Peste 4,1 milioane de români se pregătesc pentru Vinerea neagră - ziua care dă startul promoţiilor de sărbători
Dimensiune font:
Peste 4,1 milioane de români se pregătesc pentru Vinerea neagră - ziua care dă startul promoţiilor de sărbători
Ultima zi de vineri din luna noiembrie, Black Friday (Vinerea neagră - n.r.), dă semnalul începerii promoţiilor de sărbători, originea zilei cu mari reduceri de preţ fiind în Statele Unite ale Americii, unde prima vineri de după Ziua Recunoştinţei marchează debutul cumpărăturilor pentru Sărbătorile de iarnă, iar retailerii oferă discounturi semnificative.
Potrivit CNNMoney, estimările arată că în Statele Unite ale Americii sunt aşteptaţi să profite de acest week-end peste 147 de milioane de cumpărători, în scădere faţă de cei 220 milioane de anul trecut. În pofida estimărilor care indică pentru acest an un număr mai mic de cumpărători, un sondaj realizat de MasterCard Advisors SpendingPulse, indică vânzări totale de peste 21 miliarde de dolari în SUA, în creştere faţă de cele 19,3 miliarde de dolari consemnate anul trecut.
În România, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, peste 4,1 milioane de persoane se pregătesc pentru Vinerea neagră în acest an, de două ori mai multe decât anul trecut când această zi a fost adoptată prima dată pe larg şi în retailul electro-IT românesc.
În 2012, însă, companii din cele mai diferite sectoarele de activitate, de la turism şi transporturi până la imobiliare, anunţă discounturi importante valabile chiar şi după ziua de 23 noiembrie.
***
Potrivit lui Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG, dintre toţi cei care şi-au manifestat intenţia de a cumpăra de Black Friday, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG.
'Ne aşteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite. Pentru a face faţă avalanşei de trafic compania a investit în ultimele luni peste 200.000 euro în infrastructura IT şi a modificat procedura de comandă pentru produsele din promoţiile de Black Friday", a precizat Radu Apostolescu.
Acesta a subliniat că niciun magazin offline nu ar putea să suporte 2 milioane de vizite într-o singură zi, în condiţiile în care cel mai mare mall din România e traversat într-o zi extrem de aglomerată cel mult 100.000 de oameni.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pieţei de comerţ online din România. Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi opt showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Braşov, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Craiova.
***
Altex România estimează vânzări de peste cinci milioane euro de Vinerea Neagră (Black Friday), în creştere cu peste 10% comparativ cu cele înregistrate în anul 2011, cu prilejul aceleiaşi zi de reduceri pentru produsele electronice şi electrocasnice, potrivit unui comunicat transmis de companie.
'Ne aşteptăm la vânzări care să depăşească cinci milioane de euro de Black Friday, pe 23 noiembrie 2012. Am pregătit oferte de până la 50% şi chiar până la 70% reducere la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori. Ştim profilul consumatorului român, ştim că este interesat de produsele high-end', a declarat presedintele Altex, Dan Ostahie.
Ofertele speciale vor viza toate categoriile de produse - IT, televizoare, electrocasnice mari, smartphone-uri, electrocasnice mici, entertainment şi gaming.
'Ne aşteptăm ca valoarea medie a facturii pentru data de 23 noiembrie să se situeze în jurul valorii de 2.700 lei', a afirmat directorul de vânzări Altex, Răzvan Popescu.
Altex România vinde produse electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia prin intermediul reţelei naţionale de 93 de magazine.
***
Retailerul electro-IT - Flanco estimează vânzări de peste 45 de milioane de lei, în perioada 23-25 noiembrie 2012, cu 30% mai mari decât în perioada similară a anului trecut, potrivit datelor furnizate de companie.
"Dacă anul trecut, pe o suprafaţă de 38.000 mp, am vândut în magazinele Flanco peste 60.000 de produse în valoare de peste 30 milioane de lei, anul acesta, având o suprafaţă mai mare cu 20% şi experienţa primului an de Black Friday, ne aşteptăm la vânzări cu 50% mai mari, mai ales că am analizat preferinţele clienţilor şi ne-am concentrat pe pregătirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video şi electrocasnice", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco, într-un comunicat remis miercuri Agerpres.
Potrivit companiei, Black Friday a fost adus în România, în 2011, de către Flanco şi eMAG, în premieră pentru piaţa locală, succesul primei ediţii determinând transformarea evenimentului într-un adevărat fenomen de shopping.
Compania a pregătit reduceri substanţiale de până la 60% în cele trei zile de de shopping Black Friday pentru cele mai căutate produse şi a suplimentat echipa cu peste 100 de consultanţi de vânzări şi personal specializat, pentru a face faţă traficului intens din cele trei zile de shopping.
Flanco a organizat Black Friday, astfel încât să reducă semnificativ timpul de procesare a achiziţiilor şi să ofere un stoc adecvat de produse relevante pentru clienţi, programul de funcţionare al magazinelor fiind extins în toată reţeaua, de la 8.00 până la ora 22.00.
Flanco este unul dintre cei mai importanţi retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice.
***
Magazinul online de electronice www.3e.ro a anunţat că extinde conceptul american "Black Friday" pe o săptămână întreagă şi oferă reduceri de până la 50% la produsele comercializate în perioada 19-24 noiembrie.
Reprezentanţii companiei au pregătit oferte pentru toate buzunarele şi pretenţiile, la toate categoriile de gadgeturi: de la aparate foto şi camere video, la telefoane inteligente, laptopuri sau accesorii. Totodată, comerciantul oferă şi cadouri surpriză celor care fac cumpărături din magazinul online în această săptămână dar şi de pe www.cameredigitale.ro, unul din primele site-uri de comerţ din România.
"Cele mai mari reduceri sunt aplicate produselor din segmentul foto-video, atât pentru amatori, cât şi pentru profesionişti. Suntem printre puţinii parteneri ai cunoscutelor branduri Nikon, Canon şi Sony specializaţi pe acest segment, care oferă totodată şi consultanţă de specialitate. La această categorie avem şi exclusivitate pe anumite branduri, cum ar fi Rollei, cel mai cunoscut brand foto german. Avem, de asemenea, o gamă variată de carduri de memorie şi accesorii pentru aparatele foto şi video, dar şi trepiede sau genţi cadou la produsele cumpărate cu ocazia Dark Week", a declarat Valentin Pop, managerul general al www.3e.ro şi www.cameredigitale.ro.
Printre surprizele oferite de www.3e.ro cu ocazia Dark Week se numără şi teleobiectivul 8x pentru Iphone 4, un accesoriu inedit pentru persoanele pasionate de fotografie şi de smarphone-uri, ce poate fi cumpărat în această săptămână cu numai 75 de lei.
www.3e.ro este unul din cele mai apreciate magazine online din România, acesta fiind notat cu rating de cinci stele ca urmare a review-urilor pozitive venite dinspre clienţi.
***
EuroGsm, cel mai mare retailer al operatorului de telefonie mobilă Orange România, va organiza în premieră evenimentul de shopping "Black Friday" şi va reduce preţurile cu până la 50% la zeci de accesorii şi dispozitive mobile, cel mai ieftin produs ajungând astfel la 7,9 lei.
Pentru evenimentul din acest an, directorul comercial al companiei, Zoltan Halmai, apreciază o creştere a vânzărilor cu 50% faţă de o zi normală din această perioadă.
Reducerile de preţ pentru gama de accesorii se ridică până la 50%, printre acestea aflându-se vineri la promoţie căşti bluetooth, capace de protecţie pentru smartphone-uri, încărcătoare, tocuri şi huse, suporturi pentru maşină sau genţi de laptop.
"Este pentru prima dată când organizăm acest eveniment de shopping şi ne-am concentrat în special pe segmentul de accesorii, care înregistrează cel mai mare număr de unităţi vândute la nivelul produselor comercializate în reţeaua EuroGsm. Ofertele promoţionale vor fi disponibile pe plaftorma online a EuroGsm, începând cu data de 23 noiembrie", a declarat Zoltan Halmai.
În plus, EuroGsm va scoate la ofertă şi o serie întreagă de smartphone-uri şi tablete, cu reduceri de preţ de până la 20%, printre acestea numărându-se Samsung s5300 Galaxy Pocket, Nokia c2-05 şi tableta Allview Alldro Speed i.
***
Utilizatorii site-ului de comerţ online Okazii.ro vor beneficia pe 23 noiembrie 2012, între orele 00:00 şi 24:00, de reduceri de preţ de până la 70% pentru un număr de peste 100.000 de produse, informează un comunicat al companiei.
Cumpărătorii vor putea achiziţiona la preţ redus produse electronice şi electrocasnice, telefoane mobile şi accesorii, cărţi, jucării sau articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
În campania Black Friday Okazii îşi anunţă prezenţa şi V46 Outlet, La Redoute, TinaR, TheBodyShop, Ivatherm, Toyz, Clevertoys, Quick Mobile şi retailer-ul Domo, care aduce pe Okazii peste 100 de produse electronice şi electrocasnice, cu reduceri de până la 50%. Comenzile se pot face atât pe site, cât şi telefonic.
Lansat oficial pe 15 aprilie 2000, Okazii este cel mai mare site de comerţ online din România, conectând milioane de cumpărători şi vânzători în fiecare zi. Cu peste 2 milioane de produse listate în toate categoriile şi aproximativ 3,7 milioane de vizitatori lunar, Okazii este un barometru al tendinţelor de cumpărare online.
***
Reduceri de preţuri vor fi aplicate, între 23 şi 27 noiembrie, şi pentru apartamentele din proiectul imobiliar Fortuna Residence din Capitală.
Astfel, Premium Imobiliare anunţă discount-uri pentru rezervările semnate între 23 şi 27 noiembrie, iar prima dintre ele constă într-o reducere de 3.100 de euro, corespunzătoare unui loc de parcare subteran.
Primul client care va semna, între 23 şi 27 noiembrie, cererea de rezervare pentru un apartament în Fortuna Residence va beneficia şi de o bucătărie complet mobilată.
Fortuna Residence este unul dintre cele mai bine vândute proiecte imobiliare din Bucureşti. Face parte din West Residential Park şi este alcătuit din nouă blocuri finalizate unde locuiesc deja peste 700 de persoane.
Proiectul va cuprinde în final 1.200 de apartamente. Ansamblul dispune de două parcuri cu spaţii verzi, locuri de joacă, teren sport, mini lac artificial, pistă de biciclete pentru copii, alei asfaltate, iluminat public, market, pază, precum şi linii de transport în comun până în incintă.
***
www.casadex.ro oferă, prin colaboratorii săi, reduceri de 10% la manoperă pentru construcţia unei case cu suprafaţă utilă de maxim 100 mp, pentru primele 10 comenzi făcute vineri, 23 noiembrie 2012.
Zonele acoperite vor fi Bucureşti, Ilfov, Dâmboviţa şi Argeş.
***
Touroperatorul Mareea lansează în premieră, Black Friday 2012, campanie afiliată conceptului de reduceri valabile numai vineri, 23 noiembrie a.c., între orele 7.00-24.00.
Potrivit unui comunicat al touroperatorului, campania "Black Friday Marrea" oferă reduceri de până la 40% la o serie de destinaţii turistice pentru sezonul estival 2013, indiferent de lunile în care turiştii îşi aleg sejururile dorite.
"Turiştii vor avea posibilitatea de a-şi alege online vacanşele la preţuri fără concurenţă în destinaţiile dorite din care amintim destinaţii pentru litoralul romanesc, Grecia continentală sau insulară, Bulgaria, dar şi destinaţii pentru munte şi staţiuni balneare sau . Reducerile aplicate la pachetele de vacanta sunt mai mari comparativ cu ofertele obişnuite de sezonalitate de tip Early Booking", se menţionează într-un comunicat al operatorului.
Pachetele turistice pot fi achiziţionate atât online, cât şi din agenţii.
***
Companiile de transport de pe ruta Bucureşti-Constanţa au adus campania de reduceri 'Black Friday' în sectorul transporturilor rutiere cu autocarul sub forma unui week-end întreg cu reduceri - 'Black Friday Weekend'.
În intervalul 23-25 noiembrie 2012 călătorii de pe traseul Bucureşti-Constanţa şi retur vor beneficia de un tarif de călătorie de 35 lei pe sens, ceea ce reprezintă o reducere de 37%.
Operatorii de transport participanţi sunt Sir Trans, Simpa Trans, Comato Trans, GSM Trans.
Călătorii pot beneficia de reducerile promoţionale 'Black Friday Weekend' la achiziţia biletelor pe Autogări.RO, Bileteria.RO şi BileteAutocar.COM.
***
Carrefour este primul retailer de dominantă alimentară care sărbătoreşte 'Black Friday' în România şi vine în întâmpinarea clienţilor săi cu reduceri şi promoţii avantajoase, în perioada 17 - 26 noiembrie.
Compania prelungeşte campania Black Friday la zece zile, perioadă în care clienţii Carrefour se pot bucura de reduceri de până la 50% la electronice - televizoare, tablete şi laptop-uri - dar şi electrocasnice şi aparate foto.
***
Dynamic Parcel Distribution (DPD) România, companie deţinută de grupul Geopost, subsidiara La Poste, estimează pentru perioada 23 noiembrie - 2 decembrie, o creştere cu 50% a volumului de livrări interne, de la o medie zilnică de 15.000 colete, la circa 23.000, potrivit datelor furnizate de companie.
Creşterea estimată se bazează pe surplusul de comenzi generate de consumatorii retailerilor online IT&C, cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, eveniment ce va avea loc pe 23 noiembrie.
"Black Friday este un eveniment de o anvergura fantastică, ce arată, încă o dată, apetitul românilor pentru comerţul online creşte spectaculos, iar retailul online este, poate, unul dintre cele mai de succes business-uri din România", a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Cele mai multe dintre expediţiile Black Friday operate de DPD Romania sunt generate, în principal, de eMAG, unul dinte cei mai importanţi retaileri IT&C din România, dar şi de alţi retaileri online.
Perioada livrărilor Black Friday va dura aproximativ 5 zile şi va cuprinde o nouă premieră pentru DPD România, primul weekend în care curierul va livra duminica. Numărul curierilor DPD care vor transporta coletele va creşte, în funcţie de zonele de livrare, cu cel puţin 25%, până la 100% în anumite zone.
DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. În prezent, DPD România se număra printre primele 5 companii de curierat rapid şi coletărie din România, cu peste 500 de angajaţi (inclusiv francizele), 72 depozite şi 15.000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire naţională în proporţie de 100% şi efectuează livrări în peste 220 de ţări din întreaga lume.
Cu peste 2,5 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internaţionali ai serviciilor de coletarie şi curierat express. Compania deţine cea mai importantă reţea rutieră din Europa şi livrează în 230 de ţări din lume. DPD are 24.000 angajaţi şi o flotă de 18.000 de vehicule, care operează în peste 800 de locaţii din 40 de ţări..AGERPRES
http://www.agerpres.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau