Piaţa de publicitate online a depăşit 98 de milioane de lei
Dimensiune font:
Conform studiului Romanian Online Advertising Study, realizat de PwC România şi IAB România, piaţa de publicitate online din România valora, la sfârşitul anului trecut, 98,6 milioane lei, în creştere cu 7% faţă de 2011. Potrivit cercetării, în primul semestru din 2012, valoarea pieţei de publicitate online din România a fost de 46,6 milioane de lei, în ultimele şase luni ale anului trecut cuantumul fiind de 52 milioane de lei. În acelaşi timp, industria de publicitate online a crescut cu 11%, în partea a doua din 2012, faţă de primele şase luni din acelaşi an. Studiul ROADS relevă faptul că, în anul trecut, industria care a dominat piaţa de publicitate online a fost Telecomul, urmată de sectoarele Financiar şi Auto. Cercetarea Romanian Online Advertising Study este considerată cea mai importantă pentru industria locală de advertising online din România. Realizat începând cu anul 2008, ROADS oferă date relevante despre încasările nete provenite din publicitate online şi contorizează atât datele furnizate de către publisheri care vând direct din propriul portofoliu de site-uri, cât pe şi cele furnizate de către regii. Datele publicate marţi au fost colectate de la 22 de companii, care reprezintă aproximativ 1.420 dintre site-urile existente în România. (Dana Chiru)
Acum ne poți urmări și pe FACEBOOK
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau