default

Dimensiune font:

CARAVANA DE INFORMARE în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

| 20-09-2018 10:11

 

Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi
Obiectiv specific 3.8: Creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc. de management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI
Titlul proiectului: ”Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil”
 

 CARAVANA DE INFORMARE
în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15–17
joi, 20 septembrie 2018, ora 10.00

 
Camera de Comerţ si Industrie a judeţului Neamţ, organizează în data de 20 septembrie 2018, ora 10.00 în Suceava, la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava din Str. Universităţii, Nr. 15 – 17, un eveniment (caravană) de informare şi conştientizare pentru persoanele interesate să participe la programele de formare oferite de proiectul “Manageri competenţi pentru întreprinderi responsabile - #businessresponsabil” – ID 117359, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toţi.

Proiectul are o valoare totală de 2.548.633,21 lei şi se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni, la nivelul Regiunii de Dezvoltare Nord-Est.

Grupul ţintă al proiectului este compus din 501 persoane fizice din cele 6 judeţe ale Regiunii de Nord-Est, care lucrează într-o întreprindere ce îşi desfăşoară sau doreşte să îşi adapteze activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI şi care se încadrează într-una dintre următoarele categorii:
- 160 angajaţi care asigură managementul strategic şi care ocupă poziţii de management;
- 140 angajaţi din departamentele de resurse umane ;
- 201 antreprenori care-şi gestionează propriile afaceri.

Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea unor competenţe specifice pentru 501 de persoane, prin furnizarea gratuită a programelor de formare, activităţi de business coaching şi evenimentelor organizate:

A. Pentru manageri şi antreprenori din Regiunea de Nord-Est
• Curs Competenţe Antreprenoriale
• Curs Manager Proiect
• Curs Manager de Responsabilitate Sociala
• Curs de Manager de Inovare
• Sesiuni de business coaching
• Conferinţă pe tema „Creşterea competitivităţii IMM-urilor din Regiunea Nord-Est prin inovare”

B. Pentru angajaţii din departamentele de resurse umane:
• Curs Inspector Resurse Umane
• Curs Manager Resurse Umane
• Conferinţă pe tema „Promovarea îmbătrânirii active şi adaptarea muncii la nevoile lucrătorilor vârstnici”
• Workshop pe tema „Învăţarea pe tot parcursul vieţii”
Principalele rezultate ale proiectului sunt certificatele de absolvire rezultate, recunoscute ANC şi sprijinul acordat pentru 55 de IMM-uri în vederea elaborării / revizuirii planificării strategice.
Detalii despre calendarul programelor de formare şi informaţii suplimentare se pot obţine de la Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ la telefon: 0233 216663 sau e-mail: ccint@ccint.ro.
 
 
 

Elena Aurora Emilia MIRON

Manager proiect
 
 
 
 
 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE S.C. VARA MR S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iaşi, str.7 Oameni, nr.23, jud. Iaşi, C.U.I. RO4615947, O.R.C.J22/1478/1993, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud. Iaşi, conform Sentinței civile nr. 698/18.04.2012, pronunţată de Tribunalul Iaşi – Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, în dosarul nr. 4938/99/2010, anunţă scoaterea la vânzare în data de 17.12.2018, ora 11.00, prin licitaţie publică cu strigare a următoarelor active: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Preț de pornire a licitației (lei, fără T.V.A. ) Activ 1 – Clădire hală producție țevi (Corp C1) cu sc. 866,61 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1971mp înscrise în CF61393/Rediu, nr.cad.1690, nr. parcelă 1(42/13), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi – echipament tehnologic producere ţevi ce include linia de producţie (include linie de calibrare, sudare şi linie de formare) – Bunuri mobile: Unitate centrala Forte Quattro, Generator LX 3000, Instalație de redresare – 1.196.900,00 lei – 718.140,00 lei Activ 2 – Clădire hală (Corp C1) cu sc. 862,37 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1952mp înscrise în (CF61394/Rediu, nr.cad.1691, nr.parcelă 1(42/14), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi; - Clădire hală (Corp C1) cu sc. 883,57 mp și st. utilă de 798mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1970 mp înscrise în (CF61396/Rediu, nr.cad.1962, nr.parcelă 1(42/15), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iasi. – 425.200,00 lei – 223.500,00 lei Poate participa la licitaţie orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 14.12.2018, ora 11.00, la sediul Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, documentele necesare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud.Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 9.00–16.00, până pe data de 14.12.2018, ora 11.00 (după o programare prealabilă, de 24 de ore) sau pe site-ul www.insolventa.ro secțiunea Portofoliu. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. 0232/243864, 0758049901, 0755132474.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 04, 11, 18 și 25.01.2019, ora 12.00; b. Preț de pornire 65% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 45.083 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.02.2019, ora 12.00; c. Preț de pornire 55% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 38.147 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.03.2019, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr.RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la First Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, sau tel: 0744520508,0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
ANUNŢ DE VÂNZARE Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. – Filiala Suceava, în calitate de lichidator judiciar al debitorului Samyx Forest S.R.L., anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, la data de 20.12.2018, ora 12.00, a următorului activ: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire licitație (lei, fără T.V.A.*) Activ 1 – Proprietate imobiliară situată în sat Calafindești, com. Calafindești, jud. Suceava, inscrisă în Cartea Funciară nr.30010/Calafindesti, cu nr. cad. 30010, ce include: teren intravilan cu categoria de folosință Curți Construcții cu suprafața de 982 mp pe care sunt amplasate corp C1 – Clădire Brutărie cu suprafața construită de 216 mp, regim înălțime P și corp C2 – Clădire Magazie cu suprafața construită de 46 mp, regim înălțime P. Proprietatea dispune de utilități și are deschidere frontală la drumul comunal DC39, asfaltat. Terenul este dobândit în baza CVC nr. 3138/2008. Clădirile Corp C1 și C2 au fost dobândite în baza Sentinței civile nr. 2818/16 iunie 2008. – 85.910,00 lei – 85.910,00 lei Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, până la data de 19.12.2018, ora 12.00, documentele aferente. Bunurile se vând libere de sarcini. Tel: 0755132475; 0757545545; 0232/243864, fax: 0232/212231, e-mail: vanzari@insolventa.ro.
Costurile companiilor din constructii vor creste dupa aplicarea Ordonantei Teodorovici
17/01/2019 19:34

 Ordonanta 114 va avea un impact direct asupra industriei constructiilor, aducand avantaje fiscale angajatilor, dar si o crestere de costuri pentru companiile cu mai mult de 50 de angajati, arata, intr-un ...

Iar o să fie SCANDAL: Ce numere au ieșit la Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 si Super Noroc
17/01/2019 19:26

 Numerele castigătoare de joi, 17 ianuarie, 2019 Loto 6/49  7 45 36 15 40 34 Joker  39 3 32 27 30 +3 Loto 5 din 40  28 27 4 19 9 14 Noroc  3 8 7 8 4 2 6 Super Noroc &nbs ...

Euro ajunge la 4,76 lei, la casele de schimb bancar
17/01/2019 17:52

Lipsa de incredere in leu a devenit contagioasă in sistemul bancar. Astfel, conform unui site specializat, cel mai ridicat curs de vanzare era afişat de OTP Bank – 4,7640 lei, urmată de BRD cu 4,7610 l ...

Programul „Investeşte în tine”: Ministerul Finanţelor a stabilit plafonul pentru 2019
17/01/2019 14:58

 În anul 2018 plafonul total al garanţiilor a fost de 600 de milioane de lei, in condiţiile in care programul a demarat la sfarşitul lunii octombrie 2018. Pană la data de 31 decembrie 2018 au fos ...

STUDIU: Companiile din construcţii vor avea creşteri de costuri de 5 – 28% în urma aplicării OUG 114
17/01/2019 13:47

 Companiile cu un număr cuprins intre 50 şi 800 de angajaţi, unde ponderea celor care primesc salariul de bază minim brut pe economie este de 40%, vor avea o creştere a costurilor incepand cu 1 Ianuar ...

Valoarea coşumului minim: 2.100 lei/lună pentru cei de la sat / Suma calculată pentru cei din mediul urban
17/01/2019 12:55

 Atat poate cheltui o familie cu doi adulţi şi doi copii, dintre care unul sub 14 ani, in caz de insolvenţă, potrivit Deciziei nr. 7/2018 a CINC, care a intrat in vigoare de miercuri, 16 ianuarie. Val ...

Ministerul Finanțelor pregătește o nouă REVOLUȚIE: se scoate la iveală profitul real al băncilor
17/01/2019 11:27

Ministerul Finanţelor are pregătită in sertar o nouă prevedere care va afecta sistemul bancar: provizioanele bancare nu vor mai fi deductibile fiscal decat in momentul in care se inregistrează o pierdere f ...

Guvernul reacționează, după ce s-a închis complexul de la Rovinari: situația în energie este CRITICĂ
17/01/2019 10:40

Ministrul Energiei, Anton Anton, şi secretarul de stat Doru Vişan vor avea, joi, o noua intalnire cu liderii sindicali din cadrul Complexului Energetic Oltenia (CEO), ca urmare a reluării grevei in carierele ...

Cutremur în sistemul energetic - Un grup energetic a fost închis. Întreaga activitate a CEO, în pericol
17/01/2019 08:15

 Situatie fără precedent - Un grup de producţie al Termocentralei de la Rovinari a fost oprit, anuntă Digi24. Stocurile de cărbune sunt aproape epuizate şi, dacă minerii care sunt in grevă de sase ...