Conducere nouă la Federaţia Transportatorilor

default

Dimensiune font:

| 03-12-2012 00:00

 

Federaţia Operatorilor Români de Transport (FORT) are o nouă conducere, după ce Adunarea Generală a validat alegerea preşedintelui, vicepreşedinţilor şi a responsabililor pentru secţiunile de transport specifice. Adunarea Generală a FORT a validat noua formă de conducere a federaţiei, a cărei consiliu director va fi condus de către Doru Marian Crac, în calitate de preşedinte, şi de zece vicepreşedinţi. De asemenea, au fost desemnaţi patru responsabili pentru secţiuni de transport specifice, Constantin Oprea - Transport marfă intern şi internaţional şi activităţi conexe, Sorin Amariei - Transport de pasageri intern şi internaţional şi activităţi desfăşurate de autogări, Gabor Şandor - Formare profesională în domeniul transporturilor rutiere, şi Mihai Ghişă - Transport în regim de taxi şi închiriere. Priorităţile FORT, pentru perioada 2013-2017, vizează întărirea organizaţiei patronale, obţinerea reprezentativităţii sectoriale, punerea la punct a legislaţiei naţionale în toate domeniile de reprezentare, dar şi atragerea fondurilor europene pentru formarea profesională a angajaţilor din domeniu. (D. Chiru)

Cadouri corporate de 4.000 de euro

Unul dintre magazinele online specialiazate pe comercializarea de cadouri speciale, estimează vânzări de aproximativ 60.000 de euro din vânzarea de cadouri corporate în perioada Sărbătorilor de iarnă. Majoritatea celor care vor achiziţiona coşuri cadou în perioada Sărbătorilor vor fi companiile, dar şi persoanele fizice care nu pot fi alături de cei dragi în acea perioadă. „Cel mai ieftin coş costă 23 de lei şi conţine fursecuri de ciocolată, ceai autentic românesc, vin cabernet şi bomboane cu ciocolată, în timp ce produsul cel mai scump care se regăseşte în magazinul online este un coş de 4.000 de euro. Coşul de 4.000 de euro se adresează celor care doresc să ofere un cadou unic, de impact, şi conţine parfumuri exclusive, bijuterii de aur, şampanie cu aur, precum şi o selecţie exclusivă de alte produse de lux”, a explicat Marius Dosinescu, director general FlorideLux.ro. În funcţie de bugetul şi dorinţele consumatorilor, specialiştii magazinului online pot oferi o mare varietate de coşuri cadou. (A. Stan)

Kaspersky 2013, cel mai bun anti-virus

Programul de securitate Kaspersky Anti-Virus 2013 a fost recunoscut drept unul dintre cele mai eficiente existente la ora actuală şi a primit calificativul Advanced+ în urma testelor independente susţinute de AV-Comparatives, pe parcursul lunii octombrie 2012, a anunţat, într-un comunicat de presă, producătorul soluţiei antivirus. În urma testelor AV-Comparatives, de verificare a eficienţei de înlăturare a fişierelor malware, Kaspersky Anti-Virus 2013 s-a clasat pe primul loc în clasament, cu cel mai înalt calificativ, respectiv Advanced+. Conform regulamentului de testare a eficienţei de înlăturare a programelor malware, produsele participante au fost instalate pe dispozitive infectate în prealabil, cu 11 mostre de malware alese aleatoriu dintr-o varietate de eşantioane selectate, plus trei mostre, care au figurat în procesele de testare din 2011. Astfel, Kaspersky Anti-Virus 2013 s-a situat în fruntea clasamentului, cu 94 de puncte din 100 posibile, produsul înlăturând cu succes toate cele 14 mostre de malware utilizate de către experţi. (D. Chiru)

Strategia forestieră naţională, în dezbaterea specialiştilor

Strategia forestieră naţională pentru perioada 2013-2022, elaborată într-o primă variantă de Ministerul Mediului şi Pădurilor (MMP), a fost dezbătută, vineri, în Băile Felix, de către specialiştii din Bihor, Cluj şi Timiş, într-o primă întrunire regională. Principalele obiective ale strategiei au fost prezentate de către secretarul de stat Mugur Cozmanciuc, care a evidenţiat ca primă direcţie creşterea gradului de împădurire al ţării, de la 27% în momentul de faţă suprafaţă împădurită, la media europeană de 33% sau chiar mai mult. Un al doilea obiectiv al strategiei este accesibilizarea, crearea drumurilor forestiere, deoarece în prezent România se situează sub media europeană, cu 6,1 metri liniari la hectar faţă de 14 metri liniari la hectar. Se preconizează, astfel, crearea a încă 6.500 de km de drumuri forestiere. Cadastrul forestier este un alt obiectiv important, prin care se va urmări protecţia pădurilor. Totodată, prin strategia forestieră se urmăreşte crearea a cel puţin 15.000 de locuri de muncă pe domeniul împădurire, întrucât din anul 2014 se prevede să crească suprafaţa împădurită a României cu cel puţin 20.000 de hectare anual. (A. Stan)

Importurile de brânzeturi au depăşit de cinci ori exporturile

România a importat 23.305 tone de brânzeturi şi caşuri, în primele opt luni din acest an, o cantitate de peste cinci ori mai mare decât a exportat în aceeaşi perioadă din 2011, potrivit datelor Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR). Exporturile de brânzeturi şi caşuri au totalizat, în primele opt luni, 4.327 tone, în creştere de 2,2 ori faţă de aceeaşi perioadă din 2011, când exporturile au totalizat numai 1.933 tone. Încasările din exporturile de brânză au însumat 12,176 milioane de euro în primele opt luni din acest an, cu 61% mai mult decât cele 7,54 milioane euro încasate în anul precedent. Potrivit datelor MADR, valoarea importurilor de brânzeturi şi caşuri a atins aproape 63 de milioane de euro, în perioada ianuarie-august 2012, în timp ce, în perioada similară a anului trecut, a totalizat 64,31 milioane euro, pentru 21.869 tone de brânzeturi şi caşuri aduse de pe pieţele externe. În primele nouă luni din 2012, producţia autohtonă de brânzeturi, inclusiv cantitatea de brânză obţinută exclusiv din lapte de vacă, a crescut cu 7,3%, echivalentul a 3.511 tone, comparativ cu perioada similară din 2011, totalizând 51.322 tone, relevă datele Institutului Naţional de Statistică. (D. Chiru)

S-a modificat Declaraţia 096

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a modificat Declaraţia 096 prin care se solicita anularea înregistrării în scopuri de TVA pentru contribuabilii care nu depăşesc plafonul de scutire de 65.000 de lei. Una dintre cele mai importante schimbări este aceea că formularul are noi întrebuinţări. Astfel, noul model pentru formularul 096 „Declaraţie de menţiuni privind anularea înregistrării în scopuri de TVA, în condiţiile art.152 alin.(7) din Codul fiscal în cazul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art.153” a fost aprobat prin Ordinul ANAF nr. 1768/2012, publicat în Monitorul Oficial nr. 795, din 27 noiembrie 2012. De asemenea, actul normativ aprobă un nou model şi pentru Decizia de anulare a înregistrării în scopuri de TVA, utilizată de organele fiscale. Noile formulare pot deja fi utilizate din 27 noiembrie, dată la care actul normativ care le aprobă a intrat în vigoare. (A. Stan)

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

10:43

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei