O strategie orientată spre nevoile oamenilor va face tranziția la munca de la birou mai ușoară și va susține moralul ridicat al colectivului.

grup-in-meeting

Dimensiune font:

| 16-12-2021 10:12

Moralul angajaților se caracterizează prin atitudinea generală pe care aceștia o au față de muncă, organizație și colectiv. Aceasta poate fi una echilibrată și pozitivă, care încurajează productivitatea și performanțele profesionale, sau una negativă, care poate duce la nemulțumiri, burnout și demisii. În această perioadă, moralul angajaților poate fi afectat cu ușurință de schimbările impuse la nivel organizațional. Întoarcerea la birou joacă un rol important în viitorul oricărei companii în acest moment, motiv pentru care un moral cât mai ridicat din primele momente va influența pozitiv întregul proces de revenire la stilul clasic de lucru. Iată câteva motive pentru care atitudinea angajatului proaspăt întors la birou contează:
Influențează atitudinea colectivă și productivitatea
Munca depusă zilnic de angajați este un element esențial al performanței întregii companii. Dacă aceștia suferă de nemulțumiri sau probleme care duc la un moral scăzut, vor influența negativ productivitatea. În special în perioada întoarcerii la birou, firma nu va reuși să facă față tuturor provocărilor cu brio. De aceea este esențial ca toate canalele de comunicare să fie deschise mereu, iar managerii să se consulte cât mai des cu angajații în legătură cu dilemele și îngrijorările de care se lovesc. Prioritizarea bunăstării angajaților este unul dintre punctele pe care trebuie să le aibă în vedere fiecare organizație, în special în contextul actual. Conceptul de wellbeing încorporează acum un set de valori orientate către îndeplinirea unor nevoi de bază.
Oferă spațiu pentru inovație și creativitate
Nu este un secret că angajații valoroși sunt cei motivați, cu idei inovative și care caută mereu soluții creative în situațiile complicate. Acest lucru se datorează plăcerii și pasiunii pe care aceștia le depun în munca lor. Pentru a putea beneficia de cei mai talentați oameni în domeniu, managerii trebuie să găsească soluții pentru o întoarcere treptată și lină la birou. Acest lucru poate implica, pentru început, munca în sistem hibrid, care presupune atât prezența la birou, cât și posibilitatea de a munci remote. De asemenea, există modificări la nivel de organizare a spațiului de lucru, care pot aduce îmbunătățiri în cadrul layout-ului general.

Certificarea IMMUNE Building Standard™ conține o varietate de măsuri – arhitecturale, organizaționale, sanitare – pe care companiile pot să le implementeze. Succesul activității întreprinse în perioade nesigure, precum cea marcată de pandemie, depinde în cea mai mare parte de retenția angajaților care aduc valoare. Aceștia pot fi încurajați doar prin inițiative clare și o atitudine people oriented.
Cum pot managerii să evite principalele cauze ale lipsei de motivație
Pentru a nu ajunge în situația în care colectivul este afectat de o doză semnificativă de nemotivare, este esențial să se țină cont de toate elementele care pot duce la aceasta. Întoarcerea la birou, după o perioadă lungă de lucrat de acasă, implică readaptarea la un mediu diferit, lipsit de intimitate, în care angajații se pot simți chiar în pericol în fața amenințărilor de tip patogen. Managerii au avantajul direcțiilor primite de certificări precum IMMUNE Building Standard™, care este concepută după sistemul Healthy by Design®. În acest fel, organizațiile pot observa rezultate clare ale schimbărilor care militează pentru clădiri sustenabile și protejate, în care angajații își pot desfășura activitatea în siguranță. Printre clădirile care folosesc deja aceste măsuri inovative se numără cele aflate în proprietatea antreprenorului Liviu Tudor, cunoscute pentru serviciile de calitate pe care le oferă.

Pentru a asigura o revenire de succes la birou, dar și la activitatea obișnuită pe care o întreprinde organizația, angajații trebuie sprijiniți în tot ceea ce înseamnă proces de acomodare. Comunicarea primează în astfel de momente și există o nevoie urgentă pentru măsuri de protecție sanitară specifice.

Sursa foto: pexels.com

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

10:43

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Neo Gaz  SRL  a demarat in luna aprilie  2024 implementarea proiectului cu titlul “Dezvoltare activitate de productie a gazelor industriale “, cod SMIS 313479, proiect finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Regional Nord Est 2021 – 2027, Priori
20/04/2024 09:05

 Neo Gaz  SRL  a demarat in luna aprilie  2024 implementarea proiectului cu titlul “Dezvoltare activitate de productie a gazelor industriale “, cod SMIS 313479, proiect finantat ...

Vrei să îți cumperi un apartament în Dubai? Sâmbătă, 20 Aprilie, dezvoltatorul imobiliar SOBHA Dubai vine la Iași
19/04/2024 14:37

 În ultimii ani tot mai multi romani si-au indreptat atentia spre piata imobiliară din Dubai, unul dintre cele mai cosmopolite, dar si dintre cele mai sigure orase din lume. Pe lista celor mai aprec ...

Se scumpește benzina. Care sunt noile prețuri ale carburanților standard și premium
19/04/2024 12:23

 Pretul benzinei este din nou in crestere, fie că este vorba de benzină standard sau premium, in timp ce in cazul motorinei pretul rămane la fel. Romanii care se pregătesc să călătorească in weeken ...

 Neo Gaz  SRL  a demarat in luna aprilie  2024 implementarea proiectului cu titlul “Dezvoltare activitate de productie a gazelor industriale “, cod SMIS 313479, proiect finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Regional Nord Est 2021 – 2027, Prior
19/04/2024 09:10

  Neo Gaz  SRL  a demarat in luna aprilie  2024 implementarea proiectului cu titlul “Dezvoltare activitate de productie a gazelor industriale “, cod SMIS 313479,&n ...

Dragoș Damian: 'Marcel Ciolacu, data vitoare când mai pleci în Qatar, ia cu tine și șefii celor mai mari 10 fabrici din România'
16/04/2024 19:35

Olaf Scholtz a plecat in China cu sefii celor mai mari corporatii nemtesti, crema industriei germane si internationale. S-a dus acolo stiind că nu poate opri importurile de produse (ieftine) chinezesti, dar in ...

Peste 40 la sută dintre români sunt nemulțumiți de locul de muncă
16/04/2024 14:26

Sondaj eJobs x Up Romania: 41% dintre angajati sunt nemultumiti si foarte nemultumiti de actualul loc de muncă. Salariul, relatia cu managerul si lipsa recunoasterii profesionale sunt principalele motive de fr ...

7 din 10 români sunt conştienţi că numărul accidentelor rutiere şi valoarea despăgubirilor plătite în baza poliţelor RCA influenţează costul acestor poliţ
16/04/2024 10:54

Aproape 7 din 10 romani sunt conştienţi că numărul accidentelor rutiere şi valoarea despăgubirilor plătite in baza poliţelor RCA influenţează costul acestor poliţe, reiese din cel mai recent studiu p ...

România este al treilea mare producător de petrol din UE
16/04/2024 00:05

Cei mai mari producători de petrol din Uniunea Europeană au fost, in 2022, Italia (4,5 milioane de tone), Danemarca (3,2 milioane de tone) şi Romania (3 milioane de tone), conform datelor publicate luni de E ...

Leul, afectat de ieșirile de capital speculativ
15/04/2024 22:00

Afirmatia făcută de oficialii de la Teheran că nu mai urma un nou atac asupra Israelului si intarzierea unui răspuns armat din partea Ierusalimului a calmat intr-o anumită măsură pietele internationale, ...

Cine este fondatoarea farmaciilor Catena. Afacerista este a doua cea mai bogată femeie din România
15/04/2024 14:41

In spatele succesului uluitor pe care il au farmaciile Catena, se află Anca Vlad, a doua cea mai bogată femeie din Romania. In cadrul unui interviu, afacerista a povestit cum a reusit să facă un business de ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei