Digitalizarea IMM: VISA și SmartBill simplifică încasarea facturilor prin integrarea butonului de plată cu cardul

VISA si SmartBill

Dimensiune font:

| 21-07-2021 16:18

 – IMM-urile care emit facturi pot încasa banii de la clienții lor cu cardul, direct de pe factură, prin simpla apăsare a unui buton de plată pe documentul digital

– Acceptarea plăților cu cardul ajută la gestionarea eficientă a cash-flowului și la creșterea ratei de încasare a facturilor pentru IMM-urile din România

– Antreprenorii beneficiază de 0% comision pentru acceptarea plăților cu cardul în primele 3 luni de la înrolare

 

Sibiu, 21.07.2021 – Platforma de facturare online SmartBill și Visa susțin digitalizarea IMM-urilor din România prin acceptarea plăților cu cardul direct pe factură. Utilizatorii SmartBill vor beneficia de opțiunea „Adăugați butonul de plată” care permite clienților să facă plățile direct pe factura digitală, printr-o simplă apăsare de buton. Prin simplificarea procesului de plată, soluția va avea un impact pozitiv direct asupra fluxului de numerar al IMM-urilor, va încuraja plățile cu cardul și va crește rata încasărilor.

 Pentru orice IMM, gestionarea fluxului de numerar este extrem de importantă. Sănătatea unei afaceri depinde de ritmul cu care aceasta face încasările, influențându-i astfel capacitatea de dezvoltare. Clienții așteaptă simplificare când vine vorba de plata facturilor, care este permisă astăzi de tehnologie. Numerele raportate de SmartBill în ceea ce privește utilizarea butonului de plată cu cardul până la acest moment arată foarte îmbucurător:

  – în relația dintre SmartBill și clienții săi, 80% dintre facturile plătite cu cardul sunt achitate în aceeași zi în care au fost emise;

– plățile cu cardul sunt realizate de 5 ori mai repede decât cele prin alte mijloace;

–  atunci când clienții pot opta pentru posibilitatea de a plăti cu cardul, 40% dintre aceștia aleg această opțiune, număr care indică o creștere foarte mare în preferința clienților pentru această variantă.

 Digitalizarea IMM-urilor din România înseamnă să vii cu soluții de automatizare la probleme reale care produc costuri suplimentare și împiedică dezvoltarea. Cash-flow-ul este una dintre aceste probleme, iar funcționalitatea pe care am dezvoltat-o cu susținerea Visa propune o soluție pe cât de simplă, pe atât de eficientă. Butonul de plată de pe factură va crește rata de încasări, astfel încât IMM-urile să se poată concentra pe dezvoltare”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.

 

Transformarea digitală a IMM-urilor este o prioritate pentru Visa în România și, în ultimul an, am lansat pe piață soluții de plată inovatoare și platforma #MarileAfaceriMici pentru a ajuta antreprenorii să își digitalizeze afacerea. Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu SmartBill prin care ne dorim să oferim o soluție concretă de digitalizare a încasărilor companiilor. Plățile cu cardul online au înregistrat creșteri semnificative în ultimii ani, mai ales în contextul generat de pandemie, iar soluția dezvoltată împreună cu SmartBill va crește accesul IMM-urilor la digitalizare și le va ajuta să-și gestioneze mai bine cash-flow-ul”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

 Serviciul se adresează tuturor companiilor emitente de facturi și proforme, indiferent dacă acestea au un segment B2C de clienți sau B2B. Noua soluție are capacitatea de a crește rata de încasare, prin includerea pe factură a unui link de plată, care simplifică astfel întregul proces.

 Plata facturilor care includ această facilitate poate fi făcută oricând și de oriunde, cu cardul. Este necesar doar accesul la internet și un card valid. Plata este permisă pentru facturi sau proforme emise în lei, euro sau dolari.

 Companiile care accesează pentru prima dată SmartBill și optează pentru acestă soluție beneficiază de gratuitate în primele 6 luni pe platformă și 0% comision pentru acceptarea plăților cu cardul în primele 3 luni de utilizare, prin sprijinul Netopia Payments si Euplatesc.ro. Cele două soluții de plată beneficiază de serviciile e-Commerce oferite de Alpha Bank România, una dintre băncile cele mai active din România în domeniul plăților digitale. Mai mult, la finele campaniei de lansare va fi organizată și o tombolă prin intermediul căreia participanții pot câștiga o mașină electrică Volkswagen ID.3. Detalii complete despre campanie pot fi consultate aici.

 Despre SmartBill

·   Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill este în prezent cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 50.000 de clienți în cloud.

·    SmartBill se adreseaza unei plaje mari de afaceri, de la PFA-uri, companii mici si mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 2.000.000 de facturi și se factureaza peste 12 miliarde de euro anual. 

·  În 2016, SmartBill a beneficiat de o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures,  care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din părțile sociale.

·    În 2019, grupul norvegian Visma a preluat jumătate din companie, dar fondatorii păstrează controlul

·  Compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 15.000.000 de lei, fiind unul dintre cei mai importanți jucători din piața softurilor financiar-contabile.

Despre VISA

Visa Inc. (NYSE:V) este lider mondial în domeniul plăților digitale. Misiunea noastră este să conectăm lumea prin intermediul celei mai inovatoare, fiabile și securizate rețele de plată – ajutând consumatorii, companiile și economiile să prospere. Rețeaua noastră globală de procesare a plăților, VisaNet, permite plăți sigure și fiabile, având capacitatea de a procesa peste 65.000 de tranzacţii pe secundă. Focalizarea constantă a companiei pe inovație este un catalizator pentru creșterea rapidă a comerțului electronic de pe orice dispozitiv conectat. Pe măsură ce lumea migrează dinspre formatul analogic către cel digital, Visa îşi utilizează brandul, produsele, oamenii, reţeaua şi dimensiunea pentru a remodela viitorul comerţului. Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa visa.ro şi @VisaNewsEurope.

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 8766/99/2017 (527/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Kolado” S.R.L., cu sediul în sat Dancu, str. Daliei nr. 70, bl. D3, sc. A, et. 3, ap. 13, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, Componenţa, Valoare -lei-, 1. Bunuri mobile, Echipamente şi utilaje, 90.670,00, 2. Bunuri mobile, Mijloace de transport, 62.700,00. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunrile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.07.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 13.08.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv până la data de 10.09.2021, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat şi a caietului de sarcini, respectiv 500 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 3093/89/2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Total Media Radio - TV” S.R.L. Vaslui, cu sediul în municipiul Vaslui, str. Unirii nr. 14, judeţul Vaslui. Nr. crt. DENUMIRE ACTIV/BUN, Valoare -Lei- 1., Echipament tehnologic, aparate de măsură şi control, mijloc de transport, mobilier, aparatură birotica 174.679. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scose la vânzare este cel de mai sus şi reprezintă 100% din valoarea de inventar, iar vânzarea se va efectua conform hotărârilor Adunării creditorilor din data de 23.07.2021, respectiv la cel mai bun preţ oferit. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc începând cu data de 12.08.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv până la data de 09.09.2021, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefon: 0335/566.035, 0744/291.653, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
O nouă companie aeronautică va intra pe piață
26/07/2021 14:40

Proprietarul Blue Air, Teodor Rada, urmează să lanseze o nouă companie aeriană. Hello Jets a primit autorizare de la Autoritatea Aeronautică Civilă Romană si va fi cea mai nouă companie aeriană romanea ...

Antibiotice Iaşi, rezultatele semestrului I - 2021
26/07/2021 13:18

    Avans de 11% a cifrei de afaceri a companiei Antibiotice Iasi in S1-2021  În primul semestru al acestui an, Antibiotice Iasi a realizat un avans al cifrei de afaceri nete de 11% in ...

Cinci zile de caniculă în mare parte din România. Harta zonelor afectate, publicată de ANM
26/07/2021 12:30

Potrivit ANM, in cea mai mare parte a ţării, in ultimele zile ale lunii iulie, valul de căldură se va extinde şi se va intensifica treptat, disconfortul termic va creşte, iar indicele temperatură-umezeal ...

HARTĂ Conexiunile rutiere România - Republica Moldova: Ministrul Transporturilor anunță o campanie de reabilitare a podurilor peste Prut
26/07/2021 12:23

 „Reabilităm podurile peste Prut si construim unul nou. Îmbunătătim prin infrastructură legăturile dintre Romania si Republica Moldova!”, a anuntat luni ministrul Transporturilor, C ...

Două tiruri încărcate cu porci s-au răsturnat pe Valea Oltului și Autostrada Soarelui
26/07/2021 12:10

Două tiruri incărcate cu porci s-au răsturnat, luni dimineată, pe Valea Oltului si Autostrada Soarelui. „În urmă cu putin timp, a avut loc un eveniment la nod rutier Drajna, pe breteaua de ...

 Leonardo Badea (BNR): Redresarea economică și evoluția crizei sanitare - pericolul valului patru
26/07/2021 11:41

  Viceguvernatorul BNR, domnul Leonardo Badea, a declarat: „Redresarea economiei după perioada pandemică reprezintă un subiect complex aflat intr-o continuă evolutie determinată de criza ...

E3 Spedition-Transport GmbH angajeaza
26/07/2021 11:05

E3 Spedition-Transport GmbH angajam SOFERI PROFESIONISTI pentru transporturi internationale, permis de conducere C+E. Program de munca flexibil, Salar pana la 3000 € brut. Angajare cu contract in Ger ...

Curs de peste 5 lei/euro peste 12 luni, iar rata inflației - peste 4%
26/07/2021 11:04

Analistii CFA Romania sunt de părere că rata inflatiei pentru orizontul de 12 luni va fi de 4,11%, in următoarele 12 luni. În ceea ce priveste cursul de schimb EUR/RON, peste 93% dintre ei prevăd o de ...

,,Cresterea competitivitatii SC Cosmo Vital Europa SRL prin achizitionarea de echipamente tehnologice si programe informatice in vederea realizarii de noi servicii, de intretinere si repararea autoveh
26/07/2021 10:06

Titlu proiect: ,,Cresterea competitivitatii SC Cosmo Vital Europa SRL prin achizitionarea de echipamente tehnologice si programe informatice in vederea realizarii de noi servicii, de intretinere si repararea au ...

Loto 6/49. Rezultatele tragerilor de duminică, 25  iulie 2021
25/07/2021 23:42

  Numerele extrase, duminică, 25 iulie, 2022   Loto 6/49  25 22 20 27 48 42 Loto 5/40  18, 2, 24, 4, 40, 1 Joker 32 33 14 8 29 +20 Noroc  7613995 Super noroc 749292 N ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei