default

Dimensiune font:

Firma deputatului Cristina Nichita, în faliment!

| 06-06-2014 12:00

Casa de modă a deputatului ieşean Cristina Nichita a intrat în faliment, deoarece nu a fost depus un plan de reorganizare a activităţii * firma are datorii totale de 4,47 milioane lei, iar bilanţul pentru 2012 arată că mai mult de jumătate din această sumă nu poate fi recuperată * recent, au fost reînnoite pentru o perioadă de 10 ani, mărcile Nichi Cristina Nichita, Cristina Nichita, Nichi * lichidatorul judiciar ar trebui să instituie sechestru asupra acestor mărci, să notifice OSIM în acest sens şi să încerce valorificarea lor în cadrul procedurii de faliment * deputatul ieşean nu exclude ieşirea de pe piaţa românească şi relocarea activităţii într-un stat cu mână de lucru mai ieftină

La data de 27 martie 2014, Tribunalul Iaşi a admis propunerea administratorului judiciar SCP Casa de Insolvenţă Homoranu SPRL, de intrare în faliment a debitoarei SC Niki SRL Iaşi, societate aflată în insolvenţă, deoarece nici reprezentanţii firmei, dar nici creditorii nu au depus în termenul legal un plan de reorganizare a activităţii.


Instanţa a confirmat în calitate de lichidator judiciar pe SCP Casa de Insolvenţă Homoranu SPRL, stabilind data de 12 mai 2014 drept termen limită de depunere a cererilor de admitere a creanţelor născute în cursul procedurii de insolvenţă. Termenul de afişare a tabelului suplimentar al creanţelor a fost 23 mai 2014, contestaţiile la acest tabel urmând a fi depuse până la 20 iunie 2014. Eventualele contestaţii vor fi soluţionate până la 4 septembrie 2014, iar tabelul definitiv consolidat va fi comunicat la 8 septembrie 2014.


Societatea Niki SRL Iaşi a fost înfiinţată în anul 1991, având ca obiect principal de activitate „Comerţul cu amănuntul al îmbrăcămintei, în magazine specializate”. La înfiinţare, actualul deputat Cristina Nichita a subscris 600.930 de lei şi şi-a asigurat astfel 98,5131% din capitalul social, iar Nicolae Neculau a venit cu 9.070 de lei, pentru 1,4869% din acest capital social. Ultimul administrator statutar al firmei a fost Zaharia Mariana Gabriela.


În anul 2009, firma a intrat în criză, valoarea cifrei de afaceri diminuându-se la aproximativ jumătate faţă de anul anterior. Căderea a continuat şi în exerciţiile financiare care au urmat, astfel încât, la finalul anului 2012, firma avea o cifră de afaceri de 1.576.572 lei, pierderi de 584.934 lei, datorii totale de 5.509.245 lei şi capitaluri proprii negative de -2.774.032 lei.


La data de 8 mai 2012, societatea a intrat în insolvenţă, în tabelul definitiv reunit al creanţelor, din decembrie 2013, figurând obligaţii de plată în valoare totală de 4.477.545.66 lei. Cel mai important creditor garantat este chiar Cristina Nichita, cu o creanţă de 1.640.625,78 lei, urmând BRD - Groupe Societe Generale SA, cu 557.060.01 lei, Fiscul, cu 428.933 lei, şi Finanţele Publice Locale Iaşi, cu 29.345 lei.


Mai urmează câteva mici creanţe bugetare, precum şi creditorii chirografari din rândul cărora se evidenţiază SC Marianto Jr SRL Iaşi, cu 1.196.972,50 lei, şi SC Marincom SRL Constanţa, cu 132.593,92 lei.
La rândul lui, regele mall-urilor, Iulian Dascălu, are patru firme înscrie în tabel: Iulius Grup SRL (69.950,70 lei), Iulius Mall Suceava SRL (66.063,40 lei), Iulius Mall Cluj SRL (65.239,63 lei) şi Iulius Mall Timişoara SRL (30.499,93 lei).


În mod curios, din acest tabel lipsea firma Nichi. CN SRL, firmă aparţinând Mădălinei Nichita, fiica Cristinei Nichita. La rândul său, Nichi. CN SRL a intrat direct în faliment în august 2013, lichidatorul judiciar al acesteia susţinând că firma are de recuperat de la Niki SRL suma de 520.374,92 lei. Această creanţă apare, în schimb, într-un tabel preliminar adiţional, din 21 ianuarie 2014.
Un alt aspect interesant este că, în declaraţia de avere depusă în mai 2014 în calitate de deputat, Cristina Nichita menţionează că şi-a împrumutat firma cu 1,718 milioane lei, dar la masa credală este înscrisă doar cu 1,64 milioane lei. Lipsesc aşadar 780 de milioane de lei vechi, bani pe care deputatul se pare că a renunţat să-i mai recupereze. www.antitepari.ro


„Şi într-o sută de ani Nichi Cristina Nichita va face haine”
Managerul brandului Nichi Cristina Nichita nu vrea să renunţe la business-ul pe care l-a consolidat în ultimii 20 de ani. Deputatul ieşean susţine că după lichidarea bunurilor care au însemnat afacerea din Iaşi nu este exclusă o relocare a activităţii în altă ţară. De asemenea, Cristina Nichita acuză importurile de produse textile ieftine şi slab calitative care contribuie la subminarea mediului de afaceri local şi naţional.

„Mă doare că după 20 de ani de muncă am ajuns în această situaţie, dar insolvenţa şi falimentul sunt o stare firească a economiei de piaţă. O situaţie creată pe baza fondului de criză. Din 2008 a început scăderea vânzărilor. Europenizarea a avut un impact important în acest sens. Ca producător în România nu am avut facilităţi. Probabil vom produce în continuare, dar în afara ţării. Noi stăm pe o avere din punct de vedere logistic, pe care o putem utiliza, iar pe viitor aceasta va fi singura opţiune, cu toate că nu este în armonie cu mine, ca om. M-am încăpăţânat să produc în Iaşi, să îmbrac femeile cu produse de calitate”, a declarat Cristina Nichita.


Aceasta susţine că o altă problemă cu care s-a confruntat pe piaţa locală este mâna de lucru slab calificată. „Eu vreau să-mi lucrez produsele în România. De trei ani încerc să angajez confecţioneri şi nu reuşesc. Este o problemă cu piaţa muncii”, a completat deputatul ieşean. Dana CHIRU

„De zece ani de zile eu consum numai produse româneşti. Din păcate, lumea poate să cumpere doar ieftin şi mult. În plus, şi evaziunea fiscală este în floare, iar eradicarea nu există. În Portul Constanţa intră marfă din China, de la Europa, din Bucureşti, nimeni nu cumpără cu acte. Noi, după ce lichidăm firma, o luăm de la început. Nichi Cristina Nichita merge mai departe. Nu va dispărea de pe piaţă”
Cristina Nichita, deputat, manager Nichi



Cât de eficientă ar fi valorificarea bunurilor?

În solicitarea de deschidere a procedurii falimentului împotriva firmei Niki SRL, administratorul judiciar susţine că societatea debitoare deţine active care pot fi valorificate în procedura falimentului. În mod cert acestea nu vor putea acoperi toate datoriile, în condiţiile în care în bilanţul aferent anului 2012 societatea figurează cu capitaluri proprii negative de -2.774.032 lei.


În procedura de valorificare a bunurilor, lichidatorul judiciar ar trebui să manifeste o grijă deosebită şi faţă de mărcile deţinute de firmă. În 2004, Niki a înregistrat trei mărci: Nichi Cristina Nichita, Cristina Nichita şi Nichi, protecţia oferită de înregistrare fiind prelungită, în ianuarie 2014, pentru încă 10 ani. Faptul că firma nu a depus un plan de reorganizare, dar şi-a reînnoit mărcile, denotă faptul că se doreşte menţinerea brandului Nichi.


Pentru a nu se întâmpla ca în multe alte cazuri, lichidatorul judiciar ar trebui să instituie sechestru asupra mărcilor şi să notifice OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci). Rămâne de văzut dacă o va face sau se va expune unor riscuri.


Ce se întâmplă cu magazinul online al Niki SRL?
Intrarea în faliment a firmei presupune încetarea activităţii acesteia şi valorificarea bunurilor societăţii, în vederea stingerii datoriilor către creditori. Deşi sentinţa de intrare în faliment a fost emisă în 27 martie 2014, magazinul online al firmei este funcţional şi în prezent, cu oferte specifice colecţiei de primăvară-vară 2014, comercializate sub brandul Nichi Cristina Nichita.


Dubios este faptul că plata produselor achiziţionate din magazinul online se face exclusiv ramburs, ceea ce ridică mari semne de întrebare asupra fiscalizării veniturilor astfel obţinute.
Bunuri de 27.800 lei şi datorii de 322.307 lei
Şi Mădălina Ruxandra Nichita, fiica deputatei Cristina Nichita, deţine o firmă, Nichi CN SRL, societate intrată direct în procedură de faliment în august 2013.


Conform tabelului definitiv al creanţelor, societatea are datorii totale de 322.307,4 lei, din care în dreptul Fiscului figurează suma de 299.704 lei. Mai există trei alte creanţe: 1.522 lei la Administraţia Fondului pentru Mediu, 81,4 lei la Salubris SA Iaşi şi 21.000 lei la Fundaţia Terramold Iaşi.
Demn de remarcat este faptul că Salubris s-a înscris la masa credală cu suma de 81,4 lei, demers pentru care numai taxa de timbru a fost de 200 lei!


Problema creditorilor este că, în urma evaluării bunurilor firmei, a reieşit că acestea ar avea o valoare totală de 27.800 lei, sumă care, dacă ar fi obţinută la licitaţie, ar merge aproape în totalitate la evaluator şi lichidator, iar creditorii ar rămâne cu buzunarele goale.

 

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

 

 

PUBLICAŢIA DE VÂNZARE Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. Ago – Parus S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, et. 1, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. – Denumire Activ - Componenţa – Valoare -lei- 1. - Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 79.118,00 Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 14.02.2019. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 14.03.2019, ora 10.00 şi se vor organiza 9 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 21.03.2019, 28.03.2019, 04.04.2019, 11.04.2019, 18.04.2019, 25.04.2019, 02.05.2019 şi 09.05.2019, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat şi a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727850575. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
ANUNŢ privind organizarea licitaţiei deschise în vederea atribuirii în folosinţă a PARCELELOR disponibile în perimetrul Parcului Industrial Miroslava. În conformitate cu legislaţia în vigoare şi în baza hotărârii Consiliului Local al comunei Miroslava, anexa 1 la HCL nr. 15 din 28.01.2016 privind aprobarea încheierii contractului de administrare al Parcului Industrial Miroslava între Comuna Miroslava şi SC Miroslava Industrial Parc SRL. SC MIROSLAVA INDUSTRIAL PARC SRL (societatea administrator a Parcului Industrial), cu sediul în judeţul Iaşi, comuna Miroslava, str. C. Langa, nr. 93, organizează în data de 01.03.2019, ora 11.00, licitaţie publică deschisă cu strigare în vederea atribuirii în folosinţă a mai multor parcele de teren cu următoarele suprafeţe: 2000mp (nr. cadastral 85828), 19.331mp (nr. cadastral 84016), 5051mp (nr. cadastral 85968), 8537mp (nr. cadastral 85898), 5000mp (nr. cadastral 85643), 2000mp (nr. cadastral 82152), 2700mp (nr. cadastral 85197) şi o suprafaţă de aproximativ 10000 mp rezultată din dezmembrarea terenului cu nr. cadastral 82618. Terenul este localizat în comuna Miroslava, sat Brătuleni, T14, şi face parte din Parcul Industrial Miroslava. Destinaţia parcelelor o reprezintă construcţia de hale/clădiri pentru activităţi de producţie şi/sau servicii. Durata maximă a contractului de folosinţă a parcelelor este de maxim 49 de ani de la data semnării contractului. Redevenţa minimă de pornire este de 0,9 euro/mp/an, preţ cu TVA inclus. Garanţia de participare la licitaţie este de 10.000 lei şi se depune/transferă în contul nr. RO03BRDE240SV10705792400 deschis în lei la BRD G.S.G. S.A. numele SC MIROSLAVA INDUSTRIAL PARC SRL. Documentaţia de licitaţie este disponibilă pe site-ul SC Miroslava Industrial Parc SRL, www.miroslavaindustrial.ro sau la sediul SC Miroslava Industrial Parc SRL situat în sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Depunerea ofertelor se va face în perioada 18.02-27.02.2019, între orele 10.00-15.00 la punctul de lucru SC Miroslava Industrial Parc SRL situat în sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Evaluarea dosarelor şi ofertele publice se vor face în prezenţa ofertanţilor şi a comisiei de evaluare şi selecţie a ofertelor în data de 01.03.2019, ora 11.00, la punctul de lucru SC Miroslava Industrial Parc SRL din sat Bratuleni, strada Basarabia nr. 4 Centrul de Afaceri World Vision Center, comuna Miroslava, judeţul Iaşi. Perioada pentru care ofertanţii rămân angajaţi cu privire la termenii ofertei lor: minim 60 de zile. Relaţii suplimentare şi alte informaţii pot fi obţinute la sediul SC Miroslava Industrial Parc SRL, la numărul de telefon 0748663344 sau la adresa de mail office@miroslavaindustrial.ro
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Subscrisa "EuroBusiness LRJ" S.P.R.L., cu sediul în Mun.Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi, în calitate de lichidator judiciar al societăţii debitoare TRANS MIRA COMPANY S.R.L., desemnat prin Încheierea nr.329/17.06.2015, pronunţată de Tribunalul Botoşani, Secţia a-II-a Civilă de Contencios Administrativ şi Fiscal, în dosarul nr. 4076/40/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006, privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilităţii, organizează licitaţie publică competitivă, cu strigare, în data de 04.03.2019, ora 15.00, pentru valorificarea următoarelor active mobile: DENUMIRE ACTIV – PREŢ DE PORNIRE a LICITAŢIEI (RON, fără TVA) Autoutilitară DAF - 37.654,80 Autotractor Renault - 16.980,00 Autoutilitară Peugeot - 4.350,00 Semiremorcă Humbaur - 12.655,80 Semiremorcă KOGEL - 9.451,80 Semiremorcă Schmitz - 7.209,00 Autoturism Ford - 13.194,00 În cazul în care la licitaţia din 04.03.2019, nu se va reuşi valorificarea bunurilor mobile aparţinând debitoarei, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 18.03.2019, respectiv 01.04.2019, ora 15.00, la sediul lichidatorului judiciar. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 03.03.2019, 17.03.2019, respectiv 31.03.2019, ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar. În conformitate cu prevederile art.53, din Legea nr.85/2006, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii. Modalitatea de valorificare a activelor este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de valorificare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 09.10.2018. Pasul de licitaţie stabilit este de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, conform Regulamentului de valorificare aprobat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.10.2018. Garanţia de participare la licitaţie este în valoare de 10% din preţul de pornire a licitaţiei, pentru fiecare activ în parte, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei, nr: RO93BTRLRONCRT00D8059304, deschis la Banca Transilvania, suc. Botoşani. În cazul câştigării licitaţiei garanţia se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi ataşată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitaţie publică. Detaliile privind documentaţia necesară în vederea participării la licitaţia publică şi modul de organizare a licitaţiei, precum şi descrierea bunurilor mobile supuse procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare şi de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul lichidatorului judiciar. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 595,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul lichidatorului judiciar, nr.: RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi, sau în numerar la sediul lichidatorului judiciar. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, pe www.lrj.ro, la tel./fax: 0232/220777, mobil: 0733683702, mail: vanzari@lrj.ro
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Remat S.A. Iaşi, cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, nr. de înreg. O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, S.C. Nefero-Com S.R.L. Iasi, cu sediul social în mun. Iaşi, b-dul Chimiei, nr. 14, jud. Iaşi, CUI 14413970, nr. de înregistrare la O.R.C. J22/430/2003, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 07.03.2019, ora 12.00, a următoarelor active: Nr. activ - Descriere comercială - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.) Activ nr. 33-3 - Proprietate imobiliară - Fost centru colectare Remat (punct de lucru Suceava) cu teren în suprafaţă totală de 30.122 mp, construcţii în suprafaţă de 2.300,24 mp. şi platformă betonată, situat în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31A, jud. Suceava zona industrială, vizavi de Piaţa Agroalimentară şi în apropierea unora dintre cele mai importante lanţuri de magazine– Carrefour, Leroy Merlin, Dedeman, fiind pretabil la activităţi de producţie, depozitare, industriale, logistice, utilităţi. Proprietatea este formată din: Activ 33 aparţinând Remat S.A. - în următoarea componenţă: Teren intravilan construit la locul numit "După Gară", în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31A, jud. Suceava, St teren-23.168 m.p., St construită-794,53 m.p., regim de înălţime: P, P+1, cu echipamente, linie CF industrială, platformă betonată (100%), împrejmuit, învecinat cu S.C. Muha S.R.L., zona CFR-S.C. Mobstrat S.A., propr. particulare, deschidere la Calea Unirii aprox. 200 m.l.; Identif. imobil: suprafaţă de 20.668 m.p., nr. cds. 1629/1 al C.F. nr. 826/Burdujeni (nr. C.F. nou 36481/mun. Suceava); suprafaţă de 700 m.p., nr. cds. 4950 al C.F. 37146 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 5758 Burdujeni); suprafaţa de 600 m.p., nr. cds. 4706/1 al C.F. 37367 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 5987 Burdujeni) a localităţii Suceava; suprafaţă de 1.200 m.p., nr. cds. 334 al C.F. 37375 (provenită din conversia de pe hârtie a C.F. nr. 559 Burdujeni) a localităţii Suceava; şi Activ 3 aparţinând Nefero-Com S.R.L. în următoarea componenţă - Teren intravilan, St. 6.954 mp şi Clădiri industriale, St. construită 1.505,71 mp, amplasate în mun. Suceava, Calea Unirii, nr. 31 A, jud. Suceava (Zona industrială "Valea Sucevei", în spatele MES, vis-a-vis de Piaţa Angro), dispune de utilităţi, proprietatea este învecinată la NE – drum acces, SE – proprietate particulară, accesul se face pe Calea Unirii, pretabilă pentru activităţi industriale, compusă din: C1 – Hală Atelier St. utilă 1.428,71 mp, parter, 10 încăperi; C2 – Centrală Termică, St. utilă 77 mp; Platformă betonată, St. 5.449 mp. (CF. ned. nr. 5776/Suceava, nr. cad. 1629/2) - 7.814.200,00 lei - 2.950.770,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data 06.03.2019 ora 12.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, c.p. 700221, jud. Iaşi, pe data de 07.03.2019, ora 12.00 şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei şi ale regulamentului de vânzare aprobat de Adunarea Creditorilor. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–16.00, până pe data de 06.03.2019, ora 12.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.: tel. 0232/243864, 0758049904, 0751083082, fax: 0232/212231 email: vanzari@insolventa.ro Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L.
LOCURI DE MUNCĂ STRĂINĂTATE -    12  FEBRUARIE  2019
19/02/2019 08:33

  Dacă reprezinţi o agenţie de recrutare, poţi obţine mai multe informaţii despre publicarea anunţurilor contactand Departamentul de Publicitate al Ziarului EVENIMENTUL REGIONAL ...

CREAREA CAPACITĂŢII AVANSATE DE PRODUCŢIE LA SC EXONIA HOLDING SRL
18/02/2019 10:03

18 februarie 2019 CREAREA CAPACITĂŢII AVANSATE DE PRODUCŢIE LA SC EXONIA HOLDING SRL PENTRU PRODUCŢIA DE MATERIALE IMPRIMATE PERSONALIZATE INOVATIVE PRIN IMPRIMARE FLEXOGRAFICĂ

Reabilitarea termică  /modernizare sediul Primăriei municipiului Huşi
18/02/2019 09:00

 Data: 18 februarie 2019 Reabilitarea termică  /modernizare sediul Primăriei municipiului Huşi  

Teodorovici: Vom avea, cât de curând, o schimbare a modului în care românii plătesc acest ROBOR
18/02/2019 07:53

 Sunt convins, vom avea, cat de curand, o schimbare radicală a modului in care romanii plătesc acest ROBOR, să spunem”, a declarat, dumincă seara, Eugen Teodorovici, intr-o emisiune la Antena 3. ...

Românii din străinătate vor trebui să își declare veniturile în țară. De ce
14/02/2019 08:33

 ANAF doreste ca toti romanii care stau in străinătate mai mult de 183 de zile să isi declare veniturile.   În baza conventiilor europene, ANAf face schimb de informatii cu statele parten ...

Innovation Labs 2019 - tinerilor pasionaţi de inovare li s-a pregătit „scena”
13/02/2019 00:00

Innovation Labs 2019, programul de pre–accelerare pentru startup–uri tehnice, invită tinerii pasionaţi de tehnologie şi inovare digitală să işi transforme ideile in realitate la Hackathoanele ...

Iaşul, vizat de unul dintre cele mai importante concernuri din Turcia
13/02/2019 00:00

Reprezentanţii Universităţii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iaşi (TUIASI) s-au intalnit in cursul zilei de ieri cu o delegaţie a grupului Arçelik, unul dintre cele mai importante concernu ...

Dezvoltatorii imobiliari din județul Iași
10/02/2019 08:44

              80% dintre dezvoltatorii imobiliari din judetul Iasi sunt deja partenerii nostri. Pentru o ofertă personalizată de promovare a proiectului imobiliar, ...