Chimcomplex - de la stanga la dreapta - Dumitru Coman, Victor Avram, Tivadar Runtag, Armand Sirbu, A
Chimcomplex - de la stanga la dreapta - Victor Avram, Dumitru Coman, Daniel Prisacariu, Tivadar Runt

Dimensiune font:

La un an dupa achiziția activelor Oltchim, Chimcomplex anunță finalizarea operațiunilor de integrare și numește o nouă echipă executivă

| 25-02-2020 10:34

 

La un an dupa achiziția activelor Oltchim,

Chimcomplex anunță finalizarea operațiunilor de integrare și numește

o nouă echipă executivă

 

București, 24 Februarie. În concordanță cu planul strategic inițial, la un an după achiziția activelor Oltchim, Chimcomplex a finalizat operațiunile de integrare și numește o nouă echipă executiv. Se îmbunățește astfel structura de conducere a companiei și se face transferul mai multor funcții de conducere la nivel regional. Echipa executivă se separă de cea administrativă, noul sistem de management fiind conceput pentru a facilita implementarea strategiei de dezvoltare în cel mai echilibrat mod. Echipa executivă proaspăt numită este susținută de către consiliul de administrație pe principii de guvernanță corporatistă, iar împreună vor pune în practică planul de dezvoltare al companiei pentru perioada 2020 – 2022. Executivii Chimcomplex sunt lideri competenți și experimentați pentru poziționarea companiei către o creștere durabilă. Aceștia aduc expertiză globală din domeniul industriei, comercial și producție, consolidând compania.

Funcția de CEO Chimcomplex a fost preluată de la începutul lunii februarie 2020 de Tivadar Runtag. De-a lungul carierei sale acesta a ocupat poziții de management în Ungaria, Turcia, Cehia și România, în cadrul unor companii internaționale precum OMV și Shell. Anterior acestei noi poziții Tivadar Runtag a fost CEE Cluster Manager la Prista Oil.

 

Chimcomplex este o companie puternică, în dezvoltare pe piața internațională. Sunt nerăbdător să punem în practică noua strategie care să transforme Chimcomplex într-o companie chimică regională sustenabilă, orientată către piață și stabilă financiar, construită pe o tradiție valoroasă și cu o viziune clară care promite creștere,” a declarat Tivadar Runtag, CEO Chimcomplex.

Tivadar Runtag va conduce o echipă nou formată care va coordona operațiunile financiare, comerciale, producția și distribuția.

Adrian Dumitriu va prelua din luna aprilie funcția de Chief Financial Officer (CFO) Chimcomplex. Acesta își va utiliza expertiză în management strategic și financiar pentru coordonarea operațiunilor financiare ale companiei. Adrian Dumitriu are o experiență profesională de peste 15 ani ca director financiar pentru operațiunile din România ale unor corporații internaționale precum Campofrio - Spania, Agrana – Austria, Alstom – Franta, Al Rajhi Group – Arabia Saudită. Anterior a ocupat pozitia de Director Financiar al companiei Nuclearelectrica SA.

Serghei Gheorghe a preluat funcția de Chief Supply Chain Officer (CSCO) Chimcomplex după ce în ultimii 15 ani a fost director de achiziții și chief procurement officer, iar în ultimii 5 ani și vicepreşedinte al producătorului de aluminiu Alro Slatina.

Armand Spiru a fost numit Chief Commercial Officer (CCO) Chimcomplex, după ce în ultimul an a fost director comercial adjunct al Chimcomplex Vâlcea și anterior, pentru o perioada de 7 ani, director comercial Oltchim. Anterior pozitiilor detinute în domeniul chimiei a condus departamentele comerciale și cele de project management ale unor companii din IT, Leasing și FMCG, beneficiind astfel de o experiență însemnată privind relațiile de afaceri și mediul de business privat.

Dumitru Coman, parte a echipei Chimcomplex de 30 de ani, a preluat funcția de Chief Technical Officer (CTO), anterior acesta ocupând în ultimii ani 26 ani poziția de director general Chimcomplex Borzești și cea de director tehnic tot la Chimcomplex Borzești.

Victor Avram este Chief Operating Officer (COO) Chimcomplex Vâlcea. Acesta a început să lucreze în Oltchim acum 30 de ani. Victor Avram a ocupat diverse funcții de top management de-a lungul anilor și a fost unul dintre cei responsabili pentru strategia de creștere a companiei, dezvoltarea activelor și managementul unor programe complexe de dezvoltare.

Daniel Prisacariu este Chief Operating Officer (COO) Chimcomplex Borzești, fiind promovat din funcția de director comercial pe care o ocupa de 16 ani în cadrul companiei. Daniel Prisăcariu face parte din echipa Chimcomplex de 24 de ani.

Chimcomplex a intrat într-o fază de transformare extinsă, încă din 2017. Compania s-a concentrat pe reducerea semnificativă a datoriilor, a introdus o organizație mai simplă, mai integrată și mai receptivă și a început un program de economii substanțiale a costurilor. În 2018, Chimcomplex Borzești a achizitionat 5 grupe de active Oltchim, astfel noua entitate creată a devenit cel mai mare combinat chimic din România.

Noul plan de dezvoltare 2020-2022 își propune o creștere rentabilă și durabilă, valorificând câștigurile realizate în timpul transformării. Compania se concentrează acum pe creșterea veniturilor și eficiență operațională.

 

Chimcomplex este unul din cei mai importanţi fabricanţi de produse chimice din România și cel mai mare exportator cu capital privat românesc. Compania operează cel mai mare combinat chimic din România, având 2 platforme industriale la Onești și Râmnicu Vâlcea.

Cu peste 60 de ani experiență, compania produce și comercializează produse clorosodice, polioli-polioteri, oxoalcooli plastifianți, cloruri anorganice, solvenţi organici, alchilamine produse de sinteză organică şi gaze tehnice dar și alte soluții care contribuie la dezvoltarea sustenabilă a comunităților și industriilor. În primele 9 luni ale anului 2019 Chimcomplex a înregistrat o cifră de afaceri de 1.03 miliarde de lei.

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

ANUNT LICITAȚIE ÎNCHIRIERE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ONEȘTI reorganizează licitație publică deschisă cu oferta în plic închis. 1) Informații privind locatorul: MUNICIPIUL ONEȘTI, reprezentat legal prin PRIMAR –Ing. Nicole Gnatiuc, cu sediul în B-dul Oituz, nr. 17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032, Telefon: 0234/324.243, Fax: 0234/313.911, e-Mail: primarie@onesti.ro, www.onesti.ro având cont de virament nr. RO29TREZ06221A300530XXXX, deschis la Trezoreria Onești; 2) Informații privind obiectul închirierii: Informații privind obiectul închirierii conform HCL nr. 200/14.11.2019, anexa nr. 1: Nr. Crt.; Adresă amplasament; Suprafaţă mp; Preţ lei/mp/lună; Durata; Destinaţia. 1. B-dul Oituz nr. 12, 4,00 mp, 10,00 lei, 10, Amplasare totem; 2. Calea Bacăului (parte dreaptă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3. Calea Bacăului (partea stângă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3) Informații suplimentare si Documentația de atribuire pot fi obținute: -în format tipărit la Serviciul Patrimoniu și Pază din cadrul Primăriei Municipiului Onești, etaj VII, cam. 703, în urma achitării contravalorii de 20 lei/exemplar (în numerar la casierie sau în contul RO33TREZ0612118025XXXXX –CUI 4353250 beneficiar Municipiul Oneşti) -data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.02.2020, ora 16.00; 4) Informații privind ofertele: -Data limită de depunere a ofertelor: 25 februarie 2020, ora 12.00. -Ofertele se vor depune într-un număr de 1 (unu) exemplare la adresa: B-dul Oituz nr.17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032; -Data licitaţiei: 26 februarie 2020, ora 12.00; 5) Locul desfăşurării şedinţei de licitaţie: la parterul Primăriei Municipiului Oneşti, la sala mică de şedinţe; 6) Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău; Adresa: Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4 cod 600356, tel: 0234514419, fax 023452521; email: tr-bacau-reg2@just.ro; 7) Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04.02.2020..
S.C. Remat S.A., cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., potrivit Hotărârii nr. 1230/12.07.2016, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secția a II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 9134/99/2014, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 14.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor active: Nr. activ Descrierea comercială a activelor - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.). Activ 7 Teren intravilan construit în mun. Dej, str. Bistriţei, nr. 44, pe sensul către Cuzdrioara, jud. Cluj (zona industrială, la ieşire spre Bistriţa Năsăud, înainte de S.C. Someşul S.A.), St teren-7.149 m.p., curţi-construcţii, St construită-1.659,16 m.p., regim de înălţime: P+1parţial, împrejmuit, betonat (100%), învecinat cu S.C. Somtrans S.A., S.C. Samus Mex S.A., S.C. Com-Beton S.A., deschidere la stradă aprox. 53 m.l.; Identif. imobil: nr. cds. 837/2/1 în C.F. nr. 18837/N a localităţii Dej (nr. cds. nou 53437 al C.F. 53437/mun. Dej); - 2.732.400,00 lei; - 683.100,00 lei. Activ 16 PROPRIETATE IMOBILIARĂ, compusă din teren în suprafață totală de 3.914 m.p. și construcții în suprafață totală de 1.117 m.p., situată în oraş Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, jud. Vrancea, la 6km de nodul rutier Tișița. Este alcătuită din: - Imobil situat în oraşul Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, T25, P1735, jud. Vrancea, Imobilul a fost dobândit prin Contractul de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 1111/22.03.2001 de B.N.P. Tanase Rodica. - Împrejmuire depozit Mărăşeşti (degradat, nr. inv. 2088), platformă betonată 1.040 m.p. (degradat, nr. inv. 2092); Proprietatea are deschidere frontală la str. Doinei și este pretabilă pentru activități industriale având în vedere și caracterul zonei în care este amplasat imobilul. - 437.600,00 lei; - 80.000,00 lei. Activ 46 Construcție metalică demontată în mun. Iași, Șos. Iași – Tomești, nr. 6, jud. Iași. - 46.000,00 lei; - 7.000,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 13.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, jud. Iaşi. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 13.02.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la e-mail vanzari@insolventa.ro, fax: 0232/212231, tel. 0232/243864, 0755132473..
Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
PNL ataca la CCR legile PSD de amanare a ratelor si suspendare a platii la utilitati
03/04/2020 14:12

PNL ataca la Curtea Constitutionala modificarea Regulamentului Camerei Deputatilor si proiectele promovate de PSD privind amanarea platii ratelor bancare si suspendarea platii la utilitati, a anuntat, vineri, l ...

Noua metodă prin care românii care își țin banii pe carduri rămân cu conturile goale, chiar în plină pandemie
03/04/2020 00:13

Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) semnalează apariţia unor site-uri de phishing ce vizează utilizatorii de carduri bancare din Romania - Visa, MasterCard, Americ ...

 Dan Armeanu (ASF): Pensiile private ale românilor sunt în siguranță și nu sunt afectate de volatilitățile conjuncturale ale piețelor financiare
02/04/2020 18:12

    Vicepreşedintele ASF al Sectorului Sistemului de Pensii Private – domnul Dan Armeanu, a declarat:  ”Economia mondială este influentata de pandemia COVID – 19, intreprin ...

COMUNICAT DE PRESĂ Dan Lungu solicită autorităților  să înceteze sabotarea presei în plină criză medicală
02/04/2020 14:13

Dan Lungu, scriitor si senator USR de Iasi, atrage atentia asupra faptului că din ce in ce mai multi jurnalisti declară in spatiul public faptul că Ministerul Sănătătii si autoritătile competente interzi ...

Apel către autorităţile române pentru a sprijini pornirea fabricii de ambalaje destinate biocidelor
02/04/2020 13:45

  Fabrica de ambalaje Exonia solicită urgent ajutorul autoritătilor pentru inceperea imediată a productiei de ambalaje pentru BIOCIDE necesare spitalelor, a materialelor necesare la ambalarea medicamen ...

Ce facem cu contractele de leasing pe fondul pandemiei de COVID 19?
02/04/2020 09:22

 Ne găsim in faţa unei perioade excepţionale de pe parcursul istoriei, iar aceasta determină autorităţile publice să recurgă la o serie de măsuri de limitare a activităţilor socio-economice, ast ...

Leul are șase zile de vis!
01/04/2020 21:36

  Prima zi din aprilie a coincis cu a sasea sedintă consecutivă de apreciere a monedei nationale, care continuă să fie decuplată de celelalte monede din regiune care pierd terenfată de euro. ...

Primăria Capitalei, executată silit pentru suma de 3,7 milioane de euro şi 500.000 de lei! Firea solicită Guvernului sistarea pe durata stării de urgență
30/03/2020 07:42

Primăria Capitalei a anunţat, duminică seară, că este executată silit pentru suma de 3,7 milioane de euro şi 500.000 de lei, in baza unei sentinţe din 2010, care vizează o expropriere. Gabriela Firea c ...

Piaţa valutară, inundată cu dolari
29/03/2020 22:49

Evolutia de săptămana trecută a leului a fost influentată de măsurile luate de Rezerva Federală americană, care, impreună cu BCE, Banca Angliei si Banca Japoniei, au inundat piata cu dolari, ceea ce a r ...