antet-Business Focus Iasi 2019 (2)

Dimensiune font:

Criza din piaţa muncii, resimţită din ce în ce mai puternic în Moldova.

| 15-03-2019 18:57

 Discutăm despre soluţii la Business Focus Iaşi 2019 

Atragerea şi retenţia de personal continuă să rămână principala problemă a antreprenorilor şi managerilor din regiunea Moldovei – aceasta este principala concluzie a unui studiu efectuat de Business Days în rândul comunităţii de business din judeţe Iaşi, Suceava, Bacău, Neamţ şi Botoşani la începutul acestui an, ca preambul pentru organizarea Business Focus Iaşi 2019.

Am efectuat acest studiu aprofundat pentru a afla nevoile oamenilor de business din regiunea Moldovei şi pentru a ne adapta structura conferinţelor, temele dezbătute şi alegerea speaker-ilor pentru Business Focus Iaşi 2019.

Am observat că şi în acest an criza din piaţa muncii continuă să fie principala provocare pentru firmele din regiunea Moldovei. Cauzele acestui fenomen pot fi evoluţia pieţei muncii la nivel naţional – un studiu recent arăta că România se află pe locul 2 în lume în ce priveşte migraţia forţei de muncă, mai ales a celei tinere, de până în 35 de ani, dar şi neadaptarea companiilor la schimbările inovative în management şi cultura organizaţiei.

De asemenea, o altă provocare importantă este legată de lipsa predictibilităţii economice a companiilor, care creează temeri în rândul antreprenorilor– a declarat Laszlo Pacso, Preşedintele platformei Business Days.

În acest an, la principalul eveniment de business al anului din regiunea Moldovei, Business Focus Iaşi, vom reuni peste 50 de speakeri recunoscuţi la nivel naţional şi internaţional, fiecare cu experienţă de peste 15 ani în domeniul său de expertiză: Marius Ghenea, Dragoş Anastasiu, Alex Cernătescu, Dan Mocanu, Răzvan Ziemba, Radu Lupaş, Cristian Secosan, Rudolf Vizental care vor aduce informaţii relevante şi aplicate pe teme de maxim interes pentru mediul de business: • Crearea, motivarea şi dezvoltarea echipei • Managementul performanţei • Folosirea instrumentelor inovative de management în planificare, coordonare şi luarea deciziilor • Automatizarea proceselor de business • Business development şi strategie de business • Dezvoltarea creativităţii, a spiritului întreprinzător • Managementul cu succes al resurselor • Comunicare de leadership • Construirea unui brand de angajator puternic • Înţelegerea clienţilor, targetarea lor şi dezvoltarea relaţiei cu ei • Inteligenţa digitală şi folosirea platformelor digitale cu succes în activitatea profesională

Participarea la Business Focus Iaşi 2019 le va aduce antreprenorilor, managerilor şi specialiştilor care vor fi prezenţi la eveniment nu doar experienţa transformaţională a unei zile pline de informaţii relevante, ci şi posibilitatea de a accesa livrabilele concrete şi aplicabile încă de a doua zi oferite de speakerii evenimentului: ghiduri, metodologii complete, mecanisme, sisteme, instrumente de lucru, softuri de organizare şi planificare a unui departament/afacere, dar şi o suită de recomandări şi referinţe unde cei care doresc pot aprofunda temele dezbătute în cadrul sesiunilor.

Business Focus Iaşi se va desfăşura în 10 aprilie 2019 la Palas Congres Hall Iaşi şi le va oferi celor peste 350 de oameni de afaceri, antreprenori, C.E.O., manageri şi şefi de proiecte Start-Up un program intens, pe tot parcursul zilei: două conferinţe, trei masterclass-uri şi 15 workshop-uri tematice.

Participanţii vor avea posibilitatea de a-şi dezvolta abilităţile profesionale, de a achiziţiona competenţe şi de a afla noi modalităţi de a descoperi soluţii creative la provocările cu care se confruntă în viaţa de zi cu zi.

Principalul mod de transfer al cunoştinţelor va fi aplicat, prin schimb de experienţă şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri care duc discuţiile şi prezentările experţilor la situaţii concrete din viaţa profesională a participanţilor, utilitatea şi relevanţa acestor sesiuni crescând şi mai mult.

Parteneri Business Focus Iaşi 2019 Parteneri Premium: Alfa Test, Fan Courier, Instant Factoring, Leaseplan, Uncredit Bank, Termene.ro, Zitec, eOkey. Parteneri : SmsAdvert, Ageo, Biocom, Trandafir si Asociatii, Calin Iepure. Parteneri Logistici: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Dallmayr, Little Texas, Pleiada Hotel, Chivas, Cuptorul Moldovencei, Glazurai, McDonald’s, Subway, Teo’s Coffee. Parteneri media: Ziarul de Iaşi, Evenimentul de Moldova, Zelist Monitor, IQ-ads, Agerpres, România Liberă, Digi24 Iaşi, inoras.ro, Iasi4U, Radio Iaşi, Radio Hit, Softlead, Zelist Monitor, ANIS, Bizz Club, 9AM, Business24.Ziare.com, Jurnal de afaceri, TVR, Viva FM, Radio Hit, Iasi TV Life.

Despre Business Days Business Days este cea mai complexă platformă de afaceri, dezvoltare profesională şi personală din România pentru antreprenori şi manageri din toate domeniile de activitate.

Evenimentele Business Days sunt cele mai mari şi de impact evenimente de business din România - în 2019 aceste evenimente vor fi organizate în marile oraşe ale ţării: Iaşi, Cluj, Timişoara, Bucureşti. Platforma Business Days cuprinde peste 65 de evenimente organizate, servicii de promovare inteligentă cu lead capturing, servicii de generare de lead-uri, evenimente corporate, Business Days TV - un canal video de educare şi informare, studii de piaţă.

Evenimentele Business Days sunt singurele evenimente din România care aplică studii de cercetare pentru a afla problemele şi provocările cu care se confruntă antreprenorii şi managerii locali, astfel încât temele şi acţiunile evenimentului să răspundă nevoilor actuale ale participanţilor; mai mult, este singurul eveniment care îşi alege speakerii, profesioniştii şi experţii în baza unei evaluări date de comisii de validare a acestora.

Înscrierile au loc până la data de 9 aprilie 2019. Până la data de 27 martie, în baza promoţiei de Early Bird, se aplică un discount de 10%. Profesorii, studenţii şi elevii beneficiază de un discount de 50% Persoane de contact: Codruta Nicolescu, CEO BD: 0741163700 / codruta.nicolescu@businessdays.ro Amalia Georgescu, responsabil PR BD pe zona Moldovei 0728880573 / amalia.georgescu@biocomp.ro

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Publicaţie de vânzare a SC Macormar Invest SRL LD EXPERT GRUP IPURL, lichidatorul judiciar al debitoarei SC Macormar Invest SRL, cu sediul în Sat Pralea, Comuna Căiuți, Jud. Bacău, CUI 17013846 RC J4/2236/2004 - societate în faliment, Dosar nr. 199/110/2016 - Tribunalul Bacău, în temeiul Legii nr. 85/2014, vinde prin licitaţie publică cu strigare următoarele bunuri mobile: Autoutilitară Volkswagen Transporter 70X02D, nr. înmatriculare BC 91 VID, nr. Omologare B112151111J70E2, an fabricație 1997, număr identificare WV1ZZZ70ZVH038335, cilindree 1.896 cmc, combustibil motorină, culoare verde - Preț 7.700 lei; Autovehicul Volkswagen Golf Variant, nr. înmatriculare BC 06 TDN, nr. omologare ABVK1N1911T13E3, an fabricație 2001, număr identificare WVWZZZ1JZ1W579319, cilindree 1.896 cmc, combustibil motorină, culoare alb - Preț 4.760 lei; Autoutilitară N3 MAN TGA 18463 - autotractor, nr. înmatriculare BC 15 VID, nr. omologare BJMATG1D11B95R3, an fabricație 2001, număr identificare WMAH05ZZZ1M326355, cilindree 12.816 cmc, combustibil motorină, culoare roșu - Preț 27.790 lei; Semiremorcă KOGEL SNC024, nr. înmatriculare BC 05 EDX, nr. omologare D121150011B3800, an fabricație 2003, număr identificare WK05NC02430708571, culoare galben - Preț 8.540 lei. Bunurile mobile se vând în bloc sau individual. Prețurile nu conțin TVA. Licitaţiile vor avea loc în datele de 27 mai, 03 iunie, 10 iunie, 17 iunie, 24 iunie 2019, ora 11.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării caietului de sarcini de 250 lei; - dovada achitării taxei de participare de 250 lei; - dovada achitării cauţiunii de 30% din preţul de pornire al licitaţiei; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare şi contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul RO19 RZBR 0000060008744407 deschis la Raiffeisen Bank pe numele LD Expert Grup IPURL, iar cauţiunea se va achita în contul nr. RO64BRDE380SV46276803800 deschis pe numele debitoarei SC Macormar Invest SRL la BRD-Groupe Societe Generale. Cererile de participare se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, cel mai târziu cu o zi înainte de ziua şi ora licitaţiei. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit (5 zile calendaristice de la data licitaţiei) duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Publicația de vânzare se completează cu prevederile din Caietul de sarcini. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare se va adresa lichidatorului judiciar cel târziu cu 3 zile înainte de ziua licitaţiei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar - telefon: 0746153363. Lichidator judiciar LD EXPERT GRUP IPURL
Publicaţie de vânzare SC Alexandra Lux SRL LD EXPERT GRUP IPURL Huşi, lichidatorul judiciar al debitoarei SC Alexandra Lux SRL, cu sediul ȋn mun. Bacău, str. Nordului, nr. 61-59, jud. Bacău, CUI 33438580, J4/689/2014, dosar nr. 3534/110/2017 pe rolul Tribunalului Bacău, în temeiul Legii nr. 85/2014, vinde prin licitaţie publică cu strigare: Autoturism Opel Zafira, an fabricaţie 2009, cilindree 1686 cmc, sursa de energie motorină, număr de înmatriculare BC-03-HBB, la preţul de pornire de 14.400 lei (fără TVA). Licitaţiile vor avea loc în datele de 24 şi 31 mai, 07 iunie 2019, orele 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă ce va conţine: a.cerere de participare la licitaţie; b.dovada achitării cauţiunii - 10% din preţul de pornire al licitaţiei; c. dovada achitării taxei de participare in suma de 500 lei; d.dovada achitării caietului de sarcini în valoare de 500 lei; e.documentele care atestă identitatea şi calitatea participantului la licitaţie, după cum urmează: actele de identificare ale persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare şi contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul RO19 RZBR 0000060008744407 deschis la Raiffeisen Bank pe numele LD Expert Grup IPURL, iar cauţiunea se va achita în contul nr. RO64 BRDE 380SV 48114953800 deschis la BRD-GSG SA pe numele debitoarei SC Alexandra Lux SRL. Înscrierile se fac la biroul lichidatorului judiciar din Bacău, B-dul Unirii, nr. 30, et. 3, cam. 2, jud. Bacău, cu o zi ȋnainte de data desfăşurării licitaţiei. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului la termenul stabilit, 5 zile de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunului, care va fi scos din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor se va adresa lichidatorului judiciar cu cel puţin 48 de ore înaintea licitaţiei. Informaţii lichidator judiciar la numărul de telefon 0746153363. Lichidator judiciar LD Expert Grup IPURL Practician în insolvenţă Lazăr Dumitru
COMUNA ION NECULCE, cu sediul în strada Principală, nr. 1, localitatea Războieni, jud. Iaşi, cod poştal 705311, CUI 4541050, telefon/fax 0232/710880, 0232/710780, email: achizitii@primaria-ionneculce.ro, anunţă: Organizarea unei licitaţii deschise la sediul Comunei Ion Neculce din strada Principală, nr. 1, localitatea Războieni, jud. Iaşi, cod poştal 705311, în data de 15.03.2019. Obiectul licitaţiei îl constituie ÎNCHIRIEREA PĂŞUNII aflată în domeniul privat al comunei Ion Neculce în suprafaţă de 323,3466 ha. Închirierea se poate face pe tarla şi parcele, conform anexei. Durata minimă a închirierii este de 7 (şapte) ani. Documentaţia de atribuire, în vederea participării la licitaţie (aprobate prin H.C.L. nr. 19/28.02.2019), poate fi solicitată de la autoritatea contractantă Comuna Ion Neculce, prin înaintarea unei solicitări în acest sens, achitând suma de 50 lei de la caseria Primăriei Ion Neculce. Documentaţia de atribuire se pune la dispoziţie celor interesaţi pe suport hârtie/ suport magnetic, după achitarea taxei de 50 lei, de către compartimentul de achiziţii. Clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi solicitate cel mai târziu până la data de 05.04.2019. Persoanele interesate vor depune la sediul Comunei Ion Neculce actele doveditoare privind calităţile cerute ofertanţilor, în conformitate cu criteriile de eligibilitate prevăzute în documentaţia de atribuire. Garanţia de participare este de 150 lei şi se achită la casieria Primăriei Ion Neculce. Ofertele se vor primi într-un exemplar original, introdus într-un plic închis şi sigilat, până la data de 09.04.2019, ora 09.00 inclusiv, la sediul Comunei Ion Neculce. Plicurile conţinând ofertele se vor deschide la data de 09.04.2019, ora 10.00, la sediul Comunei Ion Neculce. Instanţa competentă în soluţionarea litigiilor apărute Tribunalul Iaşi, adresa Palatul de Justiţie din Iaşi: România, Iaşi, judeţul Iaşi, strada Elena Doamna, nr. 1A, cod poştal 700398, telefon 0232/260600, 0232/248000, 0332/403666. Informaţii suplimentare vor fi solicitate la sediul Comunei Ion Neculce sau la nr. de telefon 0232/710880. Prezentul anunţ cu privire la licitaţia publică pentru închirierea păşunii va fi transmis spre publicare la data de 01.04.2019. Primar, Valeanu Gheorghe
Loto. Loto 6/49, numerele câștigătoare de duminică, 19 mai, 2019
19/05/2019 21:06

 Numere castigătoare de duminică, 19 mai, 2019 Loto 6/49 43 26 15 11 24 25 Joker  3 28 44 19 14 +13 Loto 5 din 40   22 2 25 5 31 12 Noroc    78 9 9 8 7 3 6 Super N ...

Economia românească se supraîncălzeşte. Cresc preţurile. Leul se pregăteşte de depreciere
19/05/2019 16:57

La finalul săptămanii trecute, guvernatorul Mugur Isărescu a prezentat raportul privind inflaţia. Noua prognoză pentru acest an a crescut de la 3% la 4,2%, iar cea pentru 2020 la 3,3%, semn că economia ro ...

UBER: Povestea unei companii admirată de milioane şi contestată de milioane
19/05/2019 10:36

 În acelaşi timp compania a generat proteste ample, in multe ţări ale lumii, mai ales din partea transportatorilor „clasici”, care şi-au văzut ameninţate afacerile. Cum a apărut Ub ...

Comercianti de legume si fructe amendati cu peste 1 milion de lei de ANPC: Ce nereguli s-au gasit la controale
18/05/2019 17:38

 Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a aplicat amenzi de peste un milion de lei, in urma a noi controale efectuate la marii operatori economici care comercializeaza le ...

 

Calvarul călătoriei cu trenul în România - Câte restricții de viteză sunt și care sunt cele mai lente porțiuni, dar și puținele zone rapide
18/05/2019 10:09

 După Paste ministrul Transporturilor a ”inspectat” calea ferată călătorind de la Bucuresti la Constanta, pe singura magistrală unde viteza medie de circulatie trece de 100 km/h. Traseul e ...

Primele semne de CRIZĂ - Peste 60% din companii au PROBLEME GRAVE cu plata facturilor
18/05/2019 09:49

Sapte companii din zece intarzie să-si plătească facturile, fapt care duce la accentuarea blocajului financiar, iar durata medie de incasare a facturilor la nivelul economiei a ajuns la aproape 120 de zile, ...

Blocajul financiar se accentuează, 7 din 10 companii îşi plătesc cu greu facturile/ Expert în consultanţă strategică: „Banii circulă tot mai greu”
18/05/2019 08:54

 În condiţiile in care nu dispun de resurse financiare suficiente, iar accesul la credite le este practic imposibil din varii motive, tot mai multe companii intarzie să-şi plătească la timp fact ...

Leonardo Badea (ASF): Obiectivul nostru principal este protecţia consumatorilor financiari
17/05/2019 17:55

Prezent astăzi la Conferinţa „European Consumer Protection”, organizată de APPA (Asociaţia pentru Promovarea Asigurărilor) şi XPRIMM, preşedintele ASF - Leonardo Badea, a declarat: „ &I ...

Posesorii de centrale de apartament, taxă. Românii scot bani din buzunar
17/05/2019 15:04

 Posesorii de centrale de apartament s-ar putea confrunta cu o situatie neplăcută.  Posesorii de centrale de apartament s-ar putea confrunta cu o situatie neplăcută. Astfel, acestia ar putea av ...

Curs valutar: Euro termina saptamana in crestere
17/05/2019 14:57

 Leul a pierdut teren, vineri, in fata monedei europene si a dolarului american. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a cotat un euro la 4,7621 de lei/unitate, cu 0,01% mai mult fata de joi. ...