Mamele tinere fac planuri financiare pentru copii
Dimensiune font:
Planurile financiare pentru copii reprezintă 27% din portofoliul total de contracte în vigoare al ING Asigurări de Viaţă şi aproape un sfert din totalul contractelor noi din 2013. La sfârşitul lunii aprilie asigurările pentru copii deţineau o pondere de 27% din întreg portofoliul de produse în vigoare, în creştere cu un punct procentual faţă de perioada similară a anului trecut. În ceea ce priveşte „portretul robot” al clienţilor care au încheiat planuri financiare pentru copii la ING în 2013, circa 60% sunt femei, aproape 80% au vârste cuprinse între 25 şi 39 de ani şi aproape toţi (80%) sunt casătoriţi. Până pe 12 iulie 2013, ING desfăşoară campania de marketing „Un sac fără fund cu jucării de la ING”, în cadrul căreia participanţii pot câştiga vouchere în valoare totală de 10.000 de lei la diferite magazine pentru copii. „Doar în primele patru luni din 2013 sumele plătite de ING beneficiarilor contractelor ajunse la maturitate sunt de circa 4,5 milioane de lei, iar pentru alte 20 de contracte - pentru cazurile de deces sau invaliditate a părintelui contractant - am preluat plata primelor, continuând să economisim în beneficiul copiilor”, a declarat Carmen Soare, director Marketing ING Asigurări de Viaţă. (Alina Stan)
Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau