Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală

00000 ULTIMA-ORA

Dimensiune font:

| 25-11-2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis în București o sală de jocuri în realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat în acest an şi sitemul de francize. Cât costă şi ce venituri anuale ar putea obţine o astfel de afacere, potrivit estimărilor francizorului.

Univrse este un startup are se ocupă de organizarea de evenimente într-un spaţiu spațiu de realitate virtuală, cu sediul în București. Afacerea a fost fondată în urmă cu 2 ani de antreprenorul Mircea Matei, care a obţinut o finanţare prin programul StartUp Nation 2017. Programul oferă antreprenorilor un ajutor financiar de până la 200.000 de lei, fără a fi necesară o contribuție proprie pentru cheltuielile eligibile.

Universe a organizat până acum peste 500 de ‘petreceri’ virtuale pentru copii și alte sute de activări în cadrul a diverse evenimente personale sau de business, mondene sau private. Iar la începutul acestui an, fondatorul firmei a decis să își diversifice modelul de business oferind și francize altor pasionați de noile teholongii și de antreprenoriat.

Ce condiţii trebuie să îndeplinească francizatul

Viitorul francizat trebuie în primul rând să viziteze una dintre locațiile Univrse și să experimenteze tehnologiile ce se află în cadrul spațiului. După acest pas, se va face un studiu de piață privind orașul în care se dorește noua locație, pentru a vedea fezabilitatea noii afaceri.

În momentul de față Univrse deține 2 locații în București (Pipera și Vitan) și sunt active deja 3 francize, în Craiova, Ploiești și Târgu Jiu.

“Le oferim francizaților manual de francizare în baza căruia vor avea acces la toate informațiile necesare dezvoltării și deschiderii afacerii, toate elementele de know-how privind atât partea de echipamente cât și software. Mai mult, oferim suport în găsirea locației potrivite și în amenajarea acesteia, asistență în amplasarea echipamentelor și monetizarea fiecărui mp din locație dar și training-ul personalului pentru partea de software și hardware” Mircea Matei, fondator Univrse.

Printre cele mai importante criterii pe care ar fi ideal să le îndeplinească viitorul francizat este de preferat ca acesta să aibe un minim de cunoștințe privind deschiderea și menținerea unei locații cu destinație publică, din punct de vedere administrativ. Trebuie să fie o persoană care își poate aloca suficient timp pentru implementarea și buna funcționare a locație și, desigur, să fie pasionata de noile tehnologii – mai susţine reprezentantul startup-ului

Costul unei francize este de 3.500 de euro iar redeventă lunară este de 5 - 10% din cifra de afaceri, în funcție de diverse criterii. La aceste taxe se adaugă investiția în aparatură, estimată ca fiind în medie aproximativ 15.000 de euro, dar această sumă poate să difere în functie de numărul de echipamente.

Pentru buna functionare a business-ului este necesar un personal format din 2 angajați, iar cifra de afaceri medie în primul an, în funcție de locație și oraș, este de de francizor la circa 200.000 lei, care poate oscila în funcție de conceptele adoptate, piața de desfacere, segmentul de clienți, numărul și diversitate de evenimente externe (în afara locație) la care participă fiecare celulă de business Univrse în orașul său.

În afară de evenimentele și orele de joc pe care fiecare locație le poate închiria, există diverse tipul de evenimente la care aceștia pot participa cu echipamente și concepte inedite, evenimente precum workshop-uri și team buildinguri de companie, ore interactive de studiu la școli, corner de entertainment la zile de naștere, nunți sau alte evenimente private, mai spun reprezentanţii Universe.

 

Vizualizari
397

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:00


1. Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Bivolari, judeţul Iasi, telefon 0232-298555, Fax: 0232-298508, email primaria primariabivolari@yahoo.com, persoana de contact:Alina Abuzatoaie; 2.1 Informații generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: Terenuri apartinand domeniului privat al UAT Bivolari : NC61473- TABARA= 583mp, NC61478- TABARA=583mp, NC62701- TABARA=583mp, NC62702- TABARA =583mp, NC62703- TABARA=583mp, NC62704- TABARA=583mp, NC62706- TABARA =583mp, NC62709- TABARA=583mp, NC62705- BIVOLARI=500mp, NC61481- BIVOLARI=500mp. Concesiunea se face conform HCL nr 65/28.05.2020 si OUG 57/2019. 2.2 Informații generale privind obiectul inchirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie inchiriat: Terenuri apartinand domeniului privat al UAT Bivolari : T77 P609/29=3238 mp, T63 P419 TRAIAN=13ha, T64 P421 TRAIAN=7,4221 ha; Inchirierea se face conform HCL nr 69/28.05.2020 si OUG 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la sediul U.A.T. Comuna Bivolari în baza unei cereri scrise. 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00, Comuna Bivolari, jud. Iasi. 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 lei, se poate achita la casieria UAT Comuna Bivolari de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20/11/2020, ora 13.00. 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 26/11/2020, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Bivolari, județul Iasi. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar. 5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor 26/11/2020, ora 14.00, la sediul UAT Comuna Bivolari, județul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Iasi, Str. Elena Doamna, nr. 1A, tel: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, email tr-iasi-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04/11/2020
 Dan Armeanu (ASF): Educația financiară reprezintă un factor important al dezvoltării economice pe termen lung și al asigurării bunăstării
27/11/2020 14:16

  Vicepreşedintele ASF al Sectorului Sistemului de Pensii Private - domnul Dan Armeanu, a declarat:   "Nu este un secret faptul că Romania are un grad redus de educatie financiară, iar efec ...

Qatar va prelua 10% din acţiunile Bursei de la Istanbul. Decizia este unei serii de achiziții de 300 de milioane de dolari în Turcia
27/11/2020 13:51

Guvernul turc a convenit cu Qatarul vanzarea unui procent de 10% din acţiunile Bursei de la Istanbul, ca parte a unei serii de achiziţii a unor proprietăţi publice turce de către Qatar pe care unele media ...

Vârsta de pensionare va fi redusă pentru mii de angajați
27/11/2020 11:52

Un proiect de lege care este asteptat de mult ca să fie adoptat de Camera Deputatilor, a trecut acum si de forul decizional. Noul proiect completează si modifică Ordonanţa de urgenţă a Guvernului 108/202 ...

Ungaria a interzis creșterea nurcilor. Animalele răspândesc coronavirusul
27/11/2020 08:15

Guvernul maghiar a anuntat adoptarea urgentă a unei legi care să interzică cresterea nurcii pentru a proteja sănătatea publică in urma dovezilor stiintifice care atestă că aceste animale au un rol activ ...

Planul Național de Redresare și Reziliență  Documente
26/11/2020 23:19

 Circa 250 de km de autostradă si drum expres isi propune Guvernul să realizeze cu circa 3,54 miliarde de euro prin Planul National de Redresare si Rezilientă, programul national ce se bazează pe fondu ...

Programul de Guvernare PNL: Amânarea plății ratelor bancare, prelungită până la 1 iulie 2021. Ce alte măsuri vor lua liberalii pentru mediul de afaceri
26/11/2020 15:25

 Guvernul liberal continuă politica pro-activă de sprijinire a mediului de afaceri pentru accelerarea cresterii economice si politicile bugetare care sprijină cresterea economică, fără majorări de t ...

Digitalizarea impune adaptarea modelelor de supraveghere pentru prevenirea vulnerabilităților
26/11/2020 12:58

 Prof. Univ. Dr. Nicu Marcu, Presedintele Autoritătii de Supraveghere Financiară: Digitalizarea impune adaptarea modelelor de supraveghere pentru prevenirea vulnerabilitătilor  Comisia Europeană ...

 HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajații și pentru partenerii săi chiar și în perioade dificile
26/11/2020 12:11

  HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajatii si pentru partenerii săi chiar si in perioade dificile   HS Timber Group inregistrează cel mai mare număr de angajati de p ...

Concedieri masive la IBM. Câți oameni vor ajunge pe drumuri
26/11/2020 09:00

Una dintre cele mai mari firme din domeniul tehnologiei intentionează să elimine circa 10,000 de locuri de muncă. Astfel peste 20% dintre angajati vor ajunge someri.   Grupul informatic american I ...

 ASF: Educația financiară, prioritate strategică la nivel național și European
25/11/2020 16:50

  Îmbunătătirea gradului de educatie financiară a devenit o misiune fundamentală, de importantă strategică in Romania, deopotrivă pentru autorităti, companii si mediul academic, fiind un pil ...


Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei