MISIUNEA NOASTRĂ O REPREZINTA ASIGURAREA VIITORUL TĂU! Locuri de muncă în Norvegia

antet-art-oslo

Dimensiune font:

| 24-05-2022 16:20

 Sunteți un meșter calificat în căutarea unor noi provocări în condiții de salariu și de muncă sigure? Atunci grupul nostru are soluția pentru tine! 

Oslo Bemanningsbedrift AS recrutează meșteri vorbitori de norvegiană și engleză pentru zidărie, tâmplărie și zidărie. Avem nevoie de angajați pentru proiecte Oslo si Sørlandet.

 

Mediul dvs. de lucru, sănătatea și siguranța sunt pe primul loc

Angajăm doar pentru posturi permanente

 Contactează-ne astăzi pentru a discuta despre viitorul tău în echipa noastră!

 

COMPANIILE DIN CONCERNUL NOSTRU ȘI DOMENIILE PE CARE  VI LE POT OFERI PENTRU NOUL DVS. LOC DE MUNCĂ (DETALII..) :

 

Oslo Entreprenørbedrift AS

Este un antreprenor la cheie în domeniul  tâmplăriei. Aici puteți gasi o slujbă interesantă ca tâmplar, unde puteți participa la construirea de noi clădiri de la zero sau la reabilitarea clădirilor existente.

- veti avea zile lucratoare variate

- vei avea posibilitatea de a urma cursuri de perfectionare pentru a avansa profesional

 

 

 

Oslo Murmesterbedrift AS

Este una dintre cele mai mari și mai solide companii de zidării din Oslo. Vă putem oferi multe locuri de muncă si diferite în profesia de zidărie:

 - Reabilitare fatada

- Lucrători în beton

- Reabilitare beton

- Reabilitare anticar

- Reabilitare conducte

- Tratament de suprafață

- Toată zidăria

 La Oslo Murmesterbedrift AS, aveți toate oportunitățile de a vă dezvolta în continuare ca meșter

 

 

 

 

Oslo Tegl og Puss AS

Este o companie de master în domeniul zidărie avand tradiții îndelungate. Furnizăm câteva mii de metri pătrați de fațade din cărămidă pe an.

Oslo Tegl og Puss AS a ales să se concentreze pe trei domenii:

- Fațade din cărămidă

- Zidarie bloc (leca, siporex etc.)

- Tencuiala

Cu noi, puteți obține oportunitatea de a vă specializa în domenii selectate, cum ar fi zidăria.

 

 

CUM SE PROCEDEAZA PENTRU A GASI UN LOC DE MUNCA  LA NOI

 

Procedura

Ca aplicant pentru un loc de munca in compania noastra vei fi contactat pentru un interviu in care vei fi intrebat despre experienta de munca, calificarile, precum si asteptarile pe care le ai. Daca cadem la un acord privind angajarea, vei primi contractul de munca pentru a-l citi, semna si a-l trimite inapoi la companie.

  

Cazare

 

 Odata ce contractul de munca este semnat si trimis inapoi, iar data de sosire in Norvegia este stabilita, vei avea nevoie de o locuinta.

Compania noastra a incheiat un contract de colaborare cu firma Prohousing pentru a asigura accesul angajatilor la piata imomiliara din Oslo si imprejurimi.

Contractul de inchiriere a locuintei va fi incheiat intre angajatul Oslo bemanningsbedrift AS si Prohousing.

ProHousing te va contacta, direct, inainte de sosirea in Norvegia cu o oferta de cazare.

Oferta descrie tipul de locuinta, adresa si cu specificatii despre distanta de la locuinta pana la mijoacele de transport in comun.

Pretul din oferta include internet, curent, caldura si apa. Daca nu esti multumit, poti cere o a doua oferta.

Trebuie sa confirmi una din cele doua oferte celor de la ProHousing.

Odata oferta de cazare confirmata vei avea rezervata o camera in locuinta respectiva.

Prohosing ofera ca alternative de plata deducere saptamanala de pe cardul bancar sau factura lunara. Plata se face in fiecare zi de Luni a saptamanii/lunii care incepe. Pentru plata cu factura lunara se percepe in plus o taxa de 230 nok.

 Transport

Transportul pana in Norvegia este suportat de catre angajat. Vei primi indicatii de la Prohousing cum sa ajungi de la locul de destinatie in Oslo(Aeroport, Autogara, gara) pana la locuinta.

 

Echipă

 

 În calitate de angajat al nostru, faci parte dintr-o echipă cu alți câțiva meșteri. Mărimea echipelor va varia, dar cel mai adesea acestea sunt formate din 3-8 bărbați. Președintele locului vă va instrui și vă va îndruma inițial. Urmărirea ulterioară va fi luată în considerare de către liderul echipei (BAS). Dacă există cerințe pentru, de exemplu, cursuri de siguranță sau alte cursuri speciale pentru utilizarea anumitor unelte etc., veți primi acest lucru înainte de a lucra pe șantier.

 

 Locul de munca

Compania asigura forta de munca la multe, interesante si diversificate proiecte, asa ca vei putea lucra la mai multe tipuri de proiecte.

 Ca angajat al OBB, iti vei desfasura activitatea la proiectele in desfasurare ale companiilor din concern.

 

 

Suntem ceea ce cauti?

Suntem in cautarea unor angajati dornici de munca si care doresc sa invete lucruri noi. Daca ai aceste calitati noi putem sa te invatam restul. De asemeni, pentru noi, dorinta de noi provocari precum si un comportament adecvat la locul de munca, sunt calitati pe care le cautam la angajatii nostri. La noi nu conteaza da ai 18 ani sau 60 ani, esti binevenit oricum. Cu noi, sunteți binevenit indiferent dacă aveți 18 ani sau 60 de ani. Oricum majoritatea angajatilor nostri au varsta cuprinsa intre 24 si 50 de ani. Nu conteaza limba materna, dar cunoasterea limbii engleze la un nivel acceptabil este una din conditiile cerute pentru a te putea intelege cu colegii la locul de munca, de aceea este o cerinta.

 

OSLO BEMANNINGSBEDRIFT AS, NOI DESPRE NOI...

 

 Industria construcțiilor din Norvegia este mai înfloritoare ca niciodată și există o lipsă de meșteșugari buni. Grupul nostru a văzut aceasta nevoie de a recruta permanent noi angajați pentru un număr din ce în ce mai mare de proiecte. Pe baza acestui fapt, Oslo Bemanningsbedrift AS a fost lansat în 2019.

 Curând a devenit clar că și alte companii de construcții și de zidărie ar putea avea nevoie de ajutor pentru recrutare. Prin urmare, oferim serviciile noastre întregii industrii de construcții din Oslo și din estul Norvegiei.

Meșterii sunt cea mai mare resursă a fiecărei companii de construcții. Asigurarea calității în angajarea angajaților calificați poate fi crucială pentru succesul companiei. Oslo Bemanningsbedrift AS se ocupă de procesul solicitant de a găsi meșterul potrivit la locul potrivit. Aici avem expertiza noastră.

 Când intrați în contact cu noi, ar trebui să experimentați că sunteți îngrijit și tratat cu seriozitate pe tot parcursul drumului. Suntem pasionați de îndeplinirea dorințelor și așteptărilor tale.

 

 

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Asociaţia Pro Infrastructură: A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta, peisaj dezolant, şantier pustiu / Şanse pur teoretice de a se încadra în jaloanele PNRR
19/03/2024 00:16

Asociaţia Pro Infrastructură critică, luni seară, desfăşurarea de forţe pe A3 Nădăşelu-Zimbor-Poarta, unde afirmă că peisajul este dezolant şi atrage atenţia că există riscul pierderii fondurilo ...

Granturi destinate construirii şi dotării infrastructurii a trei campusuri şcolare rurale
18/03/2024 14:41

Ministerul Educaţiei a anunţat, luni, lansarea unui apel de proiecte pentru granturi destinate construirii şi dotării infrastructurii a trei campusuri şcolare rurale, fiecare dintre acestea asigurand supor ...

E.ON Energie România S.A., organizează în data de 28 martie 2024, începând cu ora 10,00, la sediul din municipiul Iași, licitaţie publică în vederea vânzării imobilului situat în municipiul Suceava, str. Aurora, Nr. 4,
18/03/2024 13:45

 E.ON Energie Romania S.A., organizează in data de 28 martie 2024, incepand cu ora 10,00, la sediul din municipiul Iasi, strada Sf. Petru Movilă nr. 38, licitaţie publică in vederea vanzării imobilulu ...

Delgaz Grid S.A., organizează în data de 28 martie 2024, începând cu ora 10,00,  licitaţie publică pentru vânzarea unor imobile
18/03/2024 13:30

   Delgaz Grid S.A., organizează in data de 28 martie 2024, incepand cu ora 10,00, la sediul din municipiul Iasi, strada Sf. Petru Movilă nr. 38, licitaţie publică in vederea vanzării următoa ...

Perioadă de tranziţie de un an pentru ieşirea din schema de plafonare
18/03/2024 10:26

Ministerul Energiei a lansat in dezbatere publică modificarea OUG 27/2022 privind plafonarea preţurilor la energie, obiectivele fiind un preţ corect pe facturile romanilor, in contextul scăderii preţurilor ...

Peste 63.000 de moldoveni încasează pensii speciale „de bun simț”
18/03/2024 09:08

Un număr de 63.592 persoane din Regiunea de Nord-Est (judetele Iasi, Suceava, Botosani, Neamt, Vaslui) beneficiază de pensii şi indemnizaţii prevăzute de legi speciale, conform datelor transmise de Casele ...

Câciu a bătut cu pumnul în masa Comisiei Europene: S-au aprobat finanțări de 400 de milioane de euro pentru IMM-uri!
17/03/2024 02:29

Ministrul Investitiilor si Proiectelor Europene, Adrian Caciu, anuntă fonduri de ️400 milioane de euro disponibile pentru IMM-uri pe o nouă linie de finantare. „O nouă etapă Start Up Nation (2024) incep ...

Industria României se duce tot mai jos: analiştii financiari se uită la zona euro, principala piaţă de export pentru bunurile ţării
16/03/2024 09:53

Cu 4% a scăzut industria Romaniei in ianuarie 2024 faţă de ianuarie 2023, cand scădea, de asemenea, cu 5,4% faţă de aceeaşi lună din anul precedent, relatează Ziarul Financiar, citat de Mediafax. Pr ...

Șeful Transgaz: România nu mai are deloc industrie, iar consumul de gaz e invers decât în țările dezvoltate
16/03/2024 06:59

In pragul incheierii sezonului rece, Romania se află intr-o situatie interesantă: depozitele sale de gaze sunt umplute la jumătate, o cifră record de 1,6 miliarde de metri cubi rămanand neutilizati pană l ...

Ministrul Economiei se face de râs! Au jefuit România… Nimeni nu știe cum se poate recupera prejudiciul în cazul Roșia Montană
15/03/2024 16:27

Ministrul Economiei, Radu Oprea, recunoaste că Romania nu prea are de la cine să recupereze prejudiciul constatat in dosarul Rosia Montană. Intrebat dacă si compania Minvest, care deţine acţiuni in numele ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei