finalul anului trecut, a modificat radical activitatea in sectorul energetic, introducand noi taxe, plafonand preţuri sau reglementand din nou pieţe liberalizate ...

Schimbare radicală! Cum se vor acorda sporurile la toti bugetarii
22/12/2019 12:32

Potrivit unei propuneri legislative emisă de Guvern modul de acordare a sporurilor pentru conditii deosebite de muncă va suporta modificări. În noua propunere, pentru care Guvernul isi va asuma răspu ...

Indicele ROBOR a atins cel mai mare nivel din ultimele 6 luni
20/12/2019 14:29

Indicele ROBOR la 3 luni, in funcţie de care sunt calculate dobanzile la majoritatea creditelor in lei, a crescut, ajungand la 3,22%, cel mai mare nivel din ultimele 6 luni, potrivit informatiilor publicate, v ...

Lista sporurilor la pensie în funcție de vechimea în muncă
19/12/2019 15:22

Noua Lege a pensiilor cuprinde mai multe schimbări, printre care si modul de acordare a sporurilor in functie de vechimea in muncă. Persoanele care nu fac dovada venitului total lunar realizat anterior datei ...

 Parlament. Decizie VOT FINAL eliminare pensii speciale
18/12/2019 13:47

Potrivit Romania TV, s-a luat o decizie de ultim moment la votul eliminării pensiilor speciale din plenul Camerei Deputatilor din Parlament. Votul pentru eliminarea pensiilor speciale s-a amanat! Acesta nu se ...

Curs valutar BNR, miercuri, 18 decembrie. Cât costă euro și dolarul la casele de schimb
18/12/2019 13:21

Specialistii de la Banca Natională a Romaniei emit un nou curs valutare. Care sunt cotatiile de azi, 18 decembrie si care a fost evolutia monedelor de circulatie internatională in perioada aceasta? Curs valu ...

Camera Deputaţilor, decizie privind reducerea de TVA
18/12/2019 13:14

Plenul Camerei Deputatilor a decis, miercuri, retrimiterea la comisie pentru raport suplimentar a proiectului care prevede reducerea TVA. În timpul dezbaterii, deputatul PSD Nicolae Bacalbasa l-a acuzat p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei