Lansarea proiectului „Perfecţionarea cadrelor de conducere în regiunea Nord – Est”

default

Dimensiune font:

| 13-09-2018 11:14

 Comunicat de presă

Iaşi, 13 septembrie 2018

Lansarea proiectului „Perfecţionarea cadrelor de conducere

în regiunea Nord – Est”

 ” Perfecţionarea cadrelor de conducere in Regiunea Nord-Est”
Proiect co-finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 POCU/227/3/8/118061

Lider: SC ONITRADE Ltd. SRL

REGIUNEA DE IMPLEMENTARE: NORD -EST
Judeţele: Bacău, Botoşani, Neamţ, Vaslui, Iaşi, Suceava

SCOPUL ŞI OBIECTIVELE:

Perioada: 21.05.2018 – 20.05.2019

Obiectivul general al proiectului constă în creşterea numărului de angajaţi care beneficiază de instrumente, metode practice, standard de
management al resurselor umane şi de condiţii de lucru îmbunătăţite, în vederea adaptării activităţii la dinamica sectoarelor economice cu potenţial competitiv identificate conform Strategiei Naţionale pentru Competitivitate 2015-2020 (SNC)/ domeniilor de specializare inteligentă conform Strategiei de Cercetare, Dezvoltare şi Inovare 2014-2020 (SNCDI), dar şi sprijinirea întreprinderilor care îsi desfăşoară
activitatea în sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu unul din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI sau întreprinderile care intenţionează să-şi adapteze activitatea la aceste sectoare economice, în vederea elaborării unei planificări strategice pe termen lung în cadrul întreprinderii, dar şi în revizuirea/ adaptarea unei planificări strategice pe termen lung în cazul în care aceasta există deja, care să permită anticiparea schimbărilor. Astfel, obiectivul general al proiectului contribuie la îndeplinirea obiectivului general al POCU, prin dezvoltarea capitalului uman şi creşterea competitivităţii, prin corelarea educaţiei şi învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii şi asigurarea de oportunităţi sporite pentru participarea viitoare pe o piaţă a muncii modernă, flexibilă şi inclusivă, atât pentru cei 506 beneficiari direcţi ai activităţilor
de formare, cât si pentru cele 55 de întreprinderi care-şi desfăşoară activitatea într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitiv.

Obiectivele specifice ale proiectului
1. OS1. Promovarea în rândul angajatorilor care îşi desfăşoară activitatea sau care intenţionează să-şi adapteze activitatea la sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
2. OS2. Încurajarea formării profesionale în rândul managerilor din cadrul întreprinderilor care intenţionează sau îşi desfăşoară activitatea în sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC si în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
3. OS3. Încurajarea formării profesionale în rândul angajaţilor din departamentele de resurse umane din cadrul întreprinderilor care intenţionează să îşi desfăşoare sau îşi desfăşoară activitatea în sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
4. OS4. Sprijinirea întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC şi în corelare cu unul din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI sau întreprinderilor care intenţionează să-şi adapteze activitatea la aceste sectoare economice/ domenii de specializare inteligentă menţionate anterior, în vederea elaborării unei planificări strategice pe termen lung în cadrul întreprinderii, dar şi sprijin în revizuirea/ adaptarea unei planificări strategice pe termen lung în cazul în care aceasta există deja, care să permită anticiparea schimbărilor.
Valoare totală proiect: 3.799.833,06 lei

GRUP ŢINTĂ:

Grupul ţintă vizat de proiect este reprezentat de 506 persoane fizice care se încadrează în una din următoarele categorii:
- angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau timp parţial) care asigură managementul strategic şi care ocupă poziţii de management (manager general, director general, manager executiv, director executiv, director adjunct, manager de departament, manager de proiect, manager de linie, etc.)
- angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parţial), din departamentele de resurse umane
- antreprenori care îşi gestionează propriile afaceri
- 55 de întreprinderi care-şi desfăşoară activitatea într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitiv (turism şi ecoturism, textile şi pielărie, industrii creative, industria auto şi component, tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor, procesare alimentelor şi băuturilor, sănătate şi produse farmaceutice, energie şi management de mediu, bioeconomie agricultura, silvicultură, pescuit şi acvacultură, biofarmaceutică şi biotehnologii)
Totodată, pentru a fi eligibile, persoanele trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- sunt angajate în cadrul unei întreprinderi care-şi desfăşoară activitatea principală sau secundară într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitiv conform SNC şi în corelare cu unul din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI sau din întreprinderi care intenţionează să-şi adapteze activitatea principală sau secundară la cel puţin unul dintre aceste sectoare eocnomice şi în corelare cu cel puţin unul dintre domeniile de specializare inteligentă menţionate anterior;
- îsi desfăşoară activitatea în regiunea Nord Est.
Din cele 506 persoane, 110 persoane vor fi din categoria angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau timp parţial) care asigură managementul strategic şi care ocupă poziţii de management (manager general, director general, manager executiv, director executiv, director adjunct, manager de departament, manager de proiect, manager de linie, etc.), 44 de persoane din categoria persoane angajate cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parţial), din departamentele de resurse umane şi 352 de persoane din categoria antreprenori care îşi gestionează propriile afaceri.

În acelaşi timp, cel puţin 253 (50%) dintre persoanele din grupul ţintă vor fi femei.

ACTIVITĂŢI

A1.1. Planificarea, organizarea şi derularea de campanii de informare şi conştientizare grup ţintă privind importanţa participării angajaţilor la programe de formare continuă
A2.1. Recrutare şi selecţie a 462 de manageri şi antreprenori (GT 1 şi GT2)
A2.2. Derulare program de formare Antreprenorială
A2.3. Derulare program de formare Manager de inovare
A2.4. Organizare cursuri mini MBA
A2.5. Evaluare şi monitorizare performanţe Grup Ţintă implicat în programele de formare
A2.6. Organizare conferinţe de dezvoltare a abilităţilor antreprenoriale şi manageriale
A3.1. Recrutare şi selecţie GT 3 (angajaţi în departamentele de resurse umane)
A3.2. Derulare program de formare Manager resurse umane
A3.3. Organizare workshop-uri şi seminarii informale recunoscute în companii
A3.4. Evaluare şi monitorizare performanţe Grup Ţintă implicat in programele de formare
A4.1. Verificare şi selecţie întreprinderi
A4.2. Furnizare de sprijin pentru cel puţin 55 de întreprinderi selectate în vederea
elaborării unei planificări strategice pe termen lung în cadrul întreprinderii
A4.3. Organizarea de workshop-uri şi conferinţe de dezvoltare a abilităţilor de planificare strategică
A4.4. Dezvoltare şi implementare platformă de planificare strategică la nivelul celor 55 de companii
AT1.1. - Management de proiect
Echipa
Manager de proiect – Maria MORARIU

 

 

REZULTATE PRECONIZATE
- 506 persoane identificate, informate si certificate profesional, selectate din toate cele 6 judeţe ale Regiunii de implementare NE (352 de persoane certificate cu competenţe antreprenoriale, 110 persoane certificate Manager inovare, 44 manageri de HR certificaţi)
- 55 de întreprinderi care beneficiază de planificări strategice;
- 1 platformă de recrutare Grup Ţintă;
- 1 platformă de monitorizare şi implementare activitate strategică;
- 15 evenimente (de informare, conferinţe, work-shop-uri etc)
- 1 curs mini MBA organizat, 25 de participanţi la acesta-

 


CONTACT:
perfectionare@onitrade.ro

BUGET:
Valoarea totală a proiectului este de 3.799.833,06 lei (din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE este de 3.067.702,19 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 541.359,21 lei şi valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului este de 190.771,66 lei)

”Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”
”Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro”

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

06:14

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
PUBLICAȚIE DE VÂNZARE Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitorului Normatos Construct S.R.L., cu sediul social în mun. Rădăuţi, str. Volovăţului, nr. 39, sc. A+B, parter, cod postal 5875, jud. Suceava, C.U.I. RO4604263, nr. de înreg. O.R.C. J33/1464/1993, conform Sentinței civile nr. 1184/17.09.2013, pronunţată în dosarul nr. 15337/86/2011, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Hotărârii nr.108/02.04.2024 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Codului de Procedură Civilă, la data de 16.05.2024, ora 14.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Normatos Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1. Denumire şi descriere activ: APARTAMENT nr. 12 cu 2 camere (sufragerie și dormitor), 2 holuri, bucătărie, baie, debara și logie, cu suprafața utilă totală de 77,41 mp, identificat cu nr. cad. 8643-C1-U12, situat la etajul 2 al blocului de locuit cu regim înălțime P+4E+M, amplasat în mun. Rădăuți, str. Putnei, nr.225A, jud. Suceava, cu cota indiviză 1/24 părți indivize din terenul imobilului nr. cad. 8643, compus din teren CC cu suprafața de 600 mp, pe care este amplasat blocul de locuințe, înscris în CF 30266 UAT Rădăuți. Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.): 288.000 lei. Activ 2: APARTAMENT nr. 16 cu 2 camere (sufragerie și dormitor), 2 holuri, bucătărie, baie, debara și logie, cu suprafața utilă totală de 77,41 mp, identificat cu nr. cad. 8643-C1-U16, situat la etajul 2 al blocului de locuit cu regim înălțime P+4E+M, amplasat în mun. Rădăuți, str. Putnei, nr.225A, jud. Suceava, cu cota indiviză 1/24 părți indivize din terenul imobilului nr. cad. 8643, compus din teren CC cu suprafața de 600 mp, pe care este amplasat blocul de locuințe, înscris în CF 30266 UAT Rădăuți. 295.000 lei. Activ 3: TEREN INTRAVILAN, curți construcții, cu suprafața de 5.031 mp, situat în mun. Rădăuți, str. Putnei, F.N., jud. Suceava, înscris în CF 31695 UAT Rădăuți, nr. Cad. 31695. Valoare: 1.325.300 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 15.05.2024, ora 14.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 15.05.2024, ora 14.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 15.05.2024, ora 14.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei