Asistent în brokerajul de asigurări, o cale facilă pentru mărirea veniturilor

Cătălin Vasile - Ritter Broker

Dimensiune font:

| 28-10-2019 16:00

Asistent în brokeraj este o soluție pentru completarea veniturilor, atât pentru companii cât și pentru persoane fizice, care în schimbul intermedierii vânzării polițelor pentru brokerul de asigurare/reasigurare primește un comision.

Aceasta se realizează în baza unui contract cu un broker de asigurare şi/sau de reasigurare, conform art. 2 din Legea nr. 32/2000, prin care se primeşte o împuternicire, ce conferă dreptul de a întreprinde anumite activităţi. Conform datelor din piață numărul asistenților de brokeraj se situa, la jumătatea anului trecut, la peste 16.000, din care circa 6.000 erau persoane juridice.

Pentru a putea începe o astfel de activitate, trebuie obținută o calificare prin parcurgerea unui curs online organizat, de exemplu, de către compania Ritter – Broker, urmată de promovarea unui examen de calificare organizat de Institutul de Studii Financiare. Costul suportat de cursant este de circa 400 lei.

Pe lângă certificatul de atestare profesională trebuiesc îndeplinite și alte condiții, precum deținerea unei diplome de bacalaureat; prezentarea unui cazier judiciar care sa ateste lipsa unor infracțiuni contra patrimoniului sau a celor prevăzute de legislația financiar-fiscală dar și o reputație bună.

Pregătirea nu se oprește aici, brokerii în asigurări oferind constant traininguri celor cu care colaborează.

Este foarte important să oferim asistenților noștri în brokeraj tot suportul necesar. Imediat după promovarea examenului urmează o instruire, realizată de către echipa Ritter, care durează câteva zile și se ține la noi la sediu sau sub forma unui video training. Uneori participă și unii dintre partenerii noștri de la societățile de asigurări”, explică Alexandra Brătescu, director de vânzări al Ritter – Broker.

Brokerul împuternicește și autorizează asistentul să identifice segmentul de persoane fizice și juridice asigurabile și să ofere, să negocieze și să încheie contracte de asigurare pentru aceștia, în schimbul obținerii unui comision stabilit.

Asistența în brokeraj poate fi o variantă conexă aproape tuturor tipurilor de afaceri, care presupune un flux mare clienți, precum:

Magazine și/sau Service-uri GSM;

Agenții de pariuri sau Loto;

Service-uri Auto/Moto, Stații ITP, Spălătorii auto – fiindcă intră în contact cu mulți posesori de vehicule, cărora le poate rezolva și problema asigurărilor de tip RCA sau CASCO;

Evaluatori bunuri imobile și mobile – Pot să ofere clienților posibilitatea achiziționării produselor de asigurare pentru bunurile respective.

Vânzări auto/moto noi sau second hand – Vehiculul nu poate părăsi magazinul fără asigurarea RCA valabilă;

Birouri de turism – pot oferi clienților asigurări medicale de călătorie, contra cost sau drept beneficiu la achiziționarea vacanței.

Suntem convinși că prin cunoștințele pe care le oferim, prin relația pe care am construit-o cu societățile de asigurări și reputația noastră contribuim la schimbarea sistemului de distribuție de asigurări, într-unul transparent și echitabil pentru toți colaboratorii noștri”, afirmă Cătălin Vasile, director general Ritter – Broker.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:37

BANCUL ZILEI

06:00


1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Bivolari, judeţul Iasi, telefon 0232-298555, Fax: 0232-298508, email primaria primariabivolari@yahoo.com, persoana de contact:Alina Abuzatoaie; 2.1 Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Terenuri apartinand domeniului privat al UAT Bivolari : NC61473- TABARA= 583mp, NC61478- TABARA=583mp, NC62701- TABARA=583mp, NC62702- TABARA =583mp, NC62703- TABARA=583mp, NC62704- TABARA=583mp, NC62706- TABARA =583mp, NC62709- TABARA=583mp, NC62705- BIVOLARI=500mp, NC61481- BIVOLARI=500mp. Concesiunea se face conform HCL nr 65/28.05.2020 si OUG 57/2019. 2.2 Informații generale privind obiectul inchirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie inchiriat: Terenuri apartinand domeniului privat al UAT Bivolari : T77 P609/29=3238 mp, T63 P419 TRAIAN=13ha, T64 P421 TRAIAN=7,4221 ha; Inchirierea se face conform HCL nr 69/28.05.2020 si OUG 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la sediul U.A.T. Comuna Bivolari în baza unei cereri scrise. 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00, Comuna Bivolari, jud. Iasi. 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 lei, se poate achita la casieria UAT Comuna Bivolari de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20/11/2020, ora 13.00. 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 26/11/2020, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Bivolari, județul Iasi. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar. 5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor 26/11/2020, ora 14.00, la sediul UAT Comuna Bivolari, județul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Iasi, Str. Elena Doamna, nr. 1A, tel: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, email tr-iasi-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04/11/2020
 Dan Armeanu (ASF): Educația financiară reprezintă un factor important al dezvoltării economice pe termen lung și al asigurării bunăstării
27/11/2020 14:16

  Vicepreşedintele ASF al Sectorului Sistemului de Pensii Private - domnul Dan Armeanu, a declarat:   "Nu este un secret faptul că Romania are un grad redus de educatie financiară, iar efec ...

Qatar va prelua 10% din acţiunile Bursei de la Istanbul. Decizia este unei serii de achiziții de 300 de milioane de dolari în Turcia
27/11/2020 13:51

Guvernul turc a convenit cu Qatarul vanzarea unui procent de 10% din acţiunile Bursei de la Istanbul, ca parte a unei serii de achiziţii a unor proprietăţi publice turce de către Qatar pe care unele media ...

Vârsta de pensionare va fi redusă pentru mii de angajați
27/11/2020 11:52

Un proiect de lege care este asteptat de mult ca să fie adoptat de Camera Deputatilor, a trecut acum si de forul decizional. Noul proiect completează si modifică Ordonanţa de urgenţă a Guvernului 108/202 ...

Ungaria a interzis creșterea nurcilor. Animalele răspândesc coronavirusul
27/11/2020 08:15

Guvernul maghiar a anuntat adoptarea urgentă a unei legi care să interzică cresterea nurcii pentru a proteja sănătatea publică in urma dovezilor stiintifice care atestă că aceste animale au un rol activ ...

Planul Național de Redresare și Reziliență  Documente
26/11/2020 23:19

 Circa 250 de km de autostradă si drum expres isi propune Guvernul să realizeze cu circa 3,54 miliarde de euro prin Planul National de Redresare si Rezilientă, programul national ce se bazează pe fondu ...

Digitalizarea impune adaptarea modelelor de supraveghere pentru prevenirea vulnerabilităților
26/11/2020 12:58

 Prof. Univ. Dr. Nicu Marcu, Presedintele Autoritătii de Supraveghere Financiară: Digitalizarea impune adaptarea modelelor de supraveghere pentru prevenirea vulnerabilitătilor  Comisia Europeană ...

 HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajații și pentru partenerii săi chiar și în perioade dificile
26/11/2020 12:11

  HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajatii si pentru partenerii săi chiar si in perioade dificile   HS Timber Group inregistrează cel mai mare număr de angajati de p ...

Concedieri masive la IBM. Câți oameni vor ajunge pe drumuri
26/11/2020 09:00

Una dintre cele mai mari firme din domeniul tehnologiei intentionează să elimine circa 10,000 de locuri de muncă. Astfel peste 20% dintre angajati vor ajunge someri.   Grupul informatic american I ...

 ASF: Educația financiară, prioritate strategică la nivel național și European
25/11/2020 16:50

  Îmbunătătirea gradului de educatie financiară a devenit o misiune fundamentală, de importantă strategică in Romania, deopotrivă pentru autorităti, companii si mediul academic, fiind un pil ...

Mostenirea lui Stefan cel Mare
25/11/2020 09:30

Mostenirea lui Stefan cel Mare


Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei